Jump to content

Recommended Posts

Long story short, banuiala mea conform careia nisele ignorate de producatorii cunoscuti vor fi exploatate de chinezi se confirma. Dupa Kove care a produs deja un tsunami in lumea motocicletelor adventure [si nu va fi ultimul] urmeaza CFMoto cu un 450 de data asta bicilindru, care are sanse sa fie o alta motocicleta de succes. Pentru mine personal ar trebui sa aiba sub 165kg dry ca sa fie demna de luat in seama si cu suspensii calumea [adica macar la nivelul T7 nu jegurile pe care le pun BMW sau Honda]

 

  

 

 

Pentru cei care o ard cu idei din anii 2000 conform carora orice lucru venit din china inseamna calitate proasta iar chinezii nu vor fi instare decat sa copieze,va sugerez inainte de a comenta sa aruncati Iphoanele alea din mana la gunoi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact de asta e nevoie. Ceva usor si mai mult de 300. Cum pana in trecut erau mono de 600, racire pe ulei si usoare, asa ar trebui sa fie acum, 500 (cu tot cu racirea pe apa pt norme) si usoare. Asta e nisa actuala si cred ca ar castiga bine cu totii. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Patrick_M a spus:

Exact de asta e nevoie. Ceva usor si mai mult de 300. Cum pana in trecut erau mono de 600, racire pe ulei si usoare, asa ar trebui sa fie acum, 500 (cu tot cu racirea pe apa pt norme) si usoare. Asta e nisa actuala si cred ca ar castiga bine cu totii. 

In cele din urma vor aparea modele si de la firme mai renumite, prevad Aprilia cu un model adv de 450  in aprox 1 an. ;) , iar de la Aprilia ma astep sa il scoata cu o greutate minima.

Link to comment
Share on other sites

Acum 37 minute, Adrian M. a spus:

Ei , o jucarie de genul asta m-ar face sa vand scutericiu, si sa tin in loc asa ceva, cu potential de barait si pe drumuri fara asfalt :)

 

Nu te entuziasma inca, stai sa vedem specs. Din cultura generala stiu ca astia de la  CFMoto cam fac mobrele din fonta.

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe produse făcute în China, dar există o diferență substanțială între asamblat și fabricat acolo. Până în momentul de față, chinezii excelează la prima. 

 

Ideea acestui model nu este nouă, dar nu este prea rațională din punct de vedere economic; chinezii își permit să o facă pentru că au bani de cheltuit (1), iar scopul lor este să-și construiască un nume (2). Oricât de zmei se cred unii, în Europa cel puțin 80-90% din drumuri se fac pe asfalt. Mulți "aventurieri" vor prefera o motocicletă mai versatilă cu ceva capabilități offroad. O asemenea motocicletă, indiferent ce marcă este sau cine o face, are o plajă de utilizare limitată și va fi a 2-a sau a 3-a dintr-un garaj. Puțini au bani și posibilități pentru așa ceva. De-asta nu mai face nimeni nici supermoto adevărat pentru stradă. 

 

Faptul că există este lăudabil și face bine pieței. Dar deocamdată văd doar marketing.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

Sunt multe produse făcute în China, dar există o diferență substanțială între asamblat și fabricat acolo. Până în momentul de față, chinezii excelează la prima. 

 

Ideea acestui model nu este nouă, dar nu este prea rațională din punct de vedere economic; chinezii își permit să o facă pentru că au bani de cheltuit (1), iar scopul lor este să-și construiască un nume (2). Oricât de zmei se cred unii, în Europa cel puțin 80-90% din drumuri se fac pe asfalt. Mulți "aventurieri" vor prefera o motocicletă mai versatilă cu ceva capabilități offroad. O asemenea motocicletă, indiferent ce marcă este sau cine o face, are o plajă de utilizare limitată și va fi a 2-a sau a 3-a dintr-un garaj. Puțini au bani și posibilități pentru așa ceva. De-asta nu mai face nimeni nici supermoto adevărat pentru stradă. 

 

Faptul că există este lăudabil și face bine pieței. Dar deocamdată văd doar marketing.

Ce inseamna "mai versatila"?

Link to comment
Share on other sites

În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului.

 

A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului.

 

A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde.

 

Absolut corect.

Si nu se vinde pt ca cine are 13000 nu vrea genul de motocicleta inconfortabila biasata offroad dar nu prea, iar cine ar vrea asa ceva, nu are banii astia. Simplu.

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului.

 

A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde.

Vânzările de la T7 te contrazic. În cazul Tuaregului cred că  motivul vânzărilor modeste este țara de origine de altfel T7 este văzută ca fiind axată pe enduro, iar pe asfalt e mai slabă decât Tuaregul.

Link to comment
Share on other sites

La 07.11.2023 la 21:22, ERU a spus:

175 kg ~50 cai nu e rau, dar se poate si mai bine, oricum e mai bine decat ma gandeam.

 

Adica vreo 200 la plin, cat un cb500x. Probabil o sa conteze daca vrei sa dai 2000 de euro in plus ca sa nu te doara capul si sa o lasi nepotilor, sau nu.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, prafrau a spus:

 

Adica vreo 200 la plin, cat un cb500x. Probabil o sa conteze daca vrei sa dai 2000 de euro in plus ca sa nu te doara capul si sa o lasi nepotilor, sau nu.

E mai usoara decat CB-ul care acum se cheama NX si in plus are 21 cu 18 si suspensie ajustabila nu mizeriile pe care le pune Honda.

Acum 34 minute, arcgotic a spus:

f650gs era tot asa acu 100ani.. nimic nou sub soare.

Exact, la asta m-am gandit si eu. Este un Dakar adus in vremurile noastre, dar bicilindru, o chestie pe care foarte multi o doreau.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, prafrau said:

Au dat si greutatea la plin? In mod normal se adauga 20-30 de kg peste aia la gol.

 

Cei de la MCNews aproximează vreo 190kg la plin. Ceva în media categoriei - poate chiar puțin greuț având în vedere că este un motor de 450. KTM 790 Adv avea vreo 200 și un pic, cu un motor aproape dublu ca performanțe și capacitate.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

 

Cei de la MCNews aproximează vreo 190kg la plin. Ceva în media categoriei - poate chiar puțin greuț având în vedere că este un motor de 450. KTM 790 Adv avea vreo 200 și un pic, cu un motor aproape dublu ca performanțe și capacitate.

790 adventure nu e in aceeasi categorie din punctul meu de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Acum 38 minute, Patrick_M a spus:

Sau ne mutam toti cu adv in Australia si ne luam DR-Z noi. Tu iti dai seama ca inca le vand noi? Cat de tare!!

Nu mai au voie sa le vanda nici acolo de anul asta sau de anul trecut am impresia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

La 10.11.2023 la 10:33, Patrick_M a spus:

Inca este pe site. 10.890 marafeti AUD si pleci cu ea. Amu ni.

BTW baiatul de mai sus, zicea ca nu se mai vine DRZ-ul la ei pe insula.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...