Sari la conținut

moto_dan

Super Membru
  • Număr conținut

    938
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

2 Urmăritori

Metode de contact

  • Yahoo
    motoedan

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Suzuki DR800 BIG

Vizitatori Recenți Profil

5.256 citiri profil

moto_dan's Achievements

  1. Salut,la 50 lei de pe deauville 650,e identic. 0734183368
  2. Monopost tip politie de vanzare, potriveste pe r850rt, r1100rt, r1150rt. De origine, demontat de pe rt 1100 Jandarmerie Franta( cand nu erau atenti jandarmii ) . Glumesc. Pret 300lei. Tel 0734183368
  3. Radiator si Cdi yamaha tdm 850 4tx. Pret 100lei radiator 200lei Cdi. Revin cu poze Cdi.
  4. Schimba oala cu totul și axurile cu came și baga ulei nou. Și cred că ai rezolvat problema. Părerea mea că de la asta era, acuma că văd pozele. La cum frecau arcurile acolo, e o problema și de la aia era bătaia ce o auzeai. Nu cred că ai altceva uzat. Ciudat cum joacă axul ăla,încearcă să faci asta și cu ea in viteza. Probabil e ceva normal. Părerea mea e că ai rezolvat misterul.
  5. Axul cu came are un strat de "altceva " pe deasupra. O dată ce ăla S-a dus,poți să îl uiți. De aia și costa mult,e tratat ptr a rezista la uzura. Că pare o bucată de metal într-o anumită forma. Dar e mai mult.
  6. Așa am cumpărat prima mea motocicleta acuma 13 ani din București. Un Suzuki Dr big 750. Omul mi-a spus ce probleme are,adică ax cu came uzat. Mi-a a mai dat un ax de rezervă care era puțin mai bun. Mi-a spus sa- l schimb ,sa nu merg cu el așa, avea și un mic zgomot. Am dus moto la Timișoara cu un microbuz. Nu am schimbat axul,cineva îmi spusese că nu e grav,că așa sună astea într-un piston. 600 km a mai mers,și s-a spart motorul. Am cumpărat alt motor ,cu aceelas zgomot,de data asta am zis că îl duc direct la mecani. Evident,pe roti că nu aveam mașină,remorca. S- a spart în drum spre el, 30 km. Așa am ajuns să îl dezmembrez,mai am și acuma piese din el. Treaba a fost gravă și la primul și la al doilea. Cu supape trecute prin capul pistonului până în partea cealaltă. Problema ambelor motoare a fost filetul de la șuruburile de la capac de sus, erau duse și pierdea ulei. Așa a ajuns la uzura axului. Nu te încurajez să o mai folosești așa,cu zgomote. Poate sa mai meargă o perioada sau nu.
  7. La mine a ajuns așa de multa benzina intr-unul din cilindri peste noapte incat a doua zi când cam dat la automat a făcut cap hidraulic și a îndoit o biela. Nu zic de alta detonație pe cilindru,am crezut că explodează. Și am pățit și la supertenere cu blocajul motorului din cauza benzinei in exces in cilindru. Poate le-am nimerit eu pe alea mai uzate,cu service la carburatoare mai rar sau deloc.
  8. Uzura pronunțată daca se simt la mana urmele alea. La 35000 nu trebuie sa arate așa. Am evitat vreo 2 tdm-uri care aveau problema asta,adică zgomot ,bătaie motor. Unul din ele la sermoto acuma câțiva ani. In timp am aflat că e o problema des întâlnită la tdm. La 2 tdm și 1 supertenere am avut problema cu contaminarea uleiului cu benzina. Un mecanic bun îți poate spune despre tdm chestia asta, unul bun. Așa am aflat când am vrut să cumpăr de la sermoto tdm. Ei spuneau că nu e ceva grav, probabil întinzător lanț. Era la preț bun recunosc. Dar am vorbit cu Joni de la motorzone Tm și am renunțat să o mai cumpăr după ce am aflat despre problema asta la tdm-uri. Probabil ai uzura și în lagărele ce țin axele. Daca întrebi la cei ce dezmembrează vei vedea că motoarele lor au avut majoritatea aceeași problema. Oricum nu de aici e zgomotul, e altceva probabil mai afectat. Uleiul nu și-a mai făcut treaba,sau nu a fost la nivel la un moment dat. In general,daca zgomotul vine de la distribuție ar trebui să dispară în turație, gen peste 2-3000. Daca suna tot mai tare nu e de la distribuție. Probabil uzura e jos la arbore, dar pare că vine din zona de sus. Zona prin care vine dispributia ajuta sa se propage in sus și pare că sus e problema. Din câte știu lantul e pe mijloc. Păcat de el ,arată ca nou. Poate nu o fi ce zic eu, dar atunci ce e....
  9. Poate nu ai găsit tu, o fi găsit fostul proprietar, a rezolvat problema și a rămas uzura care s-a accentuat. Daca are numai 35000 e clar că a avut perioade lungi de ședere motiv bun sa se întâmple ceva blocaje la carburatoare. Oricum benzina se evapora destul de repede dar uleiul ce rămâne în motor e distrus. Iar verificarea nivelului la tdm e destul de greu de făcut că sa și vezi exact .De cat timp ai motorul? Daca nu ai făcut tu macar jumate din km aia, ai o problema la motor de la fostul,care s- a agravat.
  10. Stare foarte buna,fara defecte, cu tot cu șuruburi de prindere. Se afla în Timișoara,se poate trimite prin curier. Preț 100 lei. Tel 0734183368.
  11. Verifica daca nu ai benzina in ulei, problema comuna la tdm. Daca e,atunci înseamnă că zgomotul nu vine de la distribuție ci din alta parte unde a apărut uzura din cauza uleiului contaminat cu benzina. Cam așa mor toate motoarele de tdm . Unele,nu toate. Benzina provine din carburatoare ,din cauza înclinației se blochează pe deschis și intră benzina in ulei prin capul pistoanelor. In staționare,garaj etc. Sper sa nu ai problema asta. Dar verifica totuși.
  12. moto_dan

    Tapitat Sei Moto

    Daca nu îmi place prețul la o prajitura in cofetărie nu o iau din vitrina și mă pis pe ea în fața clienților. Plec și iau din alta parte. Sau? Metaforic vorbind....pentru cine n-a înțeles.
  13. moto_dan

    Tapitat Sei Moto

    Și aia aftermarket după ce o despachetează ajunge la modificat,că nuce ce trebuie. Crede-ma, am primit destule, una costase 750 euro. Din 2 buc. Era tare ca lemnul. Făcută de americani. Nici nu a putut să o dea înapoi că cică asta nu era considerat un defect. Și multe altele de firme cunoscute făcute din fibra și cu izolație de e pereți din resturi de burete, pe post de parte soft. Da romanul încă mai crede in firmele străine,aftermarket cunoscute.
×
×
  • Creează nouă...