Sari la conținut

Pop Mihai Lucian

Super Membru
  • Număr conținut

    561
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Yahoo
    popmihai2000@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TM
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    xf 650
  • Numar Moto
    1

Informații profil

  • Motociclete detinute
    eliminator 250

Vizitatori Recenți Profil

2.507 citiri profil

Pop Mihai Lucian's Achievements

  1. nu stiu, arata-ne si noua
  2. pai legat de bateria asta nu au inovat nimic aia de care spuneam eu implantata in pacient tinea peste 80
  3. bateriile alea exista de zeci de ani. Primul stimulator cardiac cu baterie nucleara, la o simpla cautare pe google, a fost implantat in pacient in anii 70
  4. articol din sept 2022 in care pune grafic despre 2020 si 2021. Harta aia arata mult nuclear, nemtii nu mai au nuclear din aprilie 2023, si cand aveau in 2023 nu trecea de 5% generarea.
  5. Pai vezi de cand e harta sau articolul de pe site-ul de pe care ai scos-o, ca asta contrazice datele din decembrie 2023 (atasat mai jos, ce am gasit eu), poate e de un an, doi sau trei, inainte sa inchida toate centralele nucleare. Iar de pe site-ul asta (https://www.base.bund.de/EN/ns/nuclear-phase-out/nuclear-phase-out_node.html) citesc ca : On 15 April 2023, the three remaining nuclear power plants were finally shut down: Isar 2, Emsland and Neckarwestheim 2. Deci confirma graficul gasit pe celalat site, aia cu aprilie 2023 Si inca o intrebare, daca tot nu stim sursa si data hartii, harta aia arata generare sau consum?
  6. informatie probabil incompleta, nu zic ca eronata la un calcul simplu: electrica 700g/kwh*15kw/100 km = 10 kg co2 diesel (dupa spusele dansului) 400 g / ce?, ca din ce gasesc pe net este cam 2.6-2.7 kg co2/litru, deci 2.5 kg co2/litru * 5litri/100 km = 12.5 kg co2 deci? aaaa, apropo, germania si-a inchis nuclearele, in aprilie 2023 au avut 4% si de atunci pauza, in rest au 39% eoliene si apoi mai cateva din alea mai verzi (tot din ce gasesc pe net). Mixul lor de energie e facut de mana lor, nu e un caz general valabil in alte tari. Iar cifrele date de dansul probabil nu iau in calcul si exploatarea pt obtinerea acelui curent electric sau a motorinei, deci comparatia este cvasi inutila
  7. asta pare a fi un model mai vechi, din ce vad, pe noul himalayan 450 au un sasiu nou tubular. Sunt curios daca pe noile modele o sa mai apara probleme din astea.
  8. foarte bine, lasa legile in seama alora care stiu sa le citeasca
  9. ia urmeaza tu pas cu pas la ultimul link pus, fa clickurile in ordine, sari la paginile indicate, trage aer in piept, citeste lent si cu atentie, apoi recunoaste aici ca crezi orice tampenie daca "e pe net" si o postezi mai departe
  10. am pus link cu anexa la hg, am dat mura in gura paginile la care sa citesti ca poate e prea lunga ce mai vrei de la mine? ai citit anexa? cu ochii tai? ai tras concluzia cu creierul tau? esti in scoala primara? daca nu merge linkul de pe emonitor, mergeti pe linkul asta: https://monitoruloficial.ro/e-monitor/ click pe 7 decembrie click pe casuta 1103 bis
  11. FAKE NEWS CA DE OBICEI de la o publicatie ai caror redactori stiu sa citeasca cuvinte dar nu le inteleg sau nu au citit, au preluat, nu au verificat, au publicat, au avut clickuri, apoi fraierii dezbat in mod inutil sau au publicat intentionat. Aici anexa la hotararea de guvern: https://monitoruloficial.ro/Monitorul-Oficial--PI--1103Bis--2023.html la paginile 20, 68 si 103 Acei km prezentati in anexa la hg se refera la o medie oferita de eurostat, o medie parcursa anual de anumite categorii de vehicule pe baza carora se fac estimari, nu la o limitare a unor libertati Mie mi-a luat 5 minute sa caut in monitorul oficial si sa verific ce sustin ilustrii useri de pe forum. Sa presupunem ca distinsii nu au timp, chef sau capacitatea sa verifice astfel de informatii, dar redactorii, jurnalistii, aia cu facultatea de litere/stiinte politice/sport la centura?
  12. in concluzie, doar masinile modeste si tesla respecta limitele de viteza
  13. ma gandeam ca la craiova ajungi pe nationale si ca 120 e prea mult pe nationale ma gandeam ca la craiova ajungi pe nationale si ca 120 e prea mult pe nationale
  14. pe ce autostrada se intampla asta?
  15. Pai asta e problema, vrei info reale de la utilizator. Dar acele date s-ar putea sa fie irelevante pt tine pt ca sunt prea multe variabile: la ce priza incarca utlizatorul, cat de des, ce distante parcurge, cu ce viteza, ce masina are, ce incarcare suporta masina, unde locuieste si foloseste masina acel utilizator. Tu vrei exact acelasi model de masina, o vei incarca acasa la 220 peste noapte sau? O sa faci doar oras sau doar autostrada? E irelevant ce iti spune alt utilizator, parerea mea. La fel de bine poti sa iei info din articole de teste facute despre modelul care te intereseaza iar experienta ta va fi oricum diferita. Ca la termice, singurul lucru in comun intre utilizatori este cat timp le ia sa umple rezervorul, in rest, cat de tare calca fiecare pedala si unde foloseste masina e diferit. Eu pe termica scot intre 7.5 si 10 in oras si intre 5.2 si 7.5 afara. Deci cat consuma masina?
×
×
  • Creează nouă...