ubord Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 ...Aleko, doar semana cu furca de nipru sau ural...Este cu totul altceva! Eu am vazut-o asa, de la 15 cm....alta mancare de peste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 deci este sau nu este furca Paioli la uralul solo cel nou.... sa vie o greseala de montaj sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Nu, a ta e furca sovietica care e si pe Nipru. Nu e un lucru neaparat rau, avand in vedere pozitia de condus a Solo-ului tau, poate e mai bine o furca mai taraneasca. In plus gasesti piese f usor, semeringuri ieftin, se schimba usor, dar nu e Paioli. In poze ai 2 Wolfuri din Breaza si Solo Clasic al meu. Acum sincer daca ar vinde o varianta cheala, fara demaror, cu K68-uri, cu platina comenzi rusesti etc. pe aia as lua-o. Binenteles cu motorul de 750. de acord si cu furca si cu varianta cheala. austriceii insa nu ne-au dorit niciodata binele, asa ca nu vom vedea vreodata ce vrei tu, Alecule deci este sau nu este furca Paioli la uralul solo cel nou.... sa vie o greseala de montaj sau cum? nici furca de pe Retro de la salon nu era Paioli iar eu unul nici nu as plange dupa ea. nu e furca aceeasi ca la retro solo? nu prea cred. o informatie de ultima ora de la dealerii ural din romania: pt. anul viitor (si se pare ca si pe mai departe) in europa nu se mai livreaza nici un model solo, ci doar modelele cu atas. iar acestea vor fi conforme normelor de poluare euro 3. stim cu totii unde ma doare de euro treispe, dar ma loveste rau partea cu atasul. ala costa o gramada de bani, am deja doua atase, aveam trei, de ajuns. unul nou nu mai vreau. de (cuvant urat) .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Noiembrie 18, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2007 Dar cu o vechitura nu mai apare nimeni pe aici?Macar o informatie ceva...o poza,doua.. Unde sunteti comunistilor??????????? Valicaddy nu s-a mai agatat nimic de tine?Tu Alecule,nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Da tu ai mai dat o pedala la Nipru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 io pretind ca pun la cale o iesire maxima cand o da zapada la valeni, cu aia cu tractiune la atas, dar sa ajung sa o reglez/etc inainte. promit ca fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 pentru zapada iti trebuie snowmobil ... cred ca o sa ai timp de reglaje ... de craciun, dupa ce mergi la colindat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 pentru zapada iti trebuie snowmobil ... cred ca o sa ai timp de reglaje ... de craciun, dupa ce mergi la colindat ... zici tu, lasa ca ajugem noi acolo sa vezi ce e aia motocicleta cu atas.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 deci este sau nu este furca Paioli la uralul solo cel nou.... sa vie o greseala de montaj sau cum? E asa cum au spus Aleko si valicaddy: nu e furca Paioli. Mi-a confirmat Cristi Ciornei, de la Ural Moto. Nu e insa nici furca sovietica, e furca ruseasca, diferita de cea de pe Nipru si Ural 650. Explicatia ca in datele tehnice de pe site apare furca Paioli: au fost cateva serii (in 2006) echipate cu aceasta furca, dar s-a renuntat la ea, fiind prea finuta pt. Ural (36 mm) in favoarea unei furci fabricate de rusi (40 mm). Din 2008 si aceasta va fi inlocuita cu o furca de fabricatie germana (nu retin numele ), dar va echipa doar modelele solo (care nu se mai importa in Romania) si din cele cu atas doar Retro. Ciudata politica de vanzari au rusii astia ... sau austriecii, cum va zice valicaddy... Cat despre normele euro 3, nu cred ca s-ar fi grabit rusii cu asa ceva, dar sunt obligati daca vor sa vanda in Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 mda. uralul incepe sa nu mai fie ural. in curand si emblema pe care scrie ural va fi facuta in alta parte. mai bine oare? hm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 mda. uralul incepe sa nu mai fie ural. in curand si emblema pe care scrie ural va fi facuta in alta parte. mai bine oare? hm. Fabrica ramane tot la Irbit... asta nu vor s-o schimbe... Bineinteles ca Ural ramane Ural, doar ca evolueaza... Crezi ca alti producatori isi fabrica singuri toate reperele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Fabrica ramane tot la Irbit... asta nu vor s-o schimbe... Bineinteles ca Ural ramane Ural, doar ca evolueaza... Crezi ca alti producatori isi fabrica singuri toate reperele? nu, harley deja le face in china. eeeeeee?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 mda. uralul incepe sa nu mai fie ural. in curand si emblema pe care scrie ural va fi facuta in alta parte. mai bine oare? hm. al meu nici nu are emblema doar scrie URAL pe rezervor. embleme sunt ... la accesorii nici pe blocul motor nu este imprimata emblema IMZ... DAR ce zice cios e adevarat: asta e evolutia... si despre ford mustang se spune ca modelul actual nu mai este ce a fost mustangul odinioara, dar asta e. nici VW new beetle nu mai e broscuta... dar nici noi nu suntem cum erau altii pe vremuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Ai sigla IMZ pe f multe pieselor de motor, dar in interior, nu la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 al meu nici nu are emblema doar scrie URAL pe rezervor. embleme sunt ... la accesorii nici pe blocul motor nu este imprimata emblema IMZ... DAR ce zice cios e adevarat: asta e evolutia... si despre ford mustang se spune ca modelul actual nu mai este ce a fost mustangul odinioara, dar asta e. nici VW new beetle nu mai e broscuta... dar nici noi nu suntem cum erau altii pe vremuri... ..asta de buna seama! ..dar nici astia de azi nu vor fi ceea ce am reusit noi sa fim(sub aspectul bautului, ed ex.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 nu, harley deja le face in china. eeeeeee?? totul este posibil... Dar eu n-am spus ca le fac in China... am spus ca unele repere sunt facute de firme specializate dupa specificatiile lor (vezi Herzog), lucru care mi se pare de bun simt. Nu poti sa faci toate suruburile in atelierul tau, sa iasa bine calitativ si competitiv la pret pentru 3.000-4.000 de motociclete pe an cat face Ural azi. Orice constructor in ziua de azi face proiectare, asamblare si eventual cateva repere specifice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 am inteles ideea. nu e departe ziua cand se vor muta mai la est... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 am inteles ideea. nu e departe ziua cand se vor muta mai la est... sau mai la vest, in tarile fostului bloc comunist... de ce nu si pe la noi?! mai ales ca pe aici sunt multi mesteri de comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 nu, acum totul sa (va) face in china, mi-ar fi scarba de ea... priveste in juru tau si ai sa vezi cate obiecte vin de acolo! groaznic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) atentie,garaj in lucru ! sper sa dau de proprietar ca am ganduri mari cu JUBRA asta ! ca nu degeaba mesteresc de ceva vreme la ea,mai ales ca-i din bucati si mai si vreau s-o omologhez cu atas...sper ! sorry,dar nu reusesc sa incarc poze...cred ca sunt cam mari...!) Editat Noiembrie 21, 2007 de mendozaccc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neamtu Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 La motocicleta cu atas,casca nu este obligatorie. Dar sa nu ma intelegeti gresit la acest raspuns...Pentru siguranta ta este bine sa o porti,chiar daca cu atasul nu depasesti mai mult de 70Km/h. Ei nu! Cum sa nu depasesti 70km/h cu atas? La a mea nu functioneaza vitezometrul, dar acul de la un Cielo care mergea in spatele meu indica aprox. 110 km/h. Motoreta avea atunci grup de atas (pe care intentionez sa-l pun la loc si bineinteles ca si atasul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Ei nu! Cum sa nu depasesti 70km/h cu atas? pana si a mea poate. si avansul e reglat din ochisorii mei nepriceputi, carburatoarele K302 practic nu au fost ajustate niciodata, una din fisele de bujii mai cade in mers din cand in cand, dar o pun la loc tot din mers... hahahahhahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 bai nea caddy, daca ti-ai mai face si timp de mers cu ea ce bine ar fi ... nu zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 tu nu esti in stare sa schimbi numarul de la motoreta la avatar, sunt curios de azi incolo cat o sa-ti ia sa montezi PE EA numarul... hahahhaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 oricum mai putin decat iti ia tie sa ajungi la munte, sa pornesti MT16-le si sa mai si mergi cu el prin zapezi ... de fapt, numarul e ca si montat ... acu plec la garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.