Sari la conținut

Pareri despre revista


Dobrescu
 Share

Cum vi se pare revista MotoLife?  

374 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am ramas placut impresionata de faptul ca mi s-a publicat o poezie in MotoLife. Noroc cu prietena mea Oana care mi-a facut cadou revista caci altfel nu as fi stiut.

Oricum m-am bucurat.

Poate o sa incep sa scriu despre plimbari cu motoarele si motociclisti in general, subiecte mai potrivite pt. revista, pe care mi-ar place si mie sa le citesc acolo. Ce ziceti?

 

Despre revista: ma atrag prezentarile moto si bineinteles imi arunc intotdeuna privirea si peste vanzari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 152
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PERSONAL cred ca ML este o publicatie de specialitate f buna.O citesc si pe cealalta(UM)dar parca cu mai putina placere,bineinteles ca nu contest calitatile celei de a doua ,dar am impresia ca cea de-a doua se vrea mai de calitate si mai de specialitate decit prima(ML).

Dragi cauzasi si cititori de publicatii de specialitate moto ,alegerea titlurilor (sau a subiectelor tratate)este

destul de dificila si greu de multumit pe toata lumea,dar cuprinsul acestora este corect,la subiect si tratat cu profesionalism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare:

CINE DREQ MI-A STERS RASPUNSUL DIN DATA DE 11 FEBRUARIE?CE DREQ INSEAMNA ASTA?

Doar mi-am exprimat o parere,n-am injurat pe nimeni.ba nenica,comunismu a cazut de 16 ani.

Revista este de un amatorism rar intilnit.Mi-e lene sa mai detaliez o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar place sa se mediatizeze mai pe larg competitiile moto din campionatul intern in locul comentariilor si fotografiilor de oameni beti, de la intruniri, ceea ce nu mi se pare foarte bine ptr. imaginea motociclismului romanesc.

Cu stima,

Braccio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Poate ar fi trebuit sa includeti si optiunea "Nu o mai citesc".

Oare de ce?

Daca va incalzeste cu ceva (pe cei din stuff-ul respectivei publicatii) sa stiti ca nu ii mai citesc nici pe Univers Moto. Nu meritati, nici voi, nici ceilalti, in jur de 50 de mii pe luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Da cu publicitatea asta de juma de juma ' de revista ce e domnule redactor sef????am vazut ca sunteti foarte bun prieten cu samsarul Gugeanu Doru caruia ii ridicati in slavi firma de fiare vechi pe care o detine,evident pe banii cititorului.

Una peste alta trec peste asta si ce vad???!!!alte nu stiu cate pagini de articole despre scutere....?????!!!!

 

in sectiunile tehnice treceti cu vederea elemente extrem de importante si publicati numai idei principale pe care le stie oricine(sau ce putin ar trebui)

Nu este posibil ca intr-o revista de specialitate cum vret a fi sa faceti drive-teste in modul in care le faceti dvs.Daca nu aveti posibilitatea cel putin preluatile de la motorrad sau altii care sunt avizati in domeniu!!!

 

 

 

Fara suparare ,dar aveti o revista de o calitate extrem de proasta,iar pretul este justificat doar de calitaea hartiei!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu publicitatea asta de juma de juma ' de revista ce e domnule redactor sef????am vazut ca sunteti foarte bun prieten cu samsarul Gugeanu Doru caruia ii ridicati in slavi firma de fiare vechi pe care o detine,evident pe banii cititorului.

Una peste alta trec peste asta si ce vad???!!!alte nu stiu cate pagini de articole despre scutere....?????!!!!

 

in sectiunile tehnice treceti cu vederea elemente extrem de importante si publicati numai idei principale pe care le stie oricine(sau ce putin ar trebui)

Nu este posibil ca intr-o revista de specialitate cum vret a fi sa faceti drive-teste in modul in care le faceti dvs.Daca nu aveti posibilitatea cel putin preluatile de la motorrad sau altii care sunt avizati in domeniu!!!

Fara suparare ,dar aveti o revista de o calitate extrem de proasta,iar pretul este justificat doar de calitaea hartiei!!!

 

Prietene nu vei gasi intr-o revista de genul ML sau UM articole detaliate despre cum se schimba cuzinetii unui motor pt ca aceasta operatiune difera de la motor la motor si oricum orice revista serioasa iti va recomanda sa o faci la service... cumpara mata mai multe reviste de gen si spune-mi cate fac asta

 

sunt publicate anumite chestiuni pe care ar trebui sa le cunoasca toata lumea deoarece multa lume NU le cunoaste...

 

iar testele... incearca tu sa faci rost de motociclete pentru teste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene nu vei gasi intr-o revista de genul ML sau UM articole detaliate despre cum se schimba cuzinetii unui motor pt ca aceasta operatiune difera de la motor la motor si oricum orice revista serioasa iti va recomanda sa o faci la service... cumpara mata mai multe reviste de gen si spune-mi cate fac asta

 

sunt publicate anumite chestiuni pe care ar trebui sa le cunoasca toata lumea deoarece multa lume NU le cunoaste...

 

iar testele... incearca tu sa faci rost de motociclete pentru teste...

 

 

Sa incerc eu sa fac rost de motociclete???pai de ce sa fac eu ??e revista mea ???o vand eu???daca nu puteti sa faceti rost de motociclete,abtineti-va de la drive testele alea penibile

 

Oricum si daca a-ti avea motociclete,a-ti sti ce face cu ele?????!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oricum si daca a-ti avea motociclete,a-ti sti ce face cu ele?????!!!!!!!

 

Off-topic...

 

"Inva-ta" un pic de gramatica si nu mai abuza de cratima aia. daca e prea greu incearca asa:

eu as avea, tu ai avea, el/ea ar avea, noi am avea, voi ati avea (a-ti ?!?), ei/ele ar avea.

 

cratima aia isi are rostul doar in cazul in care ai avea (sau poate "a-i avea") curiozitatea de A-TI (a iti...) mai arunca ochii si peste scris, nu numai peste pozele cu Hayabusa. :baldy:

 

mai bine nu o folosesti deloc si zici si tu ca te grabesti si "daia". Numai bine!

 

Imi cer scuze pentru off topic dar nu ma pot abtine ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incerc eu sa fac rost de motociclete???pai de ce sa fac eu ??e revista mea ???o vand eu???daca nu puteti sa faceti rost de motociclete,abtineti-va de la drive testele alea penibile

 

Oricum si daca a-ti avea motociclete,a-ti sti ce face cu ele?????!!!!!!!

 

prietene propunerea nu era sa faci tu rost de motociclete ci pur si simplu sa incerci sa gandesti inainte sa judeci.

 

Vrei revista ca in Germania, UK, Italia sau Franta... dar uiti ca la noi motociclismul e o piata de vreo 8 mil de euro/an in vreme ce in tarile despre care vb cifrele sunt de 1000 de ori mai mari...

 

hai sa iti zic din ce traieste o revista... din publicitate, daca bugetele de publicitate ale importatorilor/producatorilor sunt mici, si bugetul revistelor este mic... implicit, nu sunt bani pentru articole cumparate, pentru oameni mai multi, pentru perfectionare, pentru teste

crezi ca la noi testele sunt sponsorizate de importator? iti spun eu ca am avut surpriza sa iau o motocicleta la test si sa fie cu rezervorul GOL... abia am ajuns cu ea la prima benzinarie...

 

 

PS: io nu mai lucrez de mai bine de un an pt ML

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vreu sa atrag atentia celor de la Moto Life ca motocicleta prezentata in numarul 50 in articolul despre Old timer-e ca fiind Harley Davidsonul lui Steve McQueen (chopper-ul Old school prezentat ca fiind rat bike :angry: ) este de fapt o motocicleta Indian.Daca va uitati bine scrie mare si pe rezervor.Pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate, se putea observa si din pozitia aripiarelor de racire de la motor, pozitia instrumentelor pe rezervor si Marele Chief. Ia de aici poza, daca ti-a placut.

 

ai dreptate, se putea observa si din pozitia aripiarelor de racire de la motor, pozitia instrumentelor pe rezervor si Marele Chief. Ia de aici poza, daca ti-a placut.

post-2381-1161869957_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vreu sa atrag atentia celor de la Moto Life ca motocicleta prezentata in numarul 50 in articolul despre Old timer-e ca fiind Harley Davidsonul lui Steve McQueen (chopper-ul Old school prezentat ca fiind rat bike :peace: ) este de fapt o motocicleta Indian.Daca va uitati bine scrie mare si pe rezervor.Pace.

 

 

ai dreptate, se putea observa si din pozitia aripiarelor de racire de la motor, pozitia instrumentelor pe rezervor si Marele Chief. Ia de aici poza, daca ti-a placut.

 

 

in care numar e un Indian?ca eu nu gasesc.

in nr 49 e o yamaha,in nr 50 e un Puch,iar in 51 e un simson.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in care numar e un Indian?ca eu nu gasesc.

in nr 49 e o yamaha,in nr 50 e un Puch,iar in 51 e un simson.

B.

 

Nu man,era o poza mica intr-un colt de la ceva expozitie.Nu era articol despre Indience... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cumpar aproape fiecare numar,in general imi place.Cu toate astea am votat slab pe motivul umplerii a tot mai multe pagini cu atv uri si scutere.Ce motociclist considera astea motociclete? N-am nimic cu aceste vehicule ,dar parerea mea este ca n-au ce cauta intr-o revista moto,mai ales atv-uri.

Eu cred ca e o reclama ,poate ma insel ,care ar trebui sa fie pe langa revista gratis si nu 1/4 din continut --preamaririle minunatiilor chinezesti ge Lingihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal imi place revista Motolife. Am incercat sa "cetesc" si Universmoto, dar am simtit si eu faptul ca se adreseaza mai mult celor care au un habar cat de cat peste medie in ce priveste motocicletele (asa cum spuneau si altii in acest topic). Motolife-ul mi se pare a fi pe intelesul tuturor. Intr-adevar, am observat si eu greselile de ortografie. Dar am trecut peste ele in favoarea articolelor cu multe detalii tehnice si in special in favoarea sectiunii tehnicus care este preferata mea. Intr-adevar exista problema identificarii revistei la chioscuri, dar de cand mi-am facut abonament am scapat de stresul alergatului prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

o sa scriu numai de minusuri ca de laude nu cred ca e cazul.

-teste cu diverse modele de motoare sau atv-uri(ei zic ca le-au testat dar cred ca le-a fost dictat prin telefon textul de catre importatori)ex.mai recent un test despre un atv chinezesc de 250ronin)pe care il ridicau in toate slavile ca face si drege si este un dezastru.Mai mult,au scris ca este racit cu lichid iar el este de fapt racit cu aer .despre modele consacrate chitibuseaza la teste cate o chestie de 3 lei ca sa scrie articolul si sa umple pagina.nu zic ca nu au si valori care publica articole,dar ii numeri pe degete.restul...sub nivelul de amatorism ordinar(isi dau si ei cu parerea ca noi toti).

PATANIE PERSONALA -fiind endurist am organizat in 2006 doua rally-raiduri.la prima editie au fost 8 motoare iar la a doua au fost 48 de motoare si 6 atv-uri .am trimis comentarii si cd-uri cu poze doar doar o scrie doua randuri si despre noi.presupun ca nu prezentam suficient interes.dar ma fac eu mare...oricum sunt foarte dezamagit de atitudinea lor

Editat de skorpion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau, chiar nu stim despre ce CD-uri si vompetitii este vorba. Am intrebat toata redactia si nimeni nu isi aduce aminte de asa ceva. E cam putin probabil sa primim material "mura-n-gura" cum se zice, si sa nu-l publicam. Am o banuiala ca acel material pur si simplu nu a ajuns la noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa scriu numai de minusuri ca de laude nu cred ca e cazul.

-teste cu diverse modele de motoare sau atv-uri(ei zic ca le-au testat dar cred ca le-a fost dictat prin telefon textul de catre importatori)ex.mai recent un test despre un atv chinezesc de 250ronin)pe care il ridicau in toate slavile ca face si drege si este un dezastru.Mai mult,au scris ca este racit cu lichid iar el este de fapt racit cu aer .despre modele consacrate chitibuseaza la teste cate o chestie de 3 lei ca sa scrie articolul si sa umple pagina.nu zic ca nu au si valori care publica articole,dar ii numeri pe degete.restul...sub nivelul de amatorism ordinar(isi dau si ei cu parerea ca noi toti).

PATANIE PERSONALA -fiind endurist am organizat in 2006 doua rally-raiduri.la prima editie au fost 8 motoare iar la a doua au fost 48 de motoare si 6 atv-uri .am trimis comentarii si cd-uri cu poze doar doar o scrie doua randuri si despre noi.presupun ca nu prezentam suficient interes.dar ma fac eu mare...oricum sunt foarte dezamagit de atitudinea lor

 

Multumim pentru aprecieri

Inainte sa critici iti recomandam cu caldura ca macar sa citesti articolul pe care il infierezi. Nu de alta dar modelul era un Ronin 180 si nu 250 (scrie mare prin cel putin 6-8 locuri, inclusiv coperta!), chiar avea racire cu aer (specificatia o gasesti in caseta cu date tehnice), iar cu textele "dictate" de importatori, nu crezi ca faptul ca nu am publicat informatii de care nu eram siguri (articolele tale) sunt chiar o infirmare a ceea ce declari? In alta ordine de idei, chiar nu am primit nici un fel de CD-uri, imagini, texte, porumbei calatori etc. Daca tot nu citesti articolele din revista macar verifica te rog adresele de pe plicurile pe care le trimiti prin posta. Fara suparare ...

Mult succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru aprecieri

Inainte sa critici iti recomandam cu caldura ca macar sa citesti articolul pe care il infierezi. Nu de alta dar modelul era un Ronin 180 si nu 250 (scrie mare prin cel putin 6-8 locuri, inclusiv coperta!), chiar avea racire cu aer (specificatia o gasesti in caseta cu date tehnice), iar cu textele "dictate" de importatori, nu crezi ca faptul ca nu am publicat informatii de care nu eram siguri (articolele tale) sunt chiar o infirmare a ceea ce declari? In alta ordine de idei, chiar nu am primit nici un fel de CD-uri, imagini, texte, porumbei calatori etc. Daca tot nu citesti articolele din revista macar verifica te rog adresele de pe plicurile pe care le trimiti prin posta. Fara suparare ...

Mult succes.

Fara suparare...cititi articolul despre ronin250 din nr 50 si apoi intrebati-ma pe mine cum merg(am 4 bucati).

nu pot accepta cu toate ca va citesc de la numarul master(am toata colectia-fapt divers),sa scrieti asa ceva despre niste...pericole publice pe roti.nu cred ca ceva mai prost a fost construit vreodata.chiar daca nu ma credeti pastrati informatiile astea ptr voi:frane nu exista,mansarierul nu cupleaza la nici unul,telescoapele sunt un dezastru,dupa 4 luni s-a copt lacul de pe plastice,finisaje de capace de wc,instalatia electrica cedeaza la fiecare tura,sudurile pleznesc permanent,la acceleratie tremura si dinti din gura,transmisia de la schimbator la cutie este ceva cumplit(neutralul nu exista,sau poate exista dar nu cupleaza niciodata),la cea mai mica solicitare lantul se rupe,toate suruburile se desfac din cauza vibratiilor infernale,etc..si astea dupa nici 500 de km cu fiecare.unul este deja dezmembrat complet si luam piese sa reparam celelalte,asa ca intelegeti-mi supararea.in ceea ce priveste cd-urile cu poze si cateva amanunte,in primul rand nu le pot numi articole,in al doile rand nu inteleg de ce va contraziceti:nu ati publicat pozele pentru ca nu erati siguri,sau nu le-ati primit.nu erati siguri de ce?ca o gasca de 50 de oameni s-a intalnit la invitatia mea si a facut doua zile de enduro?ciudat punct de vedere.ce credeti oare ca as avea de castigat.sunt un simplu avocat care are boala motorului in sange,fac totul din pasiune nu din obligatie sau interes financiar.ORICUM IMI CER MII DE SCUZE DACA V-AM DERANJAT CU AFIRMATIILE MELE si promit ca voi dresa mai bine porumbeii calatori ca la noi in provincie asa obisnuim.cu respect...

 

Cu parere de rau, chiar nu stim despre ce CD-uri si vompetitii este vorba. Am intrebat toata redactia si nimeni nu isi aduce aminte de asa ceva. E cam putin probabil sa primim material "mura-n-gura" cum se zice, si sa nu-l publicam. Am o banuiala ca acel material pur si simplu nu a ajuns la noi...

nu stiu ce sa zic, le-am trimis pe adresa data de voi in revista,un plic in iunie si altul in septembrie.cereti lui marian nitescu caseta cu "raid in tara lovistei" si va veti convinge ce am facut.nu de alta dar nu imi place sa fiu acuzat pe nedrept ca v-am trimis informatii false.(vezi mesajul domnului stanescu)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as propune sa scoata un supliment cu toate cioacele astea de atv-uri, scutere si alte pseudociclomotoare si sa lase revista pentru motociclete: o sectiune de vitezane, alta de choppere, una de enduro, poate ceva oldtimere, partea ce competitii si intalniri, o bursa, desi si aia poate fi bagata la un supliment....

Wadduya think?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...