Sari la conținut

Pareri despre revista


Dobrescu
 Share

Cum vi se pare revista MotoLife?  

374 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moto Life ?Ati auzit despre campionatul european din MAINZ ? "2007 Amd Official European Championship" a fost in data de 27.03.2007. Macar cateva poze ,ceva .... :D :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea I de la Dnepr s-au strecurat ceteva greseli:

 

1. apare de 3 ori un "M72" negru lucios, poza principala, este un Chang-Jiang de 750 chinezesc (sau Dong-Tiang si alte denumiri), se observa unele chinezarii pe el in afara ca sunt diferente constructive la aprindere, incarcare, si unele diferente optice. Intr-adevar si el este facut la origine cu tehnologie ruseasca/germana.

 

2. traducerea termenilor tehnici este deficitara: "boxer plat" , pai "flat engine" tocma asta inseamna : boxer. Se spune initial ca la M72 suspensia spate este pe bascula(swing arm =bascula nu plunger), probabil doar greseala de tipar.

Ar fi fost interesant sa se gaseasca si tipareasca despre M72 rolul pe care l-a avut in RPR si RSR in ce institutii ale statului a slujit: Secu, fabrici, Spitale, facultati, institute, colhozuri etc. Sau cand "s-au dat" la populatie.

 

Astept insa cu interes partea a II-a in care se vorbeste despre MT-uri. Ar fi interesanta gasirea unor date cu privire la anii cand au patruns in tara, magazinele de unde au fost cumparate.

 

Sa se scrie in revista ca fabrica exista, probabil ca se mai produc piese de schimb, in 2005 s-au fabricat 500 MT-uri, in 2006 fabrica a trimis un MT16 intr-un tur de forta...

 

Spor la treaba! E un subiect sensibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu cred ca deja se pot face comparatii pertinente intre cele doua reviste, dar hai sa vedem cum este catalogata fiecare in parte, fara a face referiri la "cealalta"!

 

Sare in ochi calitatea hartiei si fotografiilor in favoarea MotoLife, plus anunturile la vanzari care pot fi date gratis pe e-mail si cu poze :moto: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot respectul pt CristiStanescu pe care il stiu de ceva timp, am sa renunt sa mai cumpar ML incepand de acum,asa cum am renuntat si la UM acum 2 ani.

n-are rost sa spun ce ma doare,eu pur si simplu nu ma regasesc in revista asta,si cum alte variante nu sunt,asta e.....

probabil ca am sa ma abonez la o revista straina,chiar daca acolo nu o sa gasesc articole despre/cu romani.

 

hasta la vista.

B.

 

prietene cu tot respectul pe care nu il mai am ptr ML si redactia..f multi din orasul meu au renuntat la revista ..ca fapt divers de 50 si de numere nu au fost in stare sa prezinte un articolas despre una din cela mai tari motoare de enduro de pe piata(ktm-ul exc)cu toate ca le-am trimis rugamintea asta de nus cate ori ,ba chiar i-am invitat sa probeze gratis la mine 4 modele de cilindree diferita ,ale mele si ale baietilor din club..dar indiferenta totala..poate se stiu doar cu astea rusesti sau mai stie draq cu ce.baga articole la rand cu moto guzzi,sau triumf-uri...toate modelele si nus daca sunt 20 -30 in toata ro(poate sunt si se dau noaptea de nu ii vad eu),dar exc -uri sunt cel putin 4-500 de bucati...asta e viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sare in ochi calitatea hartiei si fotografiilor in favoarea MotoLife, plus anunturile la vanzari care pot fi date gratis pe e-mail si cu poze :bounce: !

 

:D Ma vad obligat sa intervin, fiindca-i vorba de dezinformare d-aia nashpa: :lol: anunturile SH apar TOT GRATUIT (si, natural, tot cu poza, daca se doreste) si in Univers Moto!

Cu aprecierile privind calitatea hirtiei UM sint de acord (chestie pentru care doar ca nu ne batem cu managerii de pe aici :lol: ) si, evident, nu spun nimic despre valoarea informativa a semnelor alea mici, multe si negre :D de pe hirtia fiecarei reviste, ca nu-i deontologic, nu? ;)

 

Succes maxim oricarui competitor (inclusiv ML)! :rock:

 

P.S. Fiindca de bine cred ca pot comenta :ok: , m-au impresionat sincer cele 5 teste ale britanicului Alan Cathcart din ultimul numar ML - specialist pe care vad ca mai nimeni nu-l recunoaste/apreciaza prin Absurdistania noastra... normal, doar e cel mai celebru jurnalist moto de pe mapamond! :lol:

Bravo pentru performanta asta, Moto Life!!! :baldy:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Daca tot mi-ai ridicat-o la fileu, tocmai spuneai ca pana si Motorrad cumpara teste de la "cel mai celebru jurnalist moto de pe mapamond", deci din asta ar trebui sa inteleg ca intr-adevar chiar este cel mai celebru, nu?

In al doilea rand sa stii ca noi facem revista asta pt romani, nu pt unguri sau nemti, asa ca are mai putina importanta cand si unde au mai aparut testele astea prin lume. La noi sunt in premiera! In ceea ce priveste "ideea" de a publica si altii testele lui Alan, mai usurel. Avem contract de exclusivitate pt Romania, asa ca le recomand celor interesati sa aiba grija. Dar nu cred ca este o problema, daca tot ati fost invitati si voi la astfel de teste... No ofense!

Toate cele bune.

PS: Doar ca o curiozitate, dar daca spui ca nu aveti spatiu in revista atunci de ce ati micsorat revista cu 20% (de la 84 la 68 de pagini) si ati crescut pretul cu 20%?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ODA STANESCULUI

 

Tin minte nene Stanescule (sper ca si tu)

chiar la inceputul aventurarii tale in lumea jurnalismului moto

ti-am spus ca

pe langa subiecte interne beton

oameni dedicati - de condei aprig si talentos

o revista moto are nevoie si de drept de copyright

intru oglindirea asa cum se cuvine "la zi si la obiect"

a pasiunii noastre intru fiare.

 

Printre altele

aud ca iei lectii de perfectionare in conducere

moto.

...Si asta este un lucru foarte bun !

 

Timpul trece...

si demonstreaza ca am avut dreptate...

spre binele cititorilor din Romania.

 

QED: Critica mea a fost sincera si constructiva.

 

PS. Nu mai sari la beregata "Bunicului"

ca zice pozitiv si nu demolator...

 

Sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru testele preluate de la Alan Cathcart. Omul este un fel de "tatal lor" in presa moto mondiala. Dar nu inteleg de ce ati luat numai teste cu raritati in numarul acesta (Confederate, Neander, CR&S, Roland Sands). Ar fi mers si un test-doua cu motociclete destinate publicului larg, ca stiu ca nenea Cathcart face si din astea.

Va urez succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim Kriminal pentru aprecieri. Toate testele din editia aceasta au fost cu ciudatenii, de aceea nu sunt pentru publicul larg desi intr-adevar Alan testeaza si astfel de motociclete. Chiar editia se numeste "Bike Freaks".

 

Cat despre ce tot spune un mesaj mai sus "tatuca", eu chiar nu inteleg nimic. Oricum ii multumesc pt ca a inceput sa imi scrie poezii, chit ca se pare ca are o problema mare cu rima. Gerovitalul cred ca este de vina... Oricum, de prieteni d-astia care "zice de bine" in felul asta sa ma feresti Doamne!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Daca tot mi-ai ridicat-o la fileu, tocmai spuneai ca pana si Motorrad cumpara teste de la "cel mai celebru jurnalist moto de pe mapamond", deci din asta ar trebui sa inteleg ca intr-adevar chiar este cel mai celebru, nu?

In al doilea rand sa stii ca noi facem revista asta pt romani, nu pt unguri sau nemti, asa ca are mai putina importanta cand si unde au mai aparut testele astea prin lume. La noi sunt in premiera! In ceea ce priveste "ideea" de a publica si altii testele lui Alan, mai usurel. Avem contract de exclusivitate pt Romania, asa ca le recomand celor interesati sa aiba grija. Dar nu cred ca este o problema, daca tot ati fost invitati si voi la astfel de teste... No ofense!

Toate cele bune.

PS: Doar ca o curiozitate, dar daca spui ca nu aveti spatiu in revista atunci de ce ati micsorat revista cu 20% (de la 84 la 68 de pagini) si ati crescut pretul cu 20%?

 

Peace, Man! :rock:

(Sau... "nu dadea, sefu !!!" :lol: )

 

Serios acum, Cristi, sa-mi moara motorul in fiecare intersectie :lol: dac-am vrut altceva dacit sa va laud... absolut dezinteresat.

Vad insa ca la o mangaiere pe cap mi se raspunde c-un sut in fund; :bounce: ma mira doar ca n-ai aflat inca faptul ca nu mai sint patronul Motor Presse (mi-am vindut actiunile lui Paul Pietsch Jr. pe-o bere :ok: :lol: ) si ca nu-s eu ala care stabilesc cite pagini are si la ce pret se vinde UM. Pe temele astea si Dan Nastase si noi astia "ramasii" ne-am luptat ;) continuu cu "bosii" de aici, cu rezultate variabile (iar pentru Dan nasoale - de ce crezi ca nu vreau sa fiu sef pe aici?).

Sa nu uit, apropo de reactia ta la postarea onesta a lui Dan: vezi ca-i un topic util chiar aici, pe motoretizm.ro, despre disputele de idei civilizate, in care nu-i permis atacul la persoana (inclusiv la virsta cuiva)!!! Nimeni nu-i perfect, dar eu cred in continuare ca Dan Nastase merita din plin respectul nostru!

In alta ordine de idei, nu toate testele din ML sint chiar premiere absolute (Neanderul Diesel l-am dat acum vreo 2 ani, "de la mama lui"- constructorul neamtz, ca si Confederate-ul, iar Tesi 3D e in numarul asta UM care-i la tipar).

Uite si un sfat amical (asculta-l te rog, macar fiindca-i gratis: :D teste de genul celor cathcartiene nu se dau cu toptanul, intr-un singur numar; efectul poate fi invers - ceea ce s-a si probat un pic prin reactia negativa a unui cititor).

Ma abtin insa in continuare de la orice fel de comentarii negative-retroactive apropo de ML (in crestere calitativa, subliniez asta :D ) si nu uit sa-i felicit si pe Ciprian si Maria pentru excelentele lor traduceri! (abia azi le-am citit pe toate, fiind in criza de timp cu inchiderea UM, dar si a revistei auto, ca scriu si pe-acolo - nu mult, doar o juma' de auto-motor-si-sport :eek: )

Si inca ceva: mi-a placut, sincer, remarca ta dintr-un editorial ca atunci cind sinteti calare pe un "125", cam dispar "prietenii" motociclisti si ca prietenia pare sa fie doar intre motoare de aceeasi cilindree (cit mai mare, se-ntelege!) :baldy: Ca sa testez si eu chestia asta "pe viu", mi-am luat un Kawasaki Estrella 250 pentru oras (e pe drum, din Germania).

P.S. Astept relaxat raspunsul tau, din simplul motiv ca un pic de publicitate e oricind binevenita, nu??? :lol: Oricum, trendul comunicarii observat de cumatrul Marque (n.b. - "prospatura" in presa moto, dar una cu reala chemare si talent) n-are cum sa ne strice (nu fiindca am fi unii din noi deja stricati... :D )

 

Succes maxim in continuare! :lol:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peace, Man! :10:

(Sau... "nu dadea, sefu !!!" :lol: )

 

Serios acum, Cristi, sa-mi moara motorul in fiecare intersectie :lol: dac-am vrut altceva dacit sa va laud... absolut dezinteresat.

Vad insa ca la o mangaiere pe cap mi se raspunde c-un sut in fund; :wave: ma mira doar ca n-ai aflat inca faptul ca nu mai sint patronul Motor Presse (mi-am vindut actiunile lui Paul Pietsch Jr. pe-o bere :baldy: :lol: ) si ca nu-s eu ala care stabilesc cite pagini are si la ce pret se vinde UM. Pe temele astea si Dan Nastase si noi astia "ramasii" ne-am luptat :kick: continuu cu "bosii" de aici, cu rezultate variabile (iar pentru Dan nasoale - de ce crezi ca nu vreau sa fiu sef pe aici?).

In alta ordine de idei, nu toate testele din ML sint chiar premiere absolute (Neanderul Diesel l-am dat acum vreo 2 ani, "de la mama lui"- constructorul neamtz, ca si Confederate-ul, iar Tesi 3D e in numarul asta UM care-i la tipar).

Uite si un sfat amical (asculta-l te rog, macar fiindca-i gratis: :cheers: teste de genul celor cathcartiene nu se dau cu toptanul, intr-un singur numar; efectul poate fi invers - ceea ce s-a si probat un pic prin reactia negativa a unui cititor).

P.S. Astept relaxat raspunsul tau, din simplul motiv ca un pic de publicitate e oricind binevenita, nu??? ;) Oricum, trendul comunicarii observat de cumatrul Marque (n.b. - "prospatura" in presa moto, dar una cu reala chemare si talent) n-are cum sa ne strice (nu fiindca am fi unii din noi deja stricati... :agree: )

 

Succes maxim in continuare! :lol:

Salutare Man!

In primul rand nu prea inteleg carei intrebarei sau remarci ii raspunzi tu atat de glumet cu povestea cu berea aia. :blbl: In al doilea rand, iti raspund si eu catorva remarci la fel de relaxat, pentru ca (fara suparare) voua va trebuie acum ceva mai mult decat publicitatea pe care v-o pot face eu in discutia asta! :lol:

Cat despre bunavointa oamenilor, mai ales a unora (nu fiindca unii ar putea scrie pe aici...), permite-mi te rog sa iti spun ca o cunosc foarte bine! :what: In legatura cele doua teste despre care vorbesti, lumineaza-ma si pe mine te rog cu o informatie: in ce editii ale voastre au aparut acestea? Referitor la Tesi 3D si plecand de la ideea ca stim cu totii ce inseamna o premiera, scuza-mi te rog ignoranta dar Moto Life nr. 58 (editia care CONTINE testul!) este pe piata, nu in tipar! :kick:

Toate cele bune si pe cuvant de onoare ca va doresc absolut tot ceea ne doriti si voi noua!

 

PS: Multumim nespus pentru sfaturile editoriale si de organizare, dar noi tindem catre o revista cu cat mai multe materiale, nu mai putine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul vad ca noii, redactorii moto - ma rog, eu sunt doar o "prospatura" - incepem sa comunicam din ce in ce mai mult. :wave:
una lume mai arunca ochiu', dar se multumeste cu atat. ma rog, cum se spune la armata, continuati, va rog!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Salut, Cristi!

 

1. Mea culpa - era "vechiul" F 124 Hellcat, nu recentul B 120 Wraith (dat doar ca stire in UM acum doua numere, deocamdata). Mi s-a uzat se pare unicul neuron, de la atita scris :lol: ...in Nr.10/2004.

2. Neanderul a fost insa, in Nr.10/2005: Drive-test Neander 1400 Turbodiesel - "Amintiri din viitor".

3. Iar Tesi 3D e, intr-adevar, premiera la voi fiindca UM nu se tipareste-n Romanica si dureaza mult intre inchiderea editiei si aparitia pe piata (dupa mine o decizie manageriala naspa, care dateaza insa de la inceputul revistei). Avantaj voi, aici :cheers:

 

Cit despre glumitza cu berea/actiunile etc, era doar o forma de-a spune ca nu decid eu, un simplu angajat (aparent ultimu'om pe-aici, desi cel mai vechi la UM), nr. de pagini-pretul UM etc.

Dac-ar fi revista MEA, fii sigur c-ar avea 168 de pagini! :wave:

P.S. Aici meriti tot respectul pentru consecventza cu care ai continuat ideea unei reviste moto "particulare"! (cu destule hopuri si probleme, imi imaginez).

 

Toate cele bune altfel, keep up the good work! :lol:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa supar sau sa deranjez pe nimeni, dar nu mi se pare OK sa vad ca ultimul post de la ML e de la Bunicul si cel de la Motociclismo e de la EZ rider. Poate gresesc, inca o data imi cer scuze...

Apropo, @ Bunicul: Wraith nu e de 98 ci? Din nou, imi cer scuze daca gresesc, dar cu americanii chiar e greu de inteles!

 

Respect!

 

Revin cu o precizare: Wraith91 este dat de producator cu 100 ci, dar calculele spun ca sunt doar 98 ci. Wraith 120 este nou, pe 2007, eu ma gandisem la prima varianta. Scuze!

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Cobra-the-best!

 

:cheers: Motorul lui Confederate Wraith B 120 e un JIMS care are intr-adevar o cilindree de circa 120 cubic inches (1.971 cmc si nu 1.965 cmc cum apare in caseta tehnica din ML - nu-i o critica, doar o precizare, n.b. :finger: ).

Cu putina artimetica :rusinica: - din formula "pi ori er patrat ("r" e jumatea alezajului "d" de 104.785 mm) ori cursa" (pistonului = 114,3 mm) rezulta volumul unui cilindru (fara volumul camerelor de ardere, se subintelege)... x doi (ca sint doi cilindri) da exact 1.971 cmc! Adica. mai precis, 120,278 cubic inches (1 cui = 2,54 cm ori 2,54 ori 2,54 egal 16,387 cmc).

 

Acelasi respect! :cheers:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Cobra-the-best!

 

:cheers: Motorul lui Confederate Wraith B 120 e un JIMS care are intr-adevar o cilindree de circa 120 cubic inches (1.971 cmc si nu 1.965 cmc cum apare in caseta tehnica din ML - nu-i o critica, doar o precizare, n.b. :finger: ).

Cu putina artimetica :rusinica: - din formula "pi ori er patrat ("r" e jumatea alezajului "d" de 104.785 mm) ori cursa" (pistonului = 114,3 mm) rezulta volumul unui cilindru (fara volumul camerelor de ardere, se subintelege)... x doi (ca sint doi cilindri) da exact 1.971 cmc! Adica. mai precis, 120,278 cubic inches (1 cui = 2,54 cm ori 2,54 ori 2,54 egal 16,387 cmc).

 

Acelasi respect! :cheers:

 

Man, eu tot timpul m-am referit la B91, poreclit "aproximativ 100 ci", cu toate ca are 98, dupa aceeasi formula pe care o stim cu totii. Am si precizat ca m-am referit la ce stiam eu despre Wraith, nu la modelul 2007. Pe cuvant, la mate n-ai cum sa ma faci, iar tehnica este aceeasi ptr toti.

Chiar n-am inteles ce ai vrut sa spui cu acest calcul la B120!

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

:cheers: Motorul lui Confederate Wraith B 120 e un JIMS care are intr-adevar o cilindree de circa 120 cubic inches (1.971 cmc si nu 1.965 cmc cum apare in caseta tehnica din ML - nu-i o critica, doar o precizare, n.b. :D ).

Cu putina artimetica :rusinica: - din formula "pi ori er patrat ("r" e jumatea alezajului "d" de 104.785 mm) ori cursa" (pistonului = 114,3 mm) rezulta volumul unui cilindru (fara volumul camerelor de ardere, se subintelege)... x doi (ca sint doi cilindri) da exact 1.971 cmc! Adica. mai precis, 120,278 cubic inches (1 cui = 2,54 cm ori 2,54 ori 2,54 egal 16,387 cmc).

 

Acelasi respect! :cheers:

 

Io stiu sigur ca ai dreptate, ca si mie la fel mi-a dat la calcul, dar echivalenta fiind mentionata explicit in materialul original sub forma "120 cui (1965 cc)" nu am putut ignora acea ramura a matematicii sugestiv numita "matematici britanice" (din simple ratiuni de copyright) ... :finger:

 

cele bune!

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: @Cobra-the-Best:

Confederate boteaza fiecare model in functie (si) de cilindreea motorului: B 91 Wraith nu face exceptie, fiindca are (avea, adica, fiind iesit din gama de fabricatie) un motor V2 de 1.490 cmc, adica... 91,275 cubic inches! Nu lua de bune diversele gogosi fanteziste de pe Internet unde cilindreea lui B 91 apare de 1.600 cmc ici-colea (asta apropo si de opinia unora ca revistele moto-s inutile :cheers: , totul putind fi gasit pe net - da'de unde !! :rusinica: )

@Jawa-the-Hutt:

Well said, british artimethycs :finger: are as weird as the british themselves! :blink:

 

Toate cele bune! :D

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Io stiu sigur ca ai dreptate, ca si mie la fel mi-a dat la calcul, dar echivalenta fiind mentionata explicit in materialul original sub forma "120 cui (1965 cc)" nu am putut ignora acea ramura a matematicii sugestiv numita "matematici britanice" (din simple ratiuni de copyright) ... :bigstar:

 

cele bune!

:)

 

Mai, am strania senzatie ca voi doi v-ati inteles la calcule. XLV nu inseamna 45, nu? Intotdeauna am fost slab la matematicile britanice, cu toate ca McLaurin nu e nicidecum nume francez.

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, pana in 1999 a insemnat 583, iar din 2000, in functie de context, inseamna 647 sau 996 ... :)

 

da' astea-s deja matematici japoneze ... superioare, taica! :bigstar:

Editat de Jawa the Hutt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

desi topicul e deschis din 2004, am votat abia acum, asa ca un bilant la sfarsit de an.

calificativul meu (evident subiectiv) pentru numerele din 2007 "buna" si la mai mare in 2008!

tot subiectiv: f. frumoase :crack: numerele cu istoria dnepr si ural (chiar daca s-au sesizat si unele greseli).

la muti ani, motolife! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum votul nu e secret, mentionez ca am votat ca fiind buna revista ML.Am toate numerele Ml, incepand cu nr master si pana acum 4-5 luni de cand nu mai cumpar ML si nici UM, din ce motiv anume chiar nu stiu si cred ca nici nu mai conteaza atata timp cat vreau sa le multumesc celor de la ML si UM pt munca depusa acolo si pt faptul ca lor le datorez multe ore de lectura ff placuta, mai ales iarna cand dorul de plimbari cu motorul imi ardea sufletul!Imi pot permite, ca fost cititor fidel al ambelor reviste, o sugestie; orgoliu mai putin, munca mai multa si respect cat cuprinde pt ceilalti, si aici ma refer la cei care alcatuiesc concurenta!Multumiri inca o data si numai bine va doresc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...