Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Salut!E o chestie pe care nu o inteleg la cbf. La mine parbrizul este foarte jos si nu se poate modifica pozitia. Vad pe la voi ca aveti parbrizul foarte inalt.Care e treaba?Asa a venit din fabrica sau ati folosit ceva kit-uri de inaltare?In stanga este a lui Robertt iar in dreapta a mea. Ms pentru raspuns!

 

 

Da jos ornamentele de cauciuc de pe parbriz, desfa suruburile si apoi poti ridica parbrizul pe pozitia de sus, asa ca in imaginea din stinga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut!E o chestie pe care nu o inteleg la cbf. La mine parbrizul este foarte jos si nu se poate modifica pozitia. Vad pe la voi ca aveti parbrizul foarte inalt.Care e treaba?Asa a venit din fabrica sau ati folosit ceva kit-uri de inaltare?In stanga este a lui Robertt iar in dreapta a mea. Ms pentru raspuns!

se poate ridica , scoti ornamentele de cauciuc de pe parbriz si vezi ca sunt 4 suruburi , le sbabesti apoi ridici parbrizul .

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut acum o poza.Nu este reglabil din pacate.Am cautat kit de inaltare dar nu gasesc.

 

ba este , il poti ridica un cm , cm jumate desfaci suruburile si le ridici

 

atentie la saibele de plastic , sa nu le rupi , ele se rasucesc un pic apoi pot si scoase , sunt excentrice

Editat de danradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut acum o poza.Nu este reglabil din pacate.Am cautat kit de inaltare dar nu gasesc.

 

 

Desfa cele 4 suruburi, si vei vedea ca se poat monta ceva mai sus.

 

Te anunt insa ca rezultatul nu e deloc spectaculos. Nu e mare diferenta ca si zgomot, mai ales daca esti inalt.

Daca il ridici, iti bate direct in casaca, asa cum mai spunea cineva.

Poti vedea in mers, verificind cu mina pina unde e liniste si de unde incep turbulentele.

Ca sa trimiti aerul peste casca cred ca trebuie un parbriz foarte inalt, care ar arata ca un rahat.

 

Asa ca, baga dopuri in urechi si mergi mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa cele 4 suruburi, si vei vedea ca se poat monta ceva mai sus.

 

Te anunt insa ca rezultatul nu e deloc spectaculos. Nu e mare diferenta ca si zgomot, mai ales daca esti inalt.

Daca il ridici, iti bate direct in casaca, asa cum mai spunea cineva.

Poti vedea in mers, verificind cu mina pina unde e liniste si de unde incep turbulentele.

Ca sa trimiti aerul peste casca cred ca trebuie un parbriz foarte inalt, care ar arata ca un rahat.

 

Asa ca, baga dopuri in urechi si mergi mai departe.

Am desurubat aseara..nu se misca pentru ca asta e pozitia de maxim .Eu ma gandeam ca fiind mic de inaltime (1.70) am sanse sa ma ascund cu totul dupa parbriz daca ar fi cu 5 cm mai sus. Vantul la mine incepe cam de la limita inferioara a vizierei.

Ata ete!Asa cum zici si tu dopurile sunt cele mai bune.

 

Multumesc pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta inseamna ca iti bate fix in dreptul urechilor curentul de aer, de ce nu faci si tu o smecherie, dai saua mai sus si parbrizul mai jos astfel incat sa iti vina curentul in dreptul umerilor si sa mai scapi de ceva din zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.

Cum bine se discuta de slaba activitate pe forum, haideti sa mai schimbam o impresie, sa organizam o intalnire.

Eu tocmai ce am incheiat un traseu super-tare :Bucuresti-Rm Valcea-Petrosani-Hateg-Deva si la intoarcere am luat-o prin Sebes-Obarsia Lotrului - Voineasa Rm Valcea-Bucuresti.

Totul in jur la 1.000 km.Traseul este superb, cu exceptia a 20 de km intre Voineasa si Obarsia Lotrului unde nici macar drum forestier nu il poti incadra.

Motorul a rezistat eroic, sper sa nu apara surprize in viitor.Prietenul meu a fost cu un Transalp si a zburdat pe acolo.

Daca scoatem din context aceasta portiune nenorocita, restul este super.

Poti sa alergi pe curbe pustii cu 100-120 km/h, sa scoti aproape tot ce iti poate da motoreta.

Daca sunteti amatori va sfatuiesc sa dati o raita si dupa Voineasa insa luati in considerare ca apoi este mai bine sa va intoarceti, nu fortati sa ajungeti la Obarsia Lotrului.Pun si cateva foto.

Mesaj completat

Am si eu o intrebare : ce spray ptr uns lantul folositi si de unde se poate cumpara (de incredere)?

Cei de la service mi-au spus sa il ung o data la 1.000 km insa dupa ce am spalat-o cu spuma activa la spalatorie nu trebuie mai des ?

Ce sfaturi imi dati ?

 

Multzu

Mesaj completat

De asemenea, de la cati km ati mers cu ea la 8.000-9.000 de ture in mod constant ?

Asta inseamna in jur de 190-200 km/h.

Are vreun numar de kilometrii de ''rodaj'' ?

post-49054-1248446847_thumb.jpg

post-49054-1248446878_thumb.jpg

post-49054-1248446923_thumb.jpg

post-49054-1248446940_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pentru spray de lanț vorbește cu userul lipton, are Motul Factory Line la 55 RON sau variante mai ieftine între 40 și 50 RON. Lanțul se unge la 500 km sau mai des dacă plouă, poți să îl vezi când e uscat sau ruginit. Pe ambajalul de la DID scrie că se unge la 500 km.

 

Despre mersul cu 200 nu pot să comentez nimic - nu e legal și nici sănătos în România :lol: Cu 140-160 pe autostradă poți să mergi până rămâi fără benzină, faci plinul și mergi mai departe :D

Mesaj completat

PS. Dacă Voineasa-Obârșia Lotrului ți s-a părut prost, să vezi Rânca-Obârșia Lotrului. După aceea o să îți placă Voineasa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru spray de lanț vorbește cu userul lipton, are Motul Factory Line la 55 RON sau variante mai ieftine între 40 și 50 RON. Lanțul se unge la 500 km sau mai des dacă plouă, poți să îl vezi când e uscat sau ruginit. Pe ambajalul de la DID scrie că se unge la 500 km.

 

Despre mersul cu 200 nu pot să comentez nimic - nu e legal și nici sănătos în România :lol: Cu 140-160 pe autostradă poți să mergi până rămâi fără benzină, faci plinul și mergi mai departe :D

Mesaj completat

PS. Dacă Voineasa-Obârșia Lotrului ți s-a părut prost, să vezi Rânca-Obârșia Lotrului. După aceea o să îți placă Voineasa :)

 

Asa rau este pe partea cu Ranca ?

Ne gandeam sa dam o tura pe acolo insa daca mi-ai spus ca e catastrofal ne vedem de treaba noastra Multumesc mult de informatie.

O sa incerc sa iau legatura cu lipton si o sa iau un spray calitativ.

Despre viteza, pe mine ma interesa daca are vreo problema sa o alergi cu 190 km/h la 2.000 Km.

Apreciez treaba cu legalitatea insa daca ar fi sa respectam legea cred ca suntem in coada listei, sunt multi altii inaintea noastra care ar trebui sa o respecte.

Ma interesa numai un sfat tehnic, sa spun asa.

Cei de la service mi-au zis ca dupa revizia de 1.000 sa ii dau pana la 10.000 de ture insa parca mai am mici semne de indoiala.

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Ranca am fost si eu chiar azi. Se pare ca vor asflata drumul pana la Obarstia Lotrului. Lucreaza baietii intens chiar si sambata. Termenul minita este 2011. Pana la Ranca este asfalt nou in proportie de 90%. In Ranca drumul e foarte prost. Urmeaza apoi aproape un km de asfalt dupa Ranca. Dupa aceea incep lucrarile si traseul de hard enduro. Trebuie sa fi foarte hotarat ca sa merci pe drumul ala si sa ai spatele sanatos (din pacate nu e cazul meu). Oricum nu e un traseu de 200 km/h. Poate de 2 km/h :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Da, e destul de rău: nu e hard enduro că treci și cu CBF-ul, dar foarte greu, foarte încet și posibil cu multe incidente - de la lovit cu tobele solul până la oglinzi sau scărițe rupte și carene lovite.

 

Nu cred că se strică în 2000 km de mers cu 190 km/h, iar pe perioade scurte poți ajunge la linia roșie (câte o secundă, două la schimbat viteze), dar mersul îndelungat la viteze mari o să o facă să consume ceva ulei și trebuie să ai grijă să completezi. Pe termen lung mersul cu 190 km/h o să reducă viața motorului, dar nu aș putea să estimez dacă după 10.000 sau 50.000 km făcuți așa trebuie să faci motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutor,probleme la faruri!!!!

Cand pun contactul se aprind doar becurile de la pozitie nu si farurile cum ar treubui iar cand dau flash-uri se aprind si becurile de la faruri (deci nu sunt arse). Am controlat sigurantele si sunt in regula. Am gasit opt sigurante sub saua pasagerului, mai sunt si altele in alta parte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil contactul de la demaror nu revine pana la capat (ala pe care apesi sa pornesti motorul). Trage putin de el sa te asiguri daca e sau nu de la el. Eu am patit ca intr-o noapte erau 3 masini sa intre in mine pe o portiune de 1Km pana acasa si abia in parcare mi-am dat seama ca aveam doar pozitiile aprinse, scurta deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil contactul de la demaror nu revine pana la capat (ala pe care apesi sa pornesti motorul). Trage putin de el sa te asiguri daca e sau nu de la el. Eu am patit ca intr-o noapte erau 3 masini sa intre in mine pe o portiune de 1Km pana acasa si abia in parcare mi-am dat seama ca aveam doar pozitiile aprinse, scurta deloc.

Acum am coborat la moto sa verific ce mi-ai spus si asa este. Probabil un spray de curatat va rezolva problema.

MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

De vreo cateva zile tot ma sacaie ceva la a mea: mi se pare ca urca in ture cam incet. Trage bine, motorul merge rotund, dar ieri m-am plimbat cu 500-le si cand deschideam gazul in trepte inferioare se ridica un pic de fata si ajungea foarte repede la linia rosie, cu CBF-ul trage bine dar pana ajunge la linia rosie numar pana la 10 :angry: (glumesc, dar e diferenta mare).

 

Chiar atat de castrat e motorul cu carburatoarele astea mici? E motorul de Hornet, din cate stiu pe Hornet e mult mai vioi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis ca-i "puturos in ture mici, bun de touring, la depasiri rapide cere schimbare intr-o viteza inferioara", nu ma credeai. :angry: Partea proasta e ca e mai puturos decat CB-ul, partea buna e ca are curse mai lungi si nu amesteci la cutia de viteze ca pe CB. Am mers si eu cu a ta si nu am vazut diferente fata de a mea deci nu cred ca e a ta mai speciala. Dar se explica totusi de ce pe unele site-uri straine e prezentata ca fiind ideala pentru femei sau incepatori.

 

Daca nu consuma asa mult si riscam sa raman fara gaz pe A2 la mers lejer, imi luam de-o mie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea a inceput sa urce din ce in ce mai incet in ture, probabil s-o fi imbacsit si filtrul de aer; urmeaza sa-i pun unul sport la urmatoarea revizie. Voi la ce interval l-ati schimbat? Eu m-am cam speriat de preturile la piesele OEM inca de la ultima revizie asa ca am decis sa-mi cumpar consumabilele si sa mi le schimbe ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Cum limitez si delimitez un CBF600 din 2006 pe carburatie? Ma intereseaza pentru inceput sa-l limitez.

Va rog nu ma intrebati de ce. Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...