FanFane Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Apropo de consum, sa va zic ce am facut odata pe drumul vechi dinspre mare... N-am alimentat in Constanta si din greseala am luat-o spre Harsova. Pe acolo nu exista benzinarie pana la intrarea in Harsova. Uite asa am mers eu 90 de km pe rezerva... Iar cand am pus benzina, in rezervorul meu de 19 litri mi-au intrat 19.85 litri. Facusem aproape 400 de km cu un plin, pana la ultima picatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Nu stiu de voi, dar a mea face 400 Km cu un plin. Poate conteaza ca are si injectie si rezervorul de 20l (inteleg de la Fan Fane ca al lui are 19). De obiciei la drum scot sub 5l la 100km si nu merg chiar incet (nu pun scarita jos dar nici nu ma tarai pe sosea). Ce nu inteleg insa este cun functioneza indicatorul de benzina. Nu prea are nici o treaba cu ce e in rezervor. E mai mult o estimare decat o informare. Mai bine reseteze trip-ul la fiecare plin. Just to be on the safe side. P.S. Nu mai stiu cine a zis faza cu motocicleta de pensionari, dar la mine a avut exact efectul invers. De pensionari...cool...asta e de mine. Dupa cum am mai spus, se pare ca mie cate o data mi se arde siguranta de la limitarea interioara, si un astfel de motor e numai bun pentru astfel de situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Ce nu inteleg insa este cun functioneza indicatorul de benzina. Nu prea are nici o treaba cu ce e in rezervor. E mai mult o estimare decat o informare. Mai bine reseteze trip-ul la fiecare plin. Just to be on the safe side. Pana la urma tot unde ziceam ajungi, nu? Indicator, indicator dar km facuti nu mint niciodata... restul e gadget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Nu ma intereseaza viteza asa mare 200 km/h. Nici cu Horneta nu mergeam la drum lungmai mult de 130 km/h (poate si din cauza vantului). CBF-ul te cam păcălește să mergi mai tare, are protecția la vânt destul de bună. Mesaj completat Nu stiu de voi, dar a mea face 400 Km cu un plin. Poate conteaza ca are si injectie si rezervorul de 20l (inteleg de la Fan Fane ca al lui are 19). Dacă ai modelul pe injecție ai un litru mai mult în rezervor și consumul mai mic - nu e doar injecția, e alt motor. Eu ajung de obicei la 6 dacă merg mai tare și nu scad sub 5 nici dacă o împing, asta înseamnă cam 350 km cu un plin. Poate la un drum mai lung o să iau canistra de 5 litri cu mine ca să văd cât de departe ajung cu un rezervor Mesaj completat Ce nu inteleg insa este cun functioneza indicatorul de benzina. Nu prea are nici o treaba cu ce e in rezervor. E mai mult o estimare decat o informare. De obicei la injecție consumul se poate estima prin debitul din injectoare, dacă iei și timpul în calcul ajungi la litri consumați. Dacă are un senzor când faci plinul poți estima câtă benzină mai e în rezervor, mai mult sau mai puțin precis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Pana la urma tot unde ziceam ajungi, nu? Indicator, indicator dar km facuti nu mint niciodata... restul e gadget Se baga si asta ca musca in ciorba. Cine a ramas ba de mai multe ori fara benzina? De fapt cine a ramas in pana prostului, ca eu nu am ramas niciodata (decat cu motocicleta ta dar aia nu se pune tocmai pt ca nu are indicator). Pana una alta, indicatorul ala a functionat pentru mine. Nu e perfect, dar e preferabil decat nimic. P.S. Sa inteleg ca te intereseaza un CBF, daca citesti topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 eu sub 6.3 l/100km nu am scos niciodata , adevarat ca place sa merg turata cu ea , o tin undeva pe la 7-8 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 O ții degeaba turată pentru că trage destul de liniar și are cuplu bun și la turații mai joase. Dacă era CBR sau Hornet era de înțeles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 O ții degeaba turată pentru că trage destul de liniar și are cuplu bun și la turații mai joase. Dacă era CBR sau Hornet era de înțeles Asta e valabil doar la modelele mai noi, mai ales cele pe injectie. Eu am mers pe un CBF din 2008 cu carburatoare (probabil printre ultimele scoase) si tot asa, e liniar. Dar al meu are un plus de putere serios de tot peste 6-7000. E chiar o placere sa-l turezi, sa simti cum o ia de sub tine la turatia aia. Cand am mers cu ala liniar, parca nu avea nici un farmec. Chiar ca mi se parea motor de pensionar... Cat despre consum, scot in mod curent in jur de 5-5.5%. Mi s-a intamplat sa scot si sub 5. Depinde mult cum accelerezi si cat de sus o tii turata. @Adam: legat de marimea rezervorului, eu il umplu 'pana in buza', adica mai bag cel putin juma de litru dupa ce altii ar zice ca e plin. Asa ca nu ma mira ca am bagat peste cei 19 litri oficiali. Gandeste-te ca orice recipient (sticla, borcan, cana, pahar etc) are capacitatea oficiala fara sa fie plin ochi. Nu am vazut pana acum sticla de bere plina pana la capac. Mesaj completat Indicator, indicator dar km facuti nu mint niciodata... restul e gadget Asta e o mare prostie. Cu un rezervor plin pot sa fac intre 250 si 340 km inainte sa se aprinda beculetul (cand mai am 3.5 litri in rezervor, oficial). Daca m-as lua dupa kilometri, ori as ramane fara ori as face plinul mult mai des decat as avea nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Dar al meu are un plus de putere serios de tot peste 6-7000. E chiar o placere sa-l turezi, sa simti cum o ia de sub tine la turatia aia. Cand am mers cu ala liniar, parca nu avea nici un farmec. Chiar ca mi se parea motor de pensionar... Din 3 persoane-eu,tu,mihnea- care am comparat mersul pe motorul tau cu mersul pe motorul meu tu esti singurul care zici asta. Varianta mea: 1.ai pus filtru KN hyflow(poate ma insel) fara a modifica pozitia senzorului de acceleratie.De aici rezulta mai mult aer decat ar avea nevoie pentru o fuctionare optima-adica 16:1,in toata plaja de turatie.Din acest motiv motorul tau trage mai slab in ture joase si isi da drumul la turatia de care zici.Un filtru hyflow iti modifica curba de putere,oferind caluti la turatii inalte ca doar pe circuit nu mergi in 4000. Ziceai la un moment dat ca ti se incalzeste motorul mai tare si mai repede. Amestul sarac adica mai mult aer decat ar trebui cauzeaza acest lucru. 2.ceea ce am observat si eu si mihnea la motorul tau e acea senzatie de viteza mai mare pe care ti-o da un autovehicul care vibreaza.Da,al tau vibreaza mai mult decat al meu ceea ce e normal daca iei in considerare uzura. Deci daca tot faci comparatii fa-le frate ca lumea cu argumente,vino cu ceva palpabil nu al meu e mai bun decat al tau ca al tau e de pensionar PS:discutia cu acceleratia liniara ai avut-o in legatura cu motorul meu 2006. 2008 e injectie. PS2: acceleratia liniara este cea ideala,dorita de toti producatorii auto/moto pentru autovehicule de turism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Eu sunt de acord cu FanFane, CBF-ul pe carburatie nu are cum sa aiba aceasi putere la 4.000 rpm ca la 7-8.000 rpm. La injectie nu stiu, teoretic e posibil, n-am calarit vreun CBF injectat. La fel si cu consumul, intri pe rosu de la 250Km la 340Km, si 80% conteaza in ce turatii o tii, 10% ce dimensiuni ai si 10% de unde bate vantul. Off pai eu nu am spus ca e aceeasi la 4000 sau 7000 adica orizontala. Am spus ca e liniara,adica puterea/cuplul cresc liniar,dar in nici un caz nu are prag de putere,ceea ce se vede si din graficul turatie/cuplu/putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Ei, pentru "uneori" nu are rost să o ții turată tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Hai mah Andule, ce te-ai atacat asa ? Eu retinusem ca e mai nou motorul tau, stiam de ceva sub 2 ani. Oi fi retinut eu gresit. Sa stii ca eu am mai mers si pe un alt CBF, al lui Thrill, si tot se simte o diferenta pe la 6-7000 de ture. Iar Mihnea, din cate stiu eu, nici nu a sarit de turatia asta cu al meu. Cel putin mie asa mi-a zis. Mi-ai dat o idee cu filtrul ala. O sa-l pun pe ala original sa vad ce diferente sunt. Ce voiam eu sa zic, dar n-am fost clar, e altceva. Eu cred ca am printre cele mai vechi CBF-uri. Ma gandesc ca de-a lungul anilor au mai facut mici ajustari si, desi e acelasi motor, sunt ceva diferente de comportament. Probabil ca da, au tins spre acceleratia liniara, si la variantele mai noi s-au apropiat mai mult de ea. Totusi, ce am vazut eu prin diverse pareri despre motoare pe net, chiar lipsa liniaritatii in putere/cuplu dau personalitate motoarelor. Multi apreciaza puterea crescuta la turatii mari sau cuplul mare la turatii joase sau mai stiu eu ce alte variatii. Si am vazut multe review-uri care zic de CBF ca e lipsit de personalitate. Banuiesc ca din cauza asta. Eu personal sunt de acord cu parerile astea. Imi da o senzatie f misto plusul ala de putere. Altfel nu cred ca m-ar mai tenta sa o urc in ture decat in depasiri. Probabil ca as merge ca un pensionar cu ea. Si nu zic ca al meu e mai bun. Are el o gramada de bube, am inceput sa ma cam satur de problemele cu el. Dar din punctul de vedere al curbei de putere, il prefer pe al meu. N-am facut comparatie intre motoare, ci doar dintr-un singur punct de vedere. Hai asfalt uscat ! Din 3 persoane-eu,tu,mihnea- care am comparat mersul pe motorul tau cu mersul pe motorul meu tu esti singurul care zici asta.Varianta mea: 1.ai pus filtru KN hyflow(poate ma insel) fara a modifica pozitia senzorului de acceleratie.De aici rezulta mai mult aer decat ar avea nevoie pentru o fuctionare optima-adica 16:1,in toata plaja de turatie.Din acest motiv motorul tau trage mai slab in ture joase si isi da drumul la turatia de care zici.Un filtru hyflow iti modifica curba de putere,oferind caluti la turatii inalte ca doar pe circuit nu mergi in 4000. Ziceai la un moment dat ca ti se incalzeste motorul mai tare si mai repede. Amestul sarac adica mai mult aer decat ar trebui cauzeaza acest lucru. 2.ceea ce am observat si eu si mihnea la motorul tau e acea senzatie de viteza mai mare pe care ti-o da un autovehicul care vibreaza.Da,al tau vibreaza mai mult decat al meu ceea ce e normal daca iei in considerare uzura. Deci daca tot faci comparatii fa-le frate ca lumea cu argumente,vino cu ceva palpabil nu al meu e mai bun decat al tau ca al tau e de pensionar PS:discutia cu acceleratia liniara ai avut-o in legatura cu motorul meu 2006. 2008 e injectie. PS2: acceleratia liniara este cea ideala,dorita de toti producatorii auto/moto pentru autovehicule de turism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) @fane stai calm ca nu m-am atacat. Cand te fac o liniuta? PS:nu de comparare ci doar asa de a verifica acel ''punct de vedere'' Editat Septembrie 16, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 ce discutii legate de turatie .... , fiecare merge cum are placere . Eu merg cu ea mai turata din urmatoarele motive .. ma ajuta mult la depasiri si de ce nu am senzatie ca sta mai bine pe drum. la a mea becul de gaz se aprinde cand mai am in rezervor aprox 3.5 litri . moto este din 2007 , carburatie . ati mai zis voi la un moment dat de o intalnire saptamanala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Eu ma gandesc sa ma bag si eu la intalnirea hornetistilor, ca adunare doar cu ai nostri mici sanse. Cred ca daca ne-am aduna in fiecare saptamana cate 4-5 ar fi mare lucru. Asa, cu verii nostri, o sa fie gasca mai mare. Mesaj completat Cand te fac o liniuta? PS:nu de comparare ci doar asa de a verifica acel ''punct de vedere'' Vezi ca pe Thrill il cam faceam, cu tot cu toba lui sport. De fapt eu plec de pe loc cu a doua, si desi se misca mai incet la inceput, castig mult cand celalalt schimba viteza. Chestie de tehnica, dom'le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Vezi ca pe Thrill il cam faceam, cu tot cu toba lui sport. De fapt eu plec de pe loc cu a doua, si desi se misca mai incet la inceput, castig mult cand celalalt schimba viteza. Chestie de tehnica, dom'le. Te cam inseli domnule, si iti voi demonstra la urmatoarea intalnire asta Si ca tot veni vorba de intalnire, haideti sa venim fiecare cu cate o sugestie si poate ne intalnim cat mai curand. Eu de exemplu voi fi liber (80% sigur) weekendul viitor (26-27 septembrie) sau in timpul saptamanii dupa ora 18 (de miercurea viitoare). Ne putem intalni pret de o ora-doua la Academiei dupa orele de serviciu. Editat Septembrie 16, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Vezi ca pe Thrill il cam faceam, cu tot cu toba lui sport. De fapt eu plec de pe loc cu a doua, si desi se misca mai incet la inceput, castig mult cand celalalt schimba viteza. Chestie de tehnica, dom'le. Da am auzit si pe altii ca pleaca cu a 2-a de pe loc.....a stai ala era camion Daca faci asa cum zici tu nu mai ai timp sa recuperezi timpul ala nesemnificativ pe care zici tu ca l-as folosi pentru schimbatul vitezelor. PS:la liniute se schimba vitezele apasand ambreiajul max 1 cm sau deloc daca e sportiva---iete aici tehnica dom'le---.Deci timpul cat schimb eu e aproape nul fata de timpul cat iti ia tie sa accelerezi cu a 2-a. wanna bet? Editat Septembrie 16, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Chiar ca parca am avea motor SS. Liniute, scarite pe asfalt. Hai mah, relaxati-va... Pe de alta parte, am si eu nevoie de un spray de pene. La 2-3 zile tot mai trebuie sa-i bag ceva presiune. Parca n-am chef sa ma duc cu ea la vulcanizare sa-mi mai bage un snur in cauciuc... Stiti de pe unde pot cumpara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Chiar ca parca am avea motor SS. Liniute, scarite pe asfalt. Hai mah, relaxati-va... Pe de alta parte, am si eu nevoie de un spray de pene. La 2-3 zile tot mai trebuie sa-i bag ceva presiune. Parca n-am chef sa ma duc cu ea la vulcanizare sa-mi mai bage un snur in cauciuc... Stiti de pe unde pot cumpara ? de la benzinarii, sau chiar la honda am vazut de la motul. Dar tot mai bine te duci la vulcanizare sa iti bage un snur, eu am reparat o data cu spray si cand m-am dus sa imi schimbe cauciucul, avea un fel de lichid alb in interior, de zici ca plouase in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 de la benzinarii, sau chiar la honda am vazut de la motul. Dar tot mai bine te duci la vulcanizare sa iti bage un snur, eu am reparat o data cu spray si cand m-am dus sa imi schimbe cauciucul, avea un fel de lichid alb in interior, de zici ca plouase in el. Plus ca de la spray-ul ala poti sa ai probleme cu echilibratul rotii. Eu am avut ocazia sa folosesc la masina. Era o roata pe fata si s-a simtit imediat in volan. M-am dus direct la vulcanizare si am rezolvat problema. Si intradevar avea un lichid prin cauciuc. Probabil ca de la ala era si vibratia. P.S. De curiozitate, la moto merge numai snur. Petic nu se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 P.S. De curiozitate, la moto merge numai snur. Petic nu se poate? Snurul ar trebui sa fie solutia temporara din cate stiu, pana ajungi la vulcanizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) In legatura cu spray-ul de reparatie. Folosesc de cand a aparut spray Lada am bagat in 5 roti auto si 6 roti moti.Singurul loc unde este la preturi acceptabile ceva gen 20 lei- Kaufland,floreasca. Nu este lichid ci este o spuma.La dat rotile jos la masina nu am gasit lichid doar o pelicula albicioasa frumos imprastiata pe toata suprafata. Folosire: 1.Se agita foarte bine recipientul ca si cum ar fi vopsea. 2.Se inmoaie anvelopa cat mai mult(nu e necesar de tot).Se tine apasat intre 5-10 secunde pentru o anvelopa(in functie de gravitatea situatie).La pori foarte mici care necesita umflarea anvelopei 1 data pe saptamana -5 secunde(nu scrie pe tub asa ceva, v-o spun din experienta). 3.Se reumfla anvelopa pana la presiunea necesara. 4.Imediat dupa asta se merge cu autovehicului.Deci,preferabil operatiunea sa fie facuta in dimineata unei plimbari in afara orasului,chiar in benzinaria/punctul de intalnire,fara sa treaca mai mult de 10 minute inainte de punerea in miscare. Daca respectati intocmai pasii de mai sus va garantez ca nu veti avea probleme de echilibrare. Lichidul gasit in anvelopa este urmarea agitarii prea putin a recipientului.Dezechilibrarea este rezultatul stationarii in prima ora de la bagarea in anvelopa. Editat Septembrie 17, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 De ce se inmoaie anvelopa? Presupun ca asta inseamna "se dezumfla"... Da,se dezumfla si se face asta pentru ca sprayul nu face fata foarte bine la presiunea din roata.Merge ok la 1.8 atm. sa zicem dar la 2.9 cat avem noi pe spate incepe si da pe alaturi fara sa bage deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Chiar ca parca am avea motor SS. Liniute, scarite pe asfalt. Hai mah, relaxati-va... Pe de alta parte, am si eu nevoie de un spray de pene. La 2-3 zile tot mai trebuie sa-i bag ceva presiune. Parca n-am chef sa ma duc cu ea la vulcanizare sa-mi mai bage un snur in cauciuc... Stiti de pe unde pot cumpara ? eu vazusem in real, costra vo 30 de lei Mesaj completat Suna logic. Si oricum, daca ai nevoie de spray inseamna ca roata oricum va necesita represurizare dupa. cand am patit-o la a mea si am folosit in spray dintr-asta, roata era turta cum se zice, si dupa ce am bagat tot flaconul, aveam presiune exact cat trebuie: 2,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Neatza, M-am intors si eu acum din Alpi (o sa pun poze) si vroiam sa va intreb daca ati schimbat lant si pinioane, cam la cati Km si cu de care. Sarumana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.