Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asta este. Pe scara aia din poza, pozitia cea mai de jos este 1. Si are 7 trepte. Poti sa le numeri usor, de jos in sus si iti dai seama pe ce pozitie este. Daca vrei sa schimbi, cu cheia din trusa misti de dintii aia care apar deasupra, chiar la capatul arcului.

 

 

Pe scara aia din poza cred ca cea mai de sus (din stanga) este pozitia 1.

Sau nu?

Eu am 106 kg (la c... gol, cum se zice) + echipament si merg intotdeauna cu geanta de rezervor (costum ploaie, o sticla mica cu apa, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca modific suspensia spate se modifica ciclistica?

106kg (ale mele) inseamna cam 60% din cele 180kg (capacitate de incarcare) asa ca din 7 pozitii, pozitia 4 ar fi cea mai indicata.

Sau 69?

lol

deh, sunt inginer.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Suspensia pe spate se regleaza in functie de cea a furcii. La CBF 600 normala furca nu se poate regla decat schimband uleiul de furca, mai vascos sau mai fluid o face mai tare sau mai moale. Spatele se regleaza in asa fel incat daca apesi pe mijlocul motocicletei revine in pozitia initiala egal, nu fata mai repede ca spatele sau invers. Asta se face in gol daca mergi fara pasager (pentru ca pilotul sta aproximativ in centru) si cu pasagerul pe moto daca vrei sa mergi cu pasager. Pentru reglaj e nevoie de minim 2 oameni, unul sa tina moto dreapta (nu se regleaza pe cricul lateral) si unul sa apese pe seaua pilotului si necesita cateva incercari pana o nimeresti.

 

Eu o stiu de la un inginer auto (cu facultate facuta dupa revolutie, nu in antichitate) care se ocupa de motociclete si la care mi-am schimbat la un moment dat uleiul de furca si simeringurile. Eu nu am furca originala ci una reglabila, asa ca am bibilit un pic la reglaje pana au ajuns sa imi placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia pe spate se regleaza in functie de cea a furcii. La CBF 600 normala furca nu se poate regla decat schimband uleiul de furca, mai vascos sau mai fluid o face mai tare sau mai moale. Spatele se regleaza in asa fel incat daca apesi pe mijlocul motocicletei revine in pozitia initiala egal, nu fata mai repede ca spatele sau invers. Asta se face in gol daca mergi fara pasager (pentru ca pilotul sta aproximativ in centru) si cu pasagerul pe moto daca vrei sa mergi cu pasager. Pentru reglaj e nevoie de minim 2 oameni, unul sa tina moto dreapta (nu se regleaza pe cricul lateral) si unul sa apese pe seaua pilotului si necesita cateva incercari pana o nimeresti.

 

Eu o stiu de la un inginer auto (cu facultate facuta dupa revolutie, nu in antichitate) care se ocupa de motociclete si la care mi-am schimbat la un moment dat uleiul de furca si simeringurile. Eu nu am furca originala ci una reglabila, asa ca am bibilit un pic la reglaje pana au ajuns sa imi placa.

 

 

Pai nu prea inteleg.

Daca eu pe denivelari ajung la capatul cursei amortizorului, am nevoie de 2 oameni sau de un service autorizat pentru a face o operatie simpla ca cea de intarit suspensia sau pot pur si simplu sa modific pozitia amortizorului cu o treapta pentru a nu mai ajunge la capatul cursei?

Daca era asa de complicat nu mai puneau cheia aia in trusa de scule pentru acasa si scriau in manualul ala ca la "handelbar", "winsshield height" sau "front seat height" - "this adjustement must be carried out by an outhorized Honda dealer only". Cred ca reglajul supensiei se face mai usor decat cele enumerate mai devreme. In manual spune ca si pana ridicarea sau lasarea parbrizului se face in service Honda pe cand reglarea suspensiei se spune, in manual, ca se poate face "acasa".

Si eu tin cont de manualul producatorului.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu am zis ca nu poti sa o faci acasa, poti sa mergi cu ea cum ai chef, si pe 1 si pe 7 daca vrei, dar daca te intereseaza setarea optima procesul e cel de sus. De pilda daca iti vine ideea sa mergi pe circuit si vrei o suspensie cat mai precisa nu o pui dupa ureche, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca nu poti sa o faci acasa, poti sa mergi cu ea cum ai chef, si pe 1 si pe 7 daca vrei, dar daca te intereseaza setarea optima procesul e cel de sus. De pilda daca iti vine ideea sa mergi pe circuit si vrei o suspensie cat mai precisa nu o pui dupa ureche, nu?

 

Am inteles ce ai spus dar CBF-ul nu este o moto de circuit.

Si pentru a regla amotizarea spate nu trebuie sa desfaci furca dupa spusele producatorului.

Ceea ce spui tu este idealul dar nu este practic si nici ieftin si este consumator de timp. De asemenea ochiometric poate sa difere de la o persoana la alta.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBF-ul nu este o moto de circuit.

Asa i-am zis si eu lui Thrill dar el tot se incapataneaza sa isi lase scaritele pe Amkart.

 

PS: de cand am CBF-ul, n-am cheie de amortizor. Deci habar nu am cum e modificata ciclistica.. Desi cu pasager ar trebui reglata. Are cineva doua chei, una de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Si pentru a regla amotizarea spate nu trebuie sa desfaci furca dupa spusele producatorului.

Ceea ce spui tu este idealul dar nu este practic si nici ieftin si este consumator de timp.

Cine a zis ca desfaci furca? Nu are nici o treaba furca aici, ea se regleaza prima, daca e reglabila, apoi suspensia spate. Si nu ia decat 2 minute maxim tot reglajul, nu costa nimic si nu cred ca alea 2 minute sunt un mare consum de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am eu sa dau feedback la caucioace, acum 2 luni am schimbat Michelin Pilot Road 2 cu Pirelli Diablo Strada, si dupa aproape 12.000km:

 

- aderenta la Pirelli mi se pare mai buna pe uscat si un pic mai slaba pe ploaie

- Pirelli se mananca mai repede

- Michelin trebuiau re-aduse la presiune mult mai des

- cred ca Pirelli au fost un pic mai ieftine (dar nu pot sa spun exact cu cat)

 

Totusi, parca as pune Michelin inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

- Michelin trebuiau re-aduse la presiune mult mai des

 

 

 

Michelin is the best!

lol

Scrie in manualul producatorului (honda si michelin) ca trebuie verificata presiunea de fiecare data cand pleci la drum.

 

Am si eu o problema mare.

Puteti sa ma ajutati cu sfaturi.

A inceput sa curga lichidul de racire din radiator.

Am identificat o gaurica destul de mica in radiator pe partea dreapta probabil de la vreo piatrea sarita sau de la vreo musca mai fortoasa dar nu am observat zona de lovire (este pur si simpu o gaurica foarte mica).

Lichidul cand moto stationeaza nu curge decat vreo 30 de secunde dupa ce am oprit motorul.

Lichidul curge si se prelinge pe motor in cantitati mici dar cu praful de pe strada se murdareste urat.

In weekend am urcat la cota 1400 din Sinaia si indicatorul de temperatura a ajuns la limita zonei rosii cu ventilatorul pornit insa nu cred ca este vreo problema (nu a fiert) de la gaurica.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Sa schimb radiatorul sau sa folosesc pilitura?

Sau altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Radiatorul e destul de scump, parca peste 500 de lei cand am intrebat acum vreo 2 ani, dar exista centre de reparatii unde il cositoreste serios; solutiile de se pun in lichidul de racire sunt utile pe termen scurt, pana ajungi acasa si ai timp sa dai o fuga la service, nu sunt permanente desi unii le lasa asa cu anii. (e o solutie care se toarna in lichidul de racire si astupa porii daca sunt destul de mici, se intareste in contact cu aerul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul e destul de scump, parca peste 500 de lei cand am intrebat acum vreo 2 ani, dar exista centre de reparatii unde il cositoreste serios; solutiile de se pun in lichidul de racire sunt utile pe termen scurt, pana ajungi acasa si ai timp sa dai o fuga la service, nu sunt permanente desi unii le lasa asa cu anii. (e o solutie care se toarna in lichidul de racire si astupa porii daca sunt destul de mici, se intareste in contact cu aerul)

 

Un radiator cositorit ar arata foarte naspa la un naked?

Cred ca incerc cu solutie de radiator si daca nu merge, la primavara, il inoim.

Sau schimb moto.

Ma batea gandul de un VFR800 de prin 2006-2007.

Sau un Hornet mai nou, 2008-2009.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Un radiator cositorit nu arata deloc rau, exista spray cu vopsea neagra termorezistenta, am vopsit toba la CB 500 acum vreo 3 ani si a tinut bine.

 

Hornet? Ti se pare ca nu trage destul CBF-ul si ai consumul prea mic? Ca in rest e cam aceeasi moto. VFR am vazut, am si reparat la una, dar nu am mers pe ea, dar e carenata complet si e mai touring decat CBF-ul, parca, asa ca alegerile tale sunt foarte divergente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un radiator cositorit nu arata deloc rau, exista spray cu vopsea neagra termorezistenta, am vopsit toba la CB 500 acum vreo 3 ani si a tinut bine.

 

Hornet? Ti se pare ca nu trage destul CBF-ul si ai consumul prea mic? Ca in rest e cam aceeasi moto. VFR am vazut, am si reparat la una, dar nu am mers pe ea, dar e carenata complet si e mai touring decat CBF-ul, parca, asa ca alegerile tale sunt foarte divergente.

 

Ma incanta ideea de motor pe injectie si ABS.

Si o putere mai mare ma atrage.

Si Hornet-ul si VFR arata bine.

Hornet este touring-sport mai mult catre naked.

VFR-ul este sport-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe gama street & enduro, Honda n-are decat anemicul Transalp si vaca nesatula Varadero, nimic intre. O fi 'Onda, 'Onda, da o nemtoaica nu are cum sa fie sub o italianca.

 

Asta da!

Dar fara reclama!

lol

 

se pare ca cbf-ul sa pensionat.

nu mai vorbeste nimeni despre el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...