DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Eu o intaresc doar cand merg cu pasager. Daca am si bagaze o pun pe 6 sau chiar 7. Cand stiu ca merg pe drumuri mai proaste o pun pe 3. In rest sta pe 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Asta este. Pe scara aia din poza, pozitia cea mai de jos este 1. Si are 7 trepte. Poti sa le numeri usor, de jos in sus si iti dai seama pe ce pozitie este. Daca vrei sa schimbi, cu cheia din trusa misti de dintii aia care apar deasupra, chiar la capatul arcului. Pe scara aia din poza cred ca cea mai de sus (din stanga) este pozitia 1. Sau nu? Eu am 106 kg (la c... gol, cum se zice) + echipament si merg intotdeauna cu geanta de rezervor (costum ploaie, o sticla mica cu apa, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Da, ai dreptate, pozitia 1 e sus. My bad. Eu zic ca un 4 ar fi suficient la greutatea ta. Daca dai mai sus o sa se simta ca e mai saltareata la gropi si denivelari. Acum, e chestie de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Dar daca modific suspensia spate se modifica ciclistica? 106kg (ale mele) inseamna cam 60% din cele 180kg (capacitate de incarcare) asa ca din 7 pozitii, pozitia 4 ar fi cea mai indicata. Sau 69? lol deh, sunt inginer. Editat August 10, 2011 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Suspensia pe spate se regleaza in functie de cea a furcii. La CBF 600 normala furca nu se poate regla decat schimband uleiul de furca, mai vascos sau mai fluid o face mai tare sau mai moale. Spatele se regleaza in asa fel incat daca apesi pe mijlocul motocicletei revine in pozitia initiala egal, nu fata mai repede ca spatele sau invers. Asta se face in gol daca mergi fara pasager (pentru ca pilotul sta aproximativ in centru) si cu pasagerul pe moto daca vrei sa mergi cu pasager. Pentru reglaj e nevoie de minim 2 oameni, unul sa tina moto dreapta (nu se regleaza pe cricul lateral) si unul sa apese pe seaua pilotului si necesita cateva incercari pana o nimeresti. Eu o stiu de la un inginer auto (cu facultate facuta dupa revolutie, nu in antichitate) care se ocupa de motociclete si la care mi-am schimbat la un moment dat uleiul de furca si simeringurile. Eu nu am furca originala ci una reglabila, asa ca am bibilit un pic la reglaje pana au ajuns sa imi placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Suspensia pe spate se regleaza in functie de cea a furcii. La CBF 600 normala furca nu se poate regla decat schimband uleiul de furca, mai vascos sau mai fluid o face mai tare sau mai moale. Spatele se regleaza in asa fel incat daca apesi pe mijlocul motocicletei revine in pozitia initiala egal, nu fata mai repede ca spatele sau invers. Asta se face in gol daca mergi fara pasager (pentru ca pilotul sta aproximativ in centru) si cu pasagerul pe moto daca vrei sa mergi cu pasager. Pentru reglaj e nevoie de minim 2 oameni, unul sa tina moto dreapta (nu se regleaza pe cricul lateral) si unul sa apese pe seaua pilotului si necesita cateva incercari pana o nimeresti. Eu o stiu de la un inginer auto (cu facultate facuta dupa revolutie, nu in antichitate) care se ocupa de motociclete si la care mi-am schimbat la un moment dat uleiul de furca si simeringurile. Eu nu am furca originala ci una reglabila, asa ca am bibilit un pic la reglaje pana au ajuns sa imi placa. Pai nu prea inteleg. Daca eu pe denivelari ajung la capatul cursei amortizorului, am nevoie de 2 oameni sau de un service autorizat pentru a face o operatie simpla ca cea de intarit suspensia sau pot pur si simplu sa modific pozitia amortizorului cu o treapta pentru a nu mai ajunge la capatul cursei? Daca era asa de complicat nu mai puneau cheia aia in trusa de scule pentru acasa si scriau in manualul ala ca la "handelbar", "winsshield height" sau "front seat height" - "this adjustement must be carried out by an outhorized Honda dealer only". Cred ca reglajul supensiei se face mai usor decat cele enumerate mai devreme. In manual spune ca si pana ridicarea sau lasarea parbrizului se face in service Honda pe cand reglarea suspensiei se spune, in manual, ca se poate face "acasa". Si eu tin cont de manualul producatorului. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu am zis ca nu poti sa o faci acasa, poti sa mergi cu ea cum ai chef, si pe 1 si pe 7 daca vrei, dar daca te intereseaza setarea optima procesul e cel de sus. De pilda daca iti vine ideea sa mergi pe circuit si vrei o suspensie cat mai precisa nu o pui dupa ureche, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Nu am zis ca nu poti sa o faci acasa, poti sa mergi cu ea cum ai chef, si pe 1 si pe 7 daca vrei, dar daca te intereseaza setarea optima procesul e cel de sus. De pilda daca iti vine ideea sa mergi pe circuit si vrei o suspensie cat mai precisa nu o pui dupa ureche, nu? Am inteles ce ai spus dar CBF-ul nu este o moto de circuit. Si pentru a regla amotizarea spate nu trebuie sa desfaci furca dupa spusele producatorului. Ceea ce spui tu este idealul dar nu este practic si nici ieftin si este consumator de timp. De asemenea ochiometric poate sa difere de la o persoana la alta. Editat August 12, 2011 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 CBF-ul nu este o moto de circuit. Asa i-am zis si eu lui Thrill dar el tot se incapataneaza sa isi lase scaritele pe Amkart. PS: de cand am CBF-ul, n-am cheie de amortizor. Deci habar nu am cum e modificata ciclistica.. Desi cu pasager ar trebui reglata. Are cineva doua chei, una de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Si pentru a regla amotizarea spate nu trebuie sa desfaci furca dupa spusele producatorului. Ceea ce spui tu este idealul dar nu este practic si nici ieftin si este consumator de timp. Cine a zis ca desfaci furca? Nu are nici o treaba furca aici, ea se regleaza prima, daca e reglabila, apoi suspensia spate. Si nu ia decat 2 minute maxim tot reglajul, nu costa nimic si nu cred ca alea 2 minute sunt un mare consum de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 pai la CBF furca nu este reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 pai la CBF furca nu este reglabila. Dupa 2008 este reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Si cele aftermarket pot fi reglabile, eu am reglabila pe moto din 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Am eu sa dau feedback la caucioace, acum 2 luni am schimbat Michelin Pilot Road 2 cu Pirelli Diablo Strada, si dupa aproape 12.000km: - aderenta la Pirelli mi se pare mai buna pe uscat si un pic mai slaba pe ploaie - Pirelli se mananca mai repede - Michelin trebuiau re-aduse la presiune mult mai des - cred ca Pirelli au fost un pic mai ieftine (dar nu pot sa spun exact cu cat) Totusi, parca as pune Michelin inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 - Michelin trebuiau re-aduse la presiune mult mai des Michelin is the best! lol Scrie in manualul producatorului (honda si michelin) ca trebuie verificata presiunea de fiecare data cand pleci la drum. Am si eu o problema mare. Puteti sa ma ajutati cu sfaturi. A inceput sa curga lichidul de racire din radiator. Am identificat o gaurica destul de mica in radiator pe partea dreapta probabil de la vreo piatrea sarita sau de la vreo musca mai fortoasa dar nu am observat zona de lovire (este pur si simpu o gaurica foarte mica). Lichidul cand moto stationeaza nu curge decat vreo 30 de secunde dupa ce am oprit motorul. Lichidul curge si se prelinge pe motor in cantitati mici dar cu praful de pe strada se murdareste urat. In weekend am urcat la cota 1400 din Sinaia si indicatorul de temperatura a ajuns la limita zonei rosii cu ventilatorul pornit insa nu cred ca este vreo problema (nu a fiert) de la gaurica. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa schimb radiatorul sau sa folosesc pilitura? Sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Radiatorul e destul de scump, parca peste 500 de lei cand am intrebat acum vreo 2 ani, dar exista centre de reparatii unde il cositoreste serios; solutiile de se pun in lichidul de racire sunt utile pe termen scurt, pana ajungi acasa si ai timp sa dai o fuga la service, nu sunt permanente desi unii le lasa asa cu anii. (e o solutie care se toarna in lichidul de racire si astupa porii daca sunt destul de mici, se intareste in contact cu aerul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Radiatorul e destul de scump, parca peste 500 de lei cand am intrebat acum vreo 2 ani, dar exista centre de reparatii unde il cositoreste serios; solutiile de se pun in lichidul de racire sunt utile pe termen scurt, pana ajungi acasa si ai timp sa dai o fuga la service, nu sunt permanente desi unii le lasa asa cu anii. (e o solutie care se toarna in lichidul de racire si astupa porii daca sunt destul de mici, se intareste in contact cu aerul) Un radiator cositorit ar arata foarte naspa la un naked? Cred ca incerc cu solutie de radiator si daca nu merge, la primavara, il inoim. Sau schimb moto. Ma batea gandul de un VFR800 de prin 2006-2007. Sau un Hornet mai nou, 2008-2009. Editat Septembrie 9, 2011 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Un radiator cositorit nu arata deloc rau, exista spray cu vopsea neagra termorezistenta, am vopsit toba la CB 500 acum vreo 3 ani si a tinut bine. Hornet? Ti se pare ca nu trage destul CBF-ul si ai consumul prea mic? Ca in rest e cam aceeasi moto. VFR am vazut, am si reparat la una, dar nu am mers pe ea, dar e carenata complet si e mai touring decat CBF-ul, parca, asa ca alegerile tale sunt foarte divergente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Un radiator cositorit nu arata deloc rau, exista spray cu vopsea neagra termorezistenta, am vopsit toba la CB 500 acum vreo 3 ani si a tinut bine. Hornet? Ti se pare ca nu trage destul CBF-ul si ai consumul prea mic? Ca in rest e cam aceeasi moto. VFR am vazut, am si reparat la una, dar nu am mers pe ea, dar e carenata complet si e mai touring decat CBF-ul, parca, asa ca alegerile tale sunt foarte divergente. Ma incanta ideea de motor pe injectie si ABS. Si o putere mai mare ma atrage. Si Hornet-ul si VFR arata bine. Hornet este touring-sport mai mult catre naked. VFR-ul este sport-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Hornet e naked curat. Si daca tu crezi ca poti face touring cu un naked inseamna ca ti s-a urat cu semicarenata. Cu VFR800 in schimb chiar poti iesi din oras. PS: injectie si ABS vreau si eu de la urmatorul motor dar probabil va fi un 800GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Eu merg pe Honda. Sunt indragostit. One Love! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Pe gama street & enduro, Honda n-are decat anemicul Transalp si vaca nesatula Varadero, nimic intre. O fi 'Onda, 'Onda, da o nemtoaica nu are cum sa fie sub o italianca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Pe gama street & enduro, Honda n-are decat anemicul Transalp si vaca nesatula Varadero, nimic intre. O fi 'Onda, 'Onda, da o nemtoaica nu are cum sa fie sub o italianca. Asta da! Dar fara reclama! lol se pare ca cbf-ul sa pensionat. nu mai vorbeste nimeni despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Salut,merge cineva o tura miercuri pe cheia?Doar pentru o zi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salut,merge cineva o tura miercuri pe cheia?Doar pentru o zi.. suntem la servici. las-o pe sambata sau duminica daca nu ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.