DragosM Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa le respect pe cat posibil. Deja am aproape 500 de km. Eu m-am uitat pe internet pentru o sa. Cam penurie..si ce am gasit nu te prea poti apropia. Mai ales acum ca am cam ramas pe zero cu motorul si echipamentul. Asa ca ramane sa imi tabacesc fundul pentru o perioada... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) Rodajul e ceva mai sensibil deoarece a ta e model 2008 deci injectie, urmeaza instructiunile lui FanFane si nu vei avea probleme. Mie mi-au zis sa nu o duc in zona rosie primii 1000 km si atat, dar deh... carburatie Cu saua te obisnuiesti pe parcurs, la drumuri mai lungi eu ma ridic in scarite cand mai trec printr-un sat si trece un pic senzatia de disconfort Aftermarket nu prea am gasit, dar cred ca se pot face la comanda, chiar azi am vazut un tip cu un VFR ce-si facuse saua la comanda la cineva de pe forum (n-am retinut numele). Am fost pe amckart astazi, toate bune si frumoase dar vreau mult mai mult decat ma pot duce cauciurile si... scaritele; asa ca urmeaza sa-mi scot pintenii din ele; de cauciuri ma doare sufletul sa ma despart pt ca inca sunt in conditie buna. Intrebare: Va danseaza spatele cand trageti tare de gaz in treapta a II-a? Daca nu.. ce cauciucuri aveti? Editat Aprilie 12, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Rodajul e ceva mai sensibil deoarece a ta e model 2008 deci injectie, urmeaza instructiunile lui FanFane si nu vei avea probleme. Mie mi-au zis sa nu o duc in zona rosie primii 1000 km si atat, dar deh... carburatie Cu saua te obisnuiesti pe parcurs, la drumuri mai lungi eu ma ridic in scarite cand mai trec printr-un sat si trece un pic senzatia de disconfort Aftermarket nu prea am gasit, dar cred ca se pot face la comanda, chiar azi am vazut un tip cu un VFR ce-si facuse saua la comanda la cineva de pe forum (n-am retinut numele). Am fost pe amckart astazi, toate bune si frumoase dar vreau mult mai mult decat ma pot duce cauciurile si... scaritele; asa ca urmeaza sa-mi scot pintenii din ele; de cauciuri ma doare sufletul sa ma despart pt ca inca sunt in conditie buna. Intrebare: Va danseaza spatele cand trageti tare de gaz in treapta a II-a? Daca nu.. ce cauciucuri aveti? Io o sa-ti spun cand termin rodajul . Pana una alata nu am observat nimic desi am mai scapat de cateva ori in gaz. Nu am facut nimic, chiar daca cauciucurile sunt noi si am inteles ca le ia ceva sa ajunga la aderenta maxima. Ca idee a mea a venit cu Michelin Pilot Road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) Eu am Metzeler pe spate si nu danseaza, dar nici nu accelereaza chiar asa tare - la primele drumuri pana acum CB-ul mi s-a parut mai salbatic, CBF-ul in comparatie parca e tramvai. Dupa ce schimb lantul o sa incerc sa trag mai tare de moto, pana atunci trebuie sa stau cuminte ca e cam dus. Ca recomandare de cauciucuri mai sport: Michelin Pilot Power, eventual 2CT. Sunt mai moi, mai aderente dar tin mai putini kilometri. Recomandarea vine de la unul din mecanicii de la Honda, asta foloseste pe CBR-ul lui si pe site la Michelin selectorul de cauciucuri recomanda tot Pilot Power/2CT pentru mers mixt strada/circuit. Gasesti si cauciucuri mai bune de circuit, dar nu sunt legale pe strada (sunt slick), nu iti recomand. Editat Aprilie 12, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Multam pt info! Cred ca ma voi indrepta spre Pilot Power pentru ca nu-i prima oara cand mi se recomanda modelul asta. Road-urile tin foarte bine pe curbe, le-am dus de foarte multe la limita dar daca pisc putin acceleratia s-a dus totul gripul, trebe precizie de chirurg la iesirea dintr-o curba abordata intr-o treapta inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Cum aveti reglata suspensia pe spate? La mine e pe al treilea pas (de la moale spre tare) si e foarte comfortabil, dar in curbe danseaza (prea moale). Am vazut ca are o gramada de trepte de reglaj, pe care mergeti fara pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cum aveti reglata suspensia pe spate? La mine e pe al treilea pas (de la moale spre tare) si e foarte comfortabil, dar in curbe danseaza (prea moale). Am vazut ca are o gramada de trepte de reglaj, pe care mergeti fara pasager? tot pe 3 este setata si la mine ( asa vine de noua ) si este ok , am mers cu ea si incarcata si nu face figurine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Tocmai m-am intalnit acum o ora cu un CBF argintiu, suport Givi, B-97-CBF la Orizont (Bucuresti, Drumul Taberei). Cineva de pe-aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Tocmai m-am intalnit acum o ora cu un CBF argintiu, suport Givi, B-97-CBF la Orizont (Bucuresti, Drumul Taberei). Cineva de pe-aici? Pai ia uita-te la numerele oamenilor de pe aici, il gasesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 de CBF1000 ce parere aveti??? vreau sa achizitionez unul si nu prea am gasit nimic despre el are cineva modelul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Mai mare si mai greu, exista si optiune de carena inferioara, in rest nimic de zis. Am vazut cateva prin oras (Paris) zilele astea, dar nu am chef sa fac o proba ca nu am asigurare pentru un asemenea model si nici nu cred ca te intereseaza modele 2008 sau 2009. Depinde ce vrei de la el, in oras nu merita: prea greu, prea mare si consuma prea mult fata de cel de 600. Daca vrei touring cu pasager poate ca e o idee buna, dar probabil o sa vrei sa schimbi seaua - aproapte toate CBF-urile pe care le vad pe aici au sea schimbata cu una cu gel, e un model popular de motocicleta si de sea Pacat ca e scumpa, ca mi-as lua si eu, tot umblu prin magazine poate gasesc ceva accesibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salut , si-a montat careva aripa spate ? m-ar interesa si pe mine . ceva detalii , gen pret si de unde se poate achizitiona ? mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salut , si-a montat careva aripa spate ? m-ar interesa si pe mine . ceva detalii , gen pret si de unde se poate achizitiona ?mercic Salut , daca stiu bine CBF e la fel ca si Hornetul daca asa e atunci pot sa-ti ofer eu , cam asa arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 RADABDECKUNG *BODYSTYLE* - 179,00 € Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salut , daca stiu bine CBF e la fel ca si Hornetul daca asa e atunci pot sa-ti ofer eu , cam asa arata. Ce pret vrei pe ea, aripa? Sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Ce pret vrei pe ea, aripa? Sunt interesat. Dar ce rol are aripa asta ? Mie roata imi arunca noroi pe numar. Deci daca e ca aia din poza, nu inteleg cu ce m-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Unora li se pare ca arata mai bine, in rest nu vad nici eu avantajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Dar ce rol are aripa asta ? Mie roata imi arunca noroi pe numar. Deci daca e ca aia din poza, nu inteleg cu ce m-ar ajuta. Nu-ti mai arunca noroiul pe amortizorul spate. Tie iti arunca roata noroiul pe numar pentru ca-ti lipseste aripa cu lacasul numarului, asta din ce am observat cand ne-am intalnit ultima oara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Eu am un soi de pres de cauciuc intre roata si amortizor, nu trece gram de noroi pe-acolo. Asa am luat moto, nu stiu de unde provine presul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) La cat costa o aripa d'aia... prefer noroiul pe amortizor... Apropo de amortizor, unde as putea gasi de cumparat o cheie de reglat amortizorul? Editat Aprilie 25, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 La cat costa o aripa d'aia... prefer noroiul pe amortizor... Apropo de amortizor, unde as putea gasi de cumparat o cheie de reglat amortizorul? Amortizorul se regleaza din partea de jos, din chestia aia de plastic cu un fel de dinti ? Si eu voiam sa mai umblu la el, dar la cum (nu) functioneaza acum, oricum n-are rost pana ajung la service. Eu am o cheie ciudata in trusa de scule. N-am verificat, dar parca aia s-ar potrivi. Daca imi amintesc, o sa o incerc. Eu am un soi de pres de cauciuc intre roata si amortizor, nu trece gram de noroi pe-acolo. Asa am luat moto, nu stiu de unde provine presul. Ar fi bun ceva sa acopere amortizorul. Cam am obiceiul sa ma noroiesc, deci mi-ar prinde bine. Sper sa ne vedem si noi odata si sa arunc o privire sa vad cum e facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Ar fi bun ceva sa acopere amortizorul. Cam am obiceiul sa ma noroiesc, deci mi-ar prinde bine. Sper sa ne vedem si noi odata si sa arunc o privire sa vad cum e facut. Pai ne-am intalnit prin Buc acum vreo saptamana, acum sunt in Paris dar spre sfarsitul saptamanii viitoare sunt in Buc si ne putem intalni, ca stam in acelasi cartier. Adam, cheie din aia se poate face, mergi cu a mea la un atelier de lacatuserie si te rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ce pret vrei pe ea, aripa? Sunt interesat. Salut , pretul e de 200 lei , e din fibra de sticla de calitate foarte buna , mult mai resistenta ca plasticul care se vinde prin unele cataloage , pot sa-ti fac ori negru mat ori negru lucios cam in 7 zile dupa comanda ajunge la tine (imi trebuie timp sa-l fac), daca te intereseaza stabilim detaliile. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Dar ce rol are aripa asta ? Mie roata imi arunca noroi pe numar. Deci daca e ca aia din poza, nu inteleg cu ce m-ar ajuta. Salut , principalul rol al lui sa-ti protejeze telescopul spate , un pic si lantul , plus ca arata mai bine motocicleta cu ea (parerea mea si a unora) majoritatea motocicletelor mai scumpe vin cu asa ceva din fabrica. Cineva a scris mai sus ca la cat costa o aripa din asta mai bine prefera noroiul pe telescop , intrebarea este ce costa mai putin ? o aripa din asta sau telescopul cand se face praf din cauza mizeriei de pe drumuri, un telescop costa in jur de 200-300 euro , iar asta mai putin de 50 eu. Atasez o poza sa vedeti cam cum arata telescopul spate cu una din asta montata. Sa ne auzim de bine , asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 La 200 RON suna mai bine, desi nu e tocmai ieftin. Pe Louis parca e vreo 60-70 EUR, ieftin ar fi pana in 100 RON (asta e pretul pe maxim pe care l-as plati pentru asa ceva) - pana la urma e doar o bucata de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.