Rinno Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) Pt. axius Sigur,ne intalnim si punem la punct o plimbare Pe mess. ma gasesti cu id- florinelu30 iar tel. 0732.522.524 Numai bine,astept sa-mi dai un semn. Pt. srp.ro Pai chiar daca am un singur disc pe fata eu vreau sa fac parte din grupul celor cu 2 discuri,ca sa intru in grupul lor stii cumva unde trebuie sa dau spaga ? si cat trebuie sa dau? numai bine TUTULOR Ha ha ha funny Editat Aprilie 18, 2010 de Rinno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Aaaaaaa si uitasem , sa fiu politicos MULTUMESC LUI LUTZIFER PT AJUTOR Si sper sa ne revedem pe soselele patriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Felicitari, Schumy !Prima data nici nu mi-am dat seama ca e a ta. Aveai avatar-ul schimbat. Ma uitam la poze si ma gandeam "Wow, uite ce exemplar fain! Al cui o fi oare?". Sa o stapanesti cu placere si sa iti aduca numai bucurii ! Mersi si asa sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Frumoase amandoua achizitiile (florinelu30 si ShummyCJ), sa le stapaniti cu placere.. ce fain e sentimentul cand ai o noua mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Salutare,salutare,prieteni transalpistiDeci nu ma pot abtine sa nu zambesc de ce e scris mai sus In fine,am luat una din 94,si merge foarte bine(deci nu mai modific nimic ) Ce sa mai zic,n-am bani de benzina cat vreau sa merg cu ea,sa vedem daca merg pozele Vad ca nu ti-ai mai luat TDM Anyway sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Vad ca nu ti-ai mai luat TDM Anyway sa-l stapanesti sanatos! Repede tu Am cantarit mai bine si balanta s-a aplecat in favoarea transalpului Dar tot ne intalnim sa dam mana Sunt la pagina 136 si stiu tot forumul pe derost Mesaj completat Pai chestii clasice:Sa nu aiba batai si clantaneli ciudate pe la motor, motorul de TA e silentios. (pana la o limita) Sa o pornesti rece si cu motorul rece nu trebuie sa stea la relanti decat cu socul tras primele 3-4 minute. Salut Frate Belbody ai scris frazele astea de mai sus Hai sa va zic cum sta la mine treaba: (sufar putin si de ipohondrie) Dimineata (find obisnuit de la scuter care are soc electronic) uit sa trag socul si porneste la sfert dar sta pe la 1000-1100 ture si joaca putin acul,dar sta pornita fara probleme. O opresc,trag socul si surpriza,nu porneste pana nu trag putin de acceleratie,daca trag putin de acceleratie,porneste. Oare trebuie sa trag socul pana la jumatate? Sa nu-l trag de tot? Editat Aprilie 19, 2010 de florinelu30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Dimineata (find obisnuit de la scuter care are soc electronic) uit sa trag socul si porneste la sfert dar sta pe la 1000-1100 ture si joaca putin acul,dar sta pornita fara probleme.O opresc,trag socul si surpriza,nu porneste pana nu trag putin de acceleratie,daca trag putin de acceleratie,porneste. Oare trebuie sa trag socul pana la jumatate? Sa nu-l trag de tot? Chiar am vazut ca la Shoc ii ceva acolo cu cablu ... mie mi s-a parut ca nu-i destul de intins, pana la 3 sfert nici nu lucra. In mod normal trebuie sa lucre toata cursa. Si intr`adevar in functie de temperatura de afara tragi si shocul. Daca nu ii foarte frig ajunge sa tragi foarte putin. In schimb daca is -5 grade afara ii bine sa il tragi pana la maxim si sa il ti cu mana cateva secunde... asa ii la mine. Oricum sunt foarte multumit cum porneste , niciodata nu a facut vre-o figura! Cum stai cu numaru? Ai reusit sa faci din acte? Sti deja ce numar o sa ai ? Iti recoman ceva cu ALP , cel mai frumos ar fi B 94 ALP Editat Aprilie 19, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Mie imi este rupt reglajul de la cablul de ambreaj la maneta (surubul acela gaurit prin care trece cablu). Nu stiu cum naiba o reusit neamtu sa rupa surubul acela fiindca nu e facut din plastelina. Probabil s-a intepenit, a vrut sa il regleze, a facut economie la WD40 (e grea criza asta) si a pus patentul pe el pana s-a rupt. Partea buna e ca, cablul nu freaca nimic in zona rupturii, astfel incat nu o sa se termine prematur. Dar as cam vrea sa reglez ambreajul fiindca prinde prea sus ambreajul. Are cineva piesa asta de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Deocamdata am numar rosu pana pe 15 mai trebe sa ma duc la RAR sa-i fac autenticitatea si celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Dar as cam vrea sa reglez ambreajul fiindca prinde prea sus ambreajul. Chiar nu stiu cum e la modelele noi, dar la modelele de TA600 cablul se regleaza si jos - la tija care intra in motor. Verifica si vezi ca poti regla si acolo - de fapt reglajul de baza acolo se face si nu la maneta sus. Bine, asta nu inseamna ca nu trebuie sa schimbi si piulita de la maneta, dar pana una alta regleaza de jos. Daca TA650 nu are asa ceva - my bad - dar in mod normal ar trebui sa aiba! @Florinelu30 - ti-a raspuns Lutzifer - asa e cum zice el. Socul il folosesti progresiv, daca nu e f. frig afara il tragi numai putin de tot - o sa te obisnuiesti tu si o sa inveti micile smecherii. Nu mai fi ipohondru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Are reglaj jos si o sa incerc sa il mesteresc de acolo. Baiul e ca ambreajul nu are joc de 10-20mm(cel putin asa simt eu). Acuma sunt curios daca piesa aceasta se vinde separat de maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Se vinde sigur si pe bucatele. Surubul e vreo 8 euro si piulita e vreo 12 euro -- astea-s preturi de lista la un site de repere oem. Repere 23 (8e) si 29 (12e). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Si acum zi-mi unde gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Si acum zi-mi unde gasesc Reprezentanta Honda (scump), Dilly (ieftin), alte magazine care aduc dupa repere. Vezi ca ti-am pus fisa de la un Domi acolo, dar blocurile alea stanga sunt la fel din 88 pana la noul transalp (2010). Altermativ, te duci la ceva strungar. Editat Aprilie 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare, Am cumparat acest parbriz in speranta ca o sa-mi arunce aerul peste casca: Insa tot in casca imi vine. In schimb, fata de parbrizul standard de Transalp , daca las capul cu 10 20 cm mai jos nu mai aud nici un vajait. E perfect, doar ca ma doare spatele sa stau cocosat in halul ala pe Transalp mai mult de 5 minute. Am facut proba asta cu stat drept si apoi cocosat cu mai multe tipuri de casti, si rezultatul e acelasi. De asta mi-am dat seama ca nu casca este problema zgomotului , ci inaltimea parbrizului. Alta intrebare, daca are cineva acest gen de parbriz : Cat de sus ar putea sa arunce aerul ? Ar putea sa il arunce mai sus decat parbrizul din prima imagine ? Eu nu vad cum ar putea sa duca aerul mai sus decat primul parbriz. Dar poate ca o face minuni acea aripioara mobila ce ghideaza curentul de aer. Voi ce ziceti ? Si ultima intrebare, care este cel mai inalt parbriz aftermarket pe care-l stiti pentru un Transalp intre 2000 si 2006 ? Si unde as putea sa-l gasesc ? Multumesc frumos. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 salut! mi-am fabricat eu un deflector din asta, daca ai chef sa faci o proba inainte sa dai banii pe el, zi :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 salut!mi-am fabricat eu un deflector din asta, daca ai chef sa faci o proba inainte sa dai banii pe el, zi :-) Ar merge sa pun si eu un deflector ca prelungire in sus pe parbrizul nou de touring. Insa mi-e sa nu destabilizez motocicelta. Ma gandesc ca poate sunt calculate si echilibrate sa pastreze echilibrul motocicletei in timpul mersului. Pe langa asta , e destul de subtire si de firav parbrizul asta nou de touring. Mi-e ca daca ii mai adaug acea prelungire in sus , sa nu se crape sau chiar sa se rupa de tot din cauza rezistentei aerului. Tu din ce material ai facut acel deflector si cu ce l-ai prins ? Pe ce tip de parbriz l-ai prins , cel standard sau altul mai inalt , tot de touring ? Pe ce motocicleta l-ai pus ? Pe Transalp sau pe Dakar ? Si in final , iti trece aerul peste casca ? Sau tot in ea vine ? Ai incercat sa te lasi cu capul in jos sa vezi daca e vreo diferenta ? De probat n-as prea vrea sa probez, decat daca-l montez pe a mea. Mi-e nashpa sa conduc alte motociclete , chiar si acelasi model. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 man, un rahat de internaut mi-a modificat chestii in profil, NU AM avut, NU AM si NU O SA AM niciodata un dacar ... este facut din sti-plex trasparent de 2 mm, am facut doua suporturi ... se monteaza/demonteaza foarte usor, l-am pus pe cel mai inalt parbriz pentru modelul '96 de la givi D205S 54,2cm inaltime LINK , diferente sunt , fiecare le apreciaza in felul sau , proba e simpla, il montezi pe parbrizul tau si dai o tura, nu pot sa-ti zic mai multe, eu am 182 inaltime ..., stau destul de drept pe motoreta ..., am un jaf de caberg ..., de obicei merg cu casti in urechi ..., na, nustiu ce sa zic, fiecare cu ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 este facut din sti-plex trasparent de 2 mm, am facut doua suporturi ... se monteaza/demonteaza foarte usor Ai cumva poza cu el pe motorul tau? Sa vad cum arata! Si pe mine ma bate gandul sa imi fac un inaltator... eu am parbriz mediu pe TransALP... dar vantul imi da direct in frunte, la drum lung ii cam enervant! Am primit un parbriz standard , cel mai mic ... de TransALP modelul 94-00 putin crapat la prinderi , si as vrea sa-i tai partea superioasa un 10-15 cm si sa-l prind pe asta ameu ce am acuma. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) @Stifferu: Aaa deci nu a trebuit sa dai gauri in parbrizul cumparat, in care sa bagi suruburile de care sa prinzi inaltatorul... Eu asa credeam ca e facut... Pai in cazul asta lasa-mi si mie te rog acea piesa pentru un weekend sa fac o proba , si ti-l inapoiez cum ajung inapoi in Bucuresti. Pana una alta am vazut ca pt un XL 650 - Parbriz touring de la MRA de 45 cm inaltime : - Parbriz touring de la GIVI de 56 cm inaltime : Daca comparati cele doua poze, nu vi se pare mai inalt parbrizul de la MRA ? De ce cei de la Givi zic ca ar avea 56 daca pare mai mic decat cel de 45 al celor de la MRA ? Cred ca imi scapa ceva... Sper sa mai storc doi trei centimetri din sa. Am inteles ca se gasesc unele aftermarket mai joase. In afara de reprezentata Honda , unde altundeva mai pot sa gasesc astfel de sei joase pt un Transalp de dupa 2000 ? Deocamdata n-as vrea sa o modific pe asta standard... Eu am cam 1.70 , asa ca am sanse mari sa reusesc sa fac ca aerul sa-mi treaca peste casca , cu mici modificari pe ici pe colo. Simt ca imi mai lipsesc cativa centimetri. Depinde intr-adevar si de casca. Am simtit diferente intre una si alta , atunci cand stau drept si imi bate aerul direct in casca. Dar la toate pe care le-am purtat am observat aceeasi chestie , cea cu lasatul capului sub parbriz. E valabila la toate. Devine foarte liniste cand reusesti sa te bagi sub el. Si mi se pare un avantaj foarte mare pe care vreau sa-l exploatez , mai ales ca mi-s mai scund. A , si doape de urechi port si eu. Dar casca mea e atat de zgomotasa cand vine curent in ea incat aud galagie si cu doapele in urechi. O idee este si sa schimb casca. Dar aici e mai complicat... Am mai gasit o poza cu parbrizul optional de touring - varianta Honda : Asta chiar pare mare ... Editat Aprilie 20, 2010 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Cred ca cel mai inalt parbriz este cel touring de la Honda. Cel putin in toate imaginile in care l-am vazut asa arata. Doar ca nu stiu unde gasesti inafara de Honda si nu stiu cat costa. O alta varianta ar mai fi MRA Variotouring(cu aceea parte glisanta). Doi prieteni transalpisti(ambii pe modele 98) sunt foarte multumiti de acest parbriz si au zis ca pot merge cu casca deschisa pana la 100km/h fara probleme(au in jur de 1.70 inaltime). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salut parbriz inalt original Honda am eu si pot sa-ti spun ca este foarte scump In legatura cu protectia la vant difera mult si de inaltimea fiecaruia eu am 1.80 si pot spune ca este acceptabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salut parbriz inalt original Honda am eu si pot sa-ti spun ca este foarte scump In legatura cu protectia la vant difera mult si de inaltimea fiecaruia eu am 1.80 si pot spune ca este acceptabila. Cat a costat pana la urma parbrizul de la Honda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Undeva in jur de 180eur parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Undeva in jur de 180eur parca Io nu mai inteleg nimic. Acelasi tip de parbriz: - tu zici ca ai dat 180 de eur ... ceea ce mi se pare f mult (presupun ca l-ai cumparat de la Inter Motorcycle - Honda Bikes) - i-am sunat pe cei de la Inter Motorcycle sa-i intreb daca mai au , ma suna dupa o juma de ora sa-mi spuna ca mi-au gasit unul de la Givi la 80 de eur - la astia http://www.cmsnl.com/products/windscreen_08r80mcb801/ gasesc cu 118.5 eur - iar la astia https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_99926/ gasesc cu 35 de lire (adica 40 de euro) Adica cum vine asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.