Sari la conținut

Postări Recomandate

Pt. axius

 

Sigur,ne intalnim si punem la punct o plimbare

Pe mess. ma gasesti cu id- florinelu30 iar tel. 0732.522.524

Numai bine,astept sa-mi dai un semn.

 

Pt. srp.ro

 

Pai chiar daca am un singur disc pe fata eu vreau sa fac parte din grupul celor cu 2 discuri,ca sa intru in grupul lor stii cumva unde trebuie sa dau spaga ? si cat trebuie sa dau?

 

numai bine TUTULOR

Ha ha ha funny :love: :love:

Editat de Rinno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, Schumy :love: !

Prima data nici nu mi-am dat seama ca e a ta. Aveai avatar-ul schimbat. Ma uitam la poze si ma gandeam "Wow, uite ce exemplar fain! Al cui o fi oare?".

Sa o stapanesti cu placere si sa iti aduca numai bucurii :love: !

 

Mersi si asa sa fie :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase amandoua achizitiile (florinelu30 si ShummyCJ), sa le stapaniti cu placere.. ce fain e sentimentul cand ai o noua mobra! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:love: :love: Salutare,salutare,prieteni transalpisti

Deci nu ma pot abtine sa nu zambesc de ce e scris mai sus

In fine,am luat una din 94,si merge foarte bine(deci nu mai modific nimic :) :D )

Ce sa mai zic,n-am bani de benzina cat vreau sa merg cu ea,sa vedem daca merg pozele

 

 

Vad ca nu ti-ai mai luat TDM :love:

 

Anyway sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu ti-ai mai luat TDM :love:

 

Anyway sa-l stapanesti sanatos!

:love: Repede tu

Am cantarit mai bine si balanta s-a aplecat in favoarea transalpului

Dar tot ne intalnim sa dam mana

 

Sunt la pagina 136 si stiu tot forumul pe derost

Mesaj completat

Pai chestii clasice:

Sa nu aiba batai si clantaneli ciudate pe la motor, motorul de TA e silentios. (pana la o limita)

Sa o pornesti rece si cu motorul rece nu trebuie sa stea la relanti decat cu socul tras primele 3-4 minute.

 

Salut

Frate Belbody ai scris frazele astea de mai sus

Hai sa va zic cum sta la mine treaba:

(sufar putin si de ipohondrie)

Dimineata (find obisnuit de la scuter care are soc electronic) uit sa trag socul si porneste la sfert dar sta pe la 1000-1100 ture si joaca putin acul,dar sta pornita fara probleme.

O opresc,trag socul si surpriza,nu porneste pana nu trag putin de acceleratie,daca trag putin de acceleratie,porneste.

Oare trebuie sa trag socul pana la jumatate? Sa nu-l trag de tot?

Editat de florinelu30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata (find obisnuit de la scuter care are soc electronic) uit sa trag socul si porneste la sfert dar sta pe la 1000-1100 ture si joaca putin acul,dar sta pornita fara probleme.

O opresc,trag socul si surpriza,nu porneste pana nu trag putin de acceleratie,daca trag putin de acceleratie,porneste.

Oare trebuie sa trag socul pana la jumatate? Sa nu-l trag de tot?

Chiar am vazut ca la Shoc ii ceva acolo cu cablu ... mie mi s-a parut ca nu-i destul de intins, pana la 3 sfert nici nu lucra. In mod normal trebuie sa lucre toata cursa.

Si intr`adevar in functie de temperatura de afara tragi si shocul. Daca nu ii foarte frig ajunge sa tragi foarte putin. In schimb daca is -5 grade afara ii bine sa il tragi pana la maxim si sa il ti cu mana cateva secunde... asa ii la mine. Oricum sunt foarte multumit cum porneste , niciodata nu a facut vre-o figura!

 

Cum stai cu numaru? Ai reusit sa faci din acte?

Sti deja ce numar o sa ai ? Iti recoman ceva cu ALP , cel mai frumos ar fi B 94 ALP :wacko:

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi este rupt reglajul de la cablul de ambreaj la maneta (surubul acela gaurit prin care trece cablu). Nu stiu cum naiba o reusit neamtu sa rupa surubul acela fiindca nu e facut din plastelina. Probabil s-a intepenit, a vrut sa il regleze, a facut economie la WD40 (e grea criza asta) si a pus patentul pe el pana s-a rupt.

Partea buna e ca, cablul nu freaca nimic in zona rupturii, astfel incat nu o sa se termine prematur. Dar as cam vrea sa reglez ambreajul fiindca prinde prea sus ambreajul.

Are cineva piesa asta de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar as cam vrea sa reglez ambreajul fiindca prinde prea sus ambreajul.

 

Chiar nu stiu cum e la modelele noi, dar la modelele de TA600 cablul se regleaza si jos - la tija care intra in motor.

Verifica si vezi ca poti regla si acolo - de fapt reglajul de baza acolo se face si nu la maneta sus.

Bine, asta nu inseamna ca nu trebuie sa schimbi si piulita de la maneta, dar pana una alta regleaza de jos.

 

Daca TA650 nu are asa ceva - my bad - dar in mod normal ar trebui sa aiba!

 

@Florinelu30 - ti-a raspuns Lutzifer - asa e cum zice el. Socul il folosesti progresiv, daca nu e f. frig afara il tragi numai putin de tot - o sa te obisnuiesti tu si o sa inveti micile smecherii. Nu mai fi ipohondru! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are reglaj jos si o sa incerc sa il mesteresc de acolo. Baiul e ca ambreajul nu are joc de 10-20mm(cel putin asa simt eu). Acuma sunt curios daca piesa aceasta se vinde separat de maneta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum zi-mi unde gasesc :wacko:

Reprezentanta Honda (scump), Dilly (ieftin), alte magazine care aduc dupa repere. Vezi ca ti-am pus fisa de la un Domi acolo, dar blocurile alea stanga sunt la fel din 88 pana la noul transalp (2010).

 

Altermativ, te duci la ceva strungar.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am cumparat acest parbriz in speranta ca o sa-mi arunce aerul peste casca:

xlv65000t1.jpg

Insa tot in casca imi vine. In schimb, fata de parbrizul standard de Transalp , daca las capul cu 10 20 cm mai jos nu mai aud nici un vajait. E perfect, doar ca ma doare spatele sa stau cocosat in halul ala pe Transalp mai mult de 5 minute. Am facut proba asta cu stat drept si apoi cocosat cu mai multe tipuri de casti, si rezultatul e acelasi. De asta mi-am dat seama ca nu casca este problema zgomotului , ci inaltimea parbrizului.

 

Alta intrebare, daca are cineva acest gen de parbriz :

xlv650_00_vt.jpg

Cat de sus ar putea sa arunce aerul ? Ar putea sa il arunce mai sus decat parbrizul din prima imagine ?

Eu nu vad cum ar putea sa duca aerul mai sus decat primul parbriz. Dar poate ca o face minuni acea aripioara mobila ce ghideaza curentul de aer. Voi ce ziceti ?

 

Si ultima intrebare, care este cel mai inalt parbriz aftermarket pe care-l stiti pentru un Transalp intre 2000 si 2006 ? Si unde as putea sa-l gasesc ?

 

Multumesc frumos.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

mi-am fabricat eu un deflector din asta, daca ai chef sa faci o proba inainte sa dai banii pe el, zi :-)

 

Ar merge sa pun si eu un deflector ca prelungire in sus pe parbrizul nou de touring.

Insa mi-e sa nu destabilizez motocicelta. Ma gandesc ca poate sunt calculate si echilibrate sa pastreze echilibrul motocicletei in timpul mersului.

Pe langa asta , e destul de subtire si de firav parbrizul asta nou de touring. Mi-e ca daca ii mai adaug acea prelungire in sus , sa nu se crape sau chiar sa se rupa de tot din cauza rezistentei aerului.

 

Tu din ce material ai facut acel deflector si cu ce l-ai prins ?

Pe ce tip de parbriz l-ai prins , cel standard sau altul mai inalt , tot de touring ?

Pe ce motocicleta l-ai pus ? Pe Transalp sau pe Dakar ?

Si in final , iti trece aerul peste casca ? Sau tot in ea vine ? Ai incercat sa te lasi cu capul in jos sa vezi daca e vreo diferenta ?

 

De probat n-as prea vrea sa probez, decat daca-l montez pe a mea. Mi-e nashpa sa conduc alte motociclete , chiar si acelasi model.

 

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, un rahat de internaut mi-a modificat chestii in profil, NU AM avut, NU AM si NU O SA AM niciodata un dacar ... :wacko:

 

este facut din sti-plex trasparent de 2 mm, am facut doua suporturi ... se monteaza/demonteaza foarte usor, l-am pus pe cel mai inalt parbriz pentru modelul '96 de la givi D205S 54,2cm inaltime LINK , diferente sunt , fiecare le apreciaza in felul sau , proba e simpla, il montezi pe parbrizul tau si dai o tura, nu pot sa-ti zic mai multe, eu am 182 inaltime ..., stau destul de drept pe motoreta ..., am un jaf de caberg ..., de obicei merg cu casti in urechi ..., na, nustiu ce sa zic, fiecare cu ale lui :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este facut din sti-plex trasparent de 2 mm, am facut doua suporturi ... se monteaza/demonteaza foarte usor

Ai cumva poza cu el pe motorul tau? Sa vad cum arata! Si pe mine ma bate gandul sa imi fac un inaltator... eu am parbriz mediu pe TransALP... dar vantul imi da direct in frunte, la drum lung ii cam enervant!

Am primit un parbriz standard , cel mai mic ... de TransALP modelul 94-00 putin crapat la prinderi , si as vrea sa-i tai partea superioasa un 10-15 cm si sa-l prind pe asta ameu ce am acuma.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Stifferu: Aaa deci nu a trebuit sa dai gauri in parbrizul cumparat, in care sa bagi suruburile de care sa prinzi inaltatorul... Eu asa credeam ca e facut...

Pai in cazul asta lasa-mi si mie te rog acea piesa pentru un weekend sa fac o proba , si ti-l inapoiez cum ajung inapoi in Bucuresti.

 

Pana una alta am vazut ca pt un XL 650

- Parbriz touring de la MRA de 45 cm inaltime :

xlv65000t1.jpg

- Parbriz touring de la GIVI de 56 cm inaltime :

1.0.1.varc_d209s.jpg

 

Daca comparati cele doua poze, nu vi se pare mai inalt parbrizul de la MRA ?

De ce cei de la Givi zic ca ar avea 56 daca pare mai mic decat cel de 45 al celor de la MRA ?

Cred ca imi scapa ceva...

 

Sper sa mai storc doi trei centimetri din sa. Am inteles ca se gasesc unele aftermarket mai joase.

In afara de reprezentata Honda , unde altundeva mai pot sa gasesc astfel de sei joase pt un Transalp de dupa 2000 ?

Deocamdata n-as vrea sa o modific pe asta standard...

 

Eu am cam 1.70 , asa ca am sanse mari sa reusesc sa fac ca aerul sa-mi treaca peste casca , cu mici modificari pe ici pe colo. Simt ca imi mai lipsesc cativa centimetri.

Depinde intr-adevar si de casca. Am simtit diferente intre una si alta , atunci cand stau drept si imi bate aerul direct in casca. Dar la toate pe care le-am purtat am observat aceeasi chestie , cea cu lasatul capului sub parbriz. E valabila la toate. Devine foarte liniste cand reusesti sa te bagi sub el. Si mi se pare un avantaj foarte mare pe care vreau sa-l exploatez , mai ales ca mi-s mai scund.

 

A , si doape de urechi port si eu. Dar casca mea e atat de zgomotasa cand vine curent in ea incat aud galagie si cu doapele in urechi.

O idee este si sa schimb casca. Dar aici e mai complicat...

 

Am mai gasit o poza cu parbrizul optional de touring - varianta Honda :

windscreen_big08R80MCB801-01_a329.jpg

Asta chiar pare mare ...

Editat de mitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai inalt parbriz este cel touring de la Honda. Cel putin in toate imaginile in care l-am vazut asa arata. Doar ca nu stiu unde gasesti inafara de Honda si nu stiu cat costa.

 

O alta varianta ar mai fi MRA Variotouring(cu aceea parte glisanta). Doi prieteni transalpisti(ambii pe modele 98) sunt foarte multumiti de acest parbriz si au zis ca pot merge cu casca deschisa pana la 100km/h fara probleme(au in jur de 1.70 inaltime).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut parbriz inalt original Honda am eu si pot sa-ti spun ca este foarte scump :wacko:

In legatura cu protectia la vant difera mult si de inaltimea fiecaruia eu am 1.80 si pot spune ca este acceptabila.

post-4159-1271837136_thumb.jpg

post-4159-1271837158_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut parbriz inalt original Honda am eu si pot sa-ti spun ca este foarte scump :wacko:

In legatura cu protectia la vant difera mult si de inaltimea fiecaruia eu am 1.80 si pot spune ca este acceptabila.

 

Cat a costat pana la urma parbrizul de la Honda ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva in jur de 180eur parca :lol:

 

Io nu mai inteleg nimic. Acelasi tip de parbriz:

- tu zici ca ai dat 180 de eur ... ceea ce mi se pare f mult (presupun ca l-ai cumparat de la Inter Motorcycle - Honda Bikes)

- i-am sunat pe cei de la Inter Motorcycle sa-i intreb daca mai au , ma suna dupa o juma de ora sa-mi spuna ca mi-au gasit unul de la Givi la 80 de eur :wacko:

- la astia http://www.cmsnl.com/products/windscreen_08r80mcb801/ gasesc cu 118.5 eur

- iar la astia https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_99926/ gasesc cu 35 de lire (adica 40 de euro)

 

Adica cum vine asta ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...