Sari la conținut

Postări Recomandate

Unde ai fost fratee? pe amkart? :laugh:

 

Da, pacat ca fotograful n-a surprins si momentele de glorie ;) Se descurca ok dar trebuie sa-i mai fac cateva ajustari:

 

10W in furca si un nou cauciuc spate, tourance sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super...

Ma gandeam si eu sa incerc, dar pe de alta parte mi-era jena :laugh: sa nu se uite lumea ciudat la mine... uite si la asta cu tractorul, vine sa puna genunchiul jos ;)

Pe fata mi se pare ca vad un Bridgestone, pe spate ce ai ?\

Cum se simte cand o apropii de pamant? Ai incercat un stil apropiat de sport, cu genunchiul jos? sau supermoto, cu piciorul inainte? Fata de o sportiva cum negociaza virajele la limita?

Mesaj completat

Am uitat sa intreb care sunt preturile, mea culpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de abtibilt cu sigla de la DAKAR , dar in loc de DAKAR scrie TRANSALP ( facut de mine , pana acuma ii unic ;)) ). Marimea este 20/21 cm , culoare alba , abtibild de calitate ... bucata costa 10 lei. Daca vrea cineva sa spuna si cel mai probabil ne vedem la intalnire la LepÂşa. :laugh:

 

Asa arata:

post-26086-1278447525_thumb.jpg post-26086-1278447739_thumb.jpg

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super...

Ma gandeam si eu sa incerc, dar pe de alta parte mi-era jena :laugh: sa nu se uite lumea ciudat la mine... uite si la asta cu tractorul, vine sa puna genunchiul jos ;)

Pe fata mi se pare ca vad un Bridgestone, pe spate ce ai ?\

Cum se simte cand o apropii de pamant? Ai incercat un stil apropiat de sport, cu genunchiul jos? sau supermoto, cu piciorul inainte? Fata de o sportiva cum negociaza virajele la limita?

Mesaj completat

Am uitat sa intreb care sunt preturile, mea culpa.

 

Am Tourance (cred) pe fata si un Skorpion pe spate. Suspensia se simte mult prea moale iar cauciucul spate odata incalzit face orice mai putin pastrarea trasei. Fata pare usor instabila iar la abordari mai "sportiva' motocicleta are tendinta sa topaie. Ce nu a fost surprins in poze ste momentul in care dupa cateva ture cauciucul spate a cedat iar eu am facut cateva tumbe in timp ce motorul se bucura de existenta crashbar-ului.

 

Cauciucul spate este un O pt circuit din cauza faptului ca pierde aderenta incontrolabil fara vreun avertisment in prealabil iar la franarile mai agresive intra in slide intr-un mod f periculos. Cert e ca TA-ul nu e de circuit dar cu cateva modificari minore se poate descurca onorabil. Saptamana viitoare plec in concediu iar cand ma intorc (cu modificarile facute0 am de gand sa mai dau o tura sa vedem cum se comporta. Cert e ca am fost placut surprins, ma asteptam sa fie mult mai greoaie.

 

Legat de preturi...20 de roni 10 min (repriza) iar echipamentul full este obligatoriu

geaca, pantaloni, cizme,casca ,manusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

cred ca sunt cel mai tanar de pe aici si,totdodata,cel mai tanar posesor/iubitor/admirator/pasionat de transalp !

subscriu acestui forum dedicat posesorilor si iubitorilor de transalp in ideea de a-mi face in primul rand prieteni si de a discuta de pasiunea care ne leaga.

ma numesc scondac vlad,sunt din alexandria,am 18 ani si ieri mi-am cumparat ''bijuteria''.deja cunosc cativa ''de ai locului'' si as fi tare bucuros sa fiu primit in colectivul TRASALPISTILOR !

numai bine! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba apelezi la un bord electronic, si scapi si de viitoarea problema cu melcul (pe care daca nu ai avut-o inca, s-ar putea sa o ai) :laugh:

 

Dai ceva bani, dar e mai mic si stii o treaba.

Subscriu. Experienta mea zice ca in 100-110euro scapi de grijile melcului de KM si ai un bord foaaarte elegant si modern.

Mesaj completat

Pentru curiosi:

 

1. Bord cu transport din SUA (Vapor Trailtech luat de pe ebay)\

110 dolari bordul + 15 dolari transport = 125 dolari = 100euro

 

2. Diverse pentru montaj

suruburi, piulite si saibe = 8 lei la gramada (bricostore; din targ iesi mai ieftin)

LEDuri pentru diverse indicatoare = 2 lei bucata (vorbim de led cu rezistenta inclusa si soclu de montare pe panou)

panou plexiglas = 10 lei daca nu ai pe acasa ceva din care sa decupezi

fire pentru leduri = 2 lei daca nu ai vreo sursa arsa de la un PC vechi

TOTAL: 30 lei = 7 euro

 

 

Scule necesare:

- ciocan

- surubelnite

- masina de gaurit cu spirale de 3-6, functie de nevoi

- tarod pentru filetat

- ingeniozitate

- camera auto/moto veche (din care decupezi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixxu

 

Daca tie nu-ti facea fata Scorpionul pe spate, imi imaginez cum s-ar comporta Mitas E-08 -ul meu, e de departe cel mai ieftin cauciuc pe care poti sa-l pui pe Transalp, bun doar sa mergi drept si cam atat :laugh: , cred ca stau in banca mea pana la anul cand am de gand sa-i schimb incaltarile din nou, si sa-i trag si o revizie de furca, poate si cu niste arcuri mai acatarii.

 

Chiar, cine, ce upgradeuri a mai incercat la furca fata? Pe mine ma supara cat de mult se lasa de fata la franare puternica, nu am bani de telelever de BMW (cu tot cu BMW), dar parca totusi as incerca ceva... niste arcuri mai tari? ceva care sa mareasca rebound-ul? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu ultimele vesti , date mai precise:

 

Abtibild facut la ploter , culoare alba , dimensiuni: 20cm inalt / 19,5cm lat (dimensiune cu tot cu HONDA de sub)

Abtibildul reprezinta sigla de la DAKAR cu scrisul TRANSALP facut de mine si cu HONDA sub (optioanala , cine are deja intre plexic si far HONDA nu-l mai pune acolo... il decupeaza si il lipeste in alt loc)

 

10 lei buc. :laugh:

post-26086-1278539060_thumb.jpg

 

Sper sa reusesc sa duc oricum cateva la intalnire la LepÂşa. (chiar daca nu confirma nimeni pe forum ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixxu

 

Daca tie nu-ti facea fata Scorpionul pe spate, imi imaginez cum s-ar comporta Mitas E-08 -ul meu, e de departe cel mai ieftin cauciuc pe care poti sa-l pui pe Transalp, bun doar sa mergi drept si cam atat :( , cred ca stau in banca mea pana la anul cand am de gand sa-i schimb incaltarile din nou, si sa-i trag si o revizie de furca, poate si cu niste arcuri mai acatarii.

 

Chiar, cine, ce upgradeuri a mai incercat la furca fata? Pe mine ma supara cat de mult se lasa de fata la franare puternica, nu am bani de telelever de BMW (cu tot cu BMW), dar parca totusi as incerca ceva... niste arcuri mai tari? ceva care sa mareasca rebound-ul? :laugh:

 

Teoretic suspensia la 650-ul tau e mai teapana decat la 600-le meu...In plus, eu cred ca am 5w in furca si cu toate astea inca isi pastreaza trasa. In privinta cauciucului, daca nu incerci sa vezi daca poti pune genunchiul ca unii( :laugh: ) poti sa mergi linistit. Important este sa vezi-simti unde te apropii de limita si sa n-o treci. In cazuul in care mai sunt doritori , facem un grupulet si mergem sa ne dam numai noi, de fun...sa vezi atunci priviri :) la casa sau start...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

cred ca sunt cel mai tanar de pe aici si,totdodata,cel mai tanar posesor/iubitor/admirator/pasionat de transalp !

subscriu acestui forum dedicat posesorilor si iubitorilor de transalp in ideea de a-mi face in primul rand prieteni si de a discuta de pasiunea care ne leaga.

ma numesc scondac vlad,sunt din alexandria,am 18 ani si ieri mi-am cumparat ''bijuteria''.deja cunosc cativa ''de ai locului'' si as fi tare bucuros sa fiu primit in colectivul TRASALPISTILOR !

numai bine! :(

 

salut. daca vrei sa intalnesti comunitatea intra pe www.transalp.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic suspensia la 650-ul tau e mai teapana decat la 600-le meu...In plus, eu cred ca am 5w in furca si cu toate astea inca isi pastreaza trasa. In privinta cauciucului, daca nu incerci sa vezi daca poti pune genunchiul ca unii( :laugh: ) poti sa mergi linistit. Important este sa vezi-simti unde te apropii de limita si sa n-o treci. In cazuul in care mai sunt doritori , facem un grupulet si mergem sa ne dam numai noi, de fun...sa vezi atunci priviri :) la casa sau start...

 

Gixule ma bag eu, eu am 15W in furci plus un distantier de 3 cm, iar spatele e super strong, am si acoo un distantier, o poti incerca pe a mea inainte sa faci modificari, 10w nu cred ca o sa faca mare diferenta, de asemenea am ankee2 pe spate si anakee 1 pe fata :laugh: da un semn :(

Mesaj completat

apropo, ti-ai montat toba ? ai gasit sa faci cot ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule ma bag eu, eu am 15W in furci plus un distantier de 3 cm, iar spatele e super strong, am si acoo un distantier, o poti incerca pe a mea inainte sa faci modificari, 10w nu cred ca o sa faca mare diferenta, de asemenea am ankee2 pe spate si anakee 1 pe fata :laugh: da un semn :(

Mesaj completat

apropo, ti-ai montat toba ? ai gasit sa faci cot ?

 

Am schimbat burdufurile si implicit uleiul din jambe, am pus motul 10w si e exact ce cautam,un compromis intre drum de rahan si cateva curbe negociate decent. Urmeaza inca o mica bibileala(sincronizare,bujii,filtru, cauciuc spate) si sa vedem cum se comporta dupa.

 

Azi am fost la un atelier specializat si mi-am montat toba in stil "Dakar", cu ocazia asta reducand si temperatura in zona datorita corbonului din compozitie. La o prima tura am descoperit ca daca am db-Killerul montat se aude puternic dar decent iar atunci cand il scot am toate sansele sa bulversez traficul aerian pe Baneasa ( :) )... Astept sa vad daca o sa ma bulverseze si pe mine...consumul! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu a fost surprins in poze ste momentul in care dupa cateva ture cauciucul spate a cedat iar eu am facut cateva tumbe in timp ce motorul se bucura de existenta crashbar-ului.

E posibil sa fi mers cu presiune prea mica in roata spate, altfel nu-mi explic.

De fapt ce inseamna "a cedat"?

Ai facut pana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi mers cu presiune prea mica in roata spate, altfel nu-mi explic.

De fapt ce inseamna "a cedat"?

Ai facut pana?

 

Pai presiunea era ok pt conditiile date, cauciucul are "carne" pe el dar dupa ce a fost atent inspectat de catre cineva mai cunoscator s-a ajuns la concluzia ca ar fi cazu sa pun unu identic cu cel de pe fata, Tourance.

 

Cand zic "a cedat' inseamna ca a alunecat pana la limita normala dupa care a pierdut de tot aderenta,surprize surprize. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...