andrei belcic Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Salut,am un Transalp 600v din'99 cu 42000 km,am ieÂşit de 2x cu el si am simțit trepidatii in ghidon. M-am uitat la roata fata si am văzut k anv e pusa cu sensul de rotatie invers; poa sa fie asta singurul motiv al trepidatiilor sau poate sa fie si altceva?Precizez k pe fata am anv on/Off. Era mai bine daca precizai numele complet al anvelopei. Trepidatii in ghidon - galme in cauciuc sau roata descentrata sau lovita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Salut,am un Transalp 600v din'99 cu 42000 km,am ieÂşit de 2x cu el si am simțit trepidatii in ghidon. M-am uitat la roata fata si am văzut k anv e pusa cu sensul de rotatie invers; poa sa fie asta singurul motiv al trepidatiilor sau poate sa fie si altceva?Precizez k pe fata am anv on/Off. Daca ai simtit acele trepidatii la viteza de 50-60 la ora , atunci nu trebuie sa iti faci probleme. Asa fac toate Nu ii echilibrata roata cu un plumb sau ceva dupa ce se pune anvelopa noua. Nu-i nimica grav. La 99% din posesorii de TransALP face asa. Daca iti face si la alte viteze , atunci o fi ceva mai grav cum spunea si Andrei Belcic " galme in cauciuc sau roata descentrata sau lovita. " Editat Noiembrie 15, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Daca ai simtit acele trepidatii la viteza de 50-60 la ora , atunci nu trebuie sa iti faci probleme. Asa fac toate Nu ii echilibrata roata cu un plumb sau ceva dupa ce se pune anvelopa noua. Nu-i nimica grav. La 99% din posesorii de TransALP face asa. Daca iti face si la alte viteze , atunci o fi ceva mai grav cum spunea si Andrei Belcic " galme in cauciuc sau roata descentrata sau lovita. " La mine nu face nicio trepidatie. Cu doua degete pot tine ghidonul de acceleratie. Trebuie inspectat cauciucul ca sa nu aiba galme iar apoi centrata roata si echilibrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 La mine nu face nicio trepidatie. Cu doua degete pot tine ghidonul de acceleratie. Trebuie inspectat cauciucul ca sa nu aiba galme iar apoi centrata roata si echilibrata. Si eu pot tine cu un deget, nu asta ii problema... dar la o viteza intre 50 si 60 km/h are acea trepidatie sus/jos care ii din lipsa echilibrari. De aia am zis ca si el are simptoma asta, ca daca nu ... atunci ii ceva mai grav! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) In curand imi voi cumpara un Transalp mai nou, modelul dupa 2000 si vreau un sfat: sa imi iau o sea mai joasa sau sa o trimit la Darian sa o prelucreze? Am inteles ca o sea joasa e in jur de 100 de iepuri, la Darian cam 40-50 Multumesc Editat Noiembrie 19, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 In curand imi voi cumpara un Transalp mai nou, modelul dupa 2000 si vreau un sfat: sa imi iau o sea mai joasa sau sa o trimit la Darian sa o prelucreze?Am inteles ca o sea joasa e in jur de 100 de iepuri, la Darian cam 40-50 Multumesc Daca e tipul ala din Bucuresti (cu tapiteria) eu zic sa o trimiti lui. Lucra bine si ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 In curand imi voi cumpara un Transalp mai nou, modelul dupa 2000 si vreau un sfat: sa imi iau o sea mai joasa sau sa o trimit la Darian sa o prelucreze?Am inteles ca o sea joasa e in jur de 100 de iepuri, la Darian cam 40-50 Iti spun din start ca nu cred ca vei avea nevoie de alta sa Modelul de 650 are deja saua mai joasa si mai lata, ghidonul este un pic inaltat, asa ca una peste alta e mult mai confortabila Spun asta in cunostinta de cauza, am simtit imbunatatirea instantaneu de la PD06 la modelul nou Plus: daca parbrizul se potriveste pe PD06, 1991, ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Iti spun din start ca nu cred ca vei avea nevoie de alta saModelul de 650 are deja saua mai joasa si mai lata, ghidonul este un pic inaltat, asa ca una peste alta e mult mai confortabila Spun asta in cunostinta de cauza, am simtit imbunatatirea instantaneu de la PD06 la modelul nou Plus: daca parbrizul se potriveste pe PD06, 1991, ma intereseaza Multumesc pt sfat, saptamana viitoare am sa stiu exact cum stau Din pacate nu se potriveste parbrizul Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Multumesc pt sfat, saptamana viitoare am sa stiu exact cum stau Din pacate nu se potriveste parbrizul Multumesc Sau adu-ti aminte cum ai stat pe Transalpul meu. Dar sa nu uiti ca al meu e inaltat la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackcelnegru Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Salut, baieti... Poate ca are sa va enerveze subiectul (cred ca s-a mai discutat problema), dar nu am rabdare sa urmaresc tot topicul. As vrea pareri pertinente si obiective despre TA 600 vs. TA 650 (dupa 2000)... Nu cred ca ar fi altii in masura sa imi poata da detalii despre asta... Va multumesc si ...nu dati cu pietre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 /index.php?...t&p=1505035 /index.php?...st&p=953187 /index.php?...st&p=907627 /index.php?...st&p=907627 Parere obiectiva de-aici ca m-am dat cu amandoua tipurile: nu-i nici o diferenta notabila de manevrabilitate: 650 e putin mai lata si mai grea, lata la sa, pare putin mai greu manevrabila 600 e mai finuta. 650 consuma mai mult putin desi peste 10 min va posta Lutzifer si va zice ca nu, iti spun eu, da. TA 650 e mai atractiva putin pentru ca e mai noua, si eu daca as avea posibilitatea as schimba 600 cu 650. In rest nu sunt diferente majore, la condus se simt exact la fel. Structural motocicletele sunt identice, difera insa detaliile foarte mult. Difera filtrul de aer, rezervorul, amortizorul spate, saua. Ce mi se pare fain la TA650 e ca are loc sub sa unde mai poti cara una alta, trusa de scule, un spray de lant, o trusa medicala, etc - TA600 nu are asa ceva. Plasticele la TA650 sunt facute mai in graba, cele de pe 600 sunt mai solide si mai trainice. Cu totul eu cred ca cele doua motocilete nu difera foarte mult, fiecare are plusuri si minusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) 650 consuma mai mult putin desi peste 10 min va posta Lutzifer si va zice ca nu, iti spun eu, da. Minte :laugh: Nu consumu sa te faca sa alegi un model sau altu! Daca exista diferente asta ii de la motor la motor ( nici un TransALP nu consuma la fel si daca is modele identice) Cel mai mult conteaza stilu de polotaj. Oricum is diferente nesemnificative! Editat Noiembrie 21, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackcelnegru Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 OK, am inteles... Cineva mi-a bagat in cap ca motorul de 650 nu este asa de reusit ca si cel de 600 sau mai bine zis cica da probleme... De asta imi e mie...Dar acum cum e si norocul, nu?? Parca modelul din 2003 e pe injectie, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Parca modelul din 2003 e pe injectie, nu? Nu e... S-au facut pe carburator pana in 2008 sau 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 OK, am inteles...Cineva mi-a bagat in cap ca motorul de 650 nu este asa de reusit ca si cel de 600 sau mai bine zis cica da probleme... De asta imi e mie...Dar acum cum e si norocul, nu?? Parca modelul din 2003 e pe injectie, nu? Nu e adevarat. Daca exista ceva mai bun la modelul nou, ala e motorul. Honda Varadero 1000 este pe injectie din 2003, amesteci borcanele. Honda Transalp este pe injectie din 2008, modelul nou cu motor de 700cc si cu moaca de musca obosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 OK, am inteles...Cineva mi-a bagat in cap ca motorul de 650 nu este asa de reusit ca si cel de 600 sau mai bine zis cica da probleme... De asta imi e mie...Dar acum cum e si norocul, nu?? Parca modelul din 2003 e pe injectie, nu? Asa este - modelul de 650 da probleme - probleme de dependenta! Doar modelul de TA 700 e pe injectie. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) modelul nou cu motor de 700cc si cu moaca de musca obosita. eu ma intreb daca a avut cineva probleme cu injectia pana acum... probabil o sa aflam peste vreo 10 ani, dupa ce se prescrie Editat Noiembrie 22, 2010 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Ladies and Gentlemen,,, My Precious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Ladies and Gentlemen,,, My Precious Asta da treaba. Buna alegere. Sa o stapanesti sanatos! Da-ne ceva detalii:pret,an,km...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Asta da treaba. Buna alegere. Sa o stapanesti sanatos! Da-ne ceva detalii:pret,an,km...etc Multumesc frumos an 2005, km 9700, pret 3500e, o bijuterie adusa din Austria in Romania in 2008 la 7800km, fostul stapan (un om f de treaba) a avut un accident la fotbal si nu mai poate calari o vreme,,, Editat Noiembrie 25, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 superba felicitari cand trece criza si ne redresam o saa fac pe dracu in 4 pentru asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Multumesc frumos an 2005, km 9700, pret 3500e, o bijuterie adusa din Austria in Romania in 2008 la 7800km, fostul stapan (un om f de treaba) a avut un accident la fotbal si nu mai poate calari o vreme,,, Deja am model pentru chraspaduri. Pana la primavara vreau sa o echipez si pe a mea cu asemenea model cum ai tu. La fel si un parbriz touring. Niste poze mai detailate nu ar strica, daca se poate. Caci eu le fac aftermarket si ar fi bine sa le vada meseriasul mai bine. Eventual daca poti trimite-le pe e.mail la kato_arad@yahoo.com. Mersi! Editat Noiembrie 25, 2010 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Deja am model pentru chraspaduri. Pana la primavara vreau sa o echipez si pe a mea cu asemenea model cum ai tu. La fel si un parbriz touring. Parbrizul touring face toti banii, ia-l cu incredere chiar daca e cam scump, am avut si la Transalpul meu anterior din '99 si la acesta,, merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 E foarte misto, sa o stapanesti sanatos! Frumoasa combinatia de culoare, si crash bar.. suport lateral iti mai trebuie! Am si eu o rugaminte, pentru cei care mai au TA650, poate cineva sa-mi trimita o schema pentru suporturile laterale? Am un amic aici care are TA650 si ne scremem sa gasim niste suporturi pentru coburi, si dupa indelungi cautari am ajuns la concluzia ca mai bine le facem singuri. Am gasit un nene sudor meseriaj bulgar care mai vorbeste si romaneste, daca ma duc la el cu schema si dimensiunile sigur o sa ne faca.... mai trebuie doar schema. Putei sa postati aici, sau sa-mi trimiteti PM, cum doriti! Multumesc. modelu asta: http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XL_650_V...e_Case_Holders/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 E foarte misto, sa o stapanesti sanatos! Frumoasa combinatia de culoare, si crash bar.. suport lateral iti mai trebuie! Am si eu o rugaminte, pentru cei care mai au TA650, poate cineva sa-mi trimita o schema pentru suporturile laterale? Am un amic aici care are TA650 si ne scremem sa gasim niste suporturi pentru coburi, si dupa indelungi cautari am ajuns la concluzia ca mai bine le facem singuri. Am gasit un nene sudor meseriaj bulgar care mai vorbeste si romaneste, daca ma duc la el cu schema si dimensiunile sigur o sa ne faca.... mai trebuie doar schema. Putei sa postati aici, sau sa-mi trimiteti PM, cum doriti! Multumesc. modelu asta: http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XL_650_V...e_Case_Holders/ schema nu am dar cateva poze ti-as putea trimite. Chestia ca eu amj si suportul de topcase montat. Dar pot face cateva instantanee mai detailate daca vrei. De masurat se masoara la fata locului dimensiunile la prindere de cadru. Doar o imagine generalizata sa aiba meseriasu si stie ce trebuie sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.