Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut

 

Crash bar gasesti manufacturat (mai fain si mult mai ieftin ca originalul) daca intri pe www.transalp.ro Acolo ai sa gasesti un topic dedicat pentru cras bar-uri si crice centrale facut de baietii din codlea user: RomiC si freeenduro.

 

http://www.transalp.ro/forum/crash-bar-uri-tari-t23-135.html

 

http://www.transalp.ro/forum/cric-central-t574-270.html

 

Cei de pe forum pot sa iti spuna impresiii despre ele.

 

Intreaba-i si de suport de bagaje si cutii.

 

Bafta,

Adrian

Editat de asilindean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stii si tu si ma puteti ajuta....motorul meu avea cand l-am luat un suport top case dar.....nu stiu producatorul. Poate ma ajuta cineva care are asa ceva...Apropo unde pot gasi niste crash bar-uri mai ieftine decat louis si din acelea de bagaje laterale in spate.

 

Ala nu e suport de topcase, e suportul original Honda

Crash bar am eu unul, pentru PD06, adica modelul pana in 1996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Mi-am cumparat de curand un Transalp de 600 din 96' si are o problema la alimentare. In momentul in care sunt cu robinetul pe normal merge motoru'iar cand ajung la rezerva incep problemele. Merge 5-6 km si se opreste, fara sa il mai pot porni, decat dupa 10-20 min, uneori chiar mai mult. Am curatat rezervorul, am dat jos robinetul si i-am verificat membrana, care e ok, am tras de pe furtunul de vacuum sa vad daca vine benzina si vine. Ce as mai putea sa verific??

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt nou posesor de Transalp dar mai am 2 - 3 saptamani pana cand o sa pot iesi cu ea pe strada (nu e inmatriculata si nici eu nu am carnetul). Pana atunci ma dau cu ea prin curte si tot visez la ziua in care o sa ies pe poarta.

 

Vacuta e din 2004 (nu stiu ce model e PD xx) are vreo 27000 de KM dar nu cred ca sunt reali. Cel care m-a ajutat sa o cumpar a zis ca e pe la vreo 40000 KM. Oricum e ok si pretul a fost destul de aproape de alte oferte mult mai rele decat cea pe care am cumparat-o.

 

La inceput mi s-a parut ca e mult prea mare dar pe zi ce trece incep sa ma obijnuiesc cu greutatea. Era sa o scap odata pe o parte din cauza unei zone mai joase dar am reusit sa o tin.

 

Am observat cateva lucruri la ea care nu stiu daca sunt ok:

 

1. In punctul mort daca o accelerez pe la 3500-4000 RPM incepe sa scoata un sunet cidat. Sunetul vine de la protectiile care sunt peste capetele tobei. Bucatile acelea de fier care protejeaza pasagerul. Daca le ating nu se mai aude zgomotul. As vrea sa stiu daca e ceva de facut pentru ca e suparator zgomotul. Motorul se aude asa de frumos incat e pacat sa se auda si acel zgomot.

2. Dupa ce ii dau drumu si bag pentru prima data in viteza intai cu ambreajul apasat la maxim are tendinta de a pleca de pe loc. Se simte ca o zvagnire. Nu ma deranjeaza dar imi e firca sa nu fie ceva la cutie, sa nu ii cauzeze.

3. Partea de jos care ar trebui sa o protejeze (scutul de sub motor) este mic si din plastic. o bucata de fier acolo ar fi super. A facut cinva modificari in legatura cu asta sau as putea sa cumpar unu de undeva.

4. Pe ghidon am acele aparatoare de vant pentru maini (nu situ cum le zice) care ating geamul daca iau de ghidon la maxim. Idea e ca ating destul de rau si provoaca o miscare a geamului cu 2-3 milimetri. E destul de aiurea.

 

Deasemenea as dori daca se paote sa imi dati niste sfaturi referitor la ce ar trebui sa am la drum cu mine. In momentul de fata nu am nimic de genul camera de rezerva, leviere sau truse de scule. O lista cu cele necesare/obligatorii conform legii ar fi super.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce zici acolo e normal, se vede ca nu ai mai avut motocicleta. Zvacnirea la bagat in viteza e normala, orice motocicleta face asa. Legat de tabla care vibreaza, nu crezi ca ar fi cazul sa vezi de ce se misca si sa o prinzi incat sa nu vibreze?

 

3 - nu ai nevoie de nici o tabla sub motor decat daca pleci in africa, si nici atunci - ingreunezi motocicleta de poamana.

4 - niciodata nu ai nevoie sa intorci ghisonul atat de mult.

 

Citeste si tu topicul asta si o sa vezi cam ce-ti trebuie la drum.

In mod normal mai nimic, doar in caz de calatorii lungi sculele sunt necesare, gen leviere, camere, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ca nu ai nevoie sa intorci ghidonul atat de mult, mi-a placut :haha: pai nu intorci niciodata pe loc ?

e ghidonul prea in fata, desfaci cele 4 suruburi cu cap de 12 de la prinderile ghidonului, dai ghidonul mai in spre spate, testand cate un pic daca mai atinge parbrizul cand e bracat la maxim, cand ajungi la pozitia care iti convine strangi la loc, prima oara suruburile de sus si apoi cele de jos.

chiar daca nu intorci nici o data, iti spun din experienta ca la prima cazatura iti sparge parbrizul, am eu unul drept dovada.

 

zvacnirea cand bagi in viteza e normala, dar daca e prea violenta poate fi cauzata de ralntiul prea mare.

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce zici acolo e normal, se vede ca nu ai mai avut motocicleta. Zvacnirea la bagat in viteza e normala, orice motocicleta face asa.

 

e adevarat, sunt incepator, asta e a doua pe care o conduc. Si mie mi s-a parut normal dar am zis sa intreb ca sa fiu sigur.

Cea pe care fac scoala nu face asa.

 

 

Legat de tabla care vibreaza, nu crezi ca ar fi cazul sa vezi de ce se misca si sa o prinzi incat sa nu vibreze?

 

 

M-am uitat, am analizat dar nu vad cum as putea sa o prind pentru ca nu are suruburi sau vreo metoda de prindere clara sau nu am vazut inca. Cu siguranta ca pana la urma o sa ii dau eu de cap. metionez ca nu e o tabla in sine. Sunt doua bucati de teava ceva mai mari decat cele de la esapament care sunt puse peste tevile de esapament. Par prinse de tava de esapament prin fortare cu ajutorulu unei bucati de cauciuc.

 

 

3 - nu ai nevoie de nici o tabla sub motor decat daca pleci in africa, si nici atunci - ingreunezi motocicleta de poamana.

 

 

nu stiu daca la toate este la fel sau doar la a mea dar baia de ulei si motorul sunt foarte expuse. Daca e sa arunce o piatra sau mai stiu eu ce e destul de naspa. Cred totusi ca o tabla de 2 mm nu ar ingreuna de loc si ar proteja super. O sa vorbesc cu meseriasu (tatal meu) si vad ce poate face.

 

 

4 - niciodata nu ai nevoie sa intorci ghisonul atat de mult.

 

 

bazandu-ma pe ultimele 2 - 3 zile as putea sa spun ca nu ai dreptate. plus ca sa o las pe cric au sa o ridic pe cricul central am nevoie sa intorc ghidonul la maxim.

 

Citeste si tu topicul asta si o sa vezi cam ce-ti trebuie la drum.

In mod normal mai nimic, doar in caz de calatorii lungi sculele sunt necesare, gen leviere, camere, etc..

 

merci

 

asta ca nu ai nevoie sa intorci ghidonul atat de mult, mi-a placut :haha: pai nu intorci niciodata pe loc ?

e ghidonul prea in fata, desfaci cele 4 suruburi cu cap de 12 de la prinderile ghidonului, dai ghidonul mai in spre spate, testand cate un pic daca mai atinge parbrizul cand e bracat la maxim, cand ajungi la pozitia care iti convine strangi la loc, prima oara suruburile de sus si apoi cele de jos.

chiar daca nu intorci nici o data, iti spun din experienta ca la prima cazatura iti sparge parbrizul, am eu unul drept dovada.

 

 

Multumesc pentru raspuns. O sa incerc cu prima ocazie. Am ceva emotii dau o sa ma descurc. Ar fi primul lucru pe care il desfac/schimb la ea de cand am luat-o.

 

 

zvacnirea cand bagi in viteza e normala, dar daca e prea violenta poate fi cauzata de ralntiul prea mare.

 

De unde se poate seta ralntiul. Pe ce parte a motorului sa ma uit. Am facut ochii cat cepele dupa el si tot nu l-am vazut sau paote l-am vazut dar nu stiu eu care e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde se poate seta ralntiul. Pe ce parte a motorului sa ma uit. Am facut ochii cat cepele dupa el si tot nu l-am vazut sau paote l-am vazut dar nu stiu eu care e.

 

Este un fel de surubel mic de plastic negru, pe partea stanga a carburatoarelor, intre cei 2 cilindri. Relanti-ul normal pt XL650V vad ca este 1200 +/-100rpm, care se regleaza cu motorul incalzit bine. Ai grija ca e foarte usor sa te arzi la maini cand faci asta.

 

Ca sa identifici mai usor uite-te in partea stanga intre cilindri in timp ce invarti mansonul de acceleratie. Vei observa o rotita care se invarte cand actionezi mansonul. Surubelul in cauza regleaza capatul cursei acestei rotite.

 

 

In alta ordine de idei, parerea mea proprie si personala e ca este necesar scut full daca vrei sa te dai mult in offroad. Ideea ar fi sa acopere baia de ulei SI filtrul de ulei, si sa se sprijine pe cadrunu direct pe motor (preferabil intr-un mod cat de cat flexibil/pliabil, ca sa nu indoi cadrul la o izbitura puternica) .

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ca nu ai nevoie sa intorci ghidonul atat de mult, mi-a placut :haha:

intorci cat iti permite ghidonul, nu cred ca 2cm conteaza asa mult.. si un parbriz de calitate nu se sparge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testand cate un pic daca mai atinge parbrizul cand e bracat la maxim

 

Cand parcurgi aceasta operatiune sa fi atent ca sa nu-ti atinga comenzile de pe ghidon in rezervor, deci nu il poti lasa nici pe spate foarte mult.

 

 

M-am uitat, am analizat dar nu vad cum as putea sa o prind pentru ca nu are suruburi sau vreo metoda de prindere clara sau nu am vazut inca. Cu siguranta ca pana la urma o sa ii dau eu de cap. metionez ca nu e o tabla in sine. Sunt doua bucati de teava ceva mai mari decat cele de la esapament care sunt puse peste tevile de esapament. Par prinse de tava de esapament prin fortare cu ajutorulu unei bucati de cauciuc.

 

nu stiu daca la toate este la fel sau doar la a mea dar baia de ulei si motorul sunt foarte expuse. Daca e sa arunce o piatra sau mai stiu eu ce e destul de naspa. Cred totusi ca o tabla de 2 mm nu ar ingreuna de loc si ar proteja super. O sa vorbesc cu meseriasu (tatal meu) si vad ce poate face.

 

La XL600V PD10 ( a ta fiind RD10 ) finalele acelea cromate sunt prinse pe partea din interior ( sub sa ) de toca cu 2 suruburi fiecare.

 

Atasez mai jos o poza cu un model de scut Transalp. Urmeaza totusi sfatul lui Korben Dallas si intra pe http://transalp.ro/forum , vei gasi o multime de informatii.

 

intorci cat iti permite ghidonul, nu cred ca 2cm conteaza asa mult.. si un parbriz de calitate nu se sparge.

 

True, al meu s-a indoit la 90° aproape ( parelel cu rezervorul ) si nu a patit nimic, parbriz MRA inalt.

post-59052-0-40194300-1314192995_thumb.gif

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si un parbriz de calitate nu se sparge.

pariu ? incercam la vfr-icu tau ?

 

Mihaif2000 daca tie frica s umbli la chestii asa ''grele'' hai intro joi la bere cu toti bajetii si iti aratam cum se rezolva astea in 3 minute, asta daca esti din bucale :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariu ? incercam la vfr-icu tau ?

 

Mihaif2000 daca tie frica s umbli la chestii asa ''grele'' hai intro joi la bere cu toti bajetii si iti aratam cum se rezolva astea in 3 minute, asta daca esti din bucale :P

 

salut,

 

multumesc de invitatie dar momentan nu o sa pot decat pe 4 roti. Mobra nu e inmatriculata inca si nici eu nu am carnet. Eu sunt din Pitesti si cred ca va dura ceva pana cand o sa pot veni pe autostrada. Am nevoie de ceva KM pana o sa am curaj sa ma bag printre masini care merg cu 180.

 

Partea cu ghidonul s-a rezolvat. Acum e super ok si nu loveste nici de rezervor. Am daschis pentru prima data si seaua am sters pe acolo ca era praf de un deget.

 

Capetele cromate de la toba nu sunt prinse de nimic la mine. M-am uitat atent si nu e nici un surub. Nici nu cred ca a fost vreodata pentru ca nu ar avea unde. Am bagat intre cele doua capete o bucata de cauciuc un pic fortat. Acum nu mai face zgomotul ala ciudat. Cred ca o sa scot ce am pus acum si o sa bag ceva mai frumos dar deocamdata e ok.

 

Referitor la scut sigur o sa imi pun. Deja am vorbit cu tatal meu care are mai multa experienta (eu sunt programator si la indoit fiare nu ma pricep) si a zis ca ne luam o sambata si il facem. Nu cred ca o sa merg pe ideea unuia full ci doar pe un adon la ce e acum. O sa studiez problema si am vaut si pe transalp.ro destul de multe concepte si idei. faptul ca adauga greutate nu ma deranjeaza. Chiar nu ma intereseaza ca o sa mearga cu 165 in loc de 170. Eu nu o sa depasesc 110 sigur. Stiu ca o sa ziceti ca asa zic eu acum dar mai incolo o sa ii dau ... NU. Conduc masina de 10 ani si merg cu 110 - 120 max.

 

Problema pe care o am in continuare e cu treapta intai. Am tinut-o azi pe neutru vreo 15-20 min pana cand a intrat ventilatorul. Avea acceleratie pe la vreo 1400 RPM. Am dat de acel surub negru pana cand a ajuns pe la 1200 dar parea ca nu ii place. Se ingatuia putin asa ca am dat ceva mai sus pana se auzea cum trebuie. M-am asejat pe ea si apoi am dat veteza intai cu ambrajul apasat full. S-a opintit si apoi s-a oprit motorul. Mentionez ca socul nu era tras iar la ambraj nu am dat dumu...nu e greseala de incepator. nu a mai pornit la prima apasare a butonului. Se auzea electro motorul dar nu a vrut sa plece. Am lasat-o 5-10 min sa se linisteasca si am pornit-o din nou. Am incercat aceeasi manevra iar acum a mers dar s-a opintit (a dat sa plece). iar neutru, iar in viteza si tot asa. Ba se oprea ba mergea dar cu miscari bruste (inteleg sa se miste putin dar chiar ma zdruncina). La un moment dat nu mai vroia sa intre in viteza se auzea un carait am luat repede piciorul si apoi a vrut. Repet totul cu ambreajul apasat.

La un moment dat mi s-a parut ca se aude ceva de la cutie. Daca tin pe neutru si ambreajul apasat (cu el liber e ok) se aude un pocanit care pare sa vina din cutie. E ceva foarte ciudat, repetitiv. Nu e ca cel care apare atunci cand nu intra in viteza. parca e de la un rulment sau ceva la modul asta. Ideea e ca acelasi sunet l-am auzit si cand am luat-o de la fostul proprietar si a zis ca o repara si daca e sa se mai intample o face el pe cheltuiala lui. Acum cum a reparat-o data trecuta poate sa o repare si acum cand o duc iar.

 

In fine dupa toata joaca asta m-am imbarbatat, am zis lasa ca se rezolva si am bagat-o la culcare in noua ei casa (garaj construit chiar azi special pentru ea si accesoriile ei).

 

E clar ca trbeuie sa trec pe la un mecanic sau cineva priceput. cred ca ma duc si peste cei de la care am luat-o dar ...

in orice caz asta o sa o fac cand o sa pot merge cu ea. Poate e si din cauza mea si ma speri eu degeaba dar sincer nu mi se pare normal sa se zbata asa de tare incat sa se opreasca motorul.

 

Daca aveti ceva info...daca a mai patit cineva asa ceva va rog sa imi ziceti si mie. Macar sa ma linistesc ca deja imi e la suflet rau de tot si chiar vreau sa o vad ca merge struna si ca e ok.

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am nevoie de ceva lamuriri:

1. unde pot gasi stickere honda transalp originale...am mea am luat-o de la un tip cu un scris cam grotesc, care nu l-am mai vazut pe alte motoare (vezi poza)

2. de la altii care au mai facut-o...cam pe la cati lei aprox. ar ajunge de vopsit toate carenele

3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea.

4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct?

 

Merci mult si numa bine sa auzim

 

Stima

 

DAN

post-53784-0-93071000-1314205398_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am asejat pe ea si apoi am dat veteza intai cu ambrajul apasat full. S-a opintit si apoi s-a oprit motorul. Mentionez ca socul nu era tras iar la ambraj nu am dat dumu...nu e greseala de incepator.[...]Am incercat aceeasi manevra iar acum a mers dar s-a opintit (a dat sa plece). iar neutru, iar in viteza si tot asa. Ba se oprea ba mergea dar cu miscari bruste (inteleg sa se miste putin dar chiar ma zdruncina).

 

hmm... verifica cablul de ambreiaj, primul lucru care imi vine in minte ca e prea labartat (adica maneta de ambreiaj are prea mult joc) sau partial rupt si nu apuca sa decupleze cum trebuie, chiar daca strangi maneta de tot. Jocul manetei de ambreiaj trebuie (masurat la capatul exterior) sa fie de 10-20mm. Verifica ca ambreiajul opereaza corect asupra clapetei din partea dreapta a motorului (unde se termina cablul).. nu are voie sa agate sau faze de-astea.

 

De asemenea, uleiul...ce stii de el? l-ai schimbat cand ai luat motoreta?

 

Si a mea are un mic zvac cand o bag in treapta 1 cu ambreiajul strans, dar nici pe departe nu pot zice ca ma zdruncina sau da sa se opreasca motorul...

 

3. se gasesc pe undeva de cumparat carene, alte plasticuri....a mea de ex. are plasticul care e in drept cu saua (adik sub sa) si i s-a rupt alea de prindere si cand ma asez pe sa de la presiune iasa in afara...faze de astea.

Doar pentru niste prinderi nu cred ca merita sa iei carene noi, sunt ff scumpe... Mai bine incearca sa repari prinderile cu ABS, nu e mare lucru... vezi informatii mai multe pe topicul dedicat

 

4. inainte am mai avut un motor si ala zicea ca de fiecare data sa trag socu la pornirea la rece...faza e ca am incercat si la transalp sa trag socu si apoi sa pornesc dar.....se ineaca.. Daca pornesc fara soc....si il trag dupa asta merge....care e faza?...si cum e coredct?

 

Fix la fel face si a mea (la rece). De fapt mi se pare greu de pornit... fara sa ma folosesc de gaz chiar foarte greu. Nu stiu daca e normal sa fie asa dar sper sa aflu pana la urma. Cert e ca am vazut alte TA-uri care pornesc muuuuuuuuuuuuuuult mai usor...

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decupajul ala de scut e pentru Transalp 600 din cate stiu eu... esti sigur ca se potriveste si pe 650?

 

Sincer nu sunt sigur, dar chiar atat de mari sa fie diferentele ?

 

Mihaif2000 : Uite aici o metoda rapida si economa de a acoperi partea inferioara a motorului + filtru ulei : http://mesterila.wordpress.com/2009/09/24/scut-metalic/ .

 

 

LE : In legatura cu pornirea, eu mi-am facut un obicei in a trage socul, apasa butonul si accelera pana la 2000-2500 ture cand a pornit, dupa care-l las in voia sortii.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mihaif2000 : Uite aici o metoda rapida si economa de a acoperi partea inferioara a motorului + filtru ulei : http://mesterila.wordpress.com/2009/09/24/scut-metalic/ .

 

 

Cam la asa ceva ma gande-am si eu. Am vazut postul acela si spre asa ceva cred ca o sa ma indrept. E usor de facut si e exact ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, joi pe seara, care apareti prin voltage, nu s-ar putea intampla sa aveti la voi un cablu de ambreiaj cu tot cu camasa sau macar o camasa de cablu? Ma intereseaza in mod special unul care nu e montat pe motor. Imi trebuie 10 minute ca sa verific lungimea lui comparativ cu cea de dominator :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...