Sari la conținut

Postări Recomandate

vezi ca userul mexycanu aduce melci pentru 600 si 650, originali, la pret bun.

Melcul de plastic se strica in doua locuri:

- dantura si atunci odata cu inlocuirea melcului trebuie inlocuita/reparata si carcasa de metal

- cele doua picioruse si atunci se inlocuieste doar melcul

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie inlocuita carcasa de metal? Detaliaza, te rog, e pentru prima data cand aud asa ceva. Si am schimbat 2 melci la viata mea.

lasa omul in pace ...ca o sa il incurcati pe LCA de zice ca a nimerit in alta parte!

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dantura de plastic se rade pentru ca melcul de metal nu se mai invarte liber in corpul de metal. Trebuie rectificat interiorul corpului metalic si pusa o saiba care compenseaza rectificarea si aduce melcul metalic in pozitia originala. Sau 400 de lei si carcasa noua.

- se mai rade din cauza impuritatilor trecute de simeringul uzat excesiv sau lipsa seibilor distantiere

 

Am tot citit de persoane care au pus melc nou si a tinut doar cateva sute de km - trebuie sa repare sau sa inlocuiasca carcasa. Daca unul nou te tine 30-40.000 km, cred ca e in regula. In conditii normale ar trebui sa tina peste 100.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dantura de plastic se rade pentru ca melcul de metal nu se mai invarte liber in corpul de metal. Trebuie rectificat interiorul corpului metalic si pusa o saiba care compenseaza rectificarea si aduce melcul metalic in pozitia originala. Sau 400 de lei si carcasa noua.

- se mai rade din cauza impuritatilor trecute de simeringul uzat excesiv sau lipsa seibilor distantiere

 

Am tot citit de persoane care au pus melc nou si a tinut doar cateva sute de km - trebuie sa repare sau sa inlocuiasca carcasa. Daca unul nou te tine 30-40.000 km, cred ca e in regula. In conditii normale ar trebui sa tina peste 100.000 km.

Salut,

(Melcul) piesa alba e din plastic. Cand se blocheaza nu are cum sa rada dintii de pe cealalta piesa (limba aia care invarte cablul spre bord - este metalica).

Si da - daca nu este curatat/uns dupa inlocuire melc - se va ajunge in aceeasi situatie.

Nu stiu pe nimeni sa fi inlocuit toata carcasa in care sta melcul de plastic.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, ai inteles putin altceva,

Acolo sunt doi melci - unul de plastic si unul de metal. La cel de metal ma refeream.

Nici eu nu stiu pe cineva sa fi inlocuit carcase fiindca sunt scumpe dar reparate am mai vazut pe TA-uri, le recunosti dupa urme de poxipol la exterior, in partea inferioara a melcului metalic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, ai inteles putin altceva,

Acolo sunt doi melci - unul de plastic si unul de metal. La cel de metal ma refeream.

Nici eu nu stiu pe cineva sa fi inlocuit carcase fiindca sunt scumpe dar reparate am mai vazut pe TA-uri, le recunosti dupa urme de poxipol la exterior, in partea inferioara a melcului metalic.

Bine, reformulez: nu stiu pe nimeni sa fi avut probleme cu partea metalica. Intotdeauna a fost suficienta inlocuirea melcului (ala de plastic) si cu curatzare/gresare corespunzatoare. Evident - asta nu exclude existenta cazurilor de care zici tu (poxipol in zona inferioara) dar sincer - aia e tziganie.

 

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut probleme cu 2 carcase metalice, până la urmă m-am lăsat păgubaş.

Într-unul dintre cazuri era ros ŞI melcul metalic.

Şi RomiC a avut probleme, dar le-a rezolvat prin bucşare, cum a precizat şi dani_d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut probleme cu 2 carcase metalice, până la urmă m-am lăsat păgubaş.

Într-unul dintre cazuri era ros ŞI melcul metalic.

Şi RomiC a avut probleme, dar le-a rezolvat prin bucşare, cum a precizat şi dani_d.

si la cel care era ros melcul metalic - avea melcul ala mare din plastic? sau tot din metal "aftermarket"?

ciudat ca se duce si melcul ala metalic care antreneaza cablul dar daca ziceti ca s-a vazut - atunci asa e.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor,sunt nou aici pe topic,dar avind in vedere ca sunt proaspat posesor de xl 650v,mi-am permis sa va salut.......nu sunt novice in "ale motoarelor",dar pina acum am fost "abonat" la comuniste. :hug:



aceasta este "juninca" mea.........



 

post-17062-0-61773000-1379771862_thumb.jpg

post-17062-0-91195400-1379771875_thumb.jpg

Editat de tibiche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos, cred ca stiu transalpul, il vazusem pe la garajul Oldmotors din TM. ai facut afacere buna!

Topcase-ul acela m-ar coafa pe mine, cand il schimbi sa-mi dai de veste

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnilor,asa este,l-am luat de la Cosmin(profesorul) si trebuie sa spun ca e super "motorasul",merge excelent,se vede ca a fost intretinut cum trebuie.Cat despre top-case......deocamdata nu am de gand sa-l schimb,dar daca voi ajunge sa-l schimb am sa anunt pe forum....Mi-ar prinde bine ceva informatii,legate de intretinere si mod de folosire(cat si ce poate si ce nu poate),acest tip de transalp,nu vreau sa ma fac de rusine dar eu am fost un inpatimit al "rusoaicelor".Deci....,va multumesc anticipat!

Editat de tibiche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precum spui....e si rau si bine cu rusoaicele,e rau ca trebuie sa surubaresti tora ziua la ele si chiar si asa,nu sti sigur daca ajungi la destinatie,dar e bine ca poti sa inveti meserie pe ele.......atit cit trebuie...,cat despre uns lantul.....am primit deja specificatii,de la un profesionist,de la Tony(daca-l cunosti).Dar sa revenim la rusoaice...asi vrea sa-i gasesc un stapin,la a mea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred sa fi fost problema de gresare ci de un plastic de rahat (are 20 k motorul ) , era totul foarte bine gresat inauntru, ma asteptam sa fie roasa dantura dar se pare ca erau rupti cei doi dinti care sunt angrenati de roata , cam despre asta era vorba :)

post-54162-0-38747700-1380108912_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred sa fi fost problema de gresare ci de un plastic de rahat (are 20 k motorul ) , era totul foarte bine gresat inauntru, ma asteptam sa fie roasa dantura dar se pare ca erau rupti cei doi dinti care sunt angrenati de roata , cam despre asta era vorba :)

Salut,

 

La mine a fost la fel. S-a futut in prima iarna la 12k km. L-am inlocuit, uns cu vaselina siliconica apoi la mine a mers fara probleme 45 k km.

In cazul meu am banuit ca de la uns prost si intzepenit cand a dat de frig.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru recomandare "korben",stiam de topicul "vinzari",dar am pus o intrbare "nevinovata",la care,sincer,nici nu prea asteptam raspuns......precum e si "coltul comunistelor",inca o data merci pentru indrumare si mii de scuze,daca am "copto".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci :). Sa te bucuri de ea.

Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700?

 

Mai cu most nu stiu dar ca fiabilitate se zice a 600-le este cel mai fiabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci :). Sa te bucuri de ea.

Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700?

 

Parerea mea e ca ala de 600 si cel de 650 sunt "mai cu mot". Parerea mea e ca cel de 700 e urat si roata aia pe fata mica nu te ajuta la nimic. Ce e drept are ceva mai multa putere si are injectie cea ce e super dar eu nu dau vacuta mea pe un 700.

Intre 600 si 650 eu as alege 650 pt ca o sa gasesti modele mai noi (2003-2004) pe cand la 600 ultimul produs e prin 2000, dar daca gasesti un 600 bine intretinut nu te uita la anul fabricatiei.

 

Ca si fiabilitate eu la vacuta mea cumparata acum 2 ani de la ceva italian care si-a batut joc de ea nu am schimbat decat ulei, filtre, buji si acum kit de lant. Cand am luat-o avea 29000 km si acum are la vreo 42 000 km.

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...