nano Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Iour uelcăm! Eu o las pentru la iarnă, am mers așa bine-mersi 7000 km., nu se întâmplă nimic la utilizare normală, când mă ocup de furcă le schimb și pe alea... În altă ordine de idei, am și eu un pic de ulei pe la admisie, precum colegul nano, am înțeles că un pic de silicon pe interior rezolvă problema (low budget, că nu vreau să știu ce prețuri au admisiile alea OEM). Sugestii și păreri pe adresa redacției! Intre timp am curatat uleiul de pe motor, am polizat aproximativ 25% din distantierul dintre urechile colierului si am strans fara prea mare efort surubul pana la maxim ( probabil fara distantier mergea strans mai mult dar am zis sa o fac pe etape ) apoi m-am plimbat vreo 10 km si nici urma de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Eu am renunya la distantierul respectiv. Vezi ca sunt variante de reintinerit acele cauciucuri, sa fie mai elastice si sa etanseze mai bine. Google it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 Ultimele zvâcniri de Soare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Octombrie 4, 2017 Share Postat Octombrie 4, 2017 Salutare.un mecanic prin Timisoara care se poate uita la un Transalp 650/2004.Pt un cablu ambreiaj reglat gresit sau ceva bube mai grave la el.Eventual pm cu persoana respectiva si un nr de telefon.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 (editat) Salutare colegi, pe scurt, acuma aprox.10 zile, am achiziţionat un set de anvelope Haidenau Scout pentru camuflata mea. A doua zi de la achiziţie am observat că între 50 şi 60 kmh trepida faţa şi după cîteva verificări la un alt service autorizat am concluzionat că trepidaţia provine de la anvelopă. Am sunat la Reşiţa, reprezentanţa Haidenau în RO şi am expus situaţia. În final am stabilit să mă deplasez la Reşiţa şi dacă într-adevăr anvelopa este defectă o schimbă fără nici o problemă, dar mi-a atras atenţia elegant, că sigur problema nu este de la anvelopă. Ajuns acolo, din mai multe motive pe care nu mai este cazul să le enumăr, dar care mi-au întărit convingerea că anvelopa are probleme, am fost puţin iritat de faptul că verificarea devenea tot mai minuţioasă şi am cerut întreruperea acesteia crezând că este doar o tactică de convingere că orice altceva poate fi defect exclusiv anvelopa. Omul a înţeles imediat ce gândeam şi pentru a-mi dovedii că eu sunt în eroare de cauză a întrerupt verificările şi mi-a montat o anvelopă nouă pe care după cum mi-a spus, dacă vreau o s-o plătesc, dacă nu, nu! Important pentru el este ca eu să plec mulţumit de serviciile sale! Apoi, după ce a făcut o tură cu camuflata, mi-a cerut calm să fac şi eu un tur de probă. În timp ce rulam simţeam ruşinea pentru comportamentul meu anterior şi când am revenit la service i-am spus; te rog să mă ierţi, ai avut dreptate! Astfel, m-am ales cu două anvelope de faţă noi nouţe KA 60, 90/90/21, DOT ...2017. dintre care aceea care numai ce a scăpat de mustăţile orizontale este de vânzare cu 150 ron. Detalii la 0725724854. Domnului de la Reprezentanţa Haidenau la Reşita, îmi cer public încă odată scuze pentru nesăbuinţa mea! Modul profesionist în care a gestionat întreaga situaţie a fost de nota ! » Post actualizat in 05 Oct 2017 10:02Salutare.un mecanic prin Timisoara care se poate uita la un Transalp 650/2004.Pt un cablu ambreiaj reglat gresit sau ceva bube mai grave la el.Eventual pm cu persoana respectiva si un nr de telefon.Multumesc. Florin de la intrarea în Şag. Editat Octombrie 5, 2017 de alk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danzi76 Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Salutare colegi, pe scurt, acuma aprox.10 zile, am achiziţionat un set de anvelope Haidenau Scout pentru camuflata mea. A doua zi de la achiziţie am observat că între 50 şi 60 kmh trepida faţa şi după cîteva verificări la un alt service autorizat am concluzionat că trepidaţia provine de la anvelopă. Am sunat la Reşiţa, reprezentanţa Haidenau în RO şi am expus situaţia. În final am stabilit să mă deplasez la Reşiţa şi dacă într-adevăr anvelopa este defectă o schimbă fără nici o problemă, dar mi-a atras atenţia elegant, că sigur problema nu este de la anvelopă. Ajuns acolo, din mai multe motive pe care nu mai este cazul să le enumăr, dar care mi-au întărit convingerea că anvelopa are probleme, am fost puţin iritat de faptul că verificarea devenea tot mai minuţioasă şi am cerut întreruperea acesteia crezând că este doar o tactică de convingere că orice altceva poate fi defect exclusiv anvelopa. Omul a înţeles imediat ce gândeam şi pentru a-mi dovedii că eu sunt în eroare de cauză a întrerupt verificările şi mi-a montat o anvelopă nouă pe care după cum mi-a spus, dacă vreau o s-o plătesc, dacă nu, nu! Important pentru el este ca eu să plec mulţumit de serviciile sale! Apoi, după ce a făcut o tură cu camuflata, mi-a cerut calm să fac şi eu un tur de probă. În timp ce rulam simţeam ruşinea pentru comportamentul meu anterior şi când am revenit la service i-am spus; te rog să mă ierţi, ai avut dreptate! Astfel, m-am ales cu două anvelope de faţă noi nouţe KA 60, 90/90/21, DOT ...2017. dintre care aceea care numai ce a scăpat de mustăţile orizontale este de vânzare cu 150 ron. Detalii la 0725724854. Domnului de la Reprezentanţa Haidenau la Reşita, îmi cer public încă odată scuze pentru nesăbuinţa mea! Modul profesionist în care a gestionat întreaga situaţie a fost de nota ! » Post actualizat in 05 Oct 2017 10:02 Florin de la intrarea în Şag. Salut Alk, Sa intelegem ca: 1) Haidenau face gume slab calitative (ai incercat 2 si vobla cu amandoua) nu am inteles de unde venea rusinea in timp ce ai testat a doua guma deci am presupus ca vobla si a doua. 2) S-au stricat rulmentii de jug exact cand ai schimbat cauciucul. 3) Amandoua cazurile de mai sus. Nu as fi surprins sa auzim de standarde de calitate diferite pt piata noastra. » Post actualizat in 06 Oct 2017 09:12 Salutare.un mecanic prin Timisoara care se poate uita la un Transalp 650/2004.Pt un cablu ambreiaj reglat gresit sau ceva bube mai grave la el.Eventual pm cu persoana respectiva si un nr de telefon.Multumesc. Ce probleme ai mai exact cu cablul de ambreaj? Eu rup cablurile ca un apucat, in ultimi 2 ani am schimbat 2 cabluri originale si cateva kituri de reparatie. Acum am un al 3-lea cablu original cu mine sa il schimb cand se duce kitul de reparatie (al 5-lea cred). Probabil v-a trebui sa imi schimb maneta de ambreaj si sistemul de jos de la motor, pt ca se rupe in amandoua locurile, in mod egal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Eu am schimbat rulmentii de jug si de atunci a aparut voblajul intre 50-70km/h. Am strans apoi jugul si a disparut. Am K60 Scout, fata/spate si se comporta ok (legat de calitate), asta daca nu-ti pasa de zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Sunt la al doilea set de K60 Scout M+S si nu au fost problemele descrise mai sus si ambele dati le-am montat si echilibrat chiar eu acasa in curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Salutare colegi, pe scurt, acuma aprox.10 zile, am achiziţionat un set de anvelope Haidenau Scout pentru camuflata mea. A doua zi de la achiziţie am observat că între 50 şi 60 kmh trepida faţa şi după cîteva verificări la un alt service autorizat am concluzionat că trepidaţia provine de la anvelopă. Am sunat la Reşiţa, reprezentanţa Haidenau în RO şi am expus situaţia. În final am stabilit să mă deplasez la Reşiţa şi dacă într-adevăr anvelopa este defectă o schimbă fără nici o problemă, dar mi-a atras atenţia elegant, că sigur problema nu este de la anvelopă. Ajuns acolo, din mai multe motive pe care nu mai este cazul să le enumăr, dar care mi-au întărit convingerea că anvelopa are probleme, am fost puţin iritat de faptul că verificarea devenea tot mai minuţioasă şi am cerut întreruperea acesteia crezând că este doar o tactică de convingere că orice altceva poate fi defect exclusiv anvelopa. Omul a înţeles imediat ce gândeam şi pentru a-mi dovedii că eu sunt în eroare de cauză a întrerupt verificările şi mi-a montat o anvelopă nouă pe care după cum mi-a spus, dacă vreau o s-o plătesc, dacă nu, nu! Important pentru el este ca eu să plec mulţumit de serviciile sale! Apoi, după ce a făcut o tură cu camuflata, mi-a cerut calm să fac şi eu un tur de probă. În timp ce rulam simţeam ruşinea pentru comportamentul meu anterior şi când am revenit la service i-am spus; te rog să mă ierţi, ai avut dreptate! Astfel, m-am ales cu două anvelope de faţă noi nouţe KA 60, 90/90/21, DOT ...2017. dintre care aceea care numai ce a scăpat de mustăţile orizontale este de vânzare cu 150 ron. Detalii la 0725724854. Domnului de la Reprezentanţa Haidenau la Reşita, îmi cer public încă odată scuze pentru nesăbuinţa mea! Modul profesionist în care a gestionat întreaga situaţie a fost de nota ! » Post actualizat in 05 Oct 2017 10:02 Florin de la intrarea în Şag. ok,multumesc. Salut Alk, Sa intelegem ca: 1) Haidenau face gume slab calitative (ai incercat 2 si vobla cu amandoua) nu am inteles de unde venea rusinea in timp ce ai testat a doua guma deci am presupus ca vobla si a doua. 2) S-au stricat rulmentii de jug exact cand ai schimbat cauciucul. 3) Amandoua cazurile de mai sus. Nu as fi surprins sa auzim de standarde de calitate diferite pt piata noastra. » Post actualizat in 06 Oct 2017 09:12 Ce probleme ai mai exact cu cablul de ambreaj? Eu rup cablurile ca un apucat, in ultimi 2 ani am schimbat 2 cabluri originale si cateva kituri de reparatie. Acum am un al 3-lea cablu original cu mine sa il schimb cand se duce kitul de reparatie (al 5-lea cred). Probabil v-a trebui sa imi schimb maneta de ambreaj si sistemul de jos de la motor, pt ca se rupe in amandoua locurile, in mod egal. Am schimbat cablul,l-am reglat ok,dar cand trag de ambreiaj se aude ca niste usoare batai sau nu stiu cum sa descriu zgomotele din partea marcata in poza.Cand l-am luat nu am auzit sau nu i-am dat importanta.habar n-am.de asta ziceam de mecanic,ceva,un ochi mai avizat decat mine.Multumesc » Post actualizat in 06 Oct 2017 17:28 Ah,si cumpar scarita dreapta pt pasager.Daca stie careva pe cineva ca ar avea de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 (editat) Salut Alk, Sa intelegem ca: 1) Haidenau face gume slab calitative (ai incercat 2 si vobla cu amandoua) nu am inteles de unde venea rusinea in timp ce ai testat a doua guma deci am presupus ca vobla si a doua. 2) S-au stricat rulmentii de jug exact cand ai schimbat cauciucul. 3) Amandoua cazurile de mai sus. Nu as fi surprins sa auzim de standarde de calitate diferite pt piata noastra. » Post actualizat in 06 Oct 2017 09:12 Ce probleme ai mai exact cu cablul de ambreaj? Eu rup cablurile ca un apucat, in ultimi 2 ani am schimbat 2 cabluri originale si cateva kituri de reparatie. Acum am un al 3-lea cablu original cu mine sa il schimb cand se duce kitul de reparatie (al 5-lea cred). Probabil v-a trebui sa imi schimb maneta de ambreaj si sistemul de jos de la motor, pt ca se rupe in amandoua locurile, in mod egal. Ceea ce am relatat mai sus a fost mai mult un gest prin care am vrut să-mi cer public scuze pentru că deşii eram ferm convins despre defecţiunea anvelopei de la roata din faţă, totuşi, mi s-a dovedit prin montarea unei alte anvelope că trepidaţia persistă. Asta înseamnă că altceva nu este în regulă ......şi nu are nici o legătură cu calitatea performanţelor anvelopelor haidenau, din contră, pînă în prezent - aproape 2500 km, sunt foarte mulţumit de modul în care răspund pe asfalt uscat-ud şi softoff uscat. În final, drumuri libere şi uscate tuturor!!! Editat Octombrie 9, 2017 de alk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danzi76 Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 @Alk - Eu sunt foarte nedumerit. Te-ai dus pana la Resita ca sa iti schimbi cauciucul caci vobla tare. Ai pus un alt cauciuc (NOU) si vobla la fel. Inainte sa iti schimbi prima oara cauciucul nu iti vobla sau cel putin nu te-ai plans de asta (doar am fost impreuna). Acum zici ca esti foarte multumit de cauciucuri cu toate ca ai o voblare pt care te-ai dus pana la Resita si ai fost dispus sa faci scandal. Eu tot sunt de parere ca e ceva cu gumele astea, ciudat cum s-a stricat jugul exact cand ai schimbat guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 Am avut 2 seturi de Heidenau, K60 pe Transalp si K60 Scout pe Africana La ambele am avut aceeasi problema: anvelopa fata nu s-a asezat pe janta in vecii vecilor amin Nu zic ca sunt rele, doar ca janta trebuie sa fie perfecta, aproape ca noua, ca sa se aseze bine De acolo si voblarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 [...]Eu rup cablurile ca un apucat, in ultimi 2 ani am schimbat 2 cabluri originale si cateva kituri de reparatie. Acum am un al 3-lea cablu original cu mine sa il schimb cand se duce kitul de reparatie (al 5-lea cred). Probabil v-a trebui sa imi schimb maneta de ambreaj si sistemul de jos de la motor, pt ca se rupe in amandoua locurile, in mod egal. Ai uns cablurile inainte sa le montezi, la schimbare? Inclusiv cele noi nu prea vin lubrifiate.... Apropos de Heidenau... sunt la al 2-lea set de K60 Scout, primul pe Transalp, actualul pe Africana si n-am avut probleme cu voblajul rotii fata. Dar am auzit pe altii ca se plang... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danzi76 Postat Octombrie 10, 2017 Share Postat Octombrie 10, 2017 Salut Emircea, Unele le-am uns altele nu, depinde unde le-am rupt. Cand s-a rupt aproape de casa, am schimbat in mediu "controlat" cu lubrifianti diversi. Cand am rupt departe de casa schimbat pe marginea drumului si normal ca orice improvizatie are tendinta sa ramana permanenta, nu am mai uns cablul. Dar ca idee majoritatea mobristilor cu care ma mai stiu eu nu au uns niciodata un cablu de ambreaj si nici nu au schimbat. » Post actualizat in 10 Oct 2017 18:32Subiect nou... A pus cineva un termoscut pentru picioare pe Transalp? Ex Tucano Urbano? Am achizitionat un astefel de termoscut (http://www.tucanourbano.com/int/catalogsearch/result/?q=r119)si nu prea imi iese prinderea pe el, adevarul e ca l-am prins de crash bar si nu direct de mobra. E OK dar simt ca se poate mai bine, in stanga izoleaza perfect dar in dreapta suiera vantul pe la glezna. In instructioni nu e clar deloc iar in poze da un GS1200... . Pe net am gasit o mie de feluri cum sa pui o dracie de asta pe scutere dar nimic de transalp, cu toate ca producatorul recomanda pt transalp modelul din link. Astept pareri, poze, sfaturi. Multumesc deosebit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 (editat) @Alk - Eu sunt foarte nedumerit. Te-ai dus pana la Resita ca sa iti schimbi cauciucul caci vobla tare. Ai pus un alt cauciuc (NOU) si vobla la fel. Inainte sa iti schimbi prima oara cauciucul nu iti vobla sau cel putin nu te-ai plans de asta (doar am fost impreuna). Acum zici ca esti foarte multumit de cauciucuri cu toate ca ai o voblare pt care te-ai dus pana la Resita si ai fost dispus sa faci scandal. Eu tot sunt de parere ca e ceva cu gumele astea, ciudat cum s-a stricat jugul exact cand ai schimbat guma. Dani, nu m-am dus pînă la Reşiţa să fac scandal, am vrut doar să schimb anvelopa şi odată schimbată camuflata se comportă la fel ca şi cu prima. Mai pot să acuz anvelopele? Citeam mai jos de la un coleg că janta trebuie să fie perfectă altfel cel puţin modelul care-l am şi eu voblează! În rest, pînă în prezent sunt mulţumit de anvelope, rămîne doar sa fac o probă şi pe o altă roată, sau chiar două, pentru a fi convins 100% că janta mea este problema, dar aşi încerca mai întâi să o centrez. Editat Octombrie 11, 2017 de alk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Cu voblajul am avut si eu probleme. S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls. Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate. Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze. Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza. Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 (editat) [...] majoritatea mobristilor cu care ma mai stiu eu nu au uns niciodata un cablu de ambreaj si nici nu au schimbat [...] Eu ung cablurile la fiecare inceput de sezon (ambreiaj, aceleratie, soc) cu o emulsie home-made de vaselina cu cupru si WD40. Picur si misc de cabluri pana iese emulsia in partea de jos. Aranjez capetele de camasa in suporti astfel incat cablurile sa nu frece de buza metalica, ci sa se aseze cat mai centrat pe gaura (frecarea sa se intample pe camasa, nu pe buza de la capetele camasii). Ambreiajul, in special, primeste la fiecare ungere de lant curatare + spray in zona expusa daca este imbacsit - cu ocazia asta vad si daca are lite rupte. Kitul de reparatie il tin imbibat in vaselina, intr-o punga sigilata. Din 2014 am schimbat o singura data cablul de ambreiaj (cu un kit de reparatie) la Transalp. In loc de termoscut mi-am luat pantaloni stil 'chaps' cu fermoar pe lateral. Ii iau de obicei cand merg la job, peste pantalonii normali, iar la caldura ii desfac si las in cuier. Editat Octombrie 12, 2017 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Cu voblajul am avut si eu probleme. S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls. Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate. Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze. Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza. Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta... Mulţumesc pentru informaţii, când se va lăsa frigul o bag în rep.capitală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 (editat) Un mic upgrade! Exact pe gustul meu- fără gălăgie dar cu "ouțele" acolo unde trebuie! Editat Octombrie 20, 2017 de radu_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Salut Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua? Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul ) Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Un mic upgrade! Exact pe gustul meu- fără gălăgie dar cu "ouțele" acolo unde trebuie! Se pare că este toba din dreapta de pe un VTR 1000 (RC 51). Cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 Salut Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua? Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul ) IMG_20171020_213724.jpg Multam Din pacate e una din hibele TA-urilor. Ori se uzeaza dintii de pe pinion, ori siguranta, ori axul. Cea mai nasoala varianta este cand se uzeaza axul. De asta cam toata lumea recomanda sa folosim pinioane originale Honda, sau cel mult JT. Primul pas ar fi sa schimbi siguranta aia cu alta noua, originala. Daca vor fi probleme in continuare, sau daca axul este foarte uzat... solutia mai simpla si mai ieftina decat schimbatul axului arata asa: http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/155137-reinforced-sprockets-stefter.html Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 1, 2017 Share Postat Noiembrie 1, 2017 Are cineva de vanzare o conducta metalica de frana de minim 88 cm lungime? A mea s-a spart in timp ca a frecat de bascula din cauza ca era prea scurta si a trebuit sa o montez indreptata in jos fata de conducta OEM care era indreptata in sus si care era mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Vorbeste cu Mac 0735886208. Ar trebui sa the ajunga pe la 100ron un furtun nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 Am gasit la un coleg din Sebes, Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.