Sari la conținut

Postări Recomandate

Le-am luat de la https://anvelopemoto.eu/set-mitas-e-07-ro/

Mai mult de 12 luni nu cred sa aiba.

O sa verific si DOT-ul.. pana acum nu am apucat. trebuie sa ma uit cum "decodez" ce scrie acolo.

Mersi de info :) am comandat si eu. Michelin Sirac . Sper sa nu ma sune magazionerul sa-mi spuna ca nu mai au . Cu reducerile le exagereaza. Fata de ce am gasit pe net, aceiasi oferta difera cu maxim 80-100 lei. Am gasit si mai ieftina oferta cu 15 lei.

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere.

Stim deja ca e la moda sa faci reduceri dupa ce majorezi preturile. Sau doar sa scrii ca e pretul redus. Dar ideea e ca au preturi bune si fac treaba, se misca repede. Doamna care m-a sunat, la 2 ore dupa ce am pus comanda, mi-a explicat ca una dintre camerele pe care le-am comandat e dimensiune mai mica, si mi-a recomandat sa o schimb cu alta.

Ce-i drept, la Heidenau pe site sunt mai ieftine decat la anvelopemoto.eu. In schimb la Mitas, nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

cumpar protectie de plastic pentru frana fata la un transalp 600 cu 1 sg disc.

prea multa mazga se pune pe etrier si se blocheaza pistonasele si sa zgarie, degeaba sunt de inox..nu face diferenta.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba.....inca nu m-am dumirit nici acum. La TA-urile cu un singur disc pe fata e normal sa tina frana mai putin decat la cele cu 2 discuri, sa nu poti bloca roata fata chiar daca tragi de maneta cu toata forta? Ca eu m-am invatat asa cu ea, am mers ani intregi batraneste, si cand m-am urcat pe una cu 2 discuri am avut o revelatie despre cum trebuie sa fie o frana.

 

Cu ce as putea sa incep? Schimbat placute ca poate sunt prea tari? Sau direct cu kit reparatie pompa frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am 2 discuri si pompa originala si merg cu ea. si da are frana buna rau, cu cauciucuri aderenta face diferenta!

 

voi pune o suspensie cu un sg disc - etrier si disc original transalp cu placute GG (HH contin cupru si fuck discurile repde, da-s bune rau la franare, si urla ca dracu..)

voi avea o pompa de la un vtr 1000 (asa a venit, plm) . am avut un transalp cu pompa de la Kawasaki zzr.

am sa pun aici diferenta.

 

o pompa cu diametru mai mic ar merge ca va face o presiune mai mare in instalatie + furtune de otel sa nu se deflecte de la presiune( furtul nu ridica eficienta asa mult...)

 

ce-a mai efifienta solutie este un disc mai mare.

da poti cauta o pompa diferita de la o vitezana.

 

kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare.

 

Blocarea pistonaselor nu se face in principal din cauza depunerii de jeg pe ele, ci datorita oxidului ce se formeaza sub garnituri. Rezulta ca pistonasul este "strans" mult mai tare si nu mai revine dupa eliberarea manetei de frana. Scoate garniturile de la etrier cu grija sa nu le distrugi apoi curata foarte bine canalele unde se aseaza acestea. Speli bine cu apa, sufli cu aer comprimat, apoi ungi garniturile curate cu lichid de frana si le montezi la loc. Asta ar trebui sa iti rezolve problema blocajului.

 

 

kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie

 

Daca pistonasul din pompa nu mai e bun, lichidul de frana refuleaza inapoi in recipient, deci presiunea in etrier scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat in weekend. le-am curatat bine, merge bine.da mai incolo o sa se faca la loc....

 

da asa-i, la garnituri acolo apare, corect!

 

crec ca doar din cauza primei garnituri - are care are arcul pe ea, ca pistonul in sine nu are frecari cu altceva, e centrat de gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Pt cel cu un disc am eu cu tot ....0745538663

Se poate sa spui un pret la melcul de km pt un singur disc? Multumesc! M-ar mai intersa surubul de pe oala de la alternator. Editat de floricĂŁ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti unde gasesc burdufe care sa se potriveasca pe furca de TA 650? Din ce am masurat, cele originale au urmatoarele dimensiuni: d=40, D=55, L=270~280

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...