Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Cum poate unii dintre voi Âştiți deja, se încearcă organizarea întrunirii transalpistilor din România în perioada 1-3 august

Locația propusă este cabana Golomos de pe Valea RâÂşnovului

 

Salut. Am citit despre intrunire si pe forum cat si pe site-ul posesorilor. Intrebarea intrebareata este :

Primiti si un Tenerist pe-acolo sau va fi o intrunire adresata strict posesorilor de Transalp ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. raspunsul prompt! De fapt. eu am nevoie doar de 4 stikere pt. laterale, o sa-ti urmez sfatul si le procur de la Honda inainte sa vin la vopsit. Vroiam totusi sfatul unui profesionist.

Mai am doar o singura rugaminte! As putea sa vad undeva in Bucuresti o motoreta care a fost vopsita de voi uni metalizat? Sint sigur ca arata beton, dar totusi vreau eu sa vad. Scuze!

 

Cum ti-am zis si in PM, stickerele originale AU CULOARE DE FOND. Astfel, daca la vopsire culoare difera cit de putin de cea originala (si nu are cum sa difere), stickerele originale o sa arate ca porcu'.

Asa ca hai sa tinem legatura si sa apelam ca astia care fac stickere pe suport transparent (imprima modelul dorit de noi pe folie transparenta).

Atasez 2 poze de DUPA vopsire.

post-24253-1205650759_thumb.jpg

post-24253-1205650773_thumb.jpg

Editat de UrsuCarpatin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu o HONDA XL 600 TRANSALP din 1998 si nu gasesc nicaieri ce distanta trebuie reglate supapele la motor adica supapele de admisie +evacuare, am manual de reparatie si de pe net si carte dar nu imi da nici unde cu ce masura la lera sa folosesc ,terbuie sa reglez supapele ca la rece se aud ca ticaie putin mai ales pina cind se ridica uleiul ,daca careva poate sa ma ajute cu masura la lera (admisie+evacuare) care tre sa o folosesc as fi foarte recunoscator . MULTUMESC ANTICIPAT. BUCEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. raspunsul prompt! De fapt. eu am nevoie doar de 4 stikere pt. laterale, o sa-ti urmez sfatul si le procur de la Honda inainte sa vin la vopsit. Vroiam totusi sfatul unui profesionist.

Mai am doar o singura rugaminte! As putea sa vad undeva in Bucuresti o motoreta care a fost vopsita de voi uni metalizat? Sint sigur ca arata beton, dar totusi vreau eu sa vad. Scuze!

e unul available la orice ora ..... transalpul MEU ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu o HONDA XL 600 TRANSALP din 1998 si nu gasesc nicaieri ce distanta trebuie reglate supapele la motor adica supapele de admisie +evacuare, am manual de reparatie si de pe net si carte dar nu imi da nici unde cu ce masura la lera sa folosesc ,terbuie sa reglez supapele ca la rece se aud ca ticaie putin mai ales pina cind se ridica uleiul ,daca careva poate sa ma ajute cu masura la lera (admisie+evacuare) care tre sa o folosesc as fi foarte recunoscator . MULTUMESC ANTICIPAT. BUCEA

cartea spune: admisie 0,15 si evacuare 0,20 , +/- 0,02 cu motorul la rece, daca nici asa nu te descurci da un pn si recomand un profesionist.

Totusi daca ticaie putin doar la pornirea la rece, lasa-le asa, ca nu este nici o problema. Mai bine asa decit prea "strinse".

 

--- Mesaj completat în 17 Mar 2008 00:17 -------------

e unul available la orice ora ..... transalpul MEU ! :crack:

cind ajung in ro, te contactez si vizionez...thx!

Editat de valentin25de
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu o HONDA XL 600 TRANSALP din 1998 si nu gasesc nicaieri ce distanta trebuie reglate supapele la motor adica supapele de admisie +evacuare, am manual de reparatie si de pe net si carte dar nu imi da nici unde cu ce masura la lera sa folosesc ,terbuie sa reglez supapele ca la rece se aud ca ticaie putin mai ales pina cind se ridica uleiul ,daca careva poate sa ma ajute cu masura la lera (admisie+evacuare) care tre sa o folosesc as fi foarte recunoscator . MULTUMESC ANTICIPAT. BUCEA

 

Ia vezi aici: http://www.louis.de/_30c67a66e13b5524e6b43...amp;typ_id=PD10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primiti si un Tenerist pe-acolo sau va fi o intrunire adresata strict posesorilor de Transalp ?

Nu se pune problema de a primi sau nu pe cineva

Asa cum orice eveniment trebuie sa poarte un nume, am ales sa il numim pe acesta "intalnirea transalpistilor din Romania"

Aceasta intrunire e putin atipica fata de celelalte, pentru ca e pur si simplu o intalnire fara pretentii, fara festival, fara trupe de hard/metal/plastic rock sau mai stiu eu ce

Am plecat de la premisa ca posesorii de TA iubesc muntele, asa ca ne multumim cu linistea pe care ne-o ofera acesta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nou in gasca :rusinica:

ieri a venit bebelusa

Bine ai venit pe forum! Sa o stapinesti sanatos si multi km fara evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tip de benzina folositi voi? '95 fara plumb, sau '98 fara plumb?

Am auzit de la cineva ca ar fi mai potrivita cea de'95, ca nu se autoaprinde , dar discutand cu cineva , am aflat ca de fapt benzina cu cifra octanica mai mica se autoaprinde mai usor. mi-a aratat si intr-o carte :" Cifra octanica reprezinta, in mod conventional, rezistenta la detonatie a benzinelor si reprezinta procentul -in volmul- de izooctan, dintr-un amestec de izooctan cu normal heptan.....

Cresterea rezistentei la detonatie a benzinelor, respectiv cresterea cifrei octanice, se realizeaza, -in mod curent- prin adaos de aditiv....."

 

Eu pana acum am folosit de '95, nu mi s-a parut ceva in neregula.

 

Alta dilema pe care o am, vreau sa- i schimb uleiul, in manualul pe care il am, se recomanda 10W40, cu observatia , ca putem folosi un 15W40 , daca circulam pe o temperatura mai mare de 0 grade , cum am dedus eu din grafic.

Voi ce folositi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tip de benzina folositi voi? '95 fara plumb, sau '98 fara plumb?

Am auzit de la cineva ca ar fi mai potrivita cea de'95, ca nu se autoaprinde , dar discutand cu cineva , am aflat ca de fapt benzina cu cifra octanica mai mica se autoaprinde mai usor. mi-a aratat si intr-o carte :" Cifra octanica reprezinta, in mod conventional, rezistenta la detonatie a benzinelor si reprezinta procentul -in volmul- de izooctan, dintr-un amestec de izooctan cu normal heptan.....

Cresterea rezistentei la detonatie a benzinelor, respectiv cresterea cifrei octanice, se realizeaza, -in mod curent- prin adaos de aditiv....."

 

Eu pana acum am folosit de '95, nu mi s-a parut ceva in neregula.

 

Alta dilema pe care o am, vreau sa- i schimb uleiul, in manualul pe care il am, se recomanda 10W40, cu observatia , ca putem folosi un 15W40 , daca circulam pe o temperatura mai mare de 0 grade , cum am dedus eu din grafic.

Voi ce folositi?

 

Eu folosesc Benzina '95 fara plumb, si pe langa asta am un aditiv de combustibil ( costa 9 lei ) astfel am aditivat benzina si e mai buna decat un 2000 :rusinica: iar la pret nu mai are rost sa vorbim...

 

Ca ulei folosesc Castrol 10w40 si sunt f. multumit. Ca un sfat, nu iti aditiva uleiul, sub nici o forma ! deoarece cand schimbi viteza iti sare dintr-una il alta mai repede decat iti doresti, si nu o sa mai gasesti punctul mort, decat foarte dificil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Benzina '95 fara plumb, si pe langa asta am un aditiv de combustibil ( costa 9 lei ) astfel am aditivat benzina si e mai buna decat un 2000 :rusinica: iar la pret nu mai are rost sa vorbim...

 

Ca ulei folosesc Castrol 10w40 si sunt f. multumit. Ca un sfat, nu iti aditiva uleiul, sub nici o forma ! deoarece cand schimbi viteza iti sare dintr-una il alta mai repede decat iti doresti, si nu o sa mai gasesti punctul mort, decat foarte dificil.

 

Cu bezina m-am lamurit, in manual se recomanda folosirea unei benzine neetilate cu cifra octanica de min.91, deci e in regula si '95. Uleiul Castrol de care e? Gtx?, Magnatec? care e mai potrivit pentru motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Un,tovaras de-al meu care are Transalp (momentan nu are acces la net),are o promlema cu motorul.

In timpul unei calatorii a inceput sa-i intrerupa,ia schimbat bujiile (erau negre),are modelul cu 2 CDI-uri si 4 bujii,acum porneste bine dar in jur de 7000 de ture intrerupe iar si bujiile se inegresc. :rusinica:

Daca ati patit asa ceva ,sau are cineva vre-o ideie ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de TA si initiator al acestui topic ma simt nevoit sa va marturisesc ca am de gand sa tradez Honda in viitorul apropiat. Ca o fi bine sa nu asta nu am de unde sa stiu. Ma orientez catre un BMW R1200GS cu un plus de bani de inca 5000 de euro. Sper sa ma simt bine pe el si mobra mea pe care am ingrijit-o la maxim sa ajunga pe maini bune. Nu am ce reprosa TA ci din contra este o mobra perfecta. Eu sunt in idiot care a prins la viciul monstrului de la BMW.

 

Pace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de TA si initiator al acestui topic ma simt nevoit sa va marturisesc ca am de gand sa tradez Honda in viitorul apropiat. Ca o fi bine sa nu asta nu am de unde sa stiu. Ma orientez catre un BMW R1200GS cu un plus de bani de inca 5000 de euro. Sper sa ma simt bine pe el si mobra mea pe care am ingrijit-o la maxim sa ajunga pe maini bune. Nu am ce reprosa TA ci din contra este o mobra perfecta. Eu sunt in idiot care a prins la viciul monstrului de la BMW.

 

Pace

Toti trecem prin crizele astea la mijlocul vietii... :bow:

Oricum este o alegere foarte buna

;)

 

--- Mesaj completat în 23 Mar 2008 15:47 -------------

Salut! Un,tovaras de-al meu care are Transalp (momentan nu are acces la net),are o promlema cu motorul.

In timpul unei calatorii a inceput sa-i intrerupa,ia schimbat bujiile (erau negre),are modelul cu 2 CDI-uri si 4 bujii,acum porneste bine dar in jur de 7000 de ture intrerupe iar si bujiile se inegresc. :bow:

Daca ati patit asa ceva ,sau are cineva vre-o ideie ......

Controleaza fisele noaptea pe intuneric poate fura curent undeva.Daca nu mergi mai departe cu alte teste enumerate pe aici.Valvele sant ajustate cum trebuie?De la 7000 in sus poate-i "plutesc"daca nu-s reglate bine si arcurile uzate.Detunaturi? sau numai intrerupe ca si cum n-ar avea suficienta benzina?

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar in jur de 7000 de ture intrerupe iar si bujiile se inegresc.

La ce naiba ii trebuie 7000 de ture???

La turatia aia carburatoarele sunt complet deschise si daca are vreo problema la carburatoare (vreo membrana sau jiclor uzat) atunci e normal sa-i consume

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de TA si initiator al acestui topic ma simt nevoit sa va marturisesc ca am de gand sa tradez Honda in viitorul apropiat. Ca o fi bine sa nu asta nu am de unde sa stiu. Ma orientez catre un BMW R1200GS cu un plus de bani de inca 5000 de euro. Sper sa ma simt bine pe el si mobra mea pe care am ingrijit-o la maxim sa ajunga pe maini bune. Nu am ce reprosa TA ci din contra este o mobra perfecta. Eu sunt in idiot care a prins la viciul monstrului de la BMW.

 

Pace

Un model reusit si o alegere buna. O sa te "strecori" mai greu prin oras dar sta mai bine pe sosea la o viteza de croaziera mai ridicata. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Dupa un eveniment nefericit prin iarna (in principal carenele sparte... si mana mea cu cateva operatii si tije...) inca nu ne-am refacut... Oricum, am inceput sa o fac mai frumoasa (nu ma opreste pe mine un asemenea eveniment s-o incalec din nou). Am ajuns la inlocuirea acelor mansoane de cauciuc ce apara furcile fata (sau cum n-aiba s-or chema). A mea e modelul cu albastru, ca in avatar si are acele mansoane tot albastre. M-am gandit ca daca tot le inlocuiesc sa le inlocuiesc cu unele negre (mie imi pare ca arata mai bine asa). Am intrebat la service Honda si mi-a spus sa le comunic codul de culoare pt ceea ce vreau. Am tot cautat pe net dar nu am gasit. Iata codurile ce m-i le-au dat ei:

 

ANCHOR GRAY METALLIC-U - NH229B

 

CANDY TAHITIAN BLUE - PB215A

 

CANDY TAHITIAN BLUE - PB215H

 

FURIOUS RED - R167A

 

GRAND GREEN METALLIC - G137G

 

GRANITE BLUE METALLIC-U - PB184E

 

MOONRISE MAROON METALLIC - RP131E

 

NH193P - NH193P

 

PB187M - PB187M

 

PB214H - PB214H

 

PEARL ATLANTIS BLUE - B142H

 

SPARKLER BLACK PEARL - NH343K

 

SPARKLING SILVER METALLIC - NH295A

 

STAR BURST YELLOW - YR151

 

Ma poate ajuta cineva cu un cod de culoare de la vacutza lui (codul de culoare il gasiti pe cadru sub sa) pt un Transalp ce are acele mansoane negre?

Merci mult si sper sa ne intanlim calare pe Vacutze in curand.

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...