Sari la conținut

Postări Recomandate

Baietii, acum ceva timp se vorbea de ........un usor voblaj pe fata(se poate si pe spate ?), pe unde ati rezolvat problema sau daca stiti pe unde pot verifica roata daca este echilibrata bine mi-ar fi de mare ajutor . Bafta la succese !

 

Daca nu-i ce ti-a explicat Lee_e poti incerca si la AutoZone pe Buzesti (vis-a-vis de McDonald's). Eu acolo mi-am schimbat cauciucurile si au si scule de echilibrat... ce-i drept nu foarte ieftin, da' nici nu-i cap de lume... da' foarte prompti si profi. Schimbat cauciuc si echilibrat - in jur de 45 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Mai e loc in club pentru un incepator :unsure: ?

 

De vre-o 3 saptamani sunt mandrul posesor al unui Transalp XL 650 V 2001, primul meu motor.

 

Cand m-am gandit ce-o sa fie primul meu motor am zis: Klar chopper, mai ca toti care vor sa-si ia motoare.

 

Dupa ceva consfatuiri cu prieteni motorizati si cu ceva experienta in ce inseamna traficul prin Bucuresti, m-am hotarat pentru un enduro.

 

Ce ziceti am facut bine?

 

Ce pot sa spun e ca aceste 3 saptamani mi-au dat o cu totul noua viziune despre ce inseamna sa fi liber! (Bine, acum na! Ca tot omul cu servici la cap ma chinui ceva prin Bucuresti, mai ales ca incepator, dar paraca e un "chin" mai placut :) )

 

Personal cred ca alegerea este excelenta si imi place la nebunie Transalpul meu.

 

Va salut cu respect!

 

 

P.S. Daca se face vre-o iesire ceva, sunt f interesat sa vin si sa invat de la cei cu mai multa experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Serios?!? :) Vrei sa fi tu capitanul nostru?... chiar daca mergi mai repede :unsure:

 

Eu m-am referit ca si daca merge mai incet decat mine consumul nu este mare, eu nu am de unde sa stiu cu ce viteza merge dansul, am pus problema ipotetic.

 

 

Oricum... n-ai de ce sa-ti faci probleme de consumul de ulei... iesi mai ieftin decat cu benzina; si apropos... ai grija sa bagi ulei fara Pb... se f*te catalizatoru'.

 

Chiar nu imi fac probleme in privinta consumului de ulei, in cel mai rau caz imi repar motorul (singur, nu ma costa decat piesele).

Oricum bag benzina fara plumb dar nu ca sa imi protejez catalizatorul pe care motocicleta mea si restul de 99% de mobre din lume nu-l au.

 

PS: Ironii ieftine.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a schimbat cineva ghidonul? Am vazut un Renthal pt Transalp si-mi face cu ochiul, l-as comanda (desi inca nu stiu unde). Mi se pare cam firav ghidonul original si sincer handguards-urile sucks big time la TA :) (desi utile, arata ca dreq), creca bag niste Acerbisuri cu insertie ... si niste inaltatoare ar fi utile :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a schimbat cineva ghidonul? Am vazut un Renthal pt Transalp si-mi face cu ochiul, l-as comanda (desi inca nu stiu unde). Mi se pare cam firav ghidonul original si sincer handguards-urile sucks big time la TA :) (desi utile, arata ca dreq), creca bag niste Acerbisuri cu insertie ... si niste inaltatoare ar fi utile :unsure:

 

Salut,

 

Si eu interesat de schimbarea ghidonului ... pus aceeasi intrebare pe transalp.ro si pana acum nici un raspuns. Mi se par la fel de utile si inaltatoarele. din cele citite pentru inaltatoare de 2.5 cm nu este nevoie de alte conducte/cabluri.

Unde ai vazut un Renthal pentru Transalp? O alta firma producatoare ar fi Magura insa nu am indentificat un model pentru transalp pana acum.

Legat de protectii ... protectiile originale sunt doar contra vantului :) ... Aparatoare mai solide ar fi acerbis-urile sunt destul de scumpe si cred ca ajungi la 60eu/bucata cu sistem de prindere cu tot pe cand de exemplu la polisport ai 30-35eu/maner.

 

Daca faci modificarea tine-ne si pe noi la curent.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca pe africanqueens am vazut renthalul ala, la fel inaltatoarele si acerbisurile

o sa ma gandesc cum le pot aduce ... deocamdata imi cumpar azi un gps garmin etrex legend hcx de la lznicu, o sa fac niste poze dupa ce-l montez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , unde gasesc placute de frana pe stock pt transalp in bucuresti ?

 

stiu ca e cam tarziu, dar poate or mai avea si altii nevoie: am un set complet de placute de transalp '97-'99 la 75 de lei perechea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez la cei mai experimentati in probleme tehnice,dupa ce motoru' m-a asteptat cam o luna sa-mi iau permisul :)

de ciuda ca l-am tinut de pomana in curte nu mai porneste un cilindru :blink: , ce ar putea sa aiba???Cand am luat motorul nu avea nimic

e un TA din '98 cu un singur CDI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez la cei mai experimentati in probleme tehnice,dupa ce motoru' m-a asteptat cam o luna sa-mi iau permisul :)

de ciuda ca l-am tinut de pomana in curte nu mai porneste un cilindru :blink: , ce ar putea sa aiba???Cand am luat motorul nu avea nimic

e un TA din '98 cu un singur CDI

 

De unde sti ca nu merge decat un cilindu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde sti ca nu merge decat un cilindu?

 

 

pai...in primul rand se oprea la relanti :) ceea ce m-a dus cu gandul ca ceva nu e ok,dupa care

te apropii cu mana de evacuari si surpriza: una era rece asa ca am tras concluzia ca nu merge,

da' am rezolvat :blink: am desfacut bujiile,le-am curatat si...lasar frate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...in primul rand se oprea la relanti :) ceea ce m-a dus cu gandul ca ceva nu e ok,dupa care

te apropii cu mana de evacuari si surpriza: una era rece asa ca am tras concluzia ca nu merge,

da' am rezolvat :blink: am desfacut bujiile,le-am curatat si...lasar frate

 

Cele doo evacuari comunica intre ele... nu-i cate una pe fiecare cilindru. La relanti se poate opri din mai multe motive (e prea mic si cand motoru'i se opreste, nu-s sincronizate carburatoarele... etc.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele doo evacuari comunica intre ele... nu-i cate una pe fiecare cilindru. La relanti se poate opri din mai multe motive (e prea mic si cand motoru'i se opreste, nu-s sincronizate carburatoarele... etc.).

Cred ca se referea la galerii, care ies direct din motor. Cred numa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se referea la galerii, care ies direct din motor. Cred numa. :)

 

Nu cred ca se referea la galerii... nu cred ca le-a dat jos de pe motor... da' vom afla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se referea la galerii... nu cred ca le-a dat jos de pe motor... da' vom afla.

 

da...daca asa ziceti voi galerii sa fie(nu prea cunosc termeni tehnici),dar ca sa fiu mai explicit era vorba de bucata de teava de la cilindrul din fata pana sub scarita din dreapra unde se uneste cu cealalta de la cel din spate si care dupa 10 min de mers era rece iar cealalta din spate ardea ca dracu,asa am tras eu concluzia ca de vina era pardalnicu' de cilindru din fata

Sper sa fi fost mai explicit,si ma gandesc ca exista si metode mai inteligente de a descoperii caru nu merge,da'bun si asa rau ca am rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am o problemă cu relantiul; nu este constant iar când accelerez dă rateuri în tobă. Am presupus că e de la filtrul de aer sau bujii.Le-am schimbat dar simptomele au rămas. Deasemenea nu mai trage bine. Transalpul este din 2000 si are 12000 km. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da kiar, ai dreptate ... si la mine la fel! Fostul proprietar a schimbat toba, a pus Arrow, dar a inlocuit intreg esapamentul (deci a scos catalizatorul) si practic acum galeriile conduc direct la toba. Oare asta sa fi cauza rateurilor puternice pe decelerare? Trebe reglate carburile pt noul esapament?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am o problemă cu relantiul; nu este constant iar când accelerez dă rateuri în tobă. Am presupus că e de la filtrul de aer sau bujii.Le-am schimbat dar simptomele au rămas. Deasemenea nu mai trage bine. Transalpul este din 2000 si are 12000 km. Multumesc!

 

Dupa descrierea pe care ai facut-o, o sincronizare de carburatoare ar fi o solutie buna !

Si sa nu cumva sa folosesti benzina cu plumb, in timp iti strica carburatoarele...

 

Numai bine :)

Editat de Lee_e
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Unde gasesc o carena stanga ? Si stikere.

Am trantit-o :|

 

 

pai la honda. undeva intre 350 si 400 de lei... te duci ci talonu si ti-o da la culoare cu stikere pe ea.

ps. pune-ti crashbar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps. pune-ti crashbar

 

Salut,

Acum ca mi-am vopsit motorul (sau cel putin acum e la vopsit) si nu mai vreau sa o vopsesc prea curand, unde pot gasi crashbar-uri noi, SH sau artizanale pentru vacutza mea din '91? As vrea sa gasesc prin Bucuresti.

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Acum ca mi-am vopsit motorul (sau cel putin acum e la vopsit) si nu mai vreau sa o vopsesc prea curand, unde pot gasi crashbar-uri noi, SH sau artizanale pentru vacutza mea din '91? As vrea sa gasesc prin Bucuresti.

Merci,

Vice.

 

frate, eu a luat de la louis si costau 119 euro (toamna trecuta) am gasit pe aici pe site pe unu care facea la 400 de lei... ceea era cam tot acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate, eu a luat de la louis si costau 119 euro (toamna trecuta) am gasit pe aici pe site pe unu care facea la 400 de lei... ceea era cam tot acolo.

 

Salut,

Merci, doar ca a mea e mai vechiutza si nu cred ca se potrivesc. Alea parca sunt pt '97 si mai mare.

E cineva ce am vazut ca le face, doar ca este in Constanta si trebuie sa lasi motorul cateva zile sa le probeze si sa le faca pe masura (si sunt ~ 200 lei, doar). Doar ca pana in Constanta e destul... Poate peste o luna, cand ma voi duce la mare, poate trec pe acolo.

Deci, stie cineva pe cineva din Bucuresti ce face crashbar-uri?

Merci,

Vice.

Editat de vice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...