Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare si bine v-am regasit .......ei bine am sa fiu scurt si la obiect......am de gand sa imi iau transalp din nou si pentru ca e criza si nimic nu se vinde am sa pun problema asa:

SCHIMB Africa Twin rd07 din 93' 40mii km cu transalp de dupa 97 ....pt detalii va astept pe PM ......

deci care vrei sa faci upgrade'u asta te astept !

http://i358.photobucket.com/albums/oo22/ol...18042009285.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii sigur ca asta e problema :angryfire:

o carena sparta mai imi lipseste...

nu spargi carena dintr-un singur poc in lateral..., eventual rupi un maner de frana/ambreiaj - tre sa-ti alegi o parte pe care sa cada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am regasit .......ei bine am sa fiu scurt si la obiect......am de gand sa imi iau transalp din nou si pentru ca e criza si nimic nu se vinde am sa pun problema asa:

SCHIMB Africa Twin rd07 din 93' 40mii km cu transalp de dupa 97 ....pt detalii va astept pe PM ......

deci care vrei sa faci upgrade'u asta te astept !

http://i358.photobucket.com/albums/oo22/ol...18042009285.jpg

 

 

Oly, păi hai la întrunire, să ai de unde alege! :angryfire: da să Âştii că pe a mea nu ți-o dau chiar dacă e fabricata în japonia Âşi nu în italia

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu spargi carena dintr-un singur poc in lateral..., eventual rupi un maner de frana/ambreiaj - tre sa-ti alegi o parte pe care sa cada :wave:

 

pe mine ma enerveaza si cand gasesc un caca de pasare pe ea :D

da-ti seama cum fac cand rup un ambreiaj sau ceva...

nu de alta, da banii mei sunt foarte riguros dozati pentru urmatoarele 3-4 luni...deci nu vreau niciun incident...cel putin pana atunci...

ah, azi mi-am facut RCA pe 6 luni la ARDAF cu 110 ron, va spun sa aveti un reper, asa...

numai bine !

Mesaj completat

Oly, păi hai la întrunire, să ai de unde alege! :angryfire: da să Âştii că pe a mea nu ți-o dau chiar dacă e fabricata în japonia Âşi nu în italia

 

 

care-i faza cu japonia si italia?? din 97 au inceput sa se asambleze la macaronari, dar nu inteleg care e diferentza?sunt mai bune, sau ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine ma enerveaza si cand gasesc un caca de pasare pe ea :angryfire:

da-ti seama cum fac cand rup un ambreiaj sau ceva...

nu de alta, da banii mei sunt foarte riguros dozati pentru urmatoarele 3-4 luni...deci nu vreau niciun incident...cel putin pana atunci...

ah, azi mi-am facut RCA pe 6 luni la ARDAF cu 110 ron, va spun sa aveti un reper, asa...

numai bine !

Mesaj completat

 

 

 

care-i faza cu japonia si italia?? din 97 au inceput sa se asambleze la macaronari, dar nu inteleg care e diferentza?sunt mai bune, sau ce?

nu-i nici o diferență...

P.S. dacă nu vrei să pățească nimic, închide-o în garaj... altfel nu garantează nimeni. sau puteai să-ți iei chopper. alea se mângăie Âşi se gâdilă apoi se Âşterg de praf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire...

 

Am schimbat intr-o treapta inferioara sa fac frana de motor pe la 70 la ora si mi-a blocat roata spate derapand cam un metru . Mi-a si fugit oleaca spatele intr-o parte. Am avut impresia ca o sa si pic la cat a derapat. E normal sa mi se blocheze roata spate in halul ala doar de la o frana de motor ? Sau este o problema din moment ce mi s-a blocat roata spate atat de rau din frana de motor ?

 

Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor.

 

Multumesc si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire...

 

Am schimbat intr-o treapta inferioara sa fac frana de motor pe la 70 la ora si mi-a blocat roata spate derapand cam un metru . Mi-a si fugit oleaca spatele intr-o parte. Am avut impresia ca o sa si pic la cat a derapat. E normal sa mi se blocheze roata spate in halul ala doar de la o frana de motor ? Sau este o problema din moment ce mi s-a blocat roata spate atat de rau din frana de motor ?

 

Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor.

 

Multumesc si numai bine!

E normal, cel putin in treptele inferioare. Adica daca schimbi din 5 in 4 nu cred ca ti se blocheaza. Lasa ambreiajil mai incet si n-o sa ai probleme. Frana de motor puternica e semn de compresie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire...

 

Am schimbat intr-o treapta inferioara sa fac frana de motor pe la 70 la ora si mi-a blocat roata spate derapand cam un metru . Mi-a si fugit oleaca spatele intr-o parte. Am avut impresia ca o sa si pic la cat a derapat. E normal sa mi se blocheze roata spate in halul ala doar de la o frana de motor ? Sau este o problema din moment ce mi s-a blocat roata spate atat de rau din frana de motor ?

 

Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor.

 

Multumesc si numai bine!

aici depinde de mai multi factori: erai in coborare si avea fata incarcata, cauciucul spate e spre slick, la 70 erai intr-a treia si ai dat a doua, etc. nu trebe sa te ingrojoreze, ci trebe sa-ti dozezi mai bine turele si stilul de pilotat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual la schimbul de ulei recomanda schimbarea saibei (washer in engleza) de la busonul de scurgere. Ce diametru are saiba (interior, exterior) si unde gasesc una din material potrivit (cupru parca zicea un amic) si la un pret care sa reflecte ca e doar o saiba.

 

Si inca o intrebare: de cat este filetul busonului respectiv?

Editat de daseth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i nici o diferență...

P.S. dacă nu vrei să pățească nimic, închide-o în garaj... altfel nu garantează nimeni. sau puteai să-ți iei chopper. alea se mângăie Âşi se gâdilă apoi se Âşterg de praf

 

 

de pe chopper am venit :wave:

garaj...as inchide-o in trei ! da nu am nici macar plelata :D

ma asteapta "trista sub un pom" cum spune Covaci...

 

 

"triiiiista sub un pom

motocicleta parca-i om

faaaaarul intreptat in zare..

asteapta sa ma sui calareeeee"

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dom'le ne vedem la obarsia lotrului si oricum nu-l alegeam pe al tau ca e facut in japonia si e de 400 :D

Mesaj completat

Am si eu o nelamurire...

 

Si nu cred ca am apasat eu din greseala frana de picior. Oricum am mai patit de multe ori sa mi se blocheze spatele din frana de motor.

 

Multumesc si numai bine!

poate de data asta n-ai simtit cand ai dat 2 viteze in jos si drumul brusc la ambreiaj.........asta e reteta sigura de sarit in cap de obicei :angryfire:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu, un anti-talent intr-ale mecanicii, am facut azi o chestie de care sunt mandru :angryfire:

am completat nivelul la baterie :D in 3 din cele 6 compartimente era nivelul sub minim...probabil de asta pornea mai greutz. acum, dupa ce o sa fac o tura sb-bv, sper sa mearga mai bine.

ah, si am desfacut cablul de la melc...nu se invartea tocmai super-usor cum spuneti voi ca ar trebui, si cand invarteam nu se misca kilometrajul...de la asta sa fie? nu e bagat bine in bord?? a, si din melc iesea un tzuspic care intra intr-o furca de la cablu, si am incercat sa invart de ala si se misca putin dupa care se bloca. sa fie f*** melcul??

Vladimir

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si am incercat sa invart de ala si se misca putin dupa care se bloca. sa fie f*** melcul??

Vladimir

De aia se rupt toti melcii de plastic. Se blocheaza melcul ala lunguiet din metal ... ce ai de facut ii: prinzi cu ceva de el , patent modificat la capat sau ceva mai subtire la bot care iti intra acolo unde iti intra calbu de km ... si te joci cu el , atata il invarti pana isi da drumu ... cand si-a dat drumu il ungi bine cu vaselina si gata ... o sa mearga iara ceva timp , dupa care se blocheaza :angryfire:

La mine intr-un an jumate s-a rupt de doua ori melcu ala alb de plastic din cauza ca se bloca celalalt... ata ete ! Trebuie facut si gata !

 

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia se rupt toti melcii de plastic. Se blocheaza melcul ala lunguiet din metal .

Vezi ca el a incercat sa invarta melcul fara sa ridice roata :wave: :angryfire: :D

Mesaj completat

.. ce ai de facut ii: prinzi cu ceva de el , patent modificat la capat sau ceva mai subtire la bot care iti intra acolo unde iti intra calbu de km ... si te joci cu el , atata il invarti pana isi da drumu ... cand si-a dat drumu il ungi bine cu vaselina si gata ... o sa mearga iara ceva timp , dupa care se blocheaza

Mai, nu ai fost atent sau cel mai probabil ai ignorat total ce am zis eu p'aci sau pe dincolo:

Spirala care invarte melcul trebuie curatata foaaaaarte bine, eu am stricat juma' de litru de benzina, ca tot mai gaseam bucati din fostul melc. Bucatile alea raman acolo din cauza vaselinei, de aia trebuie curatat asa de mult

 

@vlady_phx: ridica motocicleta pe ceva (cric) si invarte roata ca sa vezi daca se misca vitezometrul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamuriti-ma si pe mine cu melcu' asta, ca atatea am auzit de el... Sa incepti cu... unde este? :angryfire: Exista si la 650 sau doar la 600? Nu poate fi facut din ceva mai solid? Se poate unge ca sa eviti blocarea?

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu ai fost atent sau cel mai probabil ai ignorat total ce am zis eu p'aci sau pe dincolo:

Spirala care invarte melcul trebuie curatata foaaaaarte bine, eu am stricat juma' de litru de benzina, ca tot mai gaseam bucati din fostul melc. Bucatile alea raman acolo din cauza vaselinei, de aia trebuie curatat asa de mult

Am inteles ce ai zis... si eu l-am curatat foarte bine de fiecare data. Cu benzina , cu diluant... l-am pus pe masina de insurubat si asa ii dadeam sa invarta si intre timp ii turnam benzina...

 

Ideea e ca in timp oricum o sa se blocheze iara , are si TransALP-u punctu lui slab :lol:

Eu ce as vrea sa schimb la mine ii tablita aia de pe roata care ii prinsa sub simeringu de guma... ala invarte melcul alb de plastic. La mine nu-s mai perfecte urechiusele alea, ii cam taios , nu plat cum ar trebui sa fie initial ... si de aia " papa " urechiusa la melcu de plastic.

 

pun o poza , sper sa intelegi ceva din ea , ca ii cu vaselina p`acolo treaba :)

 

post-26086-1248433172_thumb.jpg

Mesaj completat

Lamuriti-ma si pe mine cu melcu' asta, ca atatea am auzit de el... Sa incepti cu... unde este? :D Exista si la 650 sau doar la 600? Nu poate fi facut din ceva mai solid? Se poate unge ca sa eviti blocarea?

 

Melcul se gaseste pe roata fata, dreapta! Unde intra cablul de kilometraj.

 

Nu ai cum sa il faci din altceva , pentru ca are " un filet " facut special care culca pe alt melc de metal, trebuie sa culce perfect unu pe celalalt ... ii complicata treaba , eu zic ca nu se poate face !

 

Si se duce si la 650 ... am auzit la multi ca s-a dus... 90% ii acelas lucru ca si la 600 , putin difera ca dimensiune.

 

o poza cu melcul ce l-am schimbat anu trecut

 

post-26086-1248433663_thumb.jpg

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlady_phx: ridica motocicleta pe ceva (cric) si invarte roata ca sa vezi daca se misca vitezometrul

 

Korben frate, nu are nicio logica ce spui tu...sigut ai uitat sa mai spui ceva... daca nu se misca vitezometrul in mers, de ce s-ar invarti cand ridic roata si ii imprim eu o miscare?? elentual sa ridic, sa invart, si sa vad daca se misca tzambutushu ala care iese din melc. daca ala se misca...presupun ca e OK melcul ala de plastic, si ca trebuie uns cablul, sau nuj, poate nu e bagat bine in bord... :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba are logica ce spune..

 

tu ziceai ca invarti de cablu si nu vezi cum se misca acul vitezometrului - e normal, nu poti invarti asa repede incat sa misti acul.

 

el zicea sa invarti roata - daca vrei sa vezi ca se misca acul, cand invarti roata cablul se invarte destul de repede.

 

asta e tot.

Mesaj completat

+ ca nu ai specificat daca la tine functioneaza kilometrajul sau nu. Din ce spui tu reiese ca functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Melcul se gaseste pe roata fata, dreapta! Unde intra cablul de kilometraj.

 

Nu ai cum sa il faci din altceva , pentru ca are " un filet " facut special care culca pe alt melc de metal, trebuie sa culce perfect unu pe celalalt ... ii complicata treaba , eu zic ca nu se poate face !

...

 

Aham, super multumesc! Poza explica tot.

Totusi, cred ca se poate face din altceva, cel mai probabil teflon sau daca piesa cu care angreneaza permite se poate face chiar din metal. Trebuie doar scule (freza) si rabdare sa numeri dintii... restul sunt formule.

http://www.roymech.co.uk/Useful_Tables/Dri...ical_Gears.html

 

 

le: uitandu-ma pe net dupa celebrul melc, am aflat ca:

 

""

Regular grease will "attack" the plastic over time....leading to another failure. It's a good idea to replace the cable at this time,too. Be sure to lube it generously with oil. I use an oil that contains Teflon. (Tri-Flow).

""

sursa: http://www.xs4all.nl/~hanzw/workshop.htm

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben frate, nu are nicio logica ce spui tu...sigut ai uitat sa mai spui ceva..

Ba eu cred ca de fapt tu ai uitat sa spui cate ceva pe ici, pe colo

Eu ti-am furnizat informatii in functie de ceea ce ai postat tu si nu am comentat in vreun fel ce si cum ai scris

Cand tu vei fi mai clar, poate vor fi si raspunsurile mai clare pentru tine

Oricum, cert e ca mai ai mult de invatat, asa ca pune mana pe tot ce poti si citeste

Dupa care baga ochiu' in motocicleta si citeste din nou si tot asa

Inclusiv tot ce se posteaza pe acest forum si pe celalalt, unde gasesti orice informatie doresti

 

Si ca sa nu zici ca sunt rau, verifica daca acel cablu de kilometraj e bagat bine in vitezometru, daca da, scoate-l si verifica bowdenul interior

Daca e defect cablul, stiu pe cineva care are de vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham, super multumesc! Poza explica tot.

Totusi, cred ca se poate face din altceva, cel mai probabil teflon sau daca piesa cu care angreneaza permite se poate face chiar din metal. Trebuie doar scule (freza) si rabdare sa numeri dintii... restul sunt formule.

http://www.roymech.co.uk/Useful_Tables/Dri...ical_Gears.html

 

 

le: uitandu-ma pe net dupa celebrul melc, am aflat ca:

 

""

Regular grease will "attack" the plastic over time....leading to another failure. It's a good idea to replace the cable at this time,too. Be sure to lube it generously with oil. I use an oil that contains Teflon. (Tri-Flow).

""

sursa: http://www.xs4all.nl/~hanzw/workshop.htm

 

nu eÂşti primul care a emis ideea de a face un melc din "altceva" poți să-l faci Âşi din porțelan dentar. eu prefer cănd se blochează ceva acolo, la roata din față să se rupă o bucată de plastic decât să reziste Âşi să-mi rup eu gâtul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...