Sari la conținut

Postări Recomandate

Da, dar pe langa faptul ca 10 grade totusi nu e ca vara se mai adauga faptul ca le pornim foarte rar in sezonul rece, se cam evapora benzina de pe traseul ei pana la cilindri. Nici mie nu mi place cum suna motorul pe frigul asta. Ce ulei ai in ea, ma refer la vascozitate?

Ulei de vascozitate 10w40, bujiile sunt schimbate in Martie. In primavara oricum ajunge la medic pentru verificarea jocului la valve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problemele cu rezolvari de tipul "asa fac toate" sau "e normal", sunt caracteristice bmw-istilor cand iar li s-a mai stricat ceva. Ca exemplu, un '88 cu carburatie normala porneste fara probleme la -5 grade, nu cred ca apuca sa invarta o data. Daca vreti, invatati sa faceti singuri un minim de intretinere si nu veti mai avea neplaceri de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor! Pe scurt: m-am cam saturat tot sa spal lantul si sa-l ung, in final mi-am pus Scotolier la mobra, Ce ulei imi recomandati?

merge cam orice ai prin garaj ...

unii recomanda sintetic - cum ca ar fi mai stabil in functie de temperatura.

altii recomanda ulei lant drujba - cum ca nu strange mizerie asa bine ca un ulei clasic.

din experianta mea - cel mai important a fost debitul (astfel incat sa ai o pelicula lucioasa pe ambele zone cu o-ringuri).

Dupa ce o sa mai treaca timp si te mai obisnuiesti cu el - o sa pui ce ulei ai la indemana si o sa reglezi debitul dupa lungimea zonei uleioase de pe capatul protectiei de lant (privit de sus) :D.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei ars de motor, cel mai la indemana.

 

Sa inteleg ca tu asta folosesti?

 

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ kato

Dupa logica-mi precara intre pinionul de-alaturi de motor si foaia cat o farfurie d-alaturi de roata, lantul se ocupa cu transmisia de colo-colo a hergheliei de cai si martzoage putere. Dat fiind ca treaba lantului este transmisia, orice duda din gama "T" a uleiurilor se preteaza la picuratorul ala. Inbucurator este faptul ca-s si cele mai ieftine unsori. Vascuozitate, aderenta, bla-bla tuning etc., toate-s in favoarea alegerii. Si-n plus cu-n bidon d-ala dupa tine te si intorci de la Paris, asta daca nu vrei sa lasi o dara prelunga de ulei p-asfalt sa nu uiti de unde ai plecat. Deci "T"-uri si reglaj sa nu lasi ureme unde parchezi. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...