Sari la conținut

Postări Recomandate

TransAlpisti, vreau sa schimb toba la mobra mea. Este gaurita. Cat muncesc sa o dau jos, sa o sudez si etc, m-am gandit ca mai bine o schimb. Aveti ceva recomandari, ce s-ar potrivi in locul asteia vechi?

 

merge lejer orice toba pt mobra de 600, si o iei cat mai ieftin, si o sa te coste putin cotul de adaptare..

 

ca sa iei una aftermarket cu tot cu cot, facuta pt modelu tau te costa mai mult si nu stiu daca gasesti usor.....

 

o sa scapi cu ocazia asta( cu schimbarea tobei) de cateva kg in plus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi incerc norocul si aici:

 

Are idee cineva ce dimensiuni au saibele de langa melcul de la vitezometru de la un Transalp de 600?

 

piesa #16 din link-ul urmator: http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5953-13MS8J42-XRV650K-1989-F__1000-AFRICA+TWIN+650.html

 

 

Stiu ca roata e identica cu cea de pe Africa Twin RD03 (650)..

 

Am schimbat un melc nou nout acu 1 luna si s-a fu.tut iar, si acum cand sa-l schimb, mecanicul mi-a zis ca nu am cele 2 saibe acolo (de fapt eu l-am intrebat daca sunt, pt ca vazusem in fisa tehnica 2 saibe acolo, fix langa melc)

 

Ca sa nu stau cu mobra pe dreapta ca boul prea mult pana comand 2 ''saibe'', are idee careva ce dimensiuni sunt ca sa caut sa le pun.. ?

 

N-as vrea sa montez iar melcul nou cumparat (al 2-lea ) si sa se fu.ta iar dupa 2-3 saptamani

Eu am renuntat la kilometraj.

Am lasat ultimu limax acolo sa-l chinuie dracii si ma simt ca acum mai bine de 10 ani cand am exmatriculat televizoarele din casa. Recomand! :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat acum, cand am schimbat al doilea melc, faptul ca melcul de plastic avea destul de roase canalele alea, ceea ce indica faptul ca altceva il uzeaza, probabil surubelul ala filetat din capatul cablului vitezometrului are o uzura si nu se mai pupa cu melcul

 

oricum daca-mi mai pica o data renunt la vitezometru clasic si schimb bordul cu totul...cred...si renunt si la carena, cadru bord, tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si renunt si la carena, cadru bord, tot...

Adriane, dar ai un fix cu dezbracatu' AT-ului :crack: Legat de melcul ala, tin minte ca vazusem odata pe ebay la pret decent, facut din bronz sau stiu eu ce. E una dintre piesele facute cu gand la vandut consumabile probabil sau cine stie ce, cum aveam si eu tubuletele de alimentare din plastic, tot la o honda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, dar ai un fix cu dezbracatu' AT-ului :crack: Legat de melcul ala, tin minte ca vazusem odata pe ebay la pret decent, facut din bronz sau stiu eu ce. E una dintre piesele facute cu gand la vandut consumabile probabil sau cine stie ce, cum aveam si eu tubuletele de alimentare din plastic, tot la o honda...

 

pai e frustrant sa schimbi 2-3 melci in decurs de un sezon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifattachment

 

Asta-mi este ,,vaca''.Felicitari pentru intiativa .Ma batea gandul si pe mine ,dar a primat lenea.M-as bucura daca a-ti posta si vacile.

Aveti idee cum,, se ajunge'' la filtrul de aer? L-am intrebat pe spd,iar dupa el el doar motorul si rotile n-ar fi trebuit sa le demontez... biggrin.gif .Daca are dreptate,caut o alta capra,cu o alta denumire... :moron:

Maine trebuie s-o duc in service(Honda) sa-i schimb kit-ul de lant,uleiul,filtrul de ulei...Imi da cu eroare ,la plata.

 

Caut coburi. Aveti idee de-o sursa mai convenabila ca pret?

 

Se pot monta jante din aliaj usor pe Transalp sau e o tampenie?

 

Care ar fi urmatoarea motocicleta ? :cheers:

Salutare,

Sunt si eu posesor de Transalp 650 iar treaba cu accesul la filtru e aer e cam asa, pe pasi..

1 - se demonteaza seaua,

2 - se demonteaza partea ornamentala de plastic care ii da aspect la bord (4 suruburi),

3 - se indeparteaza putin carenele laterale (care in prealabil trebuie desfacute numai din suruburile de jos), tine cont ca sunt fixate de rezervor cu niste cleme tip dop,

3 - desfaci surubul de prindere al rezervorului, dupa care MARE MARE ATENTIE...il ridici putin, il spijini cu o bucata de lemn cat sa deconectezi firul de la sonda de niivel (are o mufa, ai sa o zaresti)), dupa care ai doua furtune ce trebuie demontate (le tragi in jos), dupa ce ai deconectate cele de mai sus, indepartezi rezervorul...il ridici putin de partea din spate dupa care tragi rezervorul in spate spre coada motocicletei.

4 - ai ajuns la capacul in care se afla filtrl de aer, ai sa vezi suruburile care tin capacul, le desfaci (surubelnita in cruce) si ai ajuns la filtru.

PS. Eu am deconectat si furtunul de alimentare cu benzinade la rezervor, dar nueste absolut necesar.

 

Mult succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand disc frana spate RMS, nou pentru Transalp xl 650 v. Pret 350 lei. Lasati PM, Multumesc! Mai am si unul aproape nou, grosime 5mm, diametrul exterior 240mm pret 150 lei.

post-23049-0-54011400-1442171880_thumb.jpg

post-23049-0-88801100-1442171905_thumb.jpg

post-23049-0-20461300-1442171917_thumb.jpg

post-23049-0-70167500-1442171927_thumb.jpg

post-23049-0-82523000-1442171937_thumb.jpg

post-23049-0-59392200-1442608163_thumb.jpg

post-23049-0-57867800-1442608178_thumb.jpg

post-23049-0-15123900-1442608210_thumb.jpg

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa montez pe transalp SCOTTOILER E-SYSTEM V2 . Cei de la Louis imi spun ca se poate monta la ori ce motocicleta. Are cineva asa ceva sa imi poate spuna si mie daca este multumit sau nu?

Editat de costinush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa montez pe transalp SCOTTOILER E-SYSTEM V2 . Cei de la Louis imi spun ca se poate monta la ori ce motocicleta. Are cineva asa ceva sa imi poate spuna si mie daca este multumit sau nu?

Si eu am vrut sa-mi pun din asta dar am renuntat la el. In final mi-am pus unul manual, luat acum 3 ani de pe net cu 100 lei. Sunt multumit de el. Dau 2 apasari manual la 100 km si lantul e si acum ca nou. Nu recomand asa ceva. Iti ungi lantul cand vrei tu nu cand vrea ,,scula". Folosesc ulei de drujba, ulei de uns lantul. E perfect, nu adera praful si alte mizerii de el. tU l faci ce vrei dar dupa mine nu merita investitia. Cel manual tot treaba asta o face, cu brio. Cam asa arata!

post-23049-0-62009200-1442742756_thumb.gif

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am vrut sa-mi pun din asta dar am renuntat la el. In final mi-am pus unul manual, luat acum 3 ani de pe net cu 100 lei. Sunt multumit de el. Dau 2 apasari manual la 100 km si lantul e si acum ca nou. Nu recomand asa ceva. Iti ungi lantul cand vrei tu nu cand vrea ,,scula". Folosesc ulei de drujba, ulei de uns lantul. E perfect, nu adera praful si alte mizerii de el. tU l faci ce vrei dar dupa mine nu merita investitia. Cel manual tot treaba asta o face, cu brio. Cam asa arata!

plus vote!

Eu folosesc o periuta de dinti uzata (in prealabil pt. scos gunoaie abrazive gen nisip) si ung prin picurare cu o seringa de 10ml ori de cate ori lantul o cere. Evident suspend pe central si invart roata cu mana cat sa vada ochiu ce si cum trebuie facut.

» Post actualizat in 20 Sep 2015 18:00

Adriane, dar ai un fix cu dezbracatu' AT-ului :crack: Legat de melcul ala, tin minte ca vazusem odata pe ebay la pret decent, facut din bronz sau stiu eu ce. E una dintre piesele facute cu gand la vandut consumabile probabil sau cine stie ce, cum aveam si eu tubuletele de alimentare din plastic, tot la o honda...

Am ajuns in prostia mea "ca un cane turbat" si eu evident la un nene artist in strungarie ca sa... melc de bronz.

Ca deh, de unde sa-i duc omului plastic de facut pinioane?

Dat fiind ca era un bun meserias si nu un cioflingar m-a intrebat de unde-i pinionul ala si daca-i pot aduce pinionul pereche din ansamblu.

Surpriza!: A refuzat sa-mi faca din material metalic moale desi avea la indemana. Mi-a zis ca de vreau sa ma arunc in cap(cu alte cuvinte) prin eventuala blocare a rotii el nu ma va ajuta la asta.

Am varat frumos coada intre picioare, fundul pe sea si am mai halit din inertie un melc OEM.

Apoi am renuntat la beneficiile vitezometrului dupa cum probabil am mai spus-o p-aci.

Asadar grija la fake-melci ca nu-i chiar de joaca.

Aia de plastic sunt facuti sa ajunga pilaf daca angrenajul nu este bine intretinut dar sa nu existe posibilitatea sa ne puna viata in pericol. Presupun ca oricare dintre noi cu ceva studii in inginerie mecanica poate da argumente in plus pe tema asta.

Sa calariti bine ca orice donator de orgasme respectabil! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am racait pe Facebook o perioada si nu am gasit un grup dedicat Honda Transalp Romania ... asa ca am facut unu. Stiu ca nu toata lumea e fan Facebook si ca avem deja acest forum si cel de pe transalp.ro, dar din puntul meu de vedere primesti mult mai usor notificari, vezi postari mai ales atunci cand esti in miscare.

 

Adresa grupului : https://www.facebook.com/groups/1624778971122992/

Editat de zetu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!!! Am achiziționat și eu o vacă transalpă 650 din 2005 și are bordul cam spart. Caut și eu un bord pentru ea sa o fac dinou frumoasa și folositoare. Chiar dacă aveți unu defect dar e buna sticla și kilometrajul, ea ar aprecia asta. Din doua fac unu....

0732113516

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, intereseaza pe careva filtru aer sport refolosibil k&n ?http://olx.ro/oferta/filtru-aer-sport-refolosibil-k-n-honda-transalp-honda-africa-twin-ID4ItUs.html

Filtrul e in stare buna trebuie sa-l spal. Il vand pentru ca am trecut pe filtru de hartie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...