Sari la conținut

Postări Recomandate

Imi cer scuze pentru afirmatia mea incompleta

La Transalpul MEU am 108 km/h la 5000 rpm

Nu am numarat dintii pinioanelor, si nu vad de ce ar fi de mai multe dimensiuni

Chestia asta (dimensiuni diferite ale pinioanelor) stiu ca se practica la motocicletele la care se poate pune atas (side car)

Ori nu cred ca e cazul nostru

Ar fi pishu' lumii sa vedem Transalp cu atas :rusinica: :cheers:

Pinioanele sunt si ele de mai multe dimensiuni. Raportul dintre pinioane conteaza foarte mult. In functie de regimul de folosire al motocicletei (mai mult stradal si croaziere lungi pe asfalt, sau mai spre enduro) trebuie ales acest raport ca sa optimizezi regimul de turatie in raport cu viteza.

Eu vreu sa-mi iau kit de lantz cu pinioane 16/46 adica de africa twin (fata de 15/47). E drept ca nu o sa mai am acelasi zvac la plecarea de pe loc, dar motorul va fi mai relaxat (turatie mai mica) la viteza de croaziera de 130-140 km/h.

 

Pentru mai multe detalii despre "calcaturi" vedetzi aici: /index.php?showtopic=109092

Editat de sabyn23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu 108km/h,ma sincer pe mine nu ma pasioneaza sa ma uit cum,cat,care...al meu mere bine,sta f bine intins la drum,ma duc cum imi place mie...:rusinica:

belea...dar de ce iti vinzi tu Transalpul?si eu l-as da pe al meu dar imi trebuie o oferta buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ok situl dar nu am reusit sa-mi fac cont in forumul lor...

Nici eu nu am reusit sa ma inscriu... Astept mailul de confirmare de o luna..

 

Alt link misto despre Transalp, l-am gasit azi. Pe mine ma interesa alta toba si am gasit pagina asta interesanta cu toate informatiile posibile... enjoy!

http://www.ta-deti.de/ta/index.html - in engleza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu 108km/h,ma sincer pe mine nu ma pasioneaza

Ziceam si io asa... :cheers:

Nici pe mine nu ma pasioneaza, dar am fost curios

 

Pinioanele sunt si ele de mai multe dimensiuni. Raportul dintre pinioane conteaza foarte mult. In functie de regimul de folosire al motocicletei (mai mult stradal si croaziere lungi pe asfalt, sau mai spre enduro) trebuie ales acest raport ca sa optimizezi regimul de turatie in raport cu viteza.

Asta este evident, numai ca, dupa parerea mea, Transalpul este de fapt jumatate enduro si cealalta jumatate tourer

As putea chiar sa afirm ca e 51% tourer

In plus, fiecare face ce vrea cu motocicleta sa, eu nu ma indur sa o bag prin gropi, noroaie si alte endurisme

Muncesc prea mult pentru banii dati pe ea si ma doare sufletul sa o vad si prafuita, darmite cu noroi peste tot

Repet, este strict parerea mea, nu vreau sa jignesc pe nimeni :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost uimit sa vad ce poate un transalp in offroad (nu enduro)

cu bagaje la greu,cu pasager,si dupa aia sa ies pe sosea,si sa mearga ca orice moto de strada,...... un fel de land rover sau nissan terrano al motocicletelor

 

 

... :rusinica: parerea mea :cheers: /index.php?...mp;#entry810833

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu 108km/h,ma sincer pe mine nu ma pasioneaza sa ma uit cum,cat,care...al meu mere bine,sta f bine intins la drum,ma duc cum imi place mie...:rusinica:

belea...dar de ce iti vinzi tu Transalpul?si eu l-as da pe al meu dar imi trebuie o oferta buna...

Pretul a crescut la 6200E dar s-ar putea sa ma razgindesc in privinta vinzarii.Pina acum am facut-o de cel putin 10 ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate eu n-o vand decat cand o sa am bani de o africa twin noua. sau poate am sa i-o dau lui fiul-meu. mai bine ii construiesc o camera, o tapetez cu pozele mele calare si-i pun in fata o placuta pe care sa scrie: ea e vitica care m-a carat in spate xx.xxx kilometri si m-a trantit de xx ori dar cu blandete :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal un nou posesor de transalp

ma tenteaza sa-mi cumpar echipament nitro ce parere avetii casca gaca pantaloni

10mil toate

si cat ulei intra la ta din 97 xl600v??????????

ms

la xl600v indiferent de an intra 2,2L de ulei cand se face schimbul normal. Daca se schimba si filtrul se pun 2,3 sau 2,4.

cel mai bine se pun 2,2 litri... pornesti motorul si il lasi la relanti cateva minute... il opresti si il lasi iar cateva minute apoi masori cu joja si completezi putin cate putin pana ai nivelul normal... asta fiind intre cele 2 dungi de pe joja. Atentie, masuratoarea se face fara sa insurubezi capacul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal un nou posesor de transalp

ma tenteaza sa-mi cumpar echipament nitro ce parere avetii casca gaca pantaloni

10mil toate

si cat ulei intra la ta din 97 xl600v??????????

ms

 

Salut Cristi,

Felicitari pentru motocicleta. Poate pui si niste poze sa o vedem si noi, si completeaza-ti profilul.

Ulei intra 2,4 L cu filtru schimbat, mai multe vezi aici:

http://www.ta-deti.de/ta/transalp.html

In legatura cu echipamentul, daca are protectii, e din material rezistent(Cordura, Gore-Tex, etc) cu aerisiri, captuseala etc, si-ti place , go for it. In legatura cu casca eu zic sa cauti ceva mai scump, pentru ca odata cu pretul creste si calitatea. Macar un Nolan, Airoh,Uvex, sau mai sus Shark, Shoei, Arai - parerea mea.

 

Bafta si asfalt uscat ! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc toba Sebring pentru Transalp? Sau orice altfel de toba aftermarket? Vreau sa fie putin mai aerisita, asta a mea stock mi se pare gatuita cumva. Se poate curata? A mai schimbat cineva toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost uimit sa vad ce poate un transalp in offroad (nu enduro)

Ahaaaa!

Asta e cu totul altceva

Offroadul si enduro sunt doua chestii bine delimitate

Si eu am zis mai demult ca Transalpul e foarte versatil

 

ma duc vineri in Austria, trec si pe la magazinul Louis din Viena sa-mi iau echipament, daca aveti nevoie de ceva de acolo, dati-mi de stire, si in masura in care pot va ajut.:cheers:

Vezi si tu preturile la casti integrale

Dar nu din alea de 300 de euro

Maxim 100

Mi-s curios sa vad cu cat e mai scumpe la noi :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Vezi si tu preturile la casti integrale

Dar nu din alea de 300 de euro

Maxim 100

Mi-s curios sa vad cu cat e mai scumpe la noi :rusinica:

da-i un PM lui Razvanheres, a fost de urand la Louis in Viena si stiu ca si-a luat casca...

eu pot ajunge mereu sambata, dar a dracu se inchid amandoua magazinele pe la ora 13... :cheers: tot ajung eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am un Transalp din '99 adus din Italia , cam de 4 luni .

Motoru' merge brici , sunt foarte multumit de el ...

Azi am avut o mica problema ... nu a vrut sa porneasca (nu l-am mai pornit de o saptamana si azi cand am dat de buton , nu mai invartea , se auzea ca un carait cam din stanga bateriei ... curent parea sa aiba )

Nu am mai insistat , ca nu aveam timp ... mi s-a parut cam ciudat , ca pana acum mi-a pornit impecabil , chiar daca o lasam mai multe zile nepornita .

Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta il rog sa-si dea cu parerea , ca diseara vreau sa vad ce are si sa ... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am un Transalp din '99 adus din Italia , cam de 4 luni .

Motoru' merge brici , sunt foarte multumit de el ...

Azi am avut o mica problema ... nu a vrut sa porneasca (nu l-am mai pornit de o saptamana si azi cand am dat de buton , nu mai invartea , se auzea ca un carait cam din stanga bateriei ... curent parea sa aiba )

Nu am mai insistat , ca nu aveam timp ... mi s-a parut cam ciudat , ca pana acum mi-a pornit impecabil , chiar daca o lasam mai multe zile nepornita .

Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta il rog sa-si dea cu parerea , ca diseara vreau sa vad ce are si sa ... :rusinica:

caraitul venea exact de la releul de pornire, care este situat exact in stanga bateriei. :cheers:

Uneori mai face figuri dar nu e motiv sa te ingrijorezi, al meu a mai facut figuri de genul sa ramana blocat pe ON si demarorul sa mearga in continuare ca nebunul, eu l-am desfacut (cineva a facut-o inaintea mea si a fost destul de usor) si l-am curatat, are un arc care se mai blocheaza daca e uzat.

Probabil la tine nu facea contactul pe circuitul mare cum trebuie si resultau cateva scantei acolo -> carait - > curent insuficient pentru a invarti demarorul.

Daca ai de gand sa desfaci releul (este capsat cu cleme laterale de tabla) fa-o cu mare grija, adica in momentul cand incepi sa tragi, fa-o foarte usor si fara sa bruschezi, treptat, in interior are firisoarele (litze) de la bobina care vin la cele doua contacte mari..... daca le rupi pe alea te-ai .... in fericire!

Daca inca nu ai reusit sa o faci sa mearga, incearca mai intai sa verifici conexiunile releului cu bateria, sunt piulite de 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal un nou posesor de transalp

ma tenteaza sa-mi cumpar echipament nitro ce parere avetii casca gaca pantaloni

10mil toate

si cat ulei intra la ta din 97 xl600v??????????

ms

 

Mah mie mi s a parut fain lucrat Nitro desi nu stiu unde ai gasit tu la 10 mil. La www.atvrom.ro era geaca la vreo 3.7 si pantalonii la vreo 2.6... Eu am TCM si sunt f f multumit de el, Cordura 500D, captuseala etc.

 

Ulei cum cineva a spus foarte bine cam 2.3-2.4 cu filtre. Cand am schimbat simeringul de la ambreiaj si a trebuit golit tot, mi au intrat aprox 4.

 

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema: nu-mi merge cdi-ul la transalp.L-am dus la un tip care se pricepe si a mai reparat cdi de transalp;dar din pacate dupa 3 saptamani mi-a zis ca nu-l poate repara :cheers: o piesa mica, un microci sau microcontroller sau ce o fi nu merge.Nu stiu ce sa fac,din pacate nu am acum 300de euroi ca sa-mi cumpar una noua... :rusinica: nu aveti cumva o schema a CDIului ca sa fac rost de piesa aia stricata,ca nicsi macar denumirea nu se stie,iar dupa o schema as putea sa identific.

 

Am gasit una folosita pe ebay.com dar e pentru modelul din '89 oare se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o solutie ar fi sa cumpar de undeva componenta stricata care nu se stie ce este exact de aceea as vrea o schema electrica pe componenta scrie 'B22'

cauta pe linkurile puse de mine sau de altii, sigur sunt si poze cu schema CDI-ului, eu asa stiu. 100%.

 

 

uite si link cu schema CDI http://www.transalp.de/technik/pd-technik/...en/zuendbox.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI-uri de Transalp - se gasesc mai usor ca cele de Dominator!

intre 3 euro - reconditionate si 133 de euro noi-noute:

 

 

Intrebare- urgenta...

Stie cineva- daca se POTRIVESTE CDI-ul de TRANSALP pe Dominator???

Intreb pt ca tocmai am gasit un CDI de transalp s'cod CI558 - iar mufele sunt IDENTICE ca cele de pe Dominator..

Plus ca virgula, codul e aprape identic cu cel de pe domi - care este CI554

..

Stiu ca transalpu e in 2, DAR am priceput ca ambele pistoane PRIMESC SCANTIEIE SIMULTAN...

 

Ma puteti ajuta ?

 

P.S - E urgent, ca trebuie in maxim 2 ore sa dau un raspuns daca il iau sau nu...

 

????

Editat de gabii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...