Dane_Bad Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 La dilly (dillypoint.ro). MRA, mai inalt decat originalul, vreo 300 de lei. multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Am dus Transalp-ul acolo unde nu era tocmai locul lui si s-a descurcat decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Unde ai fost fratee? pe amkart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Unde ai fost fratee? pe amkart? Da, pacat ca fotograful n-a surprins si momentele de glorie Se descurca ok dar trebuie sa-i mai fac cateva ajustari: 10W in furca si un nou cauciuc spate, tourance sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Super... Ma gandeam si eu sa incerc, dar pe de alta parte mi-era jena sa nu se uite lumea ciudat la mine... uite si la asta cu tractorul, vine sa puna genunchiul jos Pe fata mi se pare ca vad un Bridgestone, pe spate ce ai ?\ Cum se simte cand o apropii de pamant? Ai incercat un stil apropiat de sport, cu genunchiul jos? sau supermoto, cu piciorul inainte? Fata de o sportiva cum negociaza virajele la limita? Mesaj completat Am uitat sa intreb care sunt preturile, mea culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Daca este cineva interesat de abtibilt cu sigla de la DAKAR , dar in loc de DAKAR scrie TRANSALP ( facut de mine , pana acuma ii unic ) ). Marimea este 20/21 cm , culoare alba , abtibild de calitate ... bucata costa 10 lei. Daca vrea cineva sa spuna si cel mai probabil ne vedem la intalnire la LepÂşa. Asa arata: Editat Iulie 6, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Super...Ma gandeam si eu sa incerc, dar pe de alta parte mi-era jena sa nu se uite lumea ciudat la mine... uite si la asta cu tractorul, vine sa puna genunchiul jos Pai eu zic sa mergi, uita-te la asta: http://vimeo.com/7982248 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Super...Ma gandeam si eu sa incerc, dar pe de alta parte mi-era jena sa nu se uite lumea ciudat la mine... uite si la asta cu tractorul, vine sa puna genunchiul jos Pe fata mi se pare ca vad un Bridgestone, pe spate ce ai ?\ Cum se simte cand o apropii de pamant? Ai incercat un stil apropiat de sport, cu genunchiul jos? sau supermoto, cu piciorul inainte? Fata de o sportiva cum negociaza virajele la limita? Mesaj completat Am uitat sa intreb care sunt preturile, mea culpa. Am Tourance (cred) pe fata si un Skorpion pe spate. Suspensia se simte mult prea moale iar cauciucul spate odata incalzit face orice mai putin pastrarea trasei. Fata pare usor instabila iar la abordari mai "sportiva' motocicleta are tendinta sa topaie. Ce nu a fost surprins in poze ste momentul in care dupa cateva ture cauciucul spate a cedat iar eu am facut cateva tumbe in timp ce motorul se bucura de existenta crashbar-ului. Cauciucul spate este un O pt circuit din cauza faptului ca pierde aderenta incontrolabil fara vreun avertisment in prealabil iar la franarile mai agresive intra in slide intr-un mod f periculos. Cert e ca TA-ul nu e de circuit dar cu cateva modificari minore se poate descurca onorabil. Saptamana viitoare plec in concediu iar cand ma intorc (cu modificarile facute0 am de gand sa mai dau o tura sa vedem cum se comporta. Cert e ca am fost placut surprins, ma asteptam sa fie mult mai greoaie. Legat de preturi...20 de roni 10 min (repriza) iar echipamentul full este obligatoriu geaca, pantaloni, cizme,casca ,manusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 salutare tuturor, cred ca sunt cel mai tanar de pe aici si,totdodata,cel mai tanar posesor/iubitor/admirator/pasionat de transalp ! subscriu acestui forum dedicat posesorilor si iubitorilor de transalp in ideea de a-mi face in primul rand prieteni si de a discuta de pasiunea care ne leaga. ma numesc scondac vlad,sunt din alexandria,am 18 ani si ieri mi-am cumparat ''bijuteria''.deja cunosc cativa ''de ai locului'' si as fi tare bucuros sa fiu primit in colectivul TRASALPISTILOR ! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Mai degraba apelezi la un bord electronic, si scapi si de viitoarea problema cu melcul (pe care daca nu ai avut-o inca, s-ar putea sa o ai) Dai ceva bani, dar e mai mic si stii o treaba. Subscriu. Experienta mea zice ca in 100-110euro scapi de grijile melcului de KM si ai un bord foaaarte elegant si modern. Mesaj completat Pentru curiosi: 1. Bord cu transport din SUA (Vapor Trailtech luat de pe ebay)\ 110 dolari bordul + 15 dolari transport = 125 dolari = 100euro 2. Diverse pentru montaj suruburi, piulite si saibe = 8 lei la gramada (bricostore; din targ iesi mai ieftin) LEDuri pentru diverse indicatoare = 2 lei bucata (vorbim de led cu rezistenta inclusa si soclu de montare pe panou) panou plexiglas = 10 lei daca nu ai pe acasa ceva din care sa decupezi fire pentru leduri = 2 lei daca nu ai vreo sursa arsa de la un PC vechi TOTAL: 30 lei = 7 euro Scule necesare: - ciocan - surubelnite - masina de gaurit cu spirale de 3-6, functie de nevoi - tarod pentru filetat - ingeniozitate - camera auto/moto veche (din care decupezi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 @Gixxu Daca tie nu-ti facea fata Scorpionul pe spate, imi imaginez cum s-ar comporta Mitas E-08 -ul meu, e de departe cel mai ieftin cauciuc pe care poti sa-l pui pe Transalp, bun doar sa mergi drept si cam atat , cred ca stau in banca mea pana la anul cand am de gand sa-i schimb incaltarile din nou, si sa-i trag si o revizie de furca, poate si cu niste arcuri mai acatarii. Chiar, cine, ce upgradeuri a mai incercat la furca fata? Pe mine ma supara cat de mult se lasa de fata la franare puternica, nu am bani de telelever de BMW (cu tot cu BMW), dar parca totusi as incerca ceva... niste arcuri mai tari? ceva care sa mareasca rebound-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Revin cu ultimele vesti , date mai precise: Abtibild facut la ploter , culoare alba , dimensiuni: 20cm inalt / 19,5cm lat (dimensiune cu tot cu HONDA de sub) Abtibildul reprezinta sigla de la DAKAR cu scrisul TRANSALP facut de mine si cu HONDA sub (optioanala , cine are deja intre plexic si far HONDA nu-l mai pune acolo... il decupeaza si il lipeste in alt loc) 10 lei buc. Sper sa reusesc sa duc oricum cateva la intalnire la LepÂşa. (chiar daca nu confirma nimeni pe forum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 @Gixxu Daca tie nu-ti facea fata Scorpionul pe spate, imi imaginez cum s-ar comporta Mitas E-08 -ul meu, e de departe cel mai ieftin cauciuc pe care poti sa-l pui pe Transalp, bun doar sa mergi drept si cam atat , cred ca stau in banca mea pana la anul cand am de gand sa-i schimb incaltarile din nou, si sa-i trag si o revizie de furca, poate si cu niste arcuri mai acatarii. Chiar, cine, ce upgradeuri a mai incercat la furca fata? Pe mine ma supara cat de mult se lasa de fata la franare puternica, nu am bani de telelever de BMW (cu tot cu BMW), dar parca totusi as incerca ceva... niste arcuri mai tari? ceva care sa mareasca rebound-ul? Teoretic suspensia la 650-ul tau e mai teapana decat la 600-le meu...In plus, eu cred ca am 5w in furca si cu toate astea inca isi pastreaza trasa. In privinta cauciucului, daca nu incerci sa vezi daca poti pune genunchiul ca unii( ) poti sa mergi linistit. Important este sa vezi-simti unde te apropii de limita si sa n-o treci. In cazuul in care mai sunt doritori , facem un grupulet si mergem sa ne dam numai noi, de fun...sa vezi atunci priviri la casa sau start... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 salutare tuturor,cred ca sunt cel mai tanar de pe aici si,totdodata,cel mai tanar posesor/iubitor/admirator/pasionat de transalp ! subscriu acestui forum dedicat posesorilor si iubitorilor de transalp in ideea de a-mi face in primul rand prieteni si de a discuta de pasiunea care ne leaga. ma numesc scondac vlad,sunt din alexandria,am 18 ani si ieri mi-am cumparat ''bijuteria''.deja cunosc cativa ''de ai locului'' si as fi tare bucuros sa fiu primit in colectivul TRASALPISTILOR ! numai bine! salut. daca vrei sa intalnesti comunitatea intra pe www.transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Teoretic suspensia la 650-ul tau e mai teapana decat la 600-le meu...In plus, eu cred ca am 5w in furca si cu toate astea inca isi pastreaza trasa. In privinta cauciucului, daca nu incerci sa vezi daca poti pune genunchiul ca unii( ) poti sa mergi linistit. Important este sa vezi-simti unde te apropii de limita si sa n-o treci. In cazuul in care mai sunt doritori , facem un grupulet si mergem sa ne dam numai noi, de fun...sa vezi atunci priviri la casa sau start... Gixule ma bag eu, eu am 15W in furci plus un distantier de 3 cm, iar spatele e super strong, am si acoo un distantier, o poti incerca pe a mea inainte sa faci modificari, 10w nu cred ca o sa faca mare diferenta, de asemenea am ankee2 pe spate si anakee 1 pe fata da un semn Mesaj completat apropo, ti-ai montat toba ? ai gasit sa faci cot ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Gixule ma bag eu, eu am 15W in furci plus un distantier de 3 cm, iar spatele e super strong, am si acoo un distantier, o poti incerca pe a mea inainte sa faci modificari, 10w nu cred ca o sa faca mare diferenta, de asemenea am ankee2 pe spate si anakee 1 pe fata da un semn Mesaj completat apropo, ti-ai montat toba ? ai gasit sa faci cot ? Am schimbat burdufurile si implicit uleiul din jambe, am pus motul 10w si e exact ce cautam,un compromis intre drum de rahan si cateva curbe negociate decent. Urmeaza inca o mica bibileala(sincronizare,bujii,filtru, cauciuc spate) si sa vedem cum se comporta dupa. Azi am fost la un atelier specializat si mi-am montat toba in stil "Dakar", cu ocazia asta reducand si temperatura in zona datorita corbonului din compozitie. La o prima tura am descoperit ca daca am db-Killerul montat se aude puternic dar decent iar atunci cand il scot am toate sansele sa bulversez traficul aerian pe Baneasa ( )... Astept sa vad daca o sa ma bulverseze si pe mine...consumul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Ce nu a fost surprins in poze ste momentul in care dupa cateva ture cauciucul spate a cedat iar eu am facut cateva tumbe in timp ce motorul se bucura de existenta crashbar-ului. E posibil sa fi mers cu presiune prea mica in roata spate, altfel nu-mi explic. De fapt ce inseamna "a cedat"? Ai facut pana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 E posibil sa fi mers cu presiune prea mica in roata spate, altfel nu-mi explic.De fapt ce inseamna "a cedat"? Ai facut pana? Pai presiunea era ok pt conditiile date, cauciucul are "carne" pe el dar dupa ce a fost atent inspectat de catre cineva mai cunoscator s-a ajuns la concluzia ca ar fi cazu sa pun unu identic cu cel de pe fata, Tourance. Cand zic "a cedat' inseamna ca a alunecat pana la limita normala dupa care a pierdut de tot aderenta,surprize surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 gixu-le nu pui poze cu toba dakar-style? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 gixu-le nu pui poze cu toba dakar-style? Inca n-am pozat "burlanu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 pai vii si te lauzi fara poze??? rushineeee, motociclist de duminca, ce esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 pai vii si te lauzi fara poze??? rushineeee, motociclist de duminca, ce esti Uite domne poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 arata mai bine ca originala de sunet numia zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Once a racer... always a racer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Uuuu-aaa!! Nici nu vreau sa stiu cum se aude! Faina tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.