ivanp Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Multumesc pentru informatii Paul, 1. M-am uitat pe ebay dar am gasit pentru modele din '94...'98. Nici unul pentru TA de la 2001...2007. Ai idee, nu se poate pune un bord de la un model mai vechi? M-am gandit si la varianta de bord universal, de la Louis de ex. Poate daca merge un bord universal, ar putea merge si un model mai vechi. 5. Daca poti si vrei sa dai parbrizul, te rog sa ma anunti. Salut ! Salut, hmmm ... daca vrei bordul original de pe ebay trebuie sa ai rabdare ... multa rabdare pana apare la licitatie chiar si pe ebay. sunt rare. Varianta inlocuitaore acceptabila ar fi Trailtech, modelul Vapor - uita-te pe net. Dar dupa mine eu as avea rabdare si l-as cauta pe ala original. Daca vrei parbrizul sa imi zici unde sa ti-l trimit - 15 euro pentru benzina as vrea pe el daca ti se pare oki. pilcs@yahoo.com daca e nevoie de mai multe detalii. Bafta cu piesele alea, Paul Salut, Vezi in atasament o poza de reclama la Transalp Toate articolele sunt in stare foarte buna. Saua e mai joasa cu 3 cm decat standard, e mai moale si fiind si mai lata mai comoda decat standard - cel putin pentru mine asa a fost. Scutul a fost folosti ceva timp pe asfalat. Vezi poze la touratech pe site - cu ocazia asta poate iti mai plac si alte chestii de acolo. Daca chiar te intereseaza ceva zi-mi si iti fac poze. pilc@yahoo.com sa nu plictisim pe aici. Numai bine, Paul Salut , Trimite-mi si mie niste poze cu articolele de mai sus , eventual vreo poza cu scutul montat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Salutari! De cateva zile mi-am achizitionat un Transalp din 2000. Sunt foarte incantat de el. Ideea este ca pana acum am avut moto de viteza iar cu asta nu m-am acomodat inca, imi pare foarte grea si deja am culcat-o pe partea stanga de 2 ori. In afara de a-i zgaria carena foarte putin, altceva, slava Domnului, nu i-am facut. Oricum m-am ofticat si m-am invatat minte sa nu intru aiurea prin noroaie fara sa am habar cum este sa te dai cu un enduro, fie el si touring. Trebuie neaparat sa-mi achizitionez niste protectii pentru carene si motor. Sper sa gasesc informatii destule pe acest forum. Pun si cateva poze cu ea Sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 (editat) Trebuie neaparat sa-mi achizitionez niste protectii pentru carene si motor. Sper sa gasesc informatii destule pe acest forum. Pe motocicleta mea, eu prefer Metezeler Karoo (simple sau T), Continental TKC80, Michelin Sahara sau Mitas E09. Vei auzi pareri diferite despre ele, in functie de preferintele fiecaruia, dar toate sunt gume 50-50. Rezista intre 8 si 10.000 de km, dar te scutesc total de emotii pe off. Macar un Heidenau K60 pune pe Transalp, daca vrei (si) sa iesi de pe asfalt. Chiar si pe drum de pamant/piatra bine tasat o guma de strada este un risc in plus. Pentru protectii, suporti de bagaje si genti, incearca aici: http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html Bafta si numai bine! Sa o stapanesti cu placere si sa faceti multe drumuri faine impreuna ! Editat Iulie 10, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Bafta si numai bine! Sa o stapanesti cu placere si sa faceti multe drumuri faine impreuna ! Multumesc mult, Raul! Numai bine si tie, voi tine cont de sfaturile tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Pentru cei care vor veni la intalnirea anuala de la Rachitele si nu au facut inca comanda pentru tricouri , intrati aici. Gasiti modelul imprimeului, marimile si culorile tricourilor, lista de inscriere pentru comanda precum si datele necesare platii. Maine este ultima zi in care se pot trimite banii pentru tricouri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am gasit pe louis niste casuri laterale pentru transalp la un pret decent. Ce parere aveti? Case ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am gasit pe louis niste casuri laterale pentru transalp la un pret decent. Ce parere aveti? Case ieftin Vezi ca ala e doar borseta aia mai mare ce se pune pe cutia metalica. Nu mi se pare ieftin. Numai bina, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am gasit pe louis niste casuri laterale pentru transalp la un pret decent. Ce parere aveti? Case ieftin Scuze. Sunt doar gentutele pentru case! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbb Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutari! De cateva zile mi-am achizitionat un Transalp din 2000. Sunt foarte incantat de el. Ideea este ca pana acum am avut moto de viteza iar cu asta nu m-am acomodat inca, imi pare foarte grea si deja am culcat-o pe partea stanga de 2 ori. In afara de a-i zgaria carena foarte putin, altceva, slava Domnului, nu i-am facut. Oricum m-am ofticat si m-am invatat minte sa nu intru aiurea prin noroaie fara sa am habar cum este sa te dai cu un enduro, fie el si touring. Trebuie neaparat sa-mi achizitionez niste protectii pentru carene si motor. Sper sa gasesc informatii destule pe acest forum. Pun si cateva poze cu ea Sa auzim numai de bine! Am gasit un site interesant al unor tipi din Cluj: http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html Cred ca gasesti acolo tot ce ai nevoie. mbb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Am gasit un site interesant al unor tipi din Cluj: http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html Cred ca gasesti acolo tot ce ai nevoie. mbb Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floralp Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 http://www.transalp.ro/forum/intalnirea-transalp-romania-2011-t1187.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Daca puteti ajuta: /index.php?/topic/665694-ajutor-pt-jurnalisti-olandezi/ Omul e fostul presedinte al clubului Transalp olandez, jurnalist, transalpist de cursa lunga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Ma scuzati ca ma bag in topicul vostru... Printre niste piese cumparate din Germania s-a strecurat si piesa din imagine. Banuiesc ca este de XLV650. Daca cineva are trebuinta de ea, PM sa negociem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Stie cineva ce consum are un Transalp limitat la 25 Kw (34 CP)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Stie cineva ce consum are un Transalp limitat la 25 Kw (34 CP)? 6% in oras, 5% in afara la 90km/h, 5,5% la 110-120km/h. E transalpul meu de 400, asa vine din fabrica, 23kw, dar nu cred ca e diferenta fata de unul limitat (desi eu nu am auzit de kit de limitare la TA) Editat August 1, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Pai al meu, de 600, ia in oras undeva la 7% si in afara 4 - 4.3% la viteza de croaziera de ~ 100km. PD06 (1991). Nu cred ca se merita sa iei unul limitat daca vrei sa te consume mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Pai la aproximativ aceeasi greutate, motorul mai mic trage mai din greu, turatii mai mari, deci consumul e cam la fel. Probabil in oras e mai avantajos, ca aici rar atingi 5-6000rpm, in rest, la drum lung, il cam forjezi pentru o viteza decenta de croaziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Am avut intr-o vreme un kit de limitare, ramas de la un Transalp delimitat. Avea cele doua flanse de cauciuc dintre carburatoare si chiulase (diametru exterior identic, diametru interior micsorat mult) si doua jicloare principale (mai mici decat standard, nu mai tin minte de cat erau). vice, Transalp-ul tau are un consum foarte bun la drum intins. Stiu ca majoritatea TA-urilor consuma cam 5 in afara si e putin cam mult, avand in vedere ca eu nu am nevoie sa merg peste 100-110. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Stiu ca e f bun in afara. In oras mi se pare un pic cam mare. Alimentez cu ~11l si ma tine un pic peste 150km. Daca e in afara, cu 11l am fost din Bucuresti - Azuga si inapoi. Dar nu-i dau in goarna mai deloc. Si merg singur, doar cu topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Are cineva de vanzare un crashbar + portbagaje laterale pentru un XLV650 (PD10) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 transalp 600, nu se mai aprind becurile care ilumineaza bordul Nu au cum sa se arda toate de-o data si sigurantele sunt bune, le-am verificat. Unde sa ma uit in continuare? Desfac bord, scot mufe, curat? Zilele trecute am bagat ulei in comenzile electrice de pe ghidon. Asta o fi cauza? Farul / semnalizarile merg normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Desfa bordul si vezi conectorul central, are un manunchi de fire cu o mufa. Probabil firul de masa de pe lumini e intrerupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 tocmai ce am achizitionat un transalp si daca tot l-am cumparat as avea nevoie de niste ajutor: 1. cum intra pe rezerva cand se termina benzina...am vazut robinetul doar ca nu are nici o indicatie...doar o sageata indreptata in jos 2. de unde as putea face rost de un manual de reparatie...al meu e din 99 PD 10 de 600cmc MUltumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 tocmai ce am achizitionat un transalp si daca tot l-am cumparat as avea nevoie de niste ajutor: 1. cum intra pe rezerva cand se termina benzina...am vazut robinetul doar ca nu are nici o indicatie...doar o sageata indreptata in jos 2. de unde as putea face rost de un manual de reparatie...al meu e din 99 PD 10 de 600cmc MUltumesc salutare, Pozitiile robinetului de benzina sunt: - sus = pozitia normala de lucru - inspre dreapta (spre spatele motoretei) = OFF - in jos = rezerva Manualele de service (de la honda si Haynes) le gasesti pe www.transalp.ro in sectiunea Download (trebuie sa iti faci cont ca sa le poti descarca) Bafta si s-o calaresti cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 salutare, Pozitiile robinetului de benzina sunt: - sus = pozitia normala de lucru - inspre dreapta (spre spatele motoretei) = OFF - in jos = rezerva Manualele de service (de la honda si Haynes) le gasesti pe www.transalp.ro in sectiunea Download (trebuie sa iti faci cont ca sa le poti descarca) Bafta si s-o calaresti cu placere! Iti multumesc frumos de ajutor si urari. Poate stii si tu si ma puteti ajuta....motorul meu avea cand l-am luat un suport top case dar.....nu stiu producatorul. Poate ma ajuta cineva care are asa ceva...Apropo unde pot gasi niste crash bar-uri mai ieftine decat louis si din acelea de bagaje laterale in spate. Inca odata multumesc frumos colega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.