kws600 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am gasit pe louis niste casuri laterale pentru transalp la un pret decent. Ce parere aveti? Case ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am gasit pe louis niste casuri laterale pentru transalp la un pret decent. Ce parere aveti? Case ieftin Vezi ca ala e doar borseta aia mai mare ce se pune pe cutia metalica. Nu mi se pare ieftin. Numai bina, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Am gasit pe louis niste casuri laterale pentru transalp la un pret decent. Ce parere aveti? Case ieftin Scuze. Sunt doar gentutele pentru case! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbb Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salutari! De cateva zile mi-am achizitionat un Transalp din 2000. Sunt foarte incantat de el. Ideea este ca pana acum am avut moto de viteza iar cu asta nu m-am acomodat inca, imi pare foarte grea si deja am culcat-o pe partea stanga de 2 ori. In afara de a-i zgaria carena foarte putin, altceva, slava Domnului, nu i-am facut. Oricum m-am ofticat si m-am invatat minte sa nu intru aiurea prin noroaie fara sa am habar cum este sa te dai cu un enduro, fie el si touring. Trebuie neaparat sa-mi achizitionez niste protectii pentru carene si motor. Sper sa gasesc informatii destule pe acest forum. Pun si cateva poze cu ea Sa auzim numai de bine! Am gasit un site interesant al unor tipi din Cluj: http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html Cred ca gasesti acolo tot ce ai nevoie. mbb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kws600 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Am gasit un site interesant al unor tipi din Cluj: http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html Cred ca gasesti acolo tot ce ai nevoie. mbb Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floralp Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 http://www.transalp.ro/forum/intalnirea-transalp-romania-2011-t1187.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Daca puteti ajuta: /index.php?/topic/665694-ajutor-pt-jurnalisti-olandezi/ Omul e fostul presedinte al clubului Transalp olandez, jurnalist, transalpist de cursa lunga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Ma scuzati ca ma bag in topicul vostru... Printre niste piese cumparate din Germania s-a strecurat si piesa din imagine. Banuiesc ca este de XLV650. Daca cineva are trebuinta de ea, PM sa negociem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Stie cineva ce consum are un Transalp limitat la 25 Kw (34 CP)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Stie cineva ce consum are un Transalp limitat la 25 Kw (34 CP)? 6% in oras, 5% in afara la 90km/h, 5,5% la 110-120km/h. E transalpul meu de 400, asa vine din fabrica, 23kw, dar nu cred ca e diferenta fata de unul limitat (desi eu nu am auzit de kit de limitare la TA) Editat August 1, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Pai al meu, de 600, ia in oras undeva la 7% si in afara 4 - 4.3% la viteza de croaziera de ~ 100km. PD06 (1991). Nu cred ca se merita sa iei unul limitat daca vrei sa te consume mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Pai la aproximativ aceeasi greutate, motorul mai mic trage mai din greu, turatii mai mari, deci consumul e cam la fel. Probabil in oras e mai avantajos, ca aici rar atingi 5-6000rpm, in rest, la drum lung, il cam forjezi pentru o viteza decenta de croaziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Am avut intr-o vreme un kit de limitare, ramas de la un Transalp delimitat. Avea cele doua flanse de cauciuc dintre carburatoare si chiulase (diametru exterior identic, diametru interior micsorat mult) si doua jicloare principale (mai mici decat standard, nu mai tin minte de cat erau). vice, Transalp-ul tau are un consum foarte bun la drum intins. Stiu ca majoritatea TA-urilor consuma cam 5 in afara si e putin cam mult, avand in vedere ca eu nu am nevoie sa merg peste 100-110. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Stiu ca e f bun in afara. In oras mi se pare un pic cam mare. Alimentez cu ~11l si ma tine un pic peste 150km. Daca e in afara, cu 11l am fost din Bucuresti - Azuga si inapoi. Dar nu-i dau in goarna mai deloc. Si merg singur, doar cu topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Are cineva de vanzare un crashbar + portbagaje laterale pentru un XLV650 (PD10) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 transalp 600, nu se mai aprind becurile care ilumineaza bordul Nu au cum sa se arda toate de-o data si sigurantele sunt bune, le-am verificat. Unde sa ma uit in continuare? Desfac bord, scot mufe, curat? Zilele trecute am bagat ulei in comenzile electrice de pe ghidon. Asta o fi cauza? Farul / semnalizarile merg normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Desfa bordul si vezi conectorul central, are un manunchi de fire cu o mufa. Probabil firul de masa de pe lumini e intrerupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 tocmai ce am achizitionat un transalp si daca tot l-am cumparat as avea nevoie de niste ajutor: 1. cum intra pe rezerva cand se termina benzina...am vazut robinetul doar ca nu are nici o indicatie...doar o sageata indreptata in jos 2. de unde as putea face rost de un manual de reparatie...al meu e din 99 PD 10 de 600cmc MUltumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 tocmai ce am achizitionat un transalp si daca tot l-am cumparat as avea nevoie de niste ajutor: 1. cum intra pe rezerva cand se termina benzina...am vazut robinetul doar ca nu are nici o indicatie...doar o sageata indreptata in jos 2. de unde as putea face rost de un manual de reparatie...al meu e din 99 PD 10 de 600cmc MUltumesc salutare, Pozitiile robinetului de benzina sunt: - sus = pozitia normala de lucru - inspre dreapta (spre spatele motoretei) = OFF - in jos = rezerva Manualele de service (de la honda si Haynes) le gasesti pe www.transalp.ro in sectiunea Download (trebuie sa iti faci cont ca sa le poti descarca) Bafta si s-o calaresti cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 salutare, Pozitiile robinetului de benzina sunt: - sus = pozitia normala de lucru - inspre dreapta (spre spatele motoretei) = OFF - in jos = rezerva Manualele de service (de la honda si Haynes) le gasesti pe www.transalp.ro in sectiunea Download (trebuie sa iti faci cont ca sa le poti descarca) Bafta si s-o calaresti cu placere! Iti multumesc frumos de ajutor si urari. Poate stii si tu si ma puteti ajuta....motorul meu avea cand l-am luat un suport top case dar.....nu stiu producatorul. Poate ma ajuta cineva care are asa ceva...Apropo unde pot gasi niste crash bar-uri mai ieftine decat louis si din acelea de bagaje laterale in spate. Inca odata multumesc frumos colega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Salut Crash bar gasesti manufacturat (mai fain si mult mai ieftin ca originalul) daca intri pe www.transalp.ro Acolo ai sa gasesti un topic dedicat pentru cras bar-uri si crice centrale facut de baietii din codlea user: RomiC si freeenduro. http://www.transalp.ro/forum/crash-bar-uri-tari-t23-135.html http://www.transalp.ro/forum/cric-central-t574-270.html Cei de pe forum pot sa iti spuna impresiii despre ele. Intreaba-i si de suport de bagaje si cutii. Bafta, Adrian Editat August 12, 2011 de asilindean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Poate stii si tu si ma puteti ajuta....motorul meu avea cand l-am luat un suport top case dar.....nu stiu producatorul. Poate ma ajuta cineva care are asa ceva...Apropo unde pot gasi niste crash bar-uri mai ieftine decat louis si din acelea de bagaje laterale in spate. Ala nu e suport de topcase, e suportul original Honda Crash bar am eu unul, pentru PD06, adica modelul pana in 1996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Cine are de vanzare o sticla de stop spate transalp din 99 PD10. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salutare Mi-am cumparat de curand un Transalp de 600 din 96' si are o problema la alimentare. In momentul in care sunt cu robinetul pe normal merge motoru'iar cand ajung la rezerva incep problemele. Merge 5-6 km si se opreste, fara sa il mai pot porni, decat dupa 10-20 min, uneori chiar mai mult. Am curatat rezervorul, am dat jos robinetul si i-am verificat membrana, care e ok, am tras de pe furtunul de vacuum sa vad daca vine benzina si vine. Ce as mai putea sa verific?? Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Carburatorul, verifica membranele..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.