Sari la conținut

Postări Recomandate

Ma scuzati ca ma bag in topicul vostru...

Printre niste piese cumparate din Germania s-a strecurat si piesa din imagine. Banuiesc ca este de XLV650. Daca cineva are trebuinta de ea, PM sa negociem :)

post-30-0-11222300-1312144025_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce consum are un Transalp limitat la 25 Kw (34 CP)?

6% in oras, 5% in afara la 90km/h, 5,5% la 110-120km/h.

E transalpul meu de 400, asa vine din fabrica, 23kw, dar nu cred ca e diferenta fata de unul limitat (desi eu nu am auzit de kit de limitare la TA)

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai al meu, de 600, ia in oras undeva la 7% si in afara 4 - 4.3% la viteza de croaziera de ~ 100km. PD06 (1991). Nu cred ca se merita sa iei unul limitat daca vrei sa te consume mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la aproximativ aceeasi greutate, motorul mai mic trage mai din greu, turatii mai mari, deci consumul e cam la fel. Probabil in oras e mai avantajos, ca aici rar atingi 5-6000rpm, in rest, la drum lung, il cam forjezi pentru o viteza decenta de croaziera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut intr-o vreme un kit de limitare, ramas de la un Transalp delimitat. Avea cele doua flanse de cauciuc dintre carburatoare si chiulase (diametru exterior identic, diametru interior micsorat mult) si doua jicloare principale (mai mici decat standard, nu mai tin minte de cat erau).

 

vice, Transalp-ul tau are un consum foarte bun la drum intins. Stiu ca majoritatea TA-urilor consuma cam 5 in afara si e putin cam mult, avand in vedere ca eu nu am nevoie sa merg peste 100-110.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e f bun in afara. In oras mi se pare un pic cam mare. Alimentez cu ~11l si ma tine un pic peste 150km. Daca e in afara, cu 11l am fost din Bucuresti - Azuga si inapoi. Dar nu-i dau in goarna mai deloc. Si merg singur, doar cu topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transalp 600, nu se mai aprind becurile care ilumineaza bordul :) Nu au cum sa se arda toate de-o data si sigurantele sunt bune, le-am verificat. Unde sa ma uit in continuare? Desfac bord, scot mufe, curat?

 

Zilele trecute am bagat ulei in comenzile electrice de pe ghidon. Asta o fi cauza? Farul / semnalizarile merg normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa bordul si vezi conectorul central, are un manunchi de fire cu o mufa. Probabil firul de masa de pe lumini e intrerupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce am achizitionat un transalp si daca tot l-am cumparat as avea nevoie de niste ajutor:

1. cum intra pe rezerva cand se termina benzina...am vazut robinetul doar ca nu are nici o indicatie...doar o sageata indreptata in jos

2. de unde as putea face rost de un manual de reparatie...al meu e din 99 PD 10 de 600cmc

 

MUltumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce am achizitionat un transalp si daca tot l-am cumparat as avea nevoie de niste ajutor:

1. cum intra pe rezerva cand se termina benzina...am vazut robinetul doar ca nu are nici o indicatie...doar o sageata indreptata in jos

2. de unde as putea face rost de un manual de reparatie...al meu e din 99 PD 10 de 600cmc

 

MUltumesc

 

salutare,

 

Pozitiile robinetului de benzina sunt:

- sus = pozitia normala de lucru

- inspre dreapta (spre spatele motoretei) = OFF

- in jos = rezerva

 

Manualele de service (de la honda si Haynes) le gasesti pe www.transalp.ro in sectiunea Download (trebuie sa iti faci cont ca sa le poti descarca)

 

Bafta si s-o calaresti cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Pozitiile robinetului de benzina sunt:

- sus = pozitia normala de lucru

- inspre dreapta (spre spatele motoretei) = OFF

- in jos = rezerva

 

Manualele de service (de la honda si Haynes) le gasesti pe www.transalp.ro in sectiunea Download (trebuie sa iti faci cont ca sa le poti descarca)

 

Bafta si s-o calaresti cu placere!

 

Iti multumesc frumos de ajutor si urari.

 

Poate stii si tu si ma puteti ajuta....motorul meu avea cand l-am luat un suport top case dar.....nu stiu producatorul. Poate ma ajuta cineva care are asa ceva...Apropo unde pot gasi niste crash bar-uri mai ieftine decat louis si din acelea de bagaje laterale in spate.

 

Inca odata multumesc frumos colega.

post-53784-0-77020400-1313091265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Crash bar gasesti manufacturat (mai fain si mult mai ieftin ca originalul) daca intri pe www.transalp.ro Acolo ai sa gasesti un topic dedicat pentru cras bar-uri si crice centrale facut de baietii din codlea user: RomiC si freeenduro.

 

http://www.transalp.ro/forum/crash-bar-uri-tari-t23-135.html

 

http://www.transalp.ro/forum/cric-central-t574-270.html

 

Cei de pe forum pot sa iti spuna impresiii despre ele.

 

Intreaba-i si de suport de bagaje si cutii.

 

Bafta,

Adrian

Editat de asilindean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stii si tu si ma puteti ajuta....motorul meu avea cand l-am luat un suport top case dar.....nu stiu producatorul. Poate ma ajuta cineva care are asa ceva...Apropo unde pot gasi niste crash bar-uri mai ieftine decat louis si din acelea de bagaje laterale in spate.

 

Ala nu e suport de topcase, e suportul original Honda

Crash bar am eu unul, pentru PD06, adica modelul pana in 1996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Mi-am cumparat de curand un Transalp de 600 din 96' si are o problema la alimentare. In momentul in care sunt cu robinetul pe normal merge motoru'iar cand ajung la rezerva incep problemele. Merge 5-6 km si se opreste, fara sa il mai pot porni, decat dupa 10-20 min, uneori chiar mai mult. Am curatat rezervorul, am dat jos robinetul si i-am verificat membrana, care e ok, am tras de pe furtunul de vacuum sa vad daca vine benzina si vine. Ce as mai putea sa verific??

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt nou posesor de Transalp dar mai am 2 - 3 saptamani pana cand o sa pot iesi cu ea pe strada (nu e inmatriculata si nici eu nu am carnetul). Pana atunci ma dau cu ea prin curte si tot visez la ziua in care o sa ies pe poarta.

 

Vacuta e din 2004 (nu stiu ce model e PD xx) are vreo 27000 de KM dar nu cred ca sunt reali. Cel care m-a ajutat sa o cumpar a zis ca e pe la vreo 40000 KM. Oricum e ok si pretul a fost destul de aproape de alte oferte mult mai rele decat cea pe care am cumparat-o.

 

La inceput mi s-a parut ca e mult prea mare dar pe zi ce trece incep sa ma obijnuiesc cu greutatea. Era sa o scap odata pe o parte din cauza unei zone mai joase dar am reusit sa o tin.

 

Am observat cateva lucruri la ea care nu stiu daca sunt ok:

 

1. In punctul mort daca o accelerez pe la 3500-4000 RPM incepe sa scoata un sunet cidat. Sunetul vine de la protectiile care sunt peste capetele tobei. Bucatile acelea de fier care protejeaza pasagerul. Daca le ating nu se mai aude zgomotul. As vrea sa stiu daca e ceva de facut pentru ca e suparator zgomotul. Motorul se aude asa de frumos incat e pacat sa se auda si acel zgomot.

2. Dupa ce ii dau drumu si bag pentru prima data in viteza intai cu ambreajul apasat la maxim are tendinta de a pleca de pe loc. Se simte ca o zvagnire. Nu ma deranjeaza dar imi e firca sa nu fie ceva la cutie, sa nu ii cauzeze.

3. Partea de jos care ar trebui sa o protejeze (scutul de sub motor) este mic si din plastic. o bucata de fier acolo ar fi super. A facut cinva modificari in legatura cu asta sau as putea sa cumpar unu de undeva.

4. Pe ghidon am acele aparatoare de vant pentru maini (nu situ cum le zice) care ating geamul daca iau de ghidon la maxim. Idea e ca ating destul de rau si provoaca o miscare a geamului cu 2-3 milimetri. E destul de aiurea.

 

Deasemenea as dori daca se paote sa imi dati niste sfaturi referitor la ce ar trebui sa am la drum cu mine. In momentul de fata nu am nimic de genul camera de rezerva, leviere sau truse de scule. O lista cu cele necesare/obligatorii conform legii ar fi super.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce zici acolo e normal, se vede ca nu ai mai avut motocicleta. Zvacnirea la bagat in viteza e normala, orice motocicleta face asa. Legat de tabla care vibreaza, nu crezi ca ar fi cazul sa vezi de ce se misca si sa o prinzi incat sa nu vibreze?

 

3 - nu ai nevoie de nici o tabla sub motor decat daca pleci in africa, si nici atunci - ingreunezi motocicleta de poamana.

4 - niciodata nu ai nevoie sa intorci ghisonul atat de mult.

 

Citeste si tu topicul asta si o sa vezi cam ce-ti trebuie la drum.

In mod normal mai nimic, doar in caz de calatorii lungi sculele sunt necesare, gen leviere, camere, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ca nu ai nevoie sa intorci ghidonul atat de mult, mi-a placut :haha: pai nu intorci niciodata pe loc ?

e ghidonul prea in fata, desfaci cele 4 suruburi cu cap de 12 de la prinderile ghidonului, dai ghidonul mai in spre spate, testand cate un pic daca mai atinge parbrizul cand e bracat la maxim, cand ajungi la pozitia care iti convine strangi la loc, prima oara suruburile de sus si apoi cele de jos.

chiar daca nu intorci nici o data, iti spun din experienta ca la prima cazatura iti sparge parbrizul, am eu unul drept dovada.

 

zvacnirea cand bagi in viteza e normala, dar daca e prea violenta poate fi cauzata de ralntiul prea mare.

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce zici acolo e normal, se vede ca nu ai mai avut motocicleta. Zvacnirea la bagat in viteza e normala, orice motocicleta face asa.

 

e adevarat, sunt incepator, asta e a doua pe care o conduc. Si mie mi s-a parut normal dar am zis sa intreb ca sa fiu sigur.

Cea pe care fac scoala nu face asa.

 

 

Legat de tabla care vibreaza, nu crezi ca ar fi cazul sa vezi de ce se misca si sa o prinzi incat sa nu vibreze?

 

 

M-am uitat, am analizat dar nu vad cum as putea sa o prind pentru ca nu are suruburi sau vreo metoda de prindere clara sau nu am vazut inca. Cu siguranta ca pana la urma o sa ii dau eu de cap. metionez ca nu e o tabla in sine. Sunt doua bucati de teava ceva mai mari decat cele de la esapament care sunt puse peste tevile de esapament. Par prinse de tava de esapament prin fortare cu ajutorulu unei bucati de cauciuc.

 

 

3 - nu ai nevoie de nici o tabla sub motor decat daca pleci in africa, si nici atunci - ingreunezi motocicleta de poamana.

 

 

nu stiu daca la toate este la fel sau doar la a mea dar baia de ulei si motorul sunt foarte expuse. Daca e sa arunce o piatra sau mai stiu eu ce e destul de naspa. Cred totusi ca o tabla de 2 mm nu ar ingreuna de loc si ar proteja super. O sa vorbesc cu meseriasu (tatal meu) si vad ce poate face.

 

 

4 - niciodata nu ai nevoie sa intorci ghisonul atat de mult.

 

 

bazandu-ma pe ultimele 2 - 3 zile as putea sa spun ca nu ai dreptate. plus ca sa o las pe cric au sa o ridic pe cricul central am nevoie sa intorc ghidonul la maxim.

 

Citeste si tu topicul asta si o sa vezi cam ce-ti trebuie la drum.

In mod normal mai nimic, doar in caz de calatorii lungi sculele sunt necesare, gen leviere, camere, etc..

 

merci

 

asta ca nu ai nevoie sa intorci ghidonul atat de mult, mi-a placut :haha: pai nu intorci niciodata pe loc ?

e ghidonul prea in fata, desfaci cele 4 suruburi cu cap de 12 de la prinderile ghidonului, dai ghidonul mai in spre spate, testand cate un pic daca mai atinge parbrizul cand e bracat la maxim, cand ajungi la pozitia care iti convine strangi la loc, prima oara suruburile de sus si apoi cele de jos.

chiar daca nu intorci nici o data, iti spun din experienta ca la prima cazatura iti sparge parbrizul, am eu unul drept dovada.

 

 

Multumesc pentru raspuns. O sa incerc cu prima ocazie. Am ceva emotii dau o sa ma descurc. Ar fi primul lucru pe care il desfac/schimb la ea de cand am luat-o.

 

 

zvacnirea cand bagi in viteza e normala, dar daca e prea violenta poate fi cauzata de ralntiul prea mare.

 

De unde se poate seta ralntiul. Pe ce parte a motorului sa ma uit. Am facut ochii cat cepele dupa el si tot nu l-am vazut sau paote l-am vazut dar nu stiu eu care e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde se poate seta ralntiul. Pe ce parte a motorului sa ma uit. Am facut ochii cat cepele dupa el si tot nu l-am vazut sau paote l-am vazut dar nu stiu eu care e.

 

Este un fel de surubel mic de plastic negru, pe partea stanga a carburatoarelor, intre cei 2 cilindri. Relanti-ul normal pt XL650V vad ca este 1200 +/-100rpm, care se regleaza cu motorul incalzit bine. Ai grija ca e foarte usor sa te arzi la maini cand faci asta.

 

Ca sa identifici mai usor uite-te in partea stanga intre cilindri in timp ce invarti mansonul de acceleratie. Vei observa o rotita care se invarte cand actionezi mansonul. Surubelul in cauza regleaza capatul cursei acestei rotite.

 

 

In alta ordine de idei, parerea mea proprie si personala e ca este necesar scut full daca vrei sa te dai mult in offroad. Ideea ar fi sa acopere baia de ulei SI filtrul de ulei, si sa se sprijine pe cadrunu direct pe motor (preferabil intr-un mod cat de cat flexibil/pliabil, ca sa nu indoi cadrul la o izbitura puternica) .

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...