dani_d Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Transalp 600, 1991, PD06: Cand se ajunge la limita de service de 6mm, piesa subtire(asigurata cu acel cui), mai poate fi apucata cu patentul? La mine, aceasta a coborat prea mult in corpul intinzatorului si patentul nu mai prinde - asta inseamna lant distributie uzat. Cu toate astea, piesa groasa folosita pentru masurare, indica numai 3,1mm. Nu stiu ce sa mai cred.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Piesa pe care trebuie sa o masori este cea groasa, in cazul tau 3.1mm e in limita normala, e foarte bine. Abia cand ajunge la 6mm trebuie schimbat lantul. Piesa subtire nu o mai poti apuca chiar si cu un lant nou, cand montezi intinzatorul ea coboara in interiorul acestuia. Iti spun asta 100% sigur! Piesa subtire iese din intizator numai cand acesta este destins, ne-armat.. si se trage in exterior ca sa-l poti monta in motor. In momentul in care fixezi intinzatorul in motor, piesa aceea subtire e eliberata si intra in interior! E cat se poate de normal sa fie in interior!! Ce vezi tu in poza e intinzatorul inainte de montare in motor.. odata ce piesa coboara intinzatorul se blocheaza si nu mai permite lantului sa-l impinga inapoi. Editat Aprilie 1, 2013 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Multumesc mult, m-am linistit. Citisem pe un forum strain, de Hawk 650, ca piesa aia ar trebui sa stea afara cand lanturile sunt bune. Probabil ca la acele motoare intinzatoarele difera putin. In cazul asta, nu imi dau seama de unde poate veni tacanitul de pe pistonul spate. Este un tacanit usor, ca de supapa nereglata. Se aude si la rece si la cald. Am incercat: - sa reglez supapele dupa manual - sa las supapele fara joc - am verificat lanturile de distributie si sunt bune Am ascultat cu atentie si tacanitul se aude fix in dreptul cotului de esapament al cilindrului spate. Sunt 90% sigur ca nu e boltul pistonului fiindca ala s-ar auzi mai gros. Un forum strain de AT zice ca o garnitura de esapament refolosita, va cauza acest sunet. O sa schimb ambele garnituri dar daca nici astea nu rezolva, ce altceva poate fi? Supapa de evacuare cand se aseaza pe scaun, poate produce tacanitul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Intrebare: Unde pot gasi bucsa/ax prin care intra surubul de jos al amortizorului de la oase(Triunghiul) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Vorbeste cu Stefan de la Kampur Motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Sa reformulez! Unde gasesc un Samaritean care are bucsa in cauza, ca mi s-a pus mie pata pe bucsa existenta la mine , nu o foloseste si face un act de caritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 caut original. http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=113&zenid=d944707356c166f03396b87c3f60c895 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Salutare! - Am o rugaminte mare, imi trebuie schema electrica a releului regulator de tensiune. Am dat de un electronist si as fi dispus sa incerc ceva insa am nevoie de schema! Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 cam cat costa setul de scarite SH pt pasager la un TA din 99? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 O intrebare de noob: de unde naiba reglez relantiul? Nu ar trebui să fie un furtuna cu o mica rozeta in capat? Ma uit ca vitelul la poarta noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 O intrebare de noob: de unde naiba reglez relantiul? Nu ar trebui să fie un furtuna cu o mica rozeta in capat? Ma uit ca vitelul la poarta noua... partea dr la baza carburatorului o rotita cu un surub cu rozeta negra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Pe partea stângă a motocicletei, ar trebui să fie ~ în dreptul buzei de jos a rezervorului, poziţionat între cilindrii şi rezervor. Se ajunge foarte uşor la el, chiar şi din şa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Cred ca e ori in stanga ori in dreapta, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ha. Ha. E pe fundul rezervorului, se ajunge cu bricheta la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ha. Ha. E pe fundul rezervorului, se ajunge cu bricheta la el. :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Mersi! Am gasit. Alta problema ma macina acuma: am facut ieri vreo 10-15 km fara parbriz apoi inca vreo 100 km cu parbriz si diferenta e enorma, toate turbulentele insuportabile pe care le simt cand merg cu parbriz disparusera. Acuma ma gandesc care ar fi solutia, avand in vedere ca pentru inaltimea mea de 182-183 cm parbrizul stock e un dezastru, arunca tot aerul fix in casca: sa incerc unul mai inalt sau un deflector sau extensie (dar ma tem ca va inrautati situatia) sau sa tai naibii din el sa il scurtez cu vreo 10-15 cm? Aerul aruncat in piept nu ma deranjeaza. Voi ce experiente aveti pe tema asta si ce rezolvare eficienta ati gasit? Multumesc inca odata anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Mersi! Am gasit. Alta problema ma macina acuma: am facut ieri vreo 10-15 km fara parbriz apoi inca vreo 100 km cu parbriz si diferenta e enorma, toate turbulentele insuportabile pe care le simt cand merg cu parbriz disparusera. Acuma ma gandesc care ar fi solutia, avand in vedere ca pentru inaltimea mea de 182-183 cm parbrizul stock e un dezastru, arunca tot aerul fix in casca: sa incerc unul mai inalt sau un deflector sau extensie (dar ma tem ca va inrautati situatia) sau sa tai naibii din el sa il scurtez cu vreo 10-15 cm? Aerul aruncat in piept nu ma deranjeaza. Voi ce experiente aveti pe tema asta si ce rezolvare eficienta ati gasit? Multumesc inca odata anticipat! Parbrizul stock e dezastru intr-adevar, iar pt inaltimea ta cred ca va fi foarte greu de gasit un parbriz suficient de mare cat sa ai liniste (plus cu cat e mai mare, cu atat e mai solicitant pt prinderile din carena, si asa firave). De-alungul anilor am avut/incercat tot felul de parbrize, acum am ramas la doua, unul cu ~10cm mai scurt decat stock pt vara (poza aici) si un MRA vario-touring cu deflectorul inlocuit, pt iarna. Deflectorul actual are undeva intre 15 si 20cm inaltime, si este suficient pt mine (170cm) insa la limita. Cu parbrizul de vara e acceptabil de liniste, insa cel mai liniste e tot fara parbriz...dar arata aiurea rau motoreta fara. Parerea mea e sa incerci unul mai mic decat cel stock, dar nu te apuca direct sa il ciopartesti pe cel stock... Daca gasesti un parbriz crapat/spart la dezmembrari, dar care sa aiba partea de baza/jos intreaga, mai bine iti tai din acea baza ce iti trebuie.. sau iti faci dintr-o folie de plastic mai dura, fiind vorba de ceva foarte mic poate merge asa...ideea e sa experimentezi inainte sa tai un parbriz bun. LE. daca vrei si protectie la vant si liniste, la inaltimea ta, cred ca singura solutie e parbriz mediu + dopuri in urechi. Parca era o vorba ca dopurile sunt cel mai bun parbriz Editat Aprilie 8, 2013 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Vântul suflat direct în piept nu te deranjează ( fonic )la drumuri scurte, dar la drum lung o să te obosească fizic. Un parbriz înalt, chiar şi cu deflector ( MRA Vario ) nu te scapă de vântul din dreptul urechilor, trebuie mult experimentat până să găseşti o variantă care să-ţi fie folositoare. Un parbriz înalt + un deflector mare ( de exemplu acesta ) ar putea fi soluţia de care ai nevoie. Personal consider ( dar strica aspectul ) că ar merge încercată rigidizarea suportului de parbriz astfel încât acesta să nu mai flexeze către pilot la viteze mari, din cauza presiunii aerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Mersi, Andry, dar nu ma mai complic cu extensii, prefer vantul in piept decat vajait insuportabil. Solutia lui Deathu cu parbrizul scurt e perfecta pentru mine! Multumesc pentru idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Nu reusesc sa deslusesc in manual cate ture se deschide pilot screw-ul pt pdo6 90-93. 2 si un sfert au 2 si 3 sferturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Deschide-l dupa ureche. Incalzesti motorul si ii cauti pozitia cea mai stransa la care ai turatia maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 2 şi un sfert, conform Hayness. Acum, din câte ştiu, se recomandă ca la cilindrul spate amestecul să se regleze mai bogat, dat fiind că rulează mai cald decât cilindrul faţă. Asta din ce se aude prin popor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Tot in manual scrie sa nu le dereglezi Eu am curatat&demontat multe carburatoare, dar la surubul de amestec nu umblu aproape niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Stii prea bine ca nu ma pot abtine. Interesant. Pe un manual si pe la strainezi am gasit 2jumate si in cel cu afrikatwin nu descifrez exact dar pare a fi 2 si 3 sfert. Cred ca merg pe 2 jumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Lucrari mari azi: montat crashbar, ciopartit parbriz, schimbat antigel, montat o mica protectie de cauciuc la aripa fata. Cu noul ciot de parbriz curentul de aer e ca la un naked,suportabil, nedistorsionat de turbulente, dar cu conditia sa stau perfect drept, teapan. Daca ma aplec chiar si putin spre fata reincep turbulentele. Cat despre uleiul 20w50, pot spune pana acuma ca pornirea la rece e mult, mult mai greoaie decat cu 10w40, incomparabil. In rest e ok. Editat Aprilie 13, 2013 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.