kato_arad Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salut domnilor! Pe scurt: m-am cam saturat tot sa spal lantul si sa-l ung, in final mi-am pus Scotolier la mobra, Ce ulei imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salut domnilor! Pe scurt: m-am cam saturat tot sa spal lantul si sa-l ung, in final mi-am pus Scotolier la mobra, Ce ulei imi recomandati? merge cam orice ai prin garaj ... unii recomanda sintetic - cum ca ar fi mai stabil in functie de temperatura. altii recomanda ulei lant drujba - cum ca nu strange mizerie asa bine ca un ulei clasic. din experianta mea - cel mai important a fost debitul (astfel incat sa ai o pelicula lucioasa pe ambele zone cu o-ringuri). Dupa ce o sa mai treaca timp si te mai obisnuiesti cu el - o sa pui ce ulei ai la indemana si o sa reglezi debitul dupa lungimea zonei uleioase de pe capatul protectiei de lant (privit de sus) . stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Ulei ars de motor, cel mai la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Cel ars este prea subţire, din ce am încercat eu. Am băgat tot aşa, pentru că era "la îndemână", dar s-a consumat instant din rezervor şi de pe lanţ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Uleiul de transmisie e cel mai potrivit pentru Scottoiler ca si vascozitate. Nu va fi la fel de adeziv ca cel din spray, dar macar ai sanse mai mari sa ramana pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Ulei ars de motor, cel mai la indemana. Sa inteleg ca tu asta folosesti? Editat Decembrie 13, 2013 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 poți folosi și revoluționara chestie din link!!! http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 poți folosi și revoluționara chestie din link!!! http://www.webbikeworld.com/t2/chain-pickle/ murat-oiler dasta o sa folosesc si eu de aici inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Sa inteleg ca tu asta folosesti? Dap. Amestecat cu vaselina de 3 lei. Reglez vascozitatea cum vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 @ kato Dupa logica-mi precara intre pinionul de-alaturi de motor si foaia cat o farfurie d-alaturi de roata, lantul se ocupa cu transmisia de colo-colo a hergheliei de cai si martzoage putere. Dat fiind ca treaba lantului este transmisia, orice duda din gama "T" a uleiurilor se preteaza la picuratorul ala. Inbucurator este faptul ca-s si cele mai ieftine unsori. Vascuozitate, aderenta, bla-bla tuning etc., toate-s in favoarea alegerii. Si-n plus cu-n bidon d-ala dupa tine te si intorci de la Paris, asta daca nu vrei sa lasi o dara prelunga de ulei p-asfalt sa nu uiti de unde ai plecat. Deci "T"-uri si reglaj sa nu lasi ureme unde parchezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Uleiurile de transmisie sunt mai bune - in sensul ca "stau" mai mult pe lant, dar asta nu e un lucru neaparat bun daca mergi pe drumuri naspa cu praf mult, deoarece se prinde mizerie de lant. Eu folosesc ungatoare la motoarele mele de 4 ani - am incercat multe feluri de uleiuri, si cel mai mult imi place cu ulei pentru lant de drujba - adica "sta" suficient de mult pe lant si nu aduna atata mizerie. 1L costa pe la 15 lei si ma tine mai mult de 20.oookm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Uleiurile de transmisie sunt mai bune - in sensul ca "stau" mai mult pe lant, dar asta nu e un lucru neaparat bun daca mergi pe drumuri naspa cu praf mult, deoarece se prinde mizerie de lant. Eu folosesc ungatoare la motoarele mele de 4 ani - am incercat multe feluri de uleiuri, si cel mai mult imi place cu ulei pentru lant de drujba - adica "sta" suficient de mult pe lant si nu aduna atata mizerie. 1L costa pe la 15 lei si ma tine mai mult de 20.oookm. ...poti detalia termenul bolduit pentru intelesul publicului?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Lantul de drujba - trebuie uns si el - toate drujbele ce le-am vazut, au un rezervor mic in care se pune ulei din asta. La magazinele mari gen Parktiker, Hornbach, Dedeman, etc. se gaseste de cumparat ulei pentru lantul de drujba. Eu am folosit ulei Divinol de la Hornbach - e ambalat in bidon rosu. Unii din Buc foloseau ulei Dolmar si erau multumiti de el - dar eu nu am gasit in TM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Unii din Buc foloseau ulei Dolmar si erau multumiti de el - dar eu nu am gasit in TM. In TM este raspandit MOL Dynamic Forest - Dedeman, Praktijer, Hornbach. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Da, dar MOL e scump - parca vreo 12-13lei la bidon de 0.5L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Da, dar MOL e scump - parca vreo 12-13lei la bidon de 0.5L da, cred ca e mai scump ca si Divinol - dar are o culoare si consistenta foarte sexi. are 0.6l dar te cam plictisesti pana il folosesti (chiar si in regim de 20k km pe an). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Felicitari!!!!!!!!!!! Numai bine sa va fie impreuna! Ai gusturi bune...Poze vrem. In exclusivitate poze cu noua mea jucarie. Nu, nu am adus-o acasa, e inca la dealer in magazin. Dar am platit-o in seara asta (nu am mai avut rabdare) deci de acum este a mea. Am Honda ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca voi folosi uleiul de drujba in final cum a zis emilian_rks. M-i se pare cel mai adecvat lantului. Lui Robertkiran: felicitari pentru noua achizitie si sa te bucuri cat mai mult de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca voi folosi uleiul de drujba in final cum a zis emilian_rks. M-i se pare cel mai adecvat lantului. Lui Robertkiran: felicitari pentru noua achizitie si sa te bucuri cat mai mult de ea! si eu de 2 ani folosesc ulei de lant de drujba ....am incercat cu mai multe dar asta ii cel mai bun si la pret 12 ron/1 l Editat Decembrie 13, 2013 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Salut, Am un amic cu un transalp 600 din 1995 care vrea sa-si revopseasca jentile (sablare + vopsire electrostatica), sunt corodate, au culoare aurita. Asta implica demontarea cercurilor de la roti si automat centrarea lor, cunoasteti pe cineva care se pricepe la asa ceva, sa fie din bucuresti. Cu respect, o zi buna. Am rezolvat, Sablat + vopsit electrostatic = 80 Polishat spite = 0 lei (le-am facut noi in casa cu o bormashina, perie de pasla si pasta polish) Centrarea am facut'o la un amic (mecanic de biciclete) care a facut o treaba excelenta...cost 0 lei Editat Decembrie 13, 2013 de balazsfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Felicitari pentru noua ta prietena . Sa va calariti mult si bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Felicitari pentru noua ta prietena . Sa va calariti mult si bine! Este a unui amic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Salut, am scos mobra de la iernat iar. A pornit fara probleme de data asta. Am gasit timp sa montez crash-barul si suportii de bagaje. Rezultatul se vede in pozele atasate. Mai am de modificat putin aparatarea de sub radiatoare sa o pot monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/?view=findpost&p=3441405 Care ar fi inaltimea maxima a unor inaltatoare de ghidon, fara a trebui modificat vreun cablu sau furtun? As putea depasi 30 mm? Am niste idei iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 E oricum solutia aia numai eleganta nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.