balazsfi Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Salut, Am un amic cu un transalp 600 din 1995 care vrea sa-si revopseasca jentile (sablare + vopsire electrostatica), sunt corodate, au culoare aurita. Asta implica demontarea cercurilor de la roti si automat centrarea lor, cunoasteti pe cineva care se pricepe la asa ceva, sa fie din bucuresti. Cu respect, o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Pentru centrat te poti adresa oricarui atelier sau club de biciclete/ bicicliszm. Marimea nu schimba principiile spitzatului, centratului, eliminarii hop-urilor (pe care unii le rezolva cu plumbi - rusine!) Stiam un atelier bun pe str. de leaga p-ta Alba Iulia de Muncii. Mai exact de la tramvaie de la Dudesti venind spre centru, dreapta inainte de a ajunge la Molu' vechi (Vitan parca) adica iesi de pe linia de tramvai si in loc de stanga imediat spre giratoriu la Alba Iulia o tii tot dreapta si la vreo 50-100m pe dreapta ar trebui sa fie. De-s inexact scuze, am parasit capitala definitiv de cativa ani. Dadui un ochi la harta, cred ca Aurel Botea se numeste strada. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Salut, Am un amic cu un transalp 600 din 1995 care vrea sa-si revopseasca jentile (sablare + vopsire electrostatica), sunt corodate, au culoare aurita. Asta implica demontarea cercurilor de la roti si automat centrarea lor, cunoasteti pe cineva care se pricepe la asa ceva, sa fie din bucuresti. Cu respect, o zi buna. Iar cineva priceput la demontarea jantelor cunosc eu Pentru centrat te poti adresa oricarui atelier sau club de biciclete/ bicicliszm. Marimea nu schimba principiile spitzatului, centratului, eliminarii hop-urilor (pe care unii le rezolva cu plumbi - rusine!) Ai inteles tu gresit ca unii rezolva eliminarea hopurilor cu plumbi. Echilibratul rotilor nu are nici o legatura cu centratul lor. Singura problema e ca il faci degeaba daca ai roata descentrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Poate doreste careva sa isi schimbe ecranul de splash la Garmin. Eu unul am vrut si am facut o imagine ce merge pe Nuvi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 In romana nu am, doar in limba engleza daca te ajuta cu ceva. https://www.dropbox.com/s/cqpovbtayvldzep/3450_ta-xl700v-service-manual-1.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielDRG Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Va salut, Am o intrebare in special pentru userul ivanp, insa orice raspuns e binevenit. Am avut un PD10 din 99 iar acum am un DL650. DL-ul e fantastic insa cumva, nu pot sa ma atasez de el. Transalpul ala mi-a ramas in suflet. Nu am bani deocamdata sa plusez pentru un XL 700, asa ca ma tot roade gandul sa dau DL-ul si sa iau un XL-650. De aceea intrebarea mea se adreseaza unuia care le cunosate pe amandoua si e urmatoarea/urmatoarele: Crezi ca ar fi mai degraba un regres ? Este DL-ul net superior XL650-ului ? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Va salut, Este DL-ul net superior XL650-ului ? Va multumesc! Ca motorizare si caracteristici, eu zic ca da, este superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) he he, buna intrebare. nush cum sa iti explic - si dupa 3 ani de dl pot sa zic si eu ca am fost mai atasat de transalp. poate pentru ca a fost prima motoreta serioasa, poate pentru ca a fost prima cu care am descoperit plimbarile lungi cu motoreta - asta e partea subiectiva la care nu ai ce sa ii faci si prin urmare are un loc special la mine (daca imi arati un surub de transalp pot inca sa iti zic de unde e ). poate doar eram mai tanar cu mai mult timp liber de plimbari. nu as zice ca e un regres - depinde de ce vrei sa faci cu motoreta. daca mergi doar stradal - cred ca ti-e mai ok dl. daca offroad sau drumuri asfaltate prost preponderent - o sa iti placa mai mult transalpul. Eu am hotarat sa trec la DL atunci cand am mers doar stradal (nu ma deranjau suspensiile mai rigide de la dl) si mult mai mult cu pasager la ture lungi (mi-au trebuit cei 10 caluti in plus). Pe drumuri proaste - inca ma gandesc ce fain era cu transalpul. avantaj la dl ca este mult mai stabil la viteza si pe curbe (nu o data am intrat in voblaj cu transalpul de la franat brusc surprins de diverse cat eram inclinat in curba - o data era sa ma infig in peretele pasajului - nu a fost fun deloc). ca si fiabilitate - sunt tot pe acolo. vecinul de bloc inca imi spune ca ce fain suna vechiul motor - puf puf puf - dl face ca o masina de cusut (cu toba standard). eu zic sa iti gasesti un prieten cu dl650 si sa iesiti in ture impreuna si mai faceti schimb de motor si o sa iti dai seama daca iti trebuie - ce spun unii si altii pe aici sau pe colo - e subiectiv. vad ca ai avut pd10 - daca era in stare buna - suspensii intretinute + motor + cadru - nu e o diferenta FANTASTIC (de mare) spre DL650. PS - dupa o tura scurta cu TA700 la un moment dat - si dl650 si ta700 sunt cam din acelasi film dupa mine. eu unul nu as da dl-ul pe ta700. numai bine, paul Va salut, Am avut un PD10 din 99 iar acum am un DL650. Crezi ca ar fi mai degraba un regres ? Este DL-ul net superior XL650-ului ? Editat Noiembrie 12, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanielDRG Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Multumesc pentru raspuns Paul. Nu ma asteptam sa fie un raspuns usor de dat Am sa-ti urmez sfatul si am sa lansez o invitatie (nu acum ca mi-a expirat asigurarea) pentru posesorii de Transalp 650 care vor sa incerce un V-Strom. Eu pe offroad am ajuns extrem de rar insa fug sistematic de autostrazi, drumuri europene si nationale. Dar chiar si asa parca tot as face pasul. Transalpul meu ara atat de frumos incat nu ma saturam niciodata sa-l admir si de cate ori vad un Transalp aratos ma apuca jalea. Despre sunetul motorului nu mai vorbesc, era muzica. Pana si pornirea aia cu soc avea schepsis pentru mine... Ma simt si cumva nerecunoscator... Stroama asta pe care o am acum e de asemenea impecabila. Am fost in vara asta pana la Helsinki, prin Ucraina si Rusia, pe drumuri rele, cu benzina proasta, dar nu a ezitat odata. Nu am strans un surub, n-am pus mana pe vre-o cheie. Mi-am pus si un Loobman d-ala asa ca nici lantul nu a trebuit sa il curat. A pornit in fiecare dimineata la primul buton, cu celasi rapait mecanic, cu acelasi zgomot de zici ca macini piulite Asa ca iata ... sunt foarte framantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia. Editat Noiembrie 13, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Desi am avut SV 650, deci stiu cum trage Stromul, nu as renunta la TA decat in favoarea unui miar, daca as face doar touring, incarcat. Pe asfalt bun Stroama de 650 bate pe toata linia TA ul, dar ii lipseste polivalenta acestuia. Momentan, pentru ce am eu nevoie, TA ul e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia. Se foote dar nu asa usor. valabil si la amsina and co Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia. patesc zilnic. la schimbari bruste ale vitezelor. cand mergi mai tare si mesteci mult in ele sare des. mai ales intre a 2-a si a 3-a. nu se intampla nimic atata timp cat nu caraie. de curand am schimbat ambreiajul si am observat ca selectorul ala de viteze avea chiar din fabrica o zona marita intre viteze. n=o baga in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 patesc zilnic. la schimbari bruste ale vitezelor. cand mergi mai tare si mesteci mult in ele sare des. mai ales intre a 2-a si a 3-a. nu se intampla nimic atata timp cat nu caraie. de curand am schimbat ambreiajul si am observat ca selectorul ala de viteze avea chiar din fabrica o zona marita intre viteze. n=o baga in seama. Bai merci de raspunsul rapid, o sa incerc sa am grija de acum inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 am somat in ultima vreme pe partea de modificare a mobrei pe lista s-au mai adaugat furtun frana cu camasa metalica la lungimea potrivita. suport etrier de ATrd03 si un lustru la doba. ahh si zale de legatura de la ciclop , mare noroc ca am gasit un lant 525 ca nou sa iau 3zale si si mai mare noroc cu scula de nituire dezniturie. Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Pregătiri pentru GrossGlockner? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Apăi aşa am şi eu acum, 3 kilometri de furtun de frână. L-am rupt pe al meu şi-am cumpărat unul SH de Transalp, mi-era frică de faptul că o să fie scurt...când colo îl pot lega lejer la pompa faţă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 mare noroc ca am gasit un lant 525 ca nou sa iau 3 zale Adica ca am gasit eu :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Salut! De la ce se trage zornaitul metalic din toba pe decelerare brusca? E de schimbat sau exista remedii? ..e un PD06/87 Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 De la sitele desprinse din interiorul tobei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Nasol. Se repara sau se schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 merge o operatie pe cord deschis...dar un sh in mintile ei e varianta cea mai buna. sau chiar una aftermarket. eu am schimbat-o pe a mea cu un Laser Produro si am dat-o super cheap pe cea veche. 50ron. chekc transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Cum s-ar putea traduce acea "operatie pe cord deschis"? Sa o desfac din suduri ca pe pateu sau?... PS: Am gasit ceva la 200RON, insa mi-e teama de logica elementara ca or fi cam in aceeasi stare (fiind vb. de un PD06). Editat Noiembrie 20, 2013 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 La banutii astia cauta una aftermarket Pe ebay gasesti la 30e, si e plin de ele. Vorbesc de evacuarile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) Dacă nu te deranjează sunetul, atunci nu ai motive de a arunca banii pe o altă tobă. Şi să ştii că nu contează dacă e PD06 sau PD10, eu am avut un PD10 1999 şi avea site desprinse. Editat Noiembrie 21, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.