sebicozaurus Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Vrei sa-l buretezi? Aha... Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Aha... Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul... Fa rost de Acetona,,,,,dizolva tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Aha... Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul... daca ma ajuti sa ma ridic, caut unu sau doua, sigur gasesc si facem modficarea si la a meu, prietene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Salve!!! De vreo 2 sptamani ma tot chinui cu unu din cdi-urile "mortii". :-) Dupa ce m-am cinvins ca e vba de el, dupa ce m-am convins care e din cele doua, m-am apucat de "belit", de relipit, in vreo 3-4 etape. Mi-a cam iesit pe ochi, dar asta e! Am inteles ca este un inlocuitor facut de ignitech, asa ca daca aveti mai multe detalii le astept cu drag. Ms! P.s. Ma intereseaza si un termostat (al meu se pare ca nu lucreaza, la prima pornire o data cu cilindri se incalzesc si radiatoarele) Termostatul de tico merge perfect (tocmai l-am schimbat la TA-ul meu din 1998. 25 ron costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Termostatul de tico merge perfect (tocmai l-am schimbat la TA-ul meu din 1998. 25 ron costa. MULTUMESC PT INFO..........vineri il si schimb P.S. Si cand ma gandesc ca era sa dau 80 ron pe unul second hand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Merge perfect ca si dimensiuni? Sau ca si specificatii tehnice? Parca la TA termostatul se deschide la 100 grade si se inchide la 92. Daca la Tico valorile sunt mai jos (si, la majoritatea masinilor sunt sub 92-85), vei merge mai mult cu ventilatorul pornit, si cu o temperatura a motorului mai mica decat cea gandita de japonez pentru motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 La partea cu ventilatorul gresesti un pic....el tot asa v-a porni!!....ventilatorul nu "asculta" de termostat el are propiul senzor pt comanda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Scuze, am confundat termostat cu termocupla. Oricum, intrebarea ramane: cel de tico deschide la aceiasi temeratura ca cel de TA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Cel de tico este identic ca si constructie cu cel de TA, pe el scria 82 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Aha... Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul... Pai si nu poti sa il speli si sa il ungi dupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Pai si nu poti sa il speli si sa il ungi dupa? Eu zic ca nu merita si nu cred ca se poate spala asa in carcasa. Si eu mi-am cumparat burete special pentru filtru de la un magazin de moto. Am pus 2 randuri de burete apoi cu un pistol cu cartus de plastic le-am lipit inapoi, doar la gauri unde are sita. E ok pana acum. pret bureti 25 lei, manopera gratis :-). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 (editat) Se poate spala extrem de simplu, lasi la inmuita in apa cu detergent si apoi dai cu presiune de apa din interior spre exterior pana l-ai clatit bine. Se usuca natural si se unge, La fel ca la K&N... P.S. Sebicozaurul are RD04, filtrul fiind ca la transalpurile vechi de 600. Editat Mai 11, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Păi așa am făcut... dar l-am spălat cu benzină. Durează mult mai puțin ca timp. Faza e că mai vreau să-mi fac un filtru calumea . Ăsta care-l am l-am făcut la repezeală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Stai la coada, am aproape un an de cand vreau sa pun mana pe un filtru uzat. Poate tu ai mai mult noroc. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Doaaaamneee, vino Doaaamneee! Păi aveţi deja filtre uzate, pe motocicletele voastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Pentru un TA 600 (cel mai vechi) unde gasesc o baterie, prin sau pe langa Ploiesti? Acum am o LP YB12A-A cu electrolitul pe la minim, veche(cu ea am luat TA-ul) si nu mai vrea sa-si faca treaba neam. Cred ca tocmai si-a dat obstescul sfarsit pe baricade. Dimineata am pormit cu ea si dupa fo 5-6 fatzaieli prin oras de cativa Km fiecare refuza si claxonul. Am pus contact si i-am dat branci, a pornit si m-a adus acasa. Ceea ce ma face sa cred ca incarca dar nu are in ce sa-l tina pe curent. Gresesc? Multam anticipat! PS La moto garantiile pe acumulatori sunt de doar 6luni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Păi așa am făcut... dar l-am spălat cu benzină. Durează mult mai puțin ca timp. Faza e că mai vreau să-mi fac un filtru calumea . Ăsta care-l am l-am făcut la repezeală. de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu) E bun... dar ție tre să ți-l plătesc (că ne știm)... și nici nu-s convins că e de transaplă ăla de la tine... sigur nu e de husvarna sau de super tenereu? Îl accept cu plata în natură! (te las să-mi mai ridici motoreta când ne mai vedem sau o rog pe Raluca să se mai urce pe tine o dată - cum preferi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Are cineva foaie spate mai mica de 47? Daca da,..., cum se comporta,etc. ceva detalii daca se poate. Mie mi se pare ca asa cum este ea prevazuta acum (STAS FABRICA) LA 50km/h, in treapta 3 e prea turata, in treapta 4 merge la limita de putere si da sa se balbaie motorul, iar in treapta 5 e subturata, acesta fiind motivul pentru care as pune o foaie cu dinti mai putini. Astept sfaturi. Ms anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Daca pui foaie mai mica, la 50km/h in treapta 2 va fi prea turata, in treapta 3 va merge la limita de putere si va da sa se balbaie motorul, iar in treapta 4 va fi subturata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Din cate stiu eu, la TA de 600 (cred ca de asta e vorba) exista doar pinioanele astea: Fata: 15, 16 Spate: 47, 49 Combinatia 16/47 ar fi un pric prea mult dpdv al raportului - se pierde destul de mult la cuplu, iar la plecarile de pe loc patinezi ambreiajul mai mult. Combinatia 16/49 e un pic mai bine, nu se pierde asa mult la cuplu si merge mai relaxat in afara la viteze mari - dar trebuie lant mai lung cu 2 zale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 TA600 are 15/47 iar TA650 are 15/48. Aici găsiţi pinioanele disponibile pentru XL600V : http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/436 Pe Transalp am avut 16/48 şi era tot pe acolo cu originalul, în materie de turaţie/viteză. Tot nu înţeleg cum e la limită în a 3-a la 50km/g, când la 4000rpm ar trebui să ai pe la 60-62km/h, iar a 3-a merge lejer de la 3000rpm până la 5000rpm, unde majoritatea schimbă în a 4-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 La TA600 combinatia de 16/47 e foarte ok, merg cu ea asa de 3 ani si n-are nimic.Pierde foarte putin la cuplu, la plecarea de pe loc doar in rampa mare trebuie patinat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Atenţie mare, nu lungimea este totul ! ( nu asculta ce spun fetele... ) Dacă nu îţi cumperi un model care să fie curbată partea de sus către o poziţie verticală, vei ajunge să ai mai mult zgomot faţă de un parbriz mic. Acesta este modelul recomandat : http://www.hamart.at/shopG/product_info.php?language=en&info=p513_windshield-mra-honda-transalp-xl-650-2000-.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.