Sari la conținut

Postări Recomandate

Vrei sa-l buretezi? :)

Aha...

Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...

Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul...

Fa rost de Acetona,,,,,dizolva tot .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...

Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul...

daca ma ajuti sa ma ridic, caut unu sau doua, sigur gasesc si facem modficarea si la a meu, prietene :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!!! De vreo 2 sptamani ma tot chinui cu unu din cdi-urile "mortii". :-)

Dupa ce m-am cinvins ca e vba de el, dupa ce m-am convins care e din cele doua, m-am apucat de "belit", de relipit, in vreo 3-4 etape. Mi-a cam iesit pe ochi, dar asta e!

Am inteles ca este un inlocuitor facut de ignitech, asa ca daca aveti mai multe detalii le astept cu drag. Ms!

P.s. Ma intereseaza si un termostat (al meu se pare ca nu lucreaza, la prima pornire o data cu cilindri se incalzesc si radiatoarele)

Termostatul de tico merge perfect (tocmai l-am schimbat la TA-ul meu din 1998. 25 ron costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul de tico merge perfect (tocmai l-am schimbat la TA-ul meu din 1998. 25 ron costa.

MULTUMESC PT INFO..........vineri il si schimb

P.S. Si cand ma gandesc ca era sa dau 80 ron pe unul second hand :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge perfect ca si dimensiuni? Sau ca si specificatii tehnice? Parca la TA termostatul se deschide la 100 grade si se inchide la 92. Daca la Tico valorile sunt mai jos (si, la majoritatea masinilor sunt sub 92-85), vei merge mai mult cu ventilatorul pornit, si cu o temperatura a motorului mai mica decat cea gandita de japonez pentru motorul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu ventilatorul gresesti un pic....el tot asa v-a porni!!....ventilatorul nu "asculta" de termostat el are propiul senzor pt comanda .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...

Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul...

 

Pai si nu poti sa il speli si sa il ungi dupa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu poti sa il speli si sa il ungi dupa?

Eu zic ca nu merita si nu cred ca se poate spala asa in carcasa. Si eu mi-am cumparat burete special pentru filtru de la un magazin de moto. Am pus 2 randuri de burete apoi cu un pistol cu cartus de plastic le-am lipit inapoi, doar la gauri unde are sita. E ok pana acum. pret bureti 25 lei, manopera gratis :-).

post-23049-0-34948300-1399756129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate spala extrem de simplu, lasi la inmuita in apa cu detergent si apoi dai cu presiune de apa din interior spre exterior pana l-ai clatit bine. Se usuca natural si se unge, La fel ca la K&N...

 

P.S. Sebicozaurul are RD04, filtrul fiind ca la transalpurile vechi de 600.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi așa am făcut... dar l-am spălat cu benzină. Durează mult mai puțin ca timp. Faza e că mai vreau să-mi fac un filtru calumea . Ăsta care-l am l-am făcut la repezeală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un TA 600 (cel mai vechi) unde gasesc o baterie, prin sau pe langa Ploiesti?

 

Acum am o LP YB12A-A cu electrolitul pe la minim, veche(cu ea am luat TA-ul) si nu mai vrea sa-si faca treaba neam.

Cred ca tocmai si-a dat obstescul sfarsit pe baricade. Dimineata am pormit cu ea si dupa fo 5-6 fatzaieli prin oras de cativa Km fiecare refuza si claxonul. :crack:

Am pus contact si i-am dat branci, a pornit si m-a adus acasa. Ceea ce ma face sa cred ca incarca dar nu are in ce sa-l tina pe curent. Gresesc?

Multam anticipat!



PS La moto garantiile pe acumulatori sunt de doar 6luni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi așa am făcut... dar l-am spălat cu benzină. Durează mult mai puțin ca timp. Faza e că mai vreau să-mi fac un filtru calumea . Ăsta care-l am l-am făcut la repezeală.

 

 

de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu)

 

E bun... dar ție tre să ți-l plătesc (că ne știm)... și nici nu-s convins că e de transaplă ăla de la tine... sigur nu e de husvarna sau de super tenereu?

Îl accept cu plata în natură! (te las să-mi mai ridici motoreta când ne mai vedem sau o rog pe Raluca să se mai urce pe tine o dată - cum preferi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva foaie spate mai mica de 47? Daca da,..., cum se comporta,etc. ceva detalii daca se poate.

Mie mi se pare ca asa cum este ea prevazuta acum (STAS FABRICA) LA 50km/h, in treapta 3 e prea turata, in treapta 4 merge la limita de putere si da sa se balbaie motorul, iar in treapta 5 e subturata, acesta fiind motivul pentru care as pune o foaie cu dinti mai putini. Astept sfaturi. Ms anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui foaie mai mica, la 50km/h in treapta 2 va fi prea turata, in treapta 3 va merge la limita de putere si va da sa se balbaie motorul, iar in treapta 4 va fi subturata,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, la TA de 600 (cred ca de asta e vorba) exista doar pinioanele astea:

 

Fata: 15, 16

Spate: 47, 49

 

Combinatia 16/47 ar fi un pric prea mult dpdv al raportului - se pierde destul de mult la cuplu, iar la plecarile de pe loc patinezi ambreiajul mai mult.

Combinatia 16/49 e un pic mai bine, nu se pierde asa mult la cuplu si merge mai relaxat in afara la viteze mari - dar trebuie lant mai lung cu 2 zale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TA600 are 15/47 iar TA650 are 15/48.

 

Aici găsiţi pinioanele disponibile pentru XL600V : http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/436

 

Pe Transalp am avut 16/48 şi era tot pe acolo cu originalul, în materie de turaţie/viteză. Tot nu înţeleg cum e la limită în a 3-a la 50km/g, când la 4000rpm ar trebui să ai pe la 60-62km/h, iar a 3-a merge lejer de la 3000rpm până la 5000rpm, unde majoritatea schimbă în a 4-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atenţie mare, nu lungimea este totul ! ( nu asculta ce spun fetele... )

 

Dacă nu îţi cumperi un model care să fie curbată partea de sus către o poziţie verticală, vei ajunge să ai mai mult zgomot faţă de un parbriz mic.

Acesta este modelul recomandat : http://www.hamart.at/shopG/product_info.php?language=en&info=p513_windshield-mra-honda-transalp-xl-650-2000-.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...