capusang Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Păi așa am făcut... dar l-am spălat cu benzină. Durează mult mai puțin ca timp. Faza e că mai vreau să-mi fac un filtru calumea . Ăsta care-l am l-am făcut la repezeală. de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu) E bun... dar ție tre să ți-l plătesc (că ne știm)... și nici nu-s convins că e de transaplă ăla de la tine... sigur nu e de husvarna sau de super tenereu? Îl accept cu plata în natură! (te las să-mi mai ridici motoreta când ne mai vedem sau o rog pe Raluca să se mai urce pe tine o dată - cum preferi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Are cineva foaie spate mai mica de 47? Daca da,..., cum se comporta,etc. ceva detalii daca se poate. Mie mi se pare ca asa cum este ea prevazuta acum (STAS FABRICA) LA 50km/h, in treapta 3 e prea turata, in treapta 4 merge la limita de putere si da sa se balbaie motorul, iar in treapta 5 e subturata, acesta fiind motivul pentru care as pune o foaie cu dinti mai putini. Astept sfaturi. Ms anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Daca pui foaie mai mica, la 50km/h in treapta 2 va fi prea turata, in treapta 3 va merge la limita de putere si va da sa se balbaie motorul, iar in treapta 4 va fi subturata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Din cate stiu eu, la TA de 600 (cred ca de asta e vorba) exista doar pinioanele astea: Fata: 15, 16 Spate: 47, 49 Combinatia 16/47 ar fi un pric prea mult dpdv al raportului - se pierde destul de mult la cuplu, iar la plecarile de pe loc patinezi ambreiajul mai mult. Combinatia 16/49 e un pic mai bine, nu se pierde asa mult la cuplu si merge mai relaxat in afara la viteze mari - dar trebuie lant mai lung cu 2 zale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 TA600 are 15/47 iar TA650 are 15/48. Aici găsiţi pinioanele disponibile pentru XL600V : http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/436 Pe Transalp am avut 16/48 şi era tot pe acolo cu originalul, în materie de turaţie/viteză. Tot nu înţeleg cum e la limită în a 3-a la 50km/g, când la 4000rpm ar trebui să ai pe la 60-62km/h, iar a 3-a merge lejer de la 3000rpm până la 5000rpm, unde majoritatea schimbă în a 4-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 La TA600 combinatia de 16/47 e foarte ok, merg cu ea asa de 3 ani si n-are nimic.Pierde foarte putin la cuplu, la plecarea de pe loc doar in rampa mare trebuie patinat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Atenţie mare, nu lungimea este totul ! ( nu asculta ce spun fetele... ) Dacă nu îţi cumperi un model care să fie curbată partea de sus către o poziţie verticală, vei ajunge să ai mai mult zgomot faţă de un parbriz mic. Acesta este modelul recomandat : http://www.hamart.at/shopG/product_info.php?language=en&info=p513_windshield-mra-honda-transalp-xl-650-2000-.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Cel din poza era Givi si era ok. Dar acum se bucura altcineva de el (si binenteles ca nu vrea sa facem schimb) . Pe Transalpul actual am parbriz mic , si as vrea eu sa ii fabric unul mare , sau un prelungitor la cel mic. Azi am simulat cu un carton forma parbrizului inalt , prima data l-am lipit acolo doar asa in prelungire si vantul venea mai sus , dar direct spre mine , apoi i-am curbat partea de sus si vantul era dat in sus , nu direct pe mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui? Am parbriz exact ca cel din imagine dar nu e mare sfaraiala,tot te ia pe sus curentu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui? Am parbriz exact ca cel din imagine dar nu e mare sfaraiala,tot te ia pe sus curentu' Confirm cele spuse de marus. Si eu am tot acel parbriz si e un mare fis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui? Eu mi l-am inaltat singur, fara nicio cheltuiala.Am gasit la un amic un parbriz dat jos de pe o mobra. L-am primit moaca. L-am ajustat si la cald i-am facut un deflector sus apoi l-am atasat de cel original. Sunt multumit de munca mea Se simte diferenta. Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Eu mi l-am inaltat singur, fara nicio cheltuiala.Am gasit la un amic un parbriz dat jos de pe o mobra. L-am primit moaca. L-am ajustat si la cald i-am facut un deflector sus apoi l-am atasat de cel original. Sunt multumit de munca mea Se simte diferenta. Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi! Asa ceva vreau sa fac si eu . Ce ai pus intre cele 2 parbrize ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Asa ceva vreau sa fac si eu . Ce ai pus intre cele 2 parbrize ? Garnitura de cauciuc iar la suruburi la fel, saiba si garnitura de cauciuc pe plastic in ambele parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Va salut. Am vandut vechiul motor si vreau sa trec la ceva mai mare. La inceput optam intre dominator si tenere, dar ascultand unele pareri, si calculand mai bine, am ajuns sa imi doresc un transalp, bugetul meu fiind de pana in 1200 euro. As vrea sa fie si cat mai echipata. Kilometrii pe care i-as parcurge ar fi 70% pe asfalt, 25% pe forestiere si 5% pe carari de padure. Optez intre urmatoarele: http://www.tocmai.ro/honda-transalp-1989-17240846.html , doar ca e mai veche si nu are cutii laterale http://olx.ro/oferta/honda-transalp-schimb-pe-masina-IDTEBb.html#d8dad9fd21 , doar ca nu are parbriz inalt si am 350 de km de mers pana acolo, si fata nu imi place asa mult ca la celelalte doua http://olx.ro/oferta/honda-transalp-xl-600-v-ID1SCYb.html#d8dad9fd21, e destul de noua fata de celelalte, mai frumoasa ca design, dar nu are sidecase, trebuie schimbat kitul lant si melcul de kilometraj, si ar trebui sa-i schimb si cauciucurile, pentru ca sunt prea de asfalt. Am auzit ca cele pana in 91 sunt fabricate in Japonia, si ar fi mai rezistente, fiabile,restul fiind made in italy. Iar cu cat sunt din an mai recent, isi pierd din manevrabilitate pe offroad, fiind mai grele si garda la sol mai joasa (comparand cea din 98 si cele din 91 si 89). Am dreptate? Va rog spuneti-mi parerea despre cele 3 si care ar merita mai mult, avand in vedere principiile mele mai sus mentionate. Va multumesc. Weekend placut in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Pana in 96 s au facut in Japan. Eu as lua cat mai noua (nu are probleme cu CDI urile) si cu 2 discuri de frana pe fata (pe asfalt conteaza mai mult decat un parbriz), dar bugetul ar mai trebui putin suplimentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Va salut. Am vandut vechiul motor si vreau sa trec la ceva mai mare. La inceput optam intre dominator si tenere, dar ascultand unele pareri, si calculand mai bine, am ajuns sa imi doresc un transalp, bugetul meu fiind de pana in 1200 euro. As vrea sa fie si cat mai echipata. Kilometrii pe care i-as parcurge ar fi 70% pe asfalt, 25% pe forestiere si 5% pe carari de padure. Optez intre urmatoarele: http://www.tocmai.ro/honda-transalp-1989-17240846.html , doar ca e mai veche si nu are cutii laterale http://olx.ro/oferta/honda-transalp-schimb-pe-masina-IDTEBb.html#d8dad9fd21 , doar ca nu are parbriz inalt si am 350 de km de mers pana acolo, si fata nu imi place asa mult ca la celelalte doua http://olx.ro/oferta/honda-transalp-xl-600-v-ID1SCYb.html#d8dad9fd21, e destul de noua fata de celelalte, mai frumoasa ca design, dar nu are sidecase, trebuie schimbat kitul lant si melcul de kilometraj, si ar trebui sa-i schimb si cauciucurile, pentru ca sunt prea de asfalt. Am auzit ca cele pana in 91 sunt fabricate in Japonia, si ar fi mai rezistente, fiabile,restul fiind made in italy. Iar cu cat sunt din an mai recent, isi pierd din manevrabilitate pe offroad, fiind mai grele si garda la sol mai joasa (comparand cea din 98 si cele din 91 si 89). Am dreptate? Va rog spuneti-mi parerea despre cele 3 si care ar merita mai mult, avand in vedere principiile mele mai sus mentionate. Va multumesc. Weekend placut in continuare. Cumpara pe cea mai noua ,nu te uita ca trebuie schimbat consumabile ca poate si la celelalte trebiue si nu iti zice , daca vrei mai multe inf despre transalp dami un pm cu ce te inter sau sunama 0745538663 si te ajut cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Kilometrii pe care i-as parcurge ar fi 70% pe asfalt, 25% pe forestiere si 5% pe carari de padure. Hai ca eu nu am inteles-o pe asta niciodata. O multime din cei care vor enduro-touring spun ca merg mii de kilometri pe off-road. Ce poti sa faci cu vaca de 200kg? Eu am ajuns doar pe Transalpina (aia veche, de off-road), pe strategica si pana la Lacul Vulturilor in 3 ani de condus exclusiv TA-ul, apoi am vrut mai mult si am trecut in zona hard-enduro. Daca ar fi sa contorizez cei 200-300 km de off-road pe care am reusit sa ajung, fata de cei 20.000-30.000 facuti in total in touring, un 1% i-am facut pe off-road. Ca sa ne intelegem: cu cat mobra e mai usoara, cu atat e mai usor pe off, si cu atat mai greu pe strada (te sufla primul tir de nu te vezi, trebuie sa te tii cu toate puterile de ghidon). Daca totusi ajungi cu TA-ul pe off-road si da o ploaie, ai cam pus-o.... (in poze, doi mandrii posesori de transalp fortati sa-si dea jos aripa fata ca se tot umplea de noroi si bloca roata, in timp ce un nene cu minsk ne dadea clasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Am avut un dominator de 250, si stiu ca e mult mai usor in offroad cu el, avand doar 120 de kg. Dar pe asfalt nu era deloc comod sa merg cu mai mult de 80. Eu oricum as face 3000-4000 de km pe an, din care 100 probabil i-as face pe drumuri de pamant. Deci ma intereseaza si sa ma pot duce linistit, comod cu 100 km/h cu pasager pe distanta de 200, poate chiar 300 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Deci vrei mai mult touring, ca pe off-road te omoara 200kg. Pai atunci e OK. TA e facut pentru confort, are motor in V care nu vibreaza, poti merge si 4-500 km/zi fara probleme. Ca si posesor de TA/94, iti pot spune ca cea mai mare problema e lipsa unei frane sigure pe fata. Apas cu toata puterea pe maneta si nu reusesc sa blochez roata. Asa ca ia-ti modelul dupa 96, care are 2 discuri pe fata. Plus ca are TCI, nu celebrul CDI cu probleme de la Honda. Restul de briz-brizuri le faci tu rost pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 @jhony77 dar si tuturor ce citesc...dupa ce ti-ai ales modelul de motocicleta potrivit cerintelor tale alege-o pe cea mai ingrijita , de fel acestea necesita cea mai mica investitie in urmatorii 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 cea mai mare problema e lipsa unei frane sigure pe fata. Apas cu toata puterea pe maneta si nu reusesc sa blochez roata. Am vazut ca discul de pe ntv650 se potriveste bolt-on. Ar mai trebui un adaptor pentru etrier, n-a incercat nimeni sa faca? (se gasea acum ceva ani prin USA/Australia) Problema cu CDI-urile apare si dupa ce li s-a schimbat pozitionarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Vin si eu cu o intrebare usor asemanatoare cu a colegului de mai sus: Ipotetic vorbind, intre un 600 - 96/2000 si un 650, fara a tine cont de costul de achizitie, ambele intr-o stare impecabila, voi ce ati alege si de ce? Ma intereseaza, comparativ: * piese ce se strica "by default" ca sa zic asa si costul repararii lor (anul trecut m-am intalnit cu un amic ce tocmai platise undeva la 400 Euro pentru pompa de apa la un 650) * suspensiile si garda la sol (pe motorcyclespecs nu am gasit valorile lor) * confortul seii pentru rider, dar mai ales pentru pasager; * Protectia la vant, pentru mine, la 1.87m. Am un prieten posesor de 600 ce are un parbriz Givi cat se poate de generos. Pentru 650 as gasi ceva asemanator? * consumul; Din ce am auzit la 650 ar fi ceva mai mare. Cam cu 0.5 - 1L / % in plus, in acelasi regim de exploatare. Una peste alta, este 650-ul o alegere mai buna sau nu? Editat Mai 18, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Pt. tine un afrika twin ar fi mai OK. Pur personal, as merge pe motorul cu cilindree mai mare. Apropo...din 96 incoace cam toate sunt gandite in si pt economia de consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.