Sari la conținut

Postări Recomandate

 

salut. am vazut ca la transalpul asta ai protectii la manete (frana se ambreaj). poti pune cateva poze te rog sa vad cum sunt facute, mai ales prinderile? mersi

momentan am doar fotografia asta dar cand mai ajung pe la garaj mai fac câteva

» Post actualizat in 17 Dec 2016 20:35

😉

post-12582-0-25926400-1482006875_thumb.jpg

Editat de nano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am doar fotografia asta dar cand mai ajung pe la garaj mai fac câteva

» Post actualizat in 17 Dec 2016 20:35

 

bine, mersi, sunt curios cum e mai ales prinderea cealalta, nu cea din capatul ghidonului. Oare sunt home made, sau cumparate din magazin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni... va rog sa imi dati si mie un sfat:

Ce gume sa iau?

Am gasit Mitas E07 la 415 lei perechea? Sunt bune de ceva? Pana acum nu am avut Mitas decat pe stivuitor :)) si s-au uzat repede.

Merg mult incarcat, si cu pasagera, si ies ocazional de pe asfalt, fara noroaie ce-i drept, dar forestierele imi plac.

 

Deci ceva ieftin bun si mult? Voi ce folositi?

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce ai scris mai sus recomand http://heidenau.ro/categoria/winter-ms/k-60-winter-ms/

 

Spatele l-am schimbat cu același cauciuc după 23730 km, fața are 26200km si încă mai are până la markerul de uzură.

post-67547-0-40244800-1482147978_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce ai scris mai sus recomand http://heidenau.ro/categoria/winter-ms/k-60-winter-ms/

 

Și eu sunt fan K60, dar colegul zicea mai sus ca merge mult încărcat și cu pasager. Am auzit / citit mai multe cazuri în care la încărcare mare K60 s-a dus extrem de repede, plus crampoane rupte. Nu știu dacă-i cea mai bună variantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, fiecare cauciuc e dedicat unui teren anume, si nu e bine sa le amestecam. De ex, eu folosesc in hard-enduro Mitas EF-07 pentru teren tare/piatra si Mitas XT-754 pentru noroi. Daca merg cu cel de noroi pe pietre si radacini, cad de 10 ori mai mult si slabesc 2 kg. si invers. In cazul de fata, heidenau-ul recomandat de colegul se vede clar ca e orientat mai spre enduro, iar Mitas-ul e mai stradal. Eu unul as prefera sa ma chinui mai mult in rarele ocazii cand dau in off-road de noroi decat sa risc sa-mi fuga spatele pe asfalt. Dar aici e doar optiunea mea, eu mi-am luat motor separat pt off.

In al doilea rand, mult si bun nu exista. Eu stiu ca, pentru a fi performant pe teren tare (asfalt), cauciucul trebuie sa fie moale ca sa se muleze pe asperitati. Implicit, sa se uzeze mai repede. Deci, vrei sa te tina mult un cauciuc, sau sa ai baza in frane si sa te poti lasa usor pe curbe?

In al treilea rand, pe mine marca Mitas m-a convins in hard enduro. Nu vad de ce ar fi proasta la capitolul stradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de pareri!

K60 am avut si eu pe dominator, dar spatele s-a dus in vreo 8000 km si fata in 14 000. In rest mi s-au parut bune chiar daca am luat o tranta mai urata cu ele.

Dar am auzit ca varianta scout e mai moale si se uzeaza mai repede...

Cum ai mers de ti-a ajuns mai mult de 20 000 km spatele? Eu sigur nu mergeam cu domi asa incarcat cum merg cu TA.

Chiar nu a incercat nimeni Mitas e07 sau e08?

La ce am gasit eu, pretul e super. Tourance e cu 300 lei mai mult... Iar tourance cand il scoti pe un pic de iarba e ca pe gheata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am rulat mitas E08. Foarte bune pe asfalt. Mi-a oferit siguranta si pe ploaie, fara sa derapez vreodata. Se incalzesc repede, sunt de consistenta moale, ca siliconul. Te poti apleca e viraje fara sa ai emotii ca ajungi pe jos. Pe off nu am avut siguranta in ele. Fuge de sub tine foarte repede, fie macadam, noroi(foarte rau), nisip. Am rulat cu spatele 8000km, fata inca o mai am, dar s-a uzat neuniform si pe viraje vobleaza. Am avut si Haidenau K60. Dar nu asa multumit de ele ca de Mitas E08. Acum rulez pe spate Mitas MC24. Foarte bune pe asfalt uscat, cat si ud. Pe off se comporta bine, mult mai bine decat E08, dar pe noroi tot ajungi pe jos daca nu esti atent. Merg doar cu pasager si bagaj mult. Nici un cauciuc nu a rezistat prea mult, iar tot ce inseamna crampon dupa 2-3000 km aparea fisura la baza cramponului. Este normal, nu imi fac griji. Acum astept primavara ca sa pun si fata sus, tot MC 24.

Daca vrei sa ramai in gama Mitas, gasesti modelul MC30 Invader, mai de asfalt 80%

 

P.S. eu in fiecare sezon schimb gumele, nu ma tine mai mult. Sa vad ce aleg pentru la vara, pentru roata spate.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de pareri!

K60 am avut si eu pe dominator, dar spatele s-a dus in vreo 8000 km si fata in 14 000. In rest mi s-au parut bune chiar daca am luat o tranta mai urata cu ele.

Dar am auzit ca varianta scout e mai moale si se uzeaza mai repede...

Cum ai mers de ti-a ajuns mai mult de 20 000 km spatele? Eu sigur nu mergeam cu domi asa incarcat cum merg cu TA.

Chiar nu a incercat nimeni Mitas e07 sau e08?

La ce am gasit eu, pretul e super. Tourance e cu 300 lei mai mult... Iar tourance cand il scoti pe un pic de iarba e ca pe gheata.

 

Da chiar sare de 20.000 spatele cu noul K 60 SILICA (SiO2) M+S MOTO care cu siguranta este diferit complet fata de k 60 normal. Este moale si nu se uzeaza repede culmea. Din cate am auzit noile modele de k60 scout m+s tin mai mult decat doturile mai vechi. Cineva cu dot 2015 sau mai nou si spate uzat sa confirme va rog. Am atasat poza din documentul meu pentru revizii deci nu inventez cifre.

» Post actualizat in 19 Dec 2016 21:39

Inainte de k60 scout m+s am uzat complet un spate Michelin anakee 3 din 2013 pana in 2015 in 21.000 km si mi se pare ca scout m+s este peste anakee 3 pe asfalt si ca numar de kilometri. Iarna pur si simplu nu aveam aderenta cu anakee 3 inainte sa il schimb din cauza uruzii in timp ce cu scout nu am avut probleme cand a ajuns la markerul de uzura. Fața de la setul de anakee s-a uzat mai greu evident, mai mergea dar era piatra deja dupa 21.000 km si in timpul lunilor de iarna cand am tras o tranta din cauza lui asa ca l-am aruncat la gunoi :) Sincer daca aveau pe diametrul de 16 puneam scout si pe voshod.

post-67547-0-17312000-1482182529_thumb.jpg

post-67547-0-24879900-1482182535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce latime ai luat k60 scout? De la ce dimensiune are banda continua pe mijloc?

 

Ma gandesc ca pana la urma, daca iau ceva cu indicatorul de sarcina mai mare, ar trebui sa tina decent chiar si incarcat...

 

Din ce am mai citit s-ar parea ca intra si 140 pe spate...dar nu afecteaza manevrabilitatea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce latime ai luat k60 scout? De la ce dimensiune are banda continua pe mijloc?

 

Ma gandesc ca pana la urma, daca iau ceva cu indicatorul de sarcina mai mare, ar trebui sa tina decent chiar si incarcat...

 

Din ce am mai citit s-ar parea ca intra si 140 pe spate...dar nu afecteaza manevrabilitatea?

In carte am 120/90 - 17 dar sunt la al doilea de 130/80 - 17 si nu cred ca merge pe transalpul 600 latimea 140 pentru ca 130-ul pare sa fie cam la limita sa atinga toba cand se lasa suspensia.

 

profilul pentru cel de latimea 140-150 este plin pe mijloc probabil pentru mobre mai grele dar nu stiu ce manevrabilitate are...

» Post actualizat in 20 Dec 2016 13:54

K60 Silica Scout m+s dupa 2400 km, nu vad mare uzura. Se vede si distanta de la toba pentru latimea 130

post-67547-0-24417100-1482241015_thumb.jpg

post-67547-0-58720800-1482242030_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ti-ai pune 140 pe o mobra care are 120 in carte? Pe langa faptul ca sunt semnificativ mai scumpe cauciucele de 140, ai probleme la ITP ( la 130 mai inchid ochii), ai "clearance-ul" mic, consuma mai mult si nici aderenta nu creste semnificativ, on/off road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai pt ca are banda pe mijloc. Deci in teorie se va uza mai greu. Eu am TA 650. Nu stiu daca merge. Oricum am cautat 130x80x17. Mi-a placut cum se comporta pe dominator. Deci banuiesc ca va fi ok si pe transalp.

K60-ul ala arata asa cum il stiu.... Cam patrat dupa 7000-8000 km.

A mai folosit cineva k60 scout in regim mai greu? (Incarcat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si daca mergi 90% din timp pe asfalt? si atunci te incurca? ideea e sa ai anvelope care sa iti permita sa te bucuri de momentele cand iesi pe offroad chiar daca trebuie sa faci 300-400-500 km pana acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cel mai bine este de lasat in seama fabricii...

» Post actualizat in 08 Nov 2016 07:04

 

"instrainez" crash bar-ul (home made) din motive de upgrade - detalii pret & altele pe PM

 

xOcp7W2.jpg

» Post actualizat in 08 Nov 2016 12:02

 

parbrizul este asta (complet - mic si mare)... am facut descriere destul de sumara in descrierea anterioara :)

 

02474h.jpg

» Post actualizat in 08 Nov 2016 13:16

 

Parbizul MRA - Vandut

 

Ramane crashbar-ul

Crashbar-ul a fost vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce husa moto folositi pentru transalp-ul vostru si imi recomandati si mie ? eventual si o masura si parca asi lasa si topcase-ul pe moto

 

Eu folosesc o husa cumparata din Lidl, marca Crivit. Acopera in intregime cu tot cu top case.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Oxford, marimea XL, ca sa acopere cu tot cu topcase, dar e un pic larga.

Ii fac o codita in spate cu o prinzatoare de par confiscata de la doamna....

Avantajul este ca pot acoperi mobra si cu gentile laterale pe ea.

 

Am mai avut ceva husa un pic mai ieftina, scria pe ea MotoMike.eu, albastru si cu argintiu, am vazut si fara scris pe ele... la mine a tinut cam 3 luni pana a inceput sa se rupa de la soare.

Oxford cam tine 1,5 - 2 ani daca mai bate soarele. Daca sta la umbra cred ca tine mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de la motomike (daca e aia la care ma gandesc) e de interior. Oxfordul e ok, dar incepe sa cedeze (cred ca e tratata ceva) si la ploaie incepi sa gasesti mobra uda. Spalata la masina -> adios, mai tine doar la praf. Am avut un held misto de tot pe la un zx9r, rezista si la spalat, cusaturile dublate marfa, puneam direct peste toba calda si nu avea nimic, dar costa ceva (eu am avut noroc cu cel de la care am luat mobra, ca am luat-o la pret redus).

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...