Gabitza_Bv Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Salut, Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta). Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei. Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult... Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant. ok...mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Si eu am mai avut probleme cand a stat mai mult in soare... In schimb am observat ca "isi da drumul" mai repede daca, chiar cu becul HISS aprins, ii dau f. putin la automat (abia ating butonul), apoi kill switch oprit, apoi pornit, apoi porneste si motorul. Acum ca am scris asta... poate sa fie o problema de contact imperfect, sau mizerie care face masa in blocul de contact din dreapta.... merita curatat. In urma ultimei experiente cu probleme la incarcare as recomanda chiar sa gasesti mufe pe traseul cititorului de chip, si sa le cureti. Ba mai mult, tocmai ce am rezolvat problema cu o legatura in partea stanga, sub carena laterala (sub sha), si am observat ca nu era bagata pana la capat mufa in ICU (calculatorul de aprindere - in loc de CDI). Era destul praf pe acolo, acum am curatat-o si am pus-o la loc. Cu timpul se va vedea daca ajuta sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 (editat) ieri... ] . Editat Mai 18, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 ieri... ] . Frumoase namoale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Frumoase namoale ! Codlea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 (editat) Va salut. Unde pot gasi placute frana nissin fata pentru pd10? Multumesc Editat Mai 22, 2017 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 @florinelu07: Prima foto = front page de AdvRider. Nice . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salutari! De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10. Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria.. Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salutari! De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10. Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria.. Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna? Multumesc! ai masurat sa vezi ce tensiune ai pe baterie cu/fara far aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salut, sa incerci inainte sa iei releu sa desfaci mufele si sa dai si cu spray de contacte. Sa masori si cand e turata si la relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Buna! Stie cineva sa mi spuna daca roata spate de transalp este identica cu cea de dominator? Si daca da, vinde cineva vreuna? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Buna! Stie cineva sa mi spuna daca roata spate de transalp este identica cu cea de dominator? Si daca da, vinde cineva vreuna? multumesc anticipat Vezi ca sunt ceva dezmembrari pe olx. Da un mesaj si cere niste cote. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Hmm..nu m-am gandit la asta. In afara de dimensiunea rotii, care presupun ca ii tot 17, ce ar trebui sa mai intreb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 (editat) cercul se poate adapta. adica nu este la aceleasi cote dar are acelasi nr de gauri, la acelasi unghi. cercul de de dominator e o idee mai ingust . Nu te afecteaza la cauciuc. spitele si butucul difera. Cercurile de la roti, la AT, TA si Domy sunt foarte apropiate ca specificatii, asa ca o generalitate si se pot folosi de pe o moto la cealalta. Editat Mai 24, 2017 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Multumesc frumos! Mie doar janta mi baiu. Cred ca din defect de fabricatie so desfacut de la ventil (parca s-ar fi decojit). Motoru ii din 2001 si presupun ca jumatate de spite le desfac cu flexu, asa ca mai usor gasesc o roata intreaga de transalp. Multumesc frumos din nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Si am primit un scaun azi, cum era sa-l car fara masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Brici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathwish19 Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 Salut, Cine are nevoie de amortizor nou si mai ieftin pentru TA 650/700 poate incerca link-ul de mai jos. http://www.ebay.co.uk/itm/291355673166?ul_noapp=true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) Salut la baieti! Pe la ce bani ar trebui sa fie un TA din '87 functional si cu acte la zi? Editat Mai 27, 2017 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 (editat) Doar functional si cu acte la zi 600-800. Functional, stare buna mecanic si optic, anvelope ok, plus acte la zi... 1000+ Editat Mai 28, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Ok, multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Multumesc frumos! Mie doar janta mi baiu. Cred ca din defect de fabricatie so desfacut de la ventil (parca s-ar fi decojit). Motoru ii din 2001 si presupun ca jumatate de spite le desfac cu flexu, asa ca mai usor gasesc o roata intreaga de transalp. Multumesc frumos din nou! Nu e nici un defect de fabricatie, la suprafetele de contact dintre otel si aluminiu apare frecvent cocleala asta, mai ales daca a fost si umezeala acolo. Multi "specialisti" in ale montatului de anvelope inainte de a baga camera o verifica intr-un bazin cu apa, ceea ce nu e rau. Atat ca uita sa o stearga si sa o usuce bine. Umezeala din interiorul anvelopei face foarte bine la aluminiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 (editat) (Cred ca vreau sa) vand Transalp-ul ... 2005/29kkm/ inmatriculat RO in 2009 (avea 6kmm)/are cam tot ce ai vrea/putea pune pe el. Detalii aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-transalp-xl650v-2005-sept-ID8EMlH.html Ma uit spre "sasul" de 1200... Editat Iunie 1, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Suspectând că nu îmi lucrează toate bujiile în parametri, m-am apucat să le verific și spre surprinderea mea le-am scos pe toate fără să demontez nimic în afară de capacul lateral de la baterie. Toate sunt aproape noi, culoare bună (zic eu), fără depuneri. La extragerea fisei din față, cea de lângă radiator am remarcat că a ieșit ușor, fără să se agațe de filetul bujiei, la reintroducere am reapăsat calumea, până la capăt și surpriză!: motorul s-a liniștit, vibrează mai puțin, se turează mai ușor și nu mai dă așa multe rateuri la închiderea de gaz. Posibil să fi fost la fel și cu cea dinspre baterie (motorul e făcut parcă pt. ginecologi sau pianiști - mă încadrez la ultima ). Oricum e clar mai bine, nu doar un efect Placebo! Editat Iunie 2, 2017 de radu_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Salut, Vreau sa fac si eu o modificare. Daca cineva are pareri pertinente sau ma poate ajuta cu ceva link-uri. Vreau sa modific toba OEM la Xl700,mai exact vreau să o fac mai zgomotoasă. Daca stiti vreun procedeu sau pe cineva care a facut asta. Va multumesc ! » Post actualizat in 04 Jun 2017 07:23 Salut, Vreau sa fac si eu o modificare. Daca cineva are pareri pertinente sau ma poate ajuta cu ceva link-uri. Vreau sa modific toba OEM la Xl700,mai exact vreau să o fac mai zgomotoasă. Daca stiti vreun procedeu sau pe cineva care a facut asta. Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.