Sari la conținut

Postări Recomandate

Aaaaa,daca tot vorbim de servisari, are cineva un kit de simeringuri pentru etrierul fata pentru transalp? Mi-ar trebui relativ urgent pentru o amica. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa,daca tot vorbim de servisari, are cineva un kit de simeringuri pentru etrierul fata pentru transalp? Mi-ar trebui relativ urgent pentru o amica. Multumesc.

 

incearca la romimoto dar dureaza cca 1 saptamana comanda.

 

parca se apucase Antonio si de garnituri de etrier?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la TA-ul de 650 conform manualului reiese ca reglezi la ralanti si verifici revenirea dupa acceleratie (fix pagina postata de Andrei)

 

In carte zice sa ii dai cateva spritz-uri cu reveniri bruste in ideea de a se aseza ca lumea surubul de sincronizare. Asta e in acelasi spirit ca si observatia de a nu apasa cu surubelnita pe surubul de sincronizare cand se face reglajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meci, cred ca am rezolvat la dillypoinT. Mâine la pune, poimâine ajung. Problema era ca nu puteam sa aștept pana veneau pentru ca se pleacă în tura cu motorul la mare. Mulțumesc oricum, drumuri bune.

» Post actualizat in 28 Jun 2016 16:43

Meci, cred ca am rezolvat la dillypoinT. Mâine la pune, poimâine ajung. Problema era ca nu puteam sa aștept pana veneau pentru ca se pleacă în tura cu motorul la mare. Mulțumesc oricum, drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte zice sa ii dai cateva spritz-uri cu reveniri bruste in ideea de a se aseza ca lumea surubul de sincronizare. Asta e in acelasi spirit ca si observatia de a nu apasa cu surubelnita pe surubul de sincronizare cand se face reglajul.

corect, dar de rpm nu zice nimic si in metoda descrisa de ei rezulta (logic) ca faci reglajul la ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta tot zic: diferenta de compresie a cilindrilor exista si la relanti si la turatii medii, si la turatii mari, Singura cauza pt care ar diferi cele doua vacuumuri cand se tureaza motorul este uzura diferita a celor doua membrane. In acest caz nu are rost sa te chinui cu sincronizarea pt ca vei avea carburile sincronizate la relanti si dezechilibrate la turatii. Sau invers. Se impune inlocuirea membranelor. Apoi se purcede la reglari......

Ce nu se mentioneaza in manual este cresterea relantiului de la surubul opritor al cursei acceleratiei. Doar ca ultim pas se spune sa revii din acest surub la turatia standard din specificatii. Se subintelege sa cresti un pic relantiul inainte de sincronizare, pentru a prinde momentul cand incep sa se deschida clapetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TA600 este posibil sa aveti dreptate ca se poate regla si in turatie mai mare etc...dar

La TA650 nu e ok. Are minunatul sistem PAIR care baga aer curat pe esapament in decelerare.

Cand se face sincronizarea se scoate furtunul de vacuum care actioneaza sistemul asta. Deci cam la orice turatie peste 2000 rpm va merge cu amestec prea bogat, va scoate fum negru si va da rateuri.

In cazul meu am procedat asa:

Am desfacut/ curatat carburatoarele, schimbat membranele, pus totul la loc, pornit motorul si lasat sa mearga pana a pornit ventilatorul. Apoi am conectat manometrele. si am facut reglajul la relanti (~1200 rpm). Apoi acclerat scurt de cateva ori (acolo am aflat cele de mai sus). Apoi verificata sincronizarea cam pana la 1800 - 2000 rpm. (nu a fost necesar sa mai modific nimic fata de reglajul facut la relanti).

 

Asta cum s-a scris si mai sus, am schimbat amandoua membranele chiar daca numai una era sparta. Asa am aceeasi elasticitate la orice % din acceleratie.


» Post actualizat in 29 Jun 2016 07:17

Si daca tot am ajuns la calculator, ma laud cu rezultatul a multe ore de munca:

post-51492-0-35713600-1467184615_thumb.jpg post-51492-0-51503000-1467184626_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos... ca sa ii caut nod in papura, parca ar avea o mica vibratie/rezonanta in scarite/ghidon in treptele 3-4 intre 70 si 90 kmh.

 

Am mai probat un TA 650 si se simtea aproximativ la fel, dar doar in scarite....

 

Sunt eu paranoic sau toate au vibratia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta de acceleratie nu revine, e infranata undeva.

Asa e de cand am Transalpul (3-4 ani), timp in care am uns cablurile si ansamblul de pe ghidon, degeaba, tot asa face.

Nu inteleg de ce sunt doua calburi (cica trage-impinge) cat timp are arc la partea dinspre carburator si ar ajunge un singur cablu, cum au majoritatea motocicletelor. Zic asta pentru ca daca anulez unul dintre cabluri merge perfect.

Ce naiba poate sa aiba?

Pun o poza cu ansamblul de pe ghidon, nu stiu daca se vede bine, e facuta seara, eventual maine fac alta pe lumina.

Poate acolo nu e montat bine ceva.

post-10515-0-27329700-1467483905_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta de acceleratie nu revine, e infranata undeva.

Asa e de cand am Transalpul (3-4 ani), timp in care am uns cablurile si ansamblul de pe ghidon, degeaba, tot asa face.

Nu inteleg de ce sunt doua calburi (cica trage-impinge) cat timp are arc la partea dinspre carburator si ar ajunge un singur cablu, cum au majoritatea motocicletelor. Zic asta pentru ca daca anulez unul dintre cabluri merge perfect.

Ce naiba poate sa aiba?

Pun o poza cu ansamblul de pe ghidon, nu stiu daca se vede bine, e facuta seara, eventual maine fac alta pe lumina.

Poate acolo nu e montat bine ceva.

la surubul de reglaj acceleratie ai umblat?

e in capatul ansamblului maneta acceleratie(dinspre motocicleta)

si la mine facea la fel ; am reglat-o din surubul ala si e ok...revine imediat

 

in alta ordine de idei, ma bate gandul sa imi schimb suspensia fata-spate

pe fata vreau niste arcuri progresive si pe spate un shock mai cu reglaje...

nu ma intereseaza second hand , ci noi...am tot facut experimente cu sh si in final am bagat bani in ele cat pentru unele noi...

ceva idei?

pentru transalp de 600 din 99

Editat de raducanescovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io Îți recomand alta motocicleta ,decât sa bagi bani în suspensii și o sa ramai cu un motor și cadru greu ,acuma dacă te încăpăținezi pe fata ceva de ktm lc 4 și spate telescop de xr 600 și bascula de africană zic io

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa schimbi firca fata am eu ceva de XR600. Jug si jambe. 1 jug si 2 seturi de jambe ca asa e pe ebay :). Am dat Transalpul si acum vand tot ce mi a ramas. Furcile sunt tip cartus si modificarile minime. Sunt mai bune decat cele originale...as zice si decat ktm lc4 upside down primele variante. Furcile USD au fost mai proaste decat cele clasice. Dupa anii 2000 tehnologia s a mai schimbat si sunt ok . asta asa off the record. Vine de la evolutia tehnologiei.

Depinde ce vrei de la transalp. E totusi o moto grea. Avantajul e ca gasesti piese garla si e fiabila. Dar daca vrei ceva serios off road ajunge sa bagi bani cu caruta.

Bascula de AT cu un amortizor spate mai lung si furca fata prelungita iti ridica garda la sol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numero uno,natura n-a fost foarte darnica cu mine...doar 1,68,deci de inaltat mobra iese din discutie.

Doi,nu vreau o mobra off road ci doar suspensie pe spate reglabila.

O sa mearga si off road fara discutie,dar nu asta e menirea ei principala.

Avand in vedere ca mobra actuala m-a dus 3500 km in 12 zile fara sa zica pâs, zic eu ca merita o suspensie spate reglabila,mai ales ca merg destul de mult cu pasager.

E pentru confortul meu pana la urma...

Da, e un motor greu dar mie imi place.

Si daca imi place, o tin...

Daca o tin, vreau sa scot ce e mai bun din ea.

Estimez costurile undeva la 600 euro...ca e mult,ca e putin asta e o chestiune subiectiva; produsul finit conteaza mai mult dpmdv.

Ideea era de suspensie noua...deci...idei?

Wilbers,Yss...ce mai stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 600 eur nu cred ca faci mare brânză maxim un telescop nou spate și gata pt fata îi mult mai scump noua ,poți încerca second sau pune un ulei mai vâscos și niște distanțiere în furca o sa simți diferența mare ,nu mai cade în bot la frânare și nici nu mai da în capăt suspensia fata ,și eu am transalp xl 600 de 8 ani și sunt super mulțumit de el nu vreau sa îl vând veci ,anu ăsta lam inbunătatit on pic cu ce am zis la furca făta și scut de africană și bascula spate de africană ,o diferență mare fata de inaite ........așa spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta de acceleratie nu revine, e infranata undeva.

Ia-le pe rand. Vezi cum se misca doar cu mansonul pus, dupa trage/impinge pe rand de cabluri, verifica plasticul de la manson daca nu iti freaca in suport si verifica daca nu apesi cu capatul de ghidon pe manson...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ati mai patit careva sa nu va citeasca cheia la TA650? Mentionez ca e cea originala, am doar 1 singura cheie ca asa am luat mobra.

 

Inainte cu 10 min totul ok, cand dau sa plec dupa o scurta oprire, nimic...martorul de cheie a ramas aprins, invartea dar pauza. Dupa 20 min s-a stins becul si a mers...

 

merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era ceva pe la starinezi cu Hiss asta. Parca intra apa pe nush unde sau ceva contacte imperfecte. Cauta pe www. stiu ca am mai dat peste topicuri dastea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit si eu cate ceva...

Se pare ca pot fi situatii in care datorita unor aparate radio externe (telefoane mobile, antene GSM si 3G, diverse aparate montate in si langa magazine/ benzinarii, routere wireless, etc.) sitemul nu functioneaza corect, pt ca nu poate izola semnalul potrivit de la cheie. Pana acum nu prea am gasit nici o metoda simpla de bypass. Cel putin la TA 700 treaba e complexa.

Daca este cineva care se pricepe la electronica poate isi da seama ce fel de semnal trimite sistemul catre CDI si daca se poate inlocui cu ceva... o sarma, o rezistenta nush.. ceva.

 

O chestie care e recomandat sa o faci: da cu un spray de contact in comanda din dreapta (intrerupatorul pornit/ oprit, si butonul de pornire) sa nu fie cumva acolo un contact imperfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era ceva pe la starinezi cu Hiss asta. Parca intra apa pe nush unde sau ceva contacte imperfecte. Cauta pe www. stiu ca am mai dat peste topicuri dastea

 

Am mai citit si eu cate ceva...

Se pare ca pot fi situatii in care datorita unor aparate radio externe (telefoane mobile, antene GSM si 3G, diverse aparate montate in si langa magazine/ benzinarii, routere wireless, etc.) sitemul nu functioneaza corect, pt ca nu poate izola semnalul potrivit de la cheie. Pana acum nu prea am gasit nici o metoda simpla de bypass. Cel putin la TA 700 treaba e complexa.

Daca este cineva care se pricepe la electronica poate isi da seama ce fel de semnal trimite sistemul catre CDI si daca se poate inlocui cu ceva... o sarma, o rezistenta nush.. ceva.

 

O chestie care e recomandat sa o faci: da cu un spray de contact in comanda din dreapta (intrerupatorul pornit/ oprit, si butonul de pornire) sa nu fie cumva acolo un contact imperfect.

 

M-am apucat si eu sa citesc si ce am gasit:

- probleme de interferenta...abureala...exclus in cazul meu, ca mi-a facut figura si in parcare fara nici o chestie

- contacte imperfecte - urmeaza sa caut, ziceau sa ung contactul (unde intra cheia) si ce ai zis si tu mai sus - on/off

- alta metoda de pornire, astia zic sa numai astept becul sa se stinga si sa-i dau pornire, nici asta nu mi-a mers

"if i wait for green light to turn off,some time it stays on,and it can*t start,but if i turn engine start emediatly after kill swich on,it start every time before green turn off"

- probleme hard, gen cheie, re-programari, schimbare ICU si alte cele, sper sa nu fie chiar asa de grav in cazul meu :)

- exista si o metoda de verificare a erorii dupa led (scrie in manual) dar necesita ceva tool-uri pentru asta

Colegul meu are la masina problema asta, cand sta mult in soare (chevy Kalos ), pornea doar cand se racorea, geamuri deschise, impins masina la umbra.

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aste sunt momentele cand iti vine sa te c*ci in ea tehnologie, in acel plus 2-3 cai si minus 0,5-1L la consum fata de o motocicleta "normala" :)

 

Eu sunt adeptul KISS (Keep It Simple Stupid), poate sunt demodat, dar inca nu a reusit sa ma enerveze niciuna din motocicletele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mai patesc chestia asta. Cand martorul cheie nu se stinge, motocicleta nu porneste. Imi face problema asta rar.....de exemplu 30 de porniri. Eu am 2 chei si sunt cele originale. Normal dupa 1 min isi revine. Scot cheia, o bag la loc si verific. fac asta de 2 ori si isi revine, uneori a 3 oara. O singura data m-a tinut 5 minute asa.

Am fost la reprezentanta si nu i-a gasit nici o problema la motocicleta (ca atunci mergea). Mi-au zis decat ca motocicleta nu recunoaste cheia, de ce?....nu au stiut sa imi raspunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am facut si eu un drum, asa ca la carte, incarcat bine, si cu pasagera.

1. Am patit si eu de vreo 2 ori chestia asta, sa nu vrea sa porneasca si nu se stinge beculetul cu cheia. Mi se pare ca se intampla atunci cand sta in soare, si deci se incalzeste contactul. Dupa 1 incercare scurta de a porni, opresc contactul, il pornesc din nou, si merge.

 

2. Offroad, sau mai precis, drum forestier.. dar nu cred ca mergea o dacie normala pe-acolo... un duster da.

Mie unul mi-a placut, suspensia isi face treaba mai bine decat la Dominator, garda la sol necesita atentie dar se cam poate evita sa ajungi in situatii nasoale. In rest recomand si altora ce am invatat pe propria piele:

Unde se termina asfaltul, te dai frumos jos, si scoti aerul din roti. eu am mers incarcat la full cu: 1.2 bar spate, 0.8 bar fata.

Cand reapare asfaltul, scos compresorul si pana bei o gura de apa, sau fumezi o tigara, esti gata de drum.

 

3. Am o vibratie, undeva la 40-50 km/h, la limita vitezei unde merge viratul ca pe bicicleta si incepe sa mearga countersteering. Se simte in viraje, in mers drept daca dau drumul la ghidon, si daca franez cu fata se simte cel mai tare.

Ce ar fi de verificat? Sa fie pur si simplu de la anvelopa fata?

Stiu ca teroetic poate fi de la bagaje.. etc... dar tare as vrea sa nu faca asa nici cu bagaje, ca asa voi merge cel mai mult cu mobra, nu doar la o cafea, "la colt".

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu am deschis cutia pandorei... :) cum zice cstelia, chiar sa-ti bagi xxxx in ea tehnologie, le-a trebuit lor sa puna cip la motor din 2000+, ca parca hotul vrea neaparat TA-ul zgariat si prafuit si nu un CBF din 2007 cu ABS si care nu are HISS.

 

Mie nu mi-a mai facut figura, dar mi-a ajuns de 2 ori intr-o zi. Sta in soare acum pana dupa masa... sunt curios dc mai face....

 

Cam asa arata mobra, ca nu am pus poza cu ea pana acuma.

 

 

 

post-17689-0-37702500-1468221144_thumb.jpg

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...