Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior :)

Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare :))

Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ?

Va multumesc !

 

O metoda mai laborioasa dar sigura ar fi sa pui mobra pe cricul central sau pe un stander/buturuga. Apoi demontezi oasele din partea de jos a amortizorului. Ridici roata spate pana cand pinionul de atac, axul basculei si axul rotii spate vor fi coliniare. Asta e pozitia cand lantul are intinderea maxima. In pozitia asta il reglezi astfel incat sa fie perfect intins dar sa nici nu aiba tensiune in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior :)

Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare :))

Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ?

Va multumesc !

 

Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza.

 

Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul.

 

Ce model ai luat?

 

Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm

 

Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului.

 

Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza.

 

Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul.

 

 

Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm

 

Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului.

 

Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata.

Triunghiul format intre axul pinionului de trectiune, axul rotii spate si guguloiul articulat numit "oase" ala de prinde bascula in sasiu/ cadru; transpus in geometria euclidiana iti spune clar cat sa te joci sau nu cu intins lantul. Restul e poveste cum bine zicea un filozof in viata.

Oricum lantul se lungeste prin uzura si e bine sa-l tii din reglaj spre scurt in limitele admise, fiindca de n-ai timp sa-l bagi in seama o vreme el tot "creste"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare grup, după14 ani de motociclit din care 9 pe Diversion, poposesc pe aici cu un TA din 99, de care sunt super încântat, deocamdată facem cunoștință... Îmi place V 2-ul, poziția în șa, felul cum mă scoate din viraj cuplul motor, ghidonul larg... În fine, e exact ce îmi doream! Bonus, înghite cu nonșalanță drumuri execrabile, dar care mereu duc către locuri superbe, pe scurt, România!

 

 

post-9423-0-76642800-1493931168_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuun!

 

Prima tură mai lungă (cam 350 km) pe drumuri județene (Arad - Lipova - Bata - Săvârșin - Julița - Gurahonț - Vârfurile și retur), drumuri virajate, porțiuni cu serpentine, asfalt mai bun sau mai puțin grozav. Traseul este genial, am evitat DN 7-le plin de tiruri și trafic de tot felul (în afară de vreo 8 km Săvârșin - Julița), am trecut prin sate frumoase, păduri care acum după ploile astea îți dau oxigen cu compresorul, vaci, bivoli, oi, câini, căruțe, tot tacâmul! TA-ul este superb! După 9 ani pe Diversion reînvăț să merg cu motorul, felul cum șe lasă și se cere apăsat pe interiorul virajului, ca mai apoi să-ți ofere un cuplu de tractor la ieșire din viraj e ca un bilet la carusel!

Recunosc că în ultima vreme devenisem un motociclist blazat, feelingul nu mai era acolo, plus că redescoperisem bicicleta, dar de cănd toarce v 2-ul sub mine s-a schimbat total ecuația!

Plusuri - poziție condus, motor, cu tot ce ține de el - funcționare, sound, cuplu, frână motor, etajare cutie, suspensii, frâne - PD 10 e cu 2 discuri față și al meu are furtunuri oțelite.

Minsusri - tot legat de poziție, ghidonul e puțin prea depărtat (e aftermarket, dar respectă forma originalului), protecție vânt în zona căștii - sunt limitări constructive, totuși se stă cu spatele aproape vertical, deși am parbriz touring Givi.

 

Per total, i got my smile back :hug: (și eu și soția), este exact ce îmi doream, mi se pare cea mai logică alegere pt. condițiile noastre, iar la banii ăștia le cam face bine pe toate!

A, și mi-a consumat 4.5%! Eu zic că e bine... :)

PS : l-am dotat și cu topcase Oxford de 44 l(încap 2 căști integrale), găsit în magazin în Arad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

j

post-9423-0-75642400-1494796055_thumb.jpg

post-9423-0-30096000-1494796084_thumb.jpg

post-9423-0-60564300-1494796111_thumb.jpg

post-9423-0-39886300-1494796129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montează risere de 3-4 cm, dacă îţi permit cablurile şi va fi altceva. Testat deja pe Vstrom.

 

S-a rezolvat! E altă viață!

Mulțumim nenea Korben! :)

 

PS. M-am dat un pic cu un Shadow 750 și mi-au ieșit gărgăunii chopperistici din cap (după alte două experiențe similare cu o Viroagă și un Vulcan 800 mai demult). Pur și simplu nu e pentru mine! Mi se pare că faci wrestling în timp ce te dai cu motorul...în fine, ador (noua) poziție pe TA.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc

Salut,

Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta).

 

Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei.

Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult...

Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant.

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta).

 

Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei.

Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult...

Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant.

ok...mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am mai avut probleme cand a stat mai mult in soare...

In schimb am observat ca "isi da drumul" mai repede daca, chiar cu becul HISS aprins, ii dau f. putin la automat (abia ating butonul), apoi kill switch oprit, apoi pornit, apoi porneste si motorul.

Acum ca am scris asta... poate sa fie o problema de contact imperfect, sau mizerie care face masa in blocul de contact din dreapta.... merita curatat.


In urma ultimei experiente cu probleme la incarcare as recomanda chiar sa gasesti mufe pe traseul cititorului de chip, si sa le cureti.

Ba mai mult, tocmai ce am rezolvat problema cu o legatura in partea stanga, sub carena laterala (sub sha), si am observat ca nu era bagata pana la capat mufa in ICU (calculatorul de aprindere - in loc de CDI). Era destul praf pe acolo, acum am curatat-o si am pus-o la loc. Cu timpul se va vedea daca ajuta sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10.

 

Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria..

 

Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10.

 

Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria..

 

Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna?

 

Multumesc!

 

ai masurat sa vezi ce tensiune ai pe baterie cu/fara far aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...