andrei belcic Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Salut, Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare ) Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ? Va multumesc ! O metoda mai laborioasa dar sigura ar fi sa pui mobra pe cricul central sau pe un stander/buturuga. Apoi demontezi oasele din partea de jos a amortizorului. Ridici roata spate pana cand pinionul de atac, axul basculei si axul rotii spate vor fi coliniare. Asta e pozitia cand lantul are intinderea maxima. In pozitia asta il reglezi astfel incat sa fie perfect intins dar sa nici nu aiba tensiune in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Salut, Am si eu o intrebare, poate ca o sa fie destul de "stupida" dar totusi mai bine intreb decat sa imi para rau ulterior Detin un Xl700V, schimbat proaspat lantul si pinioane, mi-am lasat un joc de aproximativ 3cm la, lant. Intrebare mea aste (Alta intrebare ) Daca duc un pasager si combinat ar fi undeva la un 200Kg+ , la denivelari mai pronuntate cand lucreaza amortizorul mai mult, exista riscul ca practic sa se "deplaseze" bascula(stiu, bascula e fixata in cadru, dar parca totusi am nelamuriri) in asa fel incat sa imi intinda prea tare lantul? Sau nu are nimic de a face ? Va multumesc ! Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza. Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul. Ce model ai luat? Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului. Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Incearca sa reglezi intinderea lantului asa cum zice la carte. 4cm. Poti sa lasi si un pic mai mult, gen 5 cm, dar va trebui sa il mai intinzi mai frecvent pentru a nu il lasa prea larg pe masura ce se uzeaza. Bascula trece de pozitia unde lantul este cel mai intins si daca mergi singur. Chiar daca atunci cand doar stai pe mobra, nu pare, la o groapa, sau valuri pe drum, se va deplasa suficient cat sa intinda maxim lantul. Asa cum am scris si mai sus, aici e link-ul: https://www.aliexpress.com/item/2pcs-125W-12V-3000LM-U5-LED-Transform-Spotlight-Motorcycle-Headlight-Aluminum-Alloy-Material-High-Brightness-Easy/32771142448.html?spm=2114.13010608.0.0.2kuXZm Pentru montat pe mobra voi folosi alte coliere decat cele cu care a venit. Am luat coliere pt teva, cu mansoane de cauciuc. Avantajul de care am nevoie este sa pot roti toata lampa fata de axul surubului de prindere al colierului. Vezi ca proiectoarele astea nu au LED-uri CREE, si nici nu sunt de firma. Eu m-am uitat pentru ceva mai ieftin. Cele care au LED CREE costa vreo 20-25 USD bucata. Triunghiul format intre axul pinionului de trectiune, axul rotii spate si guguloiul articulat numit "oase" ala de prinde bascula in sasiu/ cadru; transpus in geometria euclidiana iti spune clar cat sa te joci sau nu cu intins lantul. Restul e poveste cum bine zicea un filozof in viata. Oricum lantul se lungeste prin uzura si e bine sa-l tii din reglaj spre scurt in limitele admise, fiindca de n-ai timp sa-l bagi in seama o vreme el tot "creste"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Salutare grup, după14 ani de motociclit din care 9 pe Diversion, poposesc pe aici cu un TA din 99, de care sunt super încântat, deocamdată facem cunoștință... Îmi place V 2-ul, poziția în șa, felul cum mă scoate din viraj cuplul motor, ghidonul larg... În fine, e exact ce îmi doream! Bonus, înghite cu nonșalanță drumuri execrabile, dar care mereu duc către locuri superbe, pe scurt, România! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Vezi ca ai pana pe spate Sa-l calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Hehe! Mulțumim nenea! Mă voi conforma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 Salutare, are cineva o pereche de manere pentru pasager ? Arunc o bere inspre el pe langa cost evident. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 (editat) Ca astea (de care se tine tipa din spate)? Editat Mai 9, 2017 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Creambigman Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Ca astea (de care se tine tipa din spate)? Nu vad imaginea. Este vorba de acestea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Buuun! Prima tură mai lungă (cam 350 km) pe drumuri județene (Arad - Lipova - Bata - Săvârșin - Julița - Gurahonț - Vârfurile și retur), drumuri virajate, porțiuni cu serpentine, asfalt mai bun sau mai puțin grozav. Traseul este genial, am evitat DN 7-le plin de tiruri și trafic de tot felul (în afară de vreo 8 km Săvârșin - Julița), am trecut prin sate frumoase, păduri care acum după ploile astea îți dau oxigen cu compresorul, vaci, bivoli, oi, câini, căruțe, tot tacâmul! TA-ul este superb! După 9 ani pe Diversion reînvăț să merg cu motorul, felul cum șe lasă și se cere apăsat pe interiorul virajului, ca mai apoi să-ți ofere un cuplu de tractor la ieșire din viraj e ca un bilet la carusel! Recunosc că în ultima vreme devenisem un motociclist blazat, feelingul nu mai era acolo, plus că redescoperisem bicicleta, dar de cănd toarce v 2-ul sub mine s-a schimbat total ecuația! Plusuri - poziție condus, motor, cu tot ce ține de el - funcționare, sound, cuplu, frână motor, etajare cutie, suspensii, frâne - PD 10 e cu 2 discuri față și al meu are furtunuri oțelite. Minsusri - tot legat de poziție, ghidonul e puțin prea depărtat (e aftermarket, dar respectă forma originalului), protecție vânt în zona căștii - sunt limitări constructive, totuși se stă cu spatele aproape vertical, deși am parbriz touring Givi. Per total, i got my smile back (și eu și soția), este exact ce îmi doream, mi se pare cea mai logică alegere pt. condițiile noastre, iar la banii ăștia le cam face bine pe toate! A, și mi-a consumat 4.5%! Eu zic că e bine... PS : l-am dotat și cu topcase Oxford de 44 l(încap 2 căști integrale), găsit în magazin în Arad. j Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Peste 2 ani vii la mine sa cumperi Africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Montează risere de 3-4 cm, dacă îţi permit cablurile şi va fi altceva. Testat deja pe Vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 salutare, am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Montează risere de 3-4 cm, dacă îţi permit cablurile şi va fi altceva. Testat deja pe Vstrom. S-a rezolvat! E altă viață! Mulțumim nenea Korben! PS. M-am dat un pic cu un Shadow 750 și mi-au ieșit gărgăunii chopperistici din cap (după alte două experiențe similare cu o Viroagă și un Vulcan 800 mai demult). Pur și simplu nu e pentru mine! Mi se pare că faci wrestling în timp ce te dai cu motorul...în fine, ador (noua) poziție pe TA. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 (editat) salutare, am un prieten cu un transalp de prin 2003 cred si incepe sa-i faca tot mai urat pornirea din cauza H.I.S.S. - ului. Voi v-ati intalnit cu problema asta? ce rezolvari ati avut? multumesc Salut, Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta). Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei. Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult... Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant. Editat Mai 16, 2017 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Salut, Si eu am patit problema asta, uneori nu citeste cheia, ramane ledul aprins. O data chiar am stat 15 min fara sa pot face nimic...posibil din cauza caldurii ( a stat multa vreme in soare vara trecuta). Ca si rezolvare, mi s-a zis sa schimb cheia. Dar am doar una asa ca o sa incerc copierea ei. Eliminarea HISS nu e o varianta, costa foarte mult... Incearca si pe alte forumuri din alte tari, poate gasesti ceva mai relevant. ok...mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Si eu am mai avut probleme cand a stat mai mult in soare... In schimb am observat ca "isi da drumul" mai repede daca, chiar cu becul HISS aprins, ii dau f. putin la automat (abia ating butonul), apoi kill switch oprit, apoi pornit, apoi porneste si motorul. Acum ca am scris asta... poate sa fie o problema de contact imperfect, sau mizerie care face masa in blocul de contact din dreapta.... merita curatat. In urma ultimei experiente cu probleme la incarcare as recomanda chiar sa gasesti mufe pe traseul cititorului de chip, si sa le cureti. Ba mai mult, tocmai ce am rezolvat problema cu o legatura in partea stanga, sub carena laterala (sub sha), si am observat ca nu era bagata pana la capat mufa in ICU (calculatorul de aprindere - in loc de CDI). Era destul praf pe acolo, acum am curatat-o si am pus-o la loc. Cu timpul se va vedea daca ajuta sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 (editat) ieri... ] . Editat Mai 18, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 ieri... ] . Frumoase namoale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Frumoase namoale ! Codlea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 (editat) Va salut. Unde pot gasi placute frana nissin fata pentru pd10? Multumesc Editat Mai 22, 2017 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 @florinelu07: Prima foto = front page de AdvRider. Nice . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salutari! De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10. Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria.. Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salutari! De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10. Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria.. Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna? Multumesc! ai masurat sa vezi ce tensiune ai pe baterie cu/fara far aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salut, sa incerci inainte sa iei releu sa desfaci mufele si sa dai si cu spray de contacte. Sa masori si cand e turata si la relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.