Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca o cumpar din DE ( sa va duce cineva sa o aduca pe un trailer sau ceva similar ), cam cat ma va costa in RO partea de inmatriculare, Rar etc ?

 

(adica sa am toate actele in regula la ea ).

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 17:15 -------------</small><br/>Daca o cumpar din DE ( sa va duce cineva sa o aduca pe un trailer sau ceva similar ), cam cat ma va costa in RO partea de inmatriculare, Rar etc ?

 

(adica sa am toate actele in regula la ea ).

 

sal,

 

price pt adus pe trailer este in jur de 150 euroi din DE, pe mine inmatricularea, Rar,aigurarea ma costat aprox 800 lei!!! :what:

 

 

vest

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

 

price pt adus pe trailer este in jur de 150 euroi din DE, pe mine inmatricularea, Rar,aigurarea ma costat aprox 800 lei!!! :what:

vest

 

800 ron adica 8 mil vechi numai sa o inscri ,frate dar cat a costat rar asigurare si inmatriculare? sau plus adusa cu trailer? a iesit 800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ca proaspat posesor de Transalp am vazut ca trebuie sa schimb lantul si cel putin foaia(la pinionul de la cutie nu m-am uitat ca trebuie sa dau capacul jos, dar presupun ca e in aceeasi stare ca si foaia, adica uzat) si deoarece nu intentionez sa o folosesc off-road a venit intrebarea: nu ar fi mai bine un alt raport final de transmisie pentru micsorarea turatiei la aceeasi viteza de croaziera si implicit micsorarea consumul, sacrificand astfel demarajul ...din cate am gasit pe net , kitul original are 15 dinti pinionul de atac, 47 de dinti foaia si 118 zale lantul => un raport de transmisie de 0.3191 ,la Africa Twin are 16 dinti pinionul de atac, 46 de dinti foaia si 124 zale lantul =>raport de transmisie 0.3478.

Am incercat sa calculez diferenta de viteza astfel: la 5000 rot/ min, tr. 5=> v~100km/h

Stiind ca roata are aprox 1 m diametru => 100km/h=8.91rot/s=534.6 rot/min.

Turatia rotii se obtine ca produs al turatiei motorului(5000rot/min) si rapoartele de transmisie [cel primar (Kp), treapta cuplata(Kcv => respectiv I , II , III, IV sau V ) si raportul de transmisie final ( 0.3191) ] =====>

Tr=Tm*Kp*Kcv*Kf => 534.6=5000*Kp*Kcv*0.3191

(daca as cauta in carte as gasi si rapoartele de transmisie primar si cel al cutiei de viteze in tr V , dar nu ma intereseaza pentru ca in cazul de fata se pot considera ca si constante)

====> 5000*Kp*Km=1675.33 rot/min ale arborelui secundar ale cutiei(implicit ale pinionului de atac al transmisiei finale)

Cu pinioanele de Africa vom avea

v=5000*Kp*Kcv*Kf, unde Kf=0.3478 ===> V=1675.33*0.3478=582.68rot/ min ale rotii spate ceea ce inseamna exact v=109.77km/h

La 100 km/h am avea o turatie de 4588 rot/ min ale motorului.

Sincer, dupa ce am inceput sa scriu acest post am calculat si ma asteptam ca diferenta sa fie mai mare ....

Poate ca am gresit undeva....

Si totusi, a incercat cineva??? Merita???

Daca am gresit formulele sau modul de abordare a problemei matematice imi cer scuze...=> circumstante atenuante >>>> student anul 4 la constructii.

 

A mai fost careva framantat de probleme de genul??? :what:

 

Am uitat sa zic, am un Transalp 600V PD06 model K din 90.

post-771-1202622966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune,

Stie careva cum rezolv semnalizarea care nu vrea sa porneasca.Am incercat cu mufele curatate dar na functionat.UNDE SA MA UIT.

Mersii :what:

 

--- Mesaj completat în 10 Feb 2008 09:44 -------------

Salutare,

 

Sunt nou pe forum, insa acum cateva zile mi-a zis un prieten de TransAlp (mentionez ca nu am mai avut moto pana acum) si pur si simplu m-am indragostit de ea.

 

Vreau sa stiu de unde pot sa o cumpar in RO ? Sau e mai bine sa mi-o aduca cineva din DE ? ( nu vreau versiunea noua si scumpa, ceva pe la 2500-3200 euro ).

 

Ce alte sfaturi imi puteti da ?

Italia ebay e sfatul meu.Ieftin si bun mai putin transport si radiere acolo(400 euroi ma costat).http://cgi.ebay.it/Splendida-Honda-Transalp-650_W0QQitemZ180212346963QQihZ008QQcategoryZ9806QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Dai untelefon daca stie careva italiana si te intelegi.

Succes.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal sunt proaspatul posesor a unui transal 600 (pd 06).

Insa am o mica problema:

la pornire de pe loc viteza I nu amr puet pana la aprox 2500rot/min dupa 2500

are o explozie de putere la fel si in vitezele II III ......

Deci inte 800 (relanti)-2500 rpm parca e mobra

Ce sfaturi mi ati putea da ?

 

in rest e super.#

 

merci anticipat

post-30220-1202636120_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ca proaspat posesor de Transalp am vazut ca trebuie sa schimb lantul si cel putin foaia(la pinionul de la cutie nu m-am uitat ca trebuie sa dau capacul jos, dar presupun ca e in aceeasi stare ca si foaia, adica uzat) si deoarece nu intentionez sa o folosesc off-road a venit intrebarea: nu ar fi mai bine un alt raport final de transmisie pentru micsorarea turatiei la aceeasi viteza de croaziera si implicit micsorarea consumul, sacrificand astfel demarajul ...din cate am gasit pe net , kitul original are 15 dinti pinionul de atac, 47 de dinti foaia si 118 zale lantul => un raport de transmisie de 0.3191 ,la Africa Twin are 16 dinti pinionul de atac, 46 de dinti foaia si 124 zale lantul =>raport de transmisie 0.3478.

Am incercat sa calculez diferenta de viteza astfel: la 5000 rot/ min, tr. 5=> v~100km/h

Stiind ca roata are aprox 1 m diametru => 100km/h=8.91rot/s=534.6 rot/min.

Turatia rotii se obtine ca produs al turatiei motorului(5000rot/min) si rapoartele de transmisie [cel primar (Kp), treapta cuplata(Kcv => respectiv I , II , III, IV sau V ) si raportul de transmisie final ( 0.3191) ] =====>

Tr=Tm*Kp*Kcv*Kf => 534.6=5000*Kp*Kcv*0.3191

(daca as cauta in carte as gasi si rapoartele de transmisie primar si cel al cutiei de viteze in tr V , dar nu ma intereseaza pentru ca in cazul de fata se pot considera ca si constante)

====> 5000*Kp*Km=1675.33 rot/min ale arborelui secundar ale cutiei(implicit ale pinionului de atac al transmisiei finale)

Cu pinioanele de Africa vom avea

v=5000*Kp*Kcv*Kf, unde Kf=0.3478 ===> V=1675.33*0.3478=582.68rot/ min ale rotii spate ceea ce inseamna exact v=109.77km/h

La 100 km/h am avea o turatie de 4588 rot/ min ale motorului.

Sincer, dupa ce am inceput sa scriu acest post am calculat si ma asteptam ca diferenta sa fie mai mare ....

Poate ca am gresit undeva....

Si totusi, a incercat cineva??? Merita???

Daca am gresit formulele sau modul de abordare a problemei matematice imi cer scuze...=> circumstante atenuante >>>> student anul 4 la constructii.

 

A mai fost careva framantat de probleme de genul??? :what:

 

Am uitat sa zic, am un Transalp 600V PD06 model K din 90.

Se pare ca pe tine chiar te framanta.Incearca unu de 16 vezi cum o sa-ti placa.Pareri aici cred ca o sa fie de tot felul.De exemplu eu am de 14 fatza. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800 ron adica 8 mil vechi numai sa o inscri ,frate dar cat a costat rar asigurare si inmatriculare? sau plus adusa cu trailer? a iesit 800

 

 

sal,

 

partea made in RO..... :what: a fost cam 800 lei noi,eu am adus-o cu remorca personala.Dusseldorf-Arad.cam tot 150 de euroi poate ceva mai mult. :kiss:

 

vest

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..din cate am gasit pe net , kitul original are 15 dinti pinionul de atac, 47 de dinti foaia si 118 zale lantul => un raport de transmisie de 0.3191 ,la Africa Twin are 16 dinti pinionul de atac, 46 de dinti foaia si 124 zale lantul =>raport de transmisie 0.3478.

Bre, dar stiu ca te-ai complicat, nu gluma

Nu era mai simplu sa faci 0.3478 / 0.3191 = 1.0899....?? :what:

Pe langa asta, Africa Twin are putere mai mare (si cred ca si alte rapoarte de transmisie in cutie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal sunt proaspatul posesor a unui transal 600 (pd 06).

Insa am o mica problema:

la pornire de pe loc viteza I nu amr puet pana la aprox 2500rot/min dupa 2500

are o explozie de putere la fel si in vitezele II III ......

Deci inte 800 (relanti)-2500 rpm parca e mobra

Ce sfaturi mi ati putea da ?

 

in rest e super.#

 

merci anticipat

 

Felicitari pt achizitie!! Si a mea facea la fel cand am luat-o, verifica daca ai suruburi de aer sigilate ( daca nu s-ar putea ca fostul propietar sa fi facut vre-un tunning!!!), dar cea mai simpla si foarte probabila problema cred ca e la colierele dintre carburatoare si cilindri ( cum a fost in cazul meu), care se slabesc si trage aer fals pe acolo, poti sa verifici usor cu un spray de pornire motoare ( gasesti sigur pe la cineva care are masina diesel mai veche) si dai intre carburatoare si cilindri, daca se tureaza sau tinde sa se inece( asta la relanti ) inseamna ca prinde aer fals.

Sper sa iti fie de folos.

Cati mai multi km fara incidente!!!!

See u on streets

Editat de dan_motor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal sunt proaspatul posesor a unui transal 600 (pd 06).

Insa am o mica problema:

la pornire de pe loc viteza I nu amr puet pana la aprox 2500rot/min dupa 2500

are o explozie de putere la fel si in vitezele II III ......

Deci inte 800 (relanti)-2500 rpm parca e mobra

Ce sfaturi mi ati putea da ?

 

in rest e super.#

 

merci anticipat

 

 

am vazut si raspunsul colegului. eu ma pricep mai putin, dar din cate stiu eu... relantiul la transalp este la 1500... la dacie e la 800. si e firesc ca dupa 2500 sa ia putere, daca cuplu maxim este... departe ca daca dau cifere sigur o sa vorbesc prostii, dar eu schimb pe la 5-6k si chiar mai sus uneori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si raspunsul colegului. eu ma pricep mai putin, dar din cate stiu eu... relantiul la transalp este la 1500... la dacie e la 800. si e firesc ca dupa 2500 sa ia putere, daca cuplu maxim este... departe ca daca dau cifere sigur o sa vorbesc prostii, dar eu schimb pe la 5-6k si chiar mai sus uneori...

 

Din cate stiu eu relantiul la TA de 600 este undeva cuprins intre 1100 si 1300 rpm, dupa datele din manual :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu relantiul la TA de 600 este undeva cuprins intre 1100 si 1300 rpm, dupa datele din manual :wink:

 

 

hm... am pus mana pe manual si surpriza: 1300 plus/minus 100. ideea era ca 800 e prea putin si e normal sa nu aiba putere. nu sa ne duelam in cunostinte ca eu recunosc ca sunt varza

post-19735-1202818790_thumb.jpg

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm... am pus mana pe manual si surpriza: 1300 plus/minus 100. ideea era ca 800 e prea putin si e normal sa nu aiba putere. nu sa ne duelam in cunostinte ca eu recunosc ca sunt varza

si eu stiam tot 1300 +/- 100 si chiar e mai bine sa fie un piiiiicutz mai turat oricum ...

Ati vazut cati transalpisti noi pe aici ? FOARTE TARE FRATE toata lumea isi ia transalp CA E BUN!

P.s ma confrunt si eu mai nou cu aceasi problema ca si JAKALU .... nu mai blinkereste semnalu domnule sta aprins si gata ! sa fie blinkeru (releul ) dus? :wink: ...pun poze cu proaspat renovata mea vacutza :kiss:

post-8699-1202944267_thumb.jpg

post-8699-1202944276_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o poza,cu viitorul meu transalp. Acum astept sa-i scoata proprietarul numere rosii sa-l pot lua pe roti.

post-10567-1202997118_thumb.jpg Deocamdata am cheile de la el. :lol:

 

bine ai venit in club :kiss:

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 16:54 -------------</small><br/>

si eu stiam tot 1300 +/- 100 si chiar e mai bine sa fie un piiiiicutz mai turat oricum ...

Ati vazut cati transalpisti noi pe aici ? FOARTE TARE FRATE toata lumea isi ia transalp CA E BUN!

P.s ma confrunt si eu mai nou cu aceasi problema ca si JAKALU .... nu mai blinkereste semnalu domnule sta aprins si gata ! sa fie blinkeru (releul ) dus? :wink: ...pun poze cu proaspat renovata mea vacutza :lol:

 

 

frate, m-ai spart, arata super. sa te vad si la drum :)

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o poza,cu viitorul meu transalp. Acum astept sa-i scoata proprietarul numere rosii sa-l pot lua pe roti.

post-10567-1202997118_thumb.jpg Deocamdata am cheile de la el. :kiss:

 

felicitari, bine ai venit si sa-l stapanesti sanatos! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Unde gasesc in Bucuresti ulei mineral 10W40 sau 15w40 si filtru de ulei pt. Transalp 600?

Aveti idee cam ce preturi sunt si care sunt mai bune?

Poate ca s-a mai scris da nu prea am timp sa caut.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut e vreo diferenta intre modelu de 600 si cel de650,ma refer la comfort,putere,consum.adica merita mai multi bani?am gasit transalp 1999 la 2700eurro e mult?ma bate gandul sa-l cumpar.salutare :kiss:

diferentele sint: citiva cai in plus care se simt

consum putin mai ridicat la modelul de 650

inaltimea sei putin mai joasa

mutata aprinderea de sub sa ( deci nu mai stai cu frica la hopuri)

amortizor spate reglabil

locas depozitare sub sa

indicator benzina

sistem antifurt cu procesor in cheie

material sa impermeabil si mult mai aderent

design inbunatatit ( apara mai bine genunchii la curentii de aer)

 

cam asta am remarcat ( din experienta)

 

--- Mesaj completat în 16 Feb 2008 23:39 -------------

Salut, ca proaspat posesor de Transalp am vazut ca trebuie sa schimb lantul si cel putin foaia(la pinionul de la cutie nu m-am uitat ca trebuie sa dau capacul jos, dar presupun ca e in aceeasi stare ca si foaia, adica uzat) si deoarece nu intentionez sa o folosesc off-road a venit intrebarea: nu ar fi mai bine un alt raport final de transmisie pentru micsorarea turatiei la aceeasi viteza de croaziera si implicit micsorarea consumul, sacrificand astfel demarajul ...din cate am gasit pe net , kitul original are 15 dinti pinionul de atac, 47 de dinti foaia si 118 zale lantul => un raport de transmisie de 0.3191 ,la Africa Twin are 16 dinti pinionul de atac, 46 de dinti foaia si 124 zale lantul =>raport de transmisie 0.3478.

Am incercat sa calculez diferenta de viteza astfel: la 5000 rot/ min, tr. 5=> v~100km/h

Stiind ca roata are aprox 1 m diametru => 100km/h=8.91rot/s=534.6 rot/min.

Turatia rotii se obtine ca produs al turatiei motorului(5000rot/min) si rapoartele de transmisie [cel primar (Kp), treapta cuplata(Kcv => respectiv I , II , III, IV sau V ) si raportul de transmisie final ( 0.3191) ] =====>

Tr=Tm*Kp*Kcv*Kf => 534.6=5000*Kp*Kcv*0.3191

(daca as cauta in carte as gasi si rapoartele de transmisie primar si cel al cutiei de viteze in tr V , dar nu ma intereseaza pentru ca in cazul de fata se pot considera ca si constante)

====> 5000*Kp*Km=1675.33 rot/min ale arborelui secundar ale cutiei(implicit ale pinionului de atac al transmisiei finale)

Cu pinioanele de Africa vom avea

v=5000*Kp*Kcv*Kf, unde Kf=0.3478 ===> V=1675.33*0.3478=582.68rot/ min ale rotii spate ceea ce inseamna exact v=109.77km/h

La 100 km/h am avea o turatie de 4588 rot/ min ale motorului.

Sincer, dupa ce am inceput sa scriu acest post am calculat si ma asteptam ca diferenta sa fie mai mare ....

Poate ca am gresit undeva....

Si totusi, a incercat cineva??? Merita???

Daca am gresit formulele sau modul de abordare a problemei matematice imi cer scuze...=> circumstante atenuante >>>> student anul 4 la constructii.

 

A mai fost careva framantat de probleme de genul??? :wink:

 

Am uitat sa zic, am un Transalp 600V PD06 model K din 90.

 

 

Eu iti sugerez sa-ti iei un turing care sa-ti satisfaca pofta de a merge intis la drum lung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. tocmai am luat si eu un transalp xl 650 si poate ma puteti ajuta cu un sfat : anvelopele cu care am luat-o sunt 90x90x17 spatele si 90x90x21 fata. ma intereseaza sa ii pun niste anvelope mai mari, de exemplu 130x80x17 spate si poate 110x80x21 pe fata. credeti ca as putea monta astfel de anvelope in conditiile in care drumurile mele vor fi cam 80% asfalt si 20% off road, si nu hard, ci drumuri de munte. poate ma sfatuiti si pe mine ce ar merge mai bine pentru un astfel de regim, si cam ce marca ar fi mai bune pentru aderenta asfalt mai ridicata (viraje sigure, ploaie etc). Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90x90x17 ????

pe spate? esti sigur? ar fi trebuit sa fie cel putin 120/80-17 daca nu chiar 130/80-17

nu am mai auzit sa aiba cineva asa anvelopa mica pe spate

in alta ordine de idei, poti alege, la preturi convenabile, marca Mitas, eu am E-08, care sun cam 90% pt asfalt

E-07 e un pic mai cramponat, dar merge binisor si pe asfalt

desigur, daca ai bani, iti recomand Michelin Anakee

 

e-07.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proaspat posesor de transalp, caut urgent topcase!! :cheers:

sugestii???!!! :huh:

 

 

daca e asa urgent, te duci la honda bikes si dai vreo 1000 de lei pe el. daca nu... cauti si tu prin magazine sau comanzi la louis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proaspat posesor de transalp, caut urgent topcase!! :cheers:

sugestii???!!! :huh:

da, are barbarossa

te invit si pe tine sa te inscrii in forumul nostru

da click pe linkul de mai jos

invitatia e valabila pentru toti posesorii de Transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...