Sari la conținut

Postări Recomandate

pai la honda. undeva intre 350 si 400 de lei... te duci ci talonu si ti-o da la culoare cu stikere pe ea.

ps. pune-ti crashbar

 

 

Unde la honda ? Este un site ? Sau un numar de telefon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde la honda ? Este un site ? Sau un numar de telefon

 

sau www.honda-bikes.ro

post-19735-1213018107_thumb.jpg

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un online shop super fain din Anglia. E testat de mine si de un prieten.

 

www.wemoto.com

 

Sa va dau un exemplu:

 

mi-am cautat la noi un disc fata de TA din 97 si un ambreiaj. La noi se invartea totul scurt peste 600 roni, iar pe wemoto.com am gasit cu tot cu transport la 450 roni (transformat din LIRA lor). Am platit cu cardul (nu e necesar cont), am primit un eMail cu un nr de comanda. Partea mai naspa e ca am primit pachetul dupa vreo 2 saptamani - vine cu posta normala, dar un prieten care a comandat numai o maneta de frana a primit intr-o saptamana.

 

Am montat totul, se potriveste de minune.

 

Site-ul e super simplu, nu au investit mult baietii, dar de seriosi sunt fff seriosi. Recomand din inima.

 

Toate cele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in leg cu wemoto.com , am vaz ca au la XL650V filtru de aer conic .... ce stiti de treaba asta ? merge montat conic ?

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, dupa o lung asteptare mi-a venit si mie vacuta din germania, primele impresi ar fi ca e grea si frana preferata la voschod, cea de picior, nu o mai pot folosi, pierd aderenta pe spate foarte usor in special pe asfalt ud, iin schimb are o frana de motor de ti-e mai mare dragul sa o folosesti. Acum vin intrebarile

 

- ce tip de benzina trebuie ?

- ulei la motor de care sa-i pun si la cati km, fiecare schimb de ulei implica si schimbatul filtrului de ulei?

- are curea de distributie sau lant care trebuiesc schimbate? (la voschod in loc de curea aveam un ciorap de dama :crack: , acu pe bune chiar nu stiu care e treaba cu distributia)

si in rest ceva sfaturi cu verificarile si intretinerile care trebuiesc facute la o vaca proaspat cumparata si la care nu-i cunosti istoricul.

 

Mersi

 

Numai Bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, dupa o lung asteptare mi-a venit si mie vacuta din germania, primele impresi ar fi ca e grea si frana preferata la voschod, cea de picior, nu o mai pot folosi, pierd aderenta pe spate foarte usor in special pe asfalt ud, iin schimb are o frana de motor de ti-e mai mare dragul sa o folosesti. Acum vin intrebarile

 

- ce tip de benzina trebuie ?

- ulei la motor de care sa-i pun si la cati km, fiecare schimb de ulei implica si schimbatul filtrului de ulei?

- are curea de distributie sau lant care trebuiesc schimbate? (la voschod in loc de curea aveam un ciorap de dama :crack: , acu pe bune chiar nu stiu care e treaba cu distributia)

si in rest ceva sfaturi cu verificarile si intretinerile care trebuiesc facute la o vaca proaspat cumparata si la care nu-i cunosti istoricul.

 

Mersi

 

Numai Bine :friends:

 

 

S-o stapanesti sanatos

Fiind si eu in cautarea unei vacute poate poti sa ma ajuti cu niste detalii ( de unde ai luat-o, cu cat, in cat timp a adus-o, cat ai dat avans etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 5 ies de la servici si ma duc in peco sa alimentez, revin insistent cu intrebarea ce benzina bagati voi 95, 98 cu pb fara pb, petrom omv..., ce recomandati?

mersi

a si de cati litri e rezervorul?

Editat de badogistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 5 ies de la servici si ma duc in peco sa alimentez, revin insistent cu intrebarea ce benzina bagati voi 95, 98 cu pb fara pb, petrom omv..., ce recomandati?

mersi

a si de cati litri e rezervorul?

 

 

rezervorul e de 18 L; eu bag benzina de 95 de la omv/petromV si merge ok, cu plumb nici nu cred ca se mai gaseste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai schimbat cineva rulmentii(cei doi) de la ghidon ?

Eu am avut cu bile si vreau sa pun cu cilindri(mai buni).

Si pentru ca vorbea cineva de frana de motor ... voi cat de des o folositi?

In afara orasului eu cred ca am mers si 200km drum intins fara sa ma ating de frana, doar frana de motor (fara schimbat vitezele in jos).

Si inca una la care ar trebui un sondaj: voi la ce turatie schimbati ?

Initial schimbam pe la 5k indiferent de viteza.

Cineva mi-a spus ca ar fi mai bine ca din 1 in 2 sa schimb la turatii mai mici ca e mai bine asa (logica nu am descifrat-o inca), in rest acum schimb pe la 6-6,5k :friends: dar mi-a fost frica sa mai calculez consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am A-ul de aprox o luna; si vaca la fel. Am citit pe aici: /index.php?...00063&st=10 ca la moto nu se (prea) foloseste ambreiajul la schimbarea vitezelor in mers ceea ce ma mira. Eu schimb ca la masina ambreiaj+treapta sus (sau jos) nici nu ma gandeam ca poate fi altfel :friends: (scuzati-mi ignoranta). In scoala nu mi-a spus nimeni nimic de schimbare vitezelor.

 

Deci cum e ? Cu ambreiaj sau fara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am A-ul de aprox o luna; si vaca la fel. Am citit pe aici: /index.php?...00063&st=10 ca la moto nu se (prea) foloseste ambreiajul la schimbarea vitezelor in mers ceea ce ma mira. Eu schimb ca la masina ambreiaj+treapta sus (sau jos) nici nu ma gandeam ca poate fi altfel :friends: (scuzati-mi ignoranta). In scoala nu mi-a spus nimeni nimic de schimbare vitezelor.

 

Deci cum e ? Cu ambreiaj sau fara ?

Recomandabil cu ambreiaj. CA de aia a fost facut. Cutia la moto e altfel decat la masina. In sus se mai poate si fara ambreiaj, dar trebuie sa stii turatia. Adica daca nu smuceste si nu se aude nimic e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu inca o intrebare, ma uit prin manualul in engleza al transalpului si nu stiu ce vrea sa fie "charcoal canister", poate ma ajuta cineva cu o explicatie, ce face canistra aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am A-ul de aprox o luna; si vaca la fel. Am citit pe aici: /index.php?...00063&st=10 ca la moto nu se (prea) foloseste ambreiajul la schimbarea vitezelor in mers ceea ce ma mira. Eu schimb ca la masina ambreiaj+treapta sus (sau jos) nici nu ma gandeam ca poate fi altfel :friends: (scuzati-mi ignoranta). In scoala nu mi-a spus nimeni nimic de schimbare vitezelor.

 

Deci cum e ? Cu ambreiaj sau fara ?

 

 

Chestia cu schimbatul vitezei fara ambreiaj am invatat-o dupa ceva timp de mers pe motor.

E utila, dar trebuie sa simti motorul, cand ajunge la turatia optima de schimbat viteza.

Cand e suficient de turat motorul, ridici schimbatorul usor, fara fortare, il simti blocat in punctul acela superior, apoi reduci putin gazul, pt a permite intrarea in treapta superioara de viteza.

Dupa ce s-a facut schimbarea, gaz din nou.

Toata smecheria este sa nu fie o manevra brutala.

Pe schimbat in inferioara folosesc ambreiajul.

Alt secret nu-i.

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-ti un bine si schimba normal, deocamdata. Esti prea la inceput sa incerci manevre care ti-ar distrage atentia!

 

 

Nu am de gand sa fac experiente in trafic, dar un drum necirculat / neasfaltat gasesc eu. :friends:

Pe langa TM sunt o gramada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai schimbat cineva rulmentii(cei doi) de la ghidon ?

Eu am avut cu bile si vreau sa pun cu cilindri(mai buni).

Si pentru ca vorbea cineva de frana de motor ... voi cat de des o folositi?

In afara orasului eu cred ca am mers si 200km drum intins fara sa ma ating de frana, doar frana de motor (fara schimbat vitezele in jos).

Si inca una la care ar trebui un sondaj: voi la ce turatie schimbati ?

Initial schimbam pe la 5k indiferent de viteza.

Cineva mi-a spus ca ar fi mai bine ca din 1 in 2 sa schimb la turatii mai mici ca e mai bine asa (logica nu am descifrat-o inca), in rest acum schimb pe la 6-6,5k :friends: dar mi-a fost frica sa mai calculez consumul.

Eu schimb pe la 4-5mii. 6,5k in cazuri normale mi se pare exagerat.

 

 

 

Din cand in cand mi se intampla un lucru ciudat, cand turez motorul brusc pana la 6-7mii de ex. in oras cand e cazul parca ar sari din viteza adica turatia creste dar viteza nu. Dau drumu la acceleratie si cand turatia cade inapoi pe la 5000 motorul trage din nou. Banuiesc ca e ceva cu ambreiajul. Aveti idee ce se intampla?

Editat de kelemenjjanos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau drumu la acceleratie si cand turatia cade inapoi pe la 5000 motorul trage din nou. Banuiesc ca e ceva cu ambreiajul. Aveti idee ce se intampla?

Patineaza ambreiajul, am observat si eu la a mea daca am facut demaraje hotarate

Urmatorul simptom e ca nu mai poti scoate di a I-a, agata. Un feac: discuri noi. Vezi ca are cineva pe forumul nostru la "Talcioc"

 

revin cu inca o intrebare, ma uit prin manualul in engleza al transalpului si nu stiu ce vrea sa fie "charcoal canister", poate ma ajuta cineva cu o explicatie, ce face canistra aia.

Daca ai sa te uiti mai bine, ai sa vezi ca e la modelele pt USA

E pentru filtrarea gazelor recirculate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, dupa o lung asteptare mi-a venit si mie vacuta din germania, primele impresi ar fi ca e grea si frana preferata la voschod, cea de picior, nu o mai pot folosi, pierd aderenta pe spate foarte usor in special pe asfalt ud, iin schimb are o frana de motor de ti-e mai mare dragul sa o folosesti. Acum vin intrebarile

 

- ce tip de benzina trebuie ?

- ulei la motor de care sa-i pun si la cati km, fiecare schimb de ulei implica si schimbatul filtrului de ulei?

- are curea de distributie sau lant care trebuiesc schimbate? (la voschod in loc de curea aveam un ciorap de dama :crack: , acu pe bune chiar nu stiu care e treaba cu distributia)

si in rest ceva sfaturi cu verificarile si intretinerile care trebuiesc facute la o vaca proaspat cumparata si la care nu-i cunosti istoricul.

 

Mersi

 

Numai Bine :friends:

Salut.

Benzina se foloseste de 95, fara plumb.

Uleiul mentionat in manual si care se foloseste de obicei este 10W40 semisintetic. Conform manualului se schimba odata la 12000km sau la 12 luni, care dintre ele intervine prima. La schimbarea uleiului se schimba si filtrul.

TA-ul are 2 lanturi de distributie, unul pe fiecare cilindru, si nu se schimba asa de des, cred ca numai in cazuri extreme, cand incep sa scoata sunete ciudate, chiar nu stiu daca e mentionat in foaia de intretinere la cat timp se schimba...

 

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci daca nu stii istoricul, este sa schimbi uleiul si filtrul de ulei... Apoi verificat culoare bujii, filtru de aer sa nu fie imbacsit... nivel lichid de racire in vasul de rezerva... placute de frana, nivel si culoare lichid de frana, lant transmisie (lantul adica :bounce: ), pinioane...

Felicitari pentru achizitie!

 

Turatia la care schimb vitezele este de obicei 4-5000, poate din I in II la 3000, de fiecare data folosesc ambreiajul ca nu ma doare mana, frana de motor este intr-adevar foarte eficace... cum iei mana din acceleratie se simte imediat, eu folosesc frana normala uneori doar ca sa ma opresc de tot sau la urgente...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult Belbody, am sa ma pun maine pe verificat si scimbat uleiul, sa am ocupatie pana rezolv inmatricularea, spune-mi si mie ce marca de ulei folosesti cu succes ( in sensul ca nu ai avut probleme cu ambreajul, sa patineze) si lichidul de frana conteaza de care pun sau merg toate indiferent de marca, la lichidul de racire m-am uitat si e suficient.

Mersi si lui Korben Dallas, am citit eu in engleza cam ce ar face cutia respectiva dar mi s-a parut ciudata functionalitatea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult Belbody, am sa ma pun maine pe verificat si scimbat uleiul, sa am ocupatie pana rezolv inmatricularea, spune-mi si mie ce marca de ulei folosesti cu succes ( in sensul ca nu ai avut probleme cu ambreajul, sa patineze) si lichidul de frana conteaza de care pun sau merg toate indiferent de marca, la lichidul de racire m-am uitat si e suficient.

Mersi si lui Korben Dallas, am citit eu in engleza cam ce ar face cutia respectiva dar mi s-a parut ciudata functionalitatea ei.

Lichidul de frana trebuie sa fie DOT 4 (asta fiind o caracteristica a lichidului nu o marca)

Eu am pus ulei Motul 5100 , 10W40, 110 Ron/4litri si sunt multumit

Dar cu schimarea lichidului de frana nu stiu daca te poti descurca singur, cred ca e bine sa apelezi la un specialist.

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...