MensSana Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 La pieces-honda au cabluri+furtune standard. E posibil ca mie sa-mi trebuiasca mai lungi (5-10cm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ade. Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 pai la honda. undeva intre 350 si 400 de lei... te duci ci talonu si ti-o da la culoare cu stikere pe ea.ps. pune-ti crashbar Unde la honda ? Este un site ? Sau un numar de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sokiforce Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Unde la honda ? Este un site ? Sau un numar de telefon transalp de care e? 600 sau 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ade. Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 transalp de care e? 600 sau 650? 600VW - ala din 98 http://www.pieces-honda.com/moto-honda-ide...600VW-5304.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Unde la honda ? Este un site ? Sau un numar de telefon sau www.honda-bikes.ro Editat Iunie 9, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Am gasit un online shop super fain din Anglia. E testat de mine si de un prieten. www.wemoto.com Sa va dau un exemplu: mi-am cautat la noi un disc fata de TA din 97 si un ambreiaj. La noi se invartea totul scurt peste 600 roni, iar pe wemoto.com am gasit cu tot cu transport la 450 roni (transformat din LIRA lor). Am platit cu cardul (nu e necesar cont), am primit un eMail cu un nr de comanda. Partea mai naspa e ca am primit pachetul dupa vreo 2 saptamani - vine cu posta normala, dar un prieten care a comandat numai o maneta de frana a primit intr-o saptamana. Am montat totul, se potriveste de minune. Site-ul e super simplu, nu au investit mult baietii, dar de seriosi sunt fff seriosi. Recomand din inima. Toate cele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) in leg cu wemoto.com , am vaz ca au la XL650V filtru de aer conic .... ce stiti de treaba asta ? merge montat conic ? Editat Iunie 11, 2008 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 salutare, dupa o lung asteptare mi-a venit si mie vacuta din germania, primele impresi ar fi ca e grea si frana preferata la voschod, cea de picior, nu o mai pot folosi, pierd aderenta pe spate foarte usor in special pe asfalt ud, iin schimb are o frana de motor de ti-e mai mare dragul sa o folosesti. Acum vin intrebarile - ce tip de benzina trebuie ? - ulei la motor de care sa-i pun si la cati km, fiecare schimb de ulei implica si schimbatul filtrului de ulei? - are curea de distributie sau lant care trebuiesc schimbate? (la voschod in loc de curea aveam un ciorap de dama , acu pe bune chiar nu stiu care e treaba cu distributia) si in rest ceva sfaturi cu verificarile si intretinerile care trebuiesc facute la o vaca proaspat cumparata si la care nu-i cunosti istoricul. Mersi Numai Bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 salutare, dupa o lung asteptare mi-a venit si mie vacuta din germania, primele impresi ar fi ca e grea si frana preferata la voschod, cea de picior, nu o mai pot folosi, pierd aderenta pe spate foarte usor in special pe asfalt ud, iin schimb are o frana de motor de ti-e mai mare dragul sa o folosesti. Acum vin intrebarile - ce tip de benzina trebuie ? - ulei la motor de care sa-i pun si la cati km, fiecare schimb de ulei implica si schimbatul filtrului de ulei? - are curea de distributie sau lant care trebuiesc schimbate? (la voschod in loc de curea aveam un ciorap de dama , acu pe bune chiar nu stiu care e treaba cu distributia) si in rest ceva sfaturi cu verificarile si intretinerile care trebuiesc facute la o vaca proaspat cumparata si la care nu-i cunosti istoricul. Mersi Numai Bine S-o stapanesti sanatos Fiind si eu in cautarea unei vacute poate poti sa ma ajuti cu niste detalii ( de unde ai luat-o, cu cat, in cat timp a adus-o, cat ai dat avans etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Sa le purtati sanatosi cand o sa vina...sa marim grupul posesorilor de vaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) eu la 5 ies de la servici si ma duc in peco sa alimentez, revin insistent cu intrebarea ce benzina bagati voi 95, 98 cu pb fara pb, petrom omv..., ce recomandati? mersi a si de cati litri e rezervorul? Editat Iunie 12, 2008 de badogistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 eu la 5 ies de la servici si ma duc in peco sa alimentez, revin insistent cu intrebarea ce benzina bagati voi 95, 98 cu pb fara pb, petrom omv..., ce recomandati?mersi a si de cati litri e rezervorul? rezervorul e de 18 L; eu bag benzina de 95 de la omv/petromV si merge ok, cu plumb nici nu cred ca se mai gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoboKid Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 A mai schimbat cineva rulmentii(cei doi) de la ghidon ? Eu am avut cu bile si vreau sa pun cu cilindri(mai buni). Si pentru ca vorbea cineva de frana de motor ... voi cat de des o folositi? In afara orasului eu cred ca am mers si 200km drum intins fara sa ma ating de frana, doar frana de motor (fara schimbat vitezele in jos). Si inca una la care ar trebui un sondaj: voi la ce turatie schimbati ? Initial schimbam pe la 5k indiferent de viteza. Cineva mi-a spus ca ar fi mai bine ca din 1 in 2 sa schimb la turatii mai mici ca e mai bine asa (logica nu am descifrat-o inca), in rest acum schimb pe la 6-6,5k dar mi-a fost frica sa mai calculez consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Am A-ul de aprox o luna; si vaca la fel. Am citit pe aici: /index.php?...00063&st=10 ca la moto nu se (prea) foloseste ambreiajul la schimbarea vitezelor in mers ceea ce ma mira. Eu schimb ca la masina ambreiaj+treapta sus (sau jos) nici nu ma gandeam ca poate fi altfel (scuzati-mi ignoranta). In scoala nu mi-a spus nimeni nimic de schimbare vitezelor. Deci cum e ? Cu ambreiaj sau fara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Am A-ul de aprox o luna; si vaca la fel. Am citit pe aici: /index.php?...00063&st=10 ca la moto nu se (prea) foloseste ambreiajul la schimbarea vitezelor in mers ceea ce ma mira. Eu schimb ca la masina ambreiaj+treapta sus (sau jos) nici nu ma gandeam ca poate fi altfel (scuzati-mi ignoranta). In scoala nu mi-a spus nimeni nimic de schimbare vitezelor. Deci cum e ? Cu ambreiaj sau fara ? Recomandabil cu ambreiaj. CA de aia a fost facut. Cutia la moto e altfel decat la masina. In sus se mai poate si fara ambreiaj, dar trebuie sa stii turatia. Adica daca nu smuceste si nu se aude nimic e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 revin cu inca o intrebare, ma uit prin manualul in engleza al transalpului si nu stiu ce vrea sa fie "charcoal canister", poate ma ajuta cineva cu o explicatie, ce face canistra aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) Am A-ul de aprox o luna; si vaca la fel. Am citit pe aici: /index.php?...00063&st=10 ca la moto nu se (prea) foloseste ambreiajul la schimbarea vitezelor in mers ceea ce ma mira. Eu schimb ca la masina ambreiaj+treapta sus (sau jos) nici nu ma gandeam ca poate fi altfel (scuzati-mi ignoranta). In scoala nu mi-a spus nimeni nimic de schimbare vitezelor. Deci cum e ? Cu ambreiaj sau fara ? Chestia cu schimbatul vitezei fara ambreiaj am invatat-o dupa ceva timp de mers pe motor. E utila, dar trebuie sa simti motorul, cand ajunge la turatia optima de schimbat viteza. Cand e suficient de turat motorul, ridici schimbatorul usor, fara fortare, il simti blocat in punctul acela superior, apoi reduci putin gazul, pt a permite intrarea in treapta superioara de viteza. Dupa ce s-a facut schimbarea, gaz din nou. Toata smecheria este sa nu fie o manevra brutala. Pe schimbat in inferioara folosesc ambreiajul. Alt secret nu-i. Editat Iunie 12, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 mersi de raspunsuri, abia astept sa vina ora 5 sa incerc cum e fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Fa-ti un bine si schimba normal, deocamdata. Esti prea la inceput sa incerci manevre care ti-ar distrage atentia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Fa-ti un bine si schimba normal, deocamdata. Esti prea la inceput sa incerci manevre care ti-ar distrage atentia! Nu am de gand sa fac experiente in trafic, dar un drum necirculat / neasfaltat gasesc eu. Pe langa TM sunt o gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) A mai schimbat cineva rulmentii(cei doi) de la ghidon ?Eu am avut cu bile si vreau sa pun cu cilindri(mai buni). Si pentru ca vorbea cineva de frana de motor ... voi cat de des o folositi? In afara orasului eu cred ca am mers si 200km drum intins fara sa ma ating de frana, doar frana de motor (fara schimbat vitezele in jos). Si inca una la care ar trebui un sondaj: voi la ce turatie schimbati ? Initial schimbam pe la 5k indiferent de viteza. Cineva mi-a spus ca ar fi mai bine ca din 1 in 2 sa schimb la turatii mai mici ca e mai bine asa (logica nu am descifrat-o inca), in rest acum schimb pe la 6-6,5k dar mi-a fost frica sa mai calculez consumul. Eu schimb pe la 4-5mii. 6,5k in cazuri normale mi se pare exagerat. Din cand in cand mi se intampla un lucru ciudat, cand turez motorul brusc pana la 6-7mii de ex. in oras cand e cazul parca ar sari din viteza adica turatia creste dar viteza nu. Dau drumu la acceleratie si cand turatia cade inapoi pe la 5000 motorul trage din nou. Banuiesc ca e ceva cu ambreiajul. Aveti idee ce se intampla? Editat Iunie 12, 2008 de kelemenjjanos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Dau drumu la acceleratie si cand turatia cade inapoi pe la 5000 motorul trage din nou. Banuiesc ca e ceva cu ambreiajul. Aveti idee ce se intampla? Patineaza ambreiajul, am observat si eu la a mea daca am facut demaraje hotarate Urmatorul simptom e ca nu mai poti scoate di a I-a, agata. Un feac: discuri noi. Vezi ca are cineva pe forumul nostru la "Talcioc" revin cu inca o intrebare, ma uit prin manualul in engleza al transalpului si nu stiu ce vrea sa fie "charcoal canister", poate ma ajuta cineva cu o explicatie, ce face canistra aia. Daca ai sa te uiti mai bine, ai sa vezi ca e la modelele pt USA E pentru filtrarea gazelor recirculate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) salutare, dupa o lung asteptare mi-a venit si mie vacuta din germania, primele impresi ar fi ca e grea si frana preferata la voschod, cea de picior, nu o mai pot folosi, pierd aderenta pe spate foarte usor in special pe asfalt ud, iin schimb are o frana de motor de ti-e mai mare dragul sa o folosesti. Acum vin intrebarile - ce tip de benzina trebuie ? - ulei la motor de care sa-i pun si la cati km, fiecare schimb de ulei implica si schimbatul filtrului de ulei? - are curea de distributie sau lant care trebuiesc schimbate? (la voschod in loc de curea aveam un ciorap de dama , acu pe bune chiar nu stiu care e treaba cu distributia) si in rest ceva sfaturi cu verificarile si intretinerile care trebuiesc facute la o vaca proaspat cumparata si la care nu-i cunosti istoricul. Mersi Numai Bine Salut. Benzina se foloseste de 95, fara plumb. Uleiul mentionat in manual si care se foloseste de obicei este 10W40 semisintetic. Conform manualului se schimba odata la 12000km sau la 12 luni, care dintre ele intervine prima. La schimbarea uleiului se schimba si filtrul. TA-ul are 2 lanturi de distributie, unul pe fiecare cilindru, si nu se schimba asa de des, cred ca numai in cazuri extreme, cand incep sa scoata sunete ciudate, chiar nu stiu daca e mentionat in foaia de intretinere la cat timp se schimba... Primul lucru pe care trebuie sa-l faci daca nu stii istoricul, este sa schimbi uleiul si filtrul de ulei... Apoi verificat culoare bujii, filtru de aer sa nu fie imbacsit... nivel lichid de racire in vasul de rezerva... placute de frana, nivel si culoare lichid de frana, lant transmisie (lantul adica ), pinioane... Felicitari pentru achizitie! Turatia la care schimb vitezele este de obicei 4-5000, poate din I in II la 3000, de fiecare data folosesc ambreiajul ca nu ma doare mana, frana de motor este intr-adevar foarte eficace... cum iei mana din acceleratie se simte imediat, eu folosesc frana normala uneori doar ca sa ma opresc de tot sau la urgente... Editat Iunie 12, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 mersi mult Belbody, am sa ma pun maine pe verificat si scimbat uleiul, sa am ocupatie pana rezolv inmatricularea, spune-mi si mie ce marca de ulei folosesti cu succes ( in sensul ca nu ai avut probleme cu ambreajul, sa patineze) si lichidul de frana conteaza de care pun sau merg toate indiferent de marca, la lichidul de racire m-am uitat si e suficient. Mersi si lui Korben Dallas, am citit eu in engleza cam ce ar face cutia respectiva dar mi s-a parut ciudata functionalitatea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) mersi mult Belbody, am sa ma pun maine pe verificat si scimbat uleiul, sa am ocupatie pana rezolv inmatricularea, spune-mi si mie ce marca de ulei folosesti cu succes ( in sensul ca nu ai avut probleme cu ambreajul, sa patineze) si lichidul de frana conteaza de care pun sau merg toate indiferent de marca, la lichidul de racire m-am uitat si e suficient.Mersi si lui Korben Dallas, am citit eu in engleza cam ce ar face cutia respectiva dar mi s-a parut ciudata functionalitatea ei. Lichidul de frana trebuie sa fie DOT 4 (asta fiind o caracteristica a lichidului nu o marca) Eu am pus ulei Motul 5100 , 10W40, 110 Ron/4litri si sunt multumit Dar cu schimarea lichidului de frana nu stiu daca te poti descurca singur, cred ca e bine sa apelezi la un specialist. Editat Iunie 13, 2008 de cristi001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.