MihaiM Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Se pare ca nu am scapat de problema CDI.Unul nu mai functioneaza de loc.Cred ca nu scap fara o achizitie noua.Cine ma poate ajuta cu unul de incercare in Cluj? Am o saptamana de rezolvat problema sa pot prinde intalnirea transalp. ia vezi sa nu fie doar de la contact imperfect la mufa CDI-ului .....incearca si un spray de curatat contacte electrice Editat Iulie 29, 2008 de MihaiM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Omul abia le-a desfacut, vezi cateva pagini mai devreme. @Jakalu, subscriu, e imposibil sa nu poata fi reparat, doar sa nu vie vorba de piese SMD, chichinete, dar si alea se schimba pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Apropos de CDI-urile astea O sa fac si o poza sa va arat, desi poate unii dintre voi cunosc acest aspect: Dupa cum stiti CDIurile sunt amplasate (la PD06 cel putin) exact sub poponeata pilotului. Si cum japonezii sunt mai firavi de felul lor cred ca au calculat ca nu se va indoi prea tare plasticul din care e făcută placa Âşeii. Evident, nu au calculat bine, sau nu s-au gândit ca europenii papă si altceva in afara de orez. Din acest motiv plasticul Âşeii atinge usor dar constant CDIurile, anuland efectul suportilor de cauciuc in care sunt amplasate, prin transmiterea vibratiilor de la cadru la Âşa Âşi de la Âşa la CDI. Mie mi-a decuplat de vreo 2-3 ori unul dintre CDIuri Âşi când am dat jos Âşaua am vazut urme evidente de frecuÂş atât pe CDI cât Âşi pe Âşa AÂşa că am pus niÂşte distanțiere suplimentare între cadru Âşi Âşa exact la nivelul poponeței, Âşaua înălțându-se cu maxim 3 mm, dar erau exact cei 3 mm necesari pentru ca CDI-ul Âşi Âşaua să nu se mai atingă Asta a fost acum o lună, iar de atunci nu am mai avut treabă cu CDI. Desigur, nu garantează nimeni că nu voi avea în viitor probleme, dar e un început Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Suportul de CDI de la modelul >94 (parca) rullzz! Nu mai ajunge saua neam sa atinga! Ref la ce s-a discutat de frane eu unul am fost super dezamagit de Lucas ca placute la masina, iar la TA am pus discuri + placute Brembo si nu-mi place deloc cum franeaza... Cel putin fata care e disc inox (si de baza pe deasupra). Ma rog, nu de aia am dat in masina cu calugarite :-) Placutele originale tineau mult mai bine pe un disc vai de mama lui. Asa ca ferodoul de tractor sau alte ieftinataturi... Cu ciorap de dama mai lipeau meseriasii acu' 30 de ani la Fiat-ul 850 al lui tata. Are cineva in format electronic vectorial scrisul "TRANSALP" de la PD 06? Mi-ar fi de mare ajutor in incercarea de a restaura vaca. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Daca n-am noroc NAM si gata .Trebuie 2 noi .Am desfacut a doua oara si am refacut ceva lipituri .DEGEABA.De ajutat vad ca nimeni nu se ofera asa ca din 4 CDI-uri 2 merg cat de cat si poate ne inghesuim pe un motor.Astept un vanzator priceput cu un pret rezonabil. Multumesc oricum de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sokiforce Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 pt cine e interesat am o pereche de semnalizatoare de transalp 650; alte detalii pe privat; scuze pt off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 ok am observat pe cablaj niste rezistente (alea mici patrate negre. ), masoara-le cu un ohmetru=ap de masura=, si vezi dc sunt bune. eu zic ca se poate repara, numai ca trebuie demontat. intre cele doua placi sigur ai si strapuri facute de la unul la altul. curata-l de smacul alb de jur imprejur si cauta un electronist care sa aiba si aparate de masura bune.e bine dc ai mai avea inca unul bun care stii ca functioneaza ca sa compare omul masuratorile. daca erai din bucuresti gaseam o cale sa il rezolvam. nu-l arunca. daca iti iei altul poate vb si il trimiti cu posta aici si vad ce se poate face. da un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 sal, Poze de la intrunirea Transalpistilor gasiti la: http://www.transalp.ro/galerie/thumbnails.php?album=72 Enjoy! Fade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 De ajutat vad ca nimeni nu se ofera Omule, Transalpul a intrat la Romania de maxim 2 ani asa ca inca nu prea sunt piese second hand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Daca n-am noroc NAM si gata .Trebuie 2 noi .Am desfacut a doua oara si am refacut ceva lipituri .DEGEABA.De ajutat vad ca nimeni nu se ofera asa ca din 4 CDI-uri 2 merg cat de cat si poate ne inghesuim pe un motor.Astept un vanzator priceput cu un pret rezonabil. Multumesc oricum de sfaturi. Eu acum un an am cumparad un CDI nou nout de pe e-bay.de cu aprox 130Eu. Se gasesc si CDIuri second hand la preturi mult mai bune, daca nu ma insel am vazut chiar si cu 20Eu. Eu zic ca merita sa incerci. Daca are cineva un set lant(pinioane si lant) care mai rezista cateva kilometrii si nu mai are nevoie as fi recunoscator! Lantul meu sare de pe pinionul din spate ca e prea uzat nu mai am curajul sa ma plimb cu ea ca data trecuta chiar mi sa blocat roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) Omul abia le-a desfacut, vezi cateva pagini mai devreme. @Jakalu, subscriu, e imposibil sa nu poata fi reparat, doar sa nu vie vorba de piese SMD, chichinete, dar si alea se schimba pana la urma. Poti sa-mi dai un pret pentru 2 x CDI si cum ajung la mine in Cluj? Transalp 93 Editat August 7, 2008 de jakalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Daca te referi la cei de la IgniTech, trebuie sa iei legatura direct cu ei. Le trimiti un mail la ignitech@ignitech.cz si le spui exact ce vrei, modelul motocicletei, si cum se procedeaza cu plata si cu trimisul. O sa-ti raspunda imediat. Scrie in engleza. Nu sunt reprezentatul lor. Eu mi-am luat regulator de la ei, am comandat prin mail si am primit prin posta cu plata ramburs. (aici in Cehia) Dar stiu ca trimit oriunde. Din ce am vazut pe site-ul lor, un CDI pt TA costa 70euro (cu tot cu TVA) deci doua vor costa 140, plus 10e probabil posta. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Salut! Bine v-am gasit. Ma uit la www.honda-bikes.ro, pagina cu accesorii pt Transalp 2008. Am o nelamurire. De ce zice ca priza de 12v nu se poate monta la varianta cu ABS? ABS-ul este electric? Consuma prea mult, sau de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Nu stiu daca mai intereseaza pe cineva, dar just in case: Through time tunnel: Prahova-Vrancea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Ma uit la www.honda-bikes.ro, pagina cu accesorii pt Transalp 2008. Mie imi zice ca pagina e in constructie Da si tu un link ca lumea, ca sa ne lamurim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ade. Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Am si eu o problema cred... Se schimba mai greu din I in a II-a, adica mi se intampla sa ramana la N cateodata cand vreau sa dau a II-a si trag cu acceasi intensitate ca mai demult de schimbator in sus. Daca trag mai tare in schimb, se schimba mereu ok. Or fii primele indicii a unei hibe pe cale sa se agraveze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Mie imi zice ca pagina e in constructieDa si tu un link ca lumea, ca sa ne lamurim Da, e un pic greu de gasit. http://www.honda-bikes.ro/accesoriu.php?motoId=17 Mai departe trebuie sa navighezi singur, ca site-ul e facut in flash. Gasesti mufa de 12v in lista de accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Am si eu o problema cred... Se schimba mai greu din I in a II-a, adica mi se intampla sa ramana la N cateodata cand vreau sa dau a II-a si trag cu acceasi intensitate ca mai demult de schimbator in sus. Daca trag mai tare in schimb, se schimba mereu ok. Or fii primele indicii a unei hibe pe cale sa se agraveze ? Nu, stai linistit. E normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Da, e un pic greu de gasit.http://www.honda-bikes.ro/accesoriu.php?motoId=17 Mai departe trebuie sa navighezi singur, ca site-ul e facut in flash. Gasesti mufa de 12v in lista de accesorii. 58 euro????! Astia sunt nebuni? Un rahat de priza pe care il iau din piata auto cu 20-30 lei?! N-au decat sa si-o bage intre fese Da, nu se monteaza pe varianta cu ABS pentru ca si ABS-ul consuma curent, evident Desi nici eu nu vad care e legatura,ca are alternator de peste 300 W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ade. Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Si eu am crezut ca e ceva in neregula, dar am renuntat sa mai schimb in a doua la peste 3000 rot/min, si nu mai intra asa greu in a 2-a la turatii mai mici. Hmm... cred ca ai dreptate, si eu am observat "problema" doar de cand merg mai turat (schimb pe la 5000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Hmm... cred ca ai dreptate, si eu am observat "problema" doar de cand merg mai turat (schimb pe la 5000) Nu e nimic grav, e doar uzura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Tocmai ce m-am intors de pe drumuri si am patit o chestie rusinoasa. Inainte de a pleca am schimbat guma pe spate dar se pare ca nu am strans prea bine intinzatorul de lant si ghici-ti ce s-a intamplat? Am pierdut capacul de la intinzatorul de pe bratul stang al basculei spate. ala mic dreptunghiular cu gaura in el. Noroc ca am oprit inainte de Alesd la o benzinarie si era un shrot auto aproape si am improvizat un capac dintr-o saiba de telescop de masina taiata la 3/4 ca sa nu atinga in roata. Asa am mai bagat 1200 km fara probleme cu 2 persoane si 3 cutii de bagaje pe motor. Deci si in concluzie as avea nevoie de respectivul capac de la intinzatorul de lant. PLEAZZZZZZZZZZZZZ daca are cineva sa ma ajute cu vreo informatie!!!!!!!! A si mai ceva Transalp rulzzzzzzz - cu toate ca voi stiti asta Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Cum ai resusit performanta? Surubul ala are 2 piulite acolo, tocmai ca sa nu se intample rusinea. Iti recomand e-bay, am vazut in ultimul timp cateva TA-uri dezmembrate pe-acolo, poate au oamenii si chestia respectiva. (P.s. nu stiu daca ai 600 sau 650, si nu stiu daca sunt identice sistemele de intins lantul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Pai nu am strans piulita a doua foarte bine pt. ca ...........!? nici eu nu stiu. Al meu e din 99 Ta 600, PD 10. Mai exact imi dai niste indicatii pe e-bay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.