vintze Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Nu vreau sa ma bag in fata dar as avea eu nevoie de parbrizul de '91, cred ca '97 e diferit la carena... Al meu (Givi inalt) a fost f bun insa a cedat la intalnirea cu un Kangoo!/index.php?...9&hl=kangoo fratele meu, nu l-ai reparat de atunci? (eu vorbesc ca am avut accidentul pe 2 aprilie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Nu vreau sa ma bag in fata dar as avea eu nevoie de parbrizul de '91, cred ca '97 e diferit la carena... Al meu (Givi inalt) a fost f bun insa a cedat la intalnirea cu un Kangoo!/index.php?...9&hl=kangoo In decembrie vin in Romania si ti-l trimit cumva. O sa trec prin Piatra-Neamt 80%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 In decembrie vin in Romania Cand vei veni in RO, poate reusesti sa te opresti prin plictisitorul si dezamagitorul Arad Si sa ma anunti si pe mine Eu mai am nr tau de telefon. Tu il mai ai pe al meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Aaaaaa.... cred ca da.. Pai ori trec prin Oradea ori prin Arad. Inca nu m-am hotarat. Daca trec prin Arad 'te calc' negresit. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 L-am reparat de mult dar parbrizul e prins cu niste table+nituri... @Bellbody - da-mi un semn cand vii (pm sau mail ca pe forum nu intru toata ziua) si vedem ce si cum, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 da, transalpul e minunat, dar ce-i cu emblema ... aristocratelor la avatarul tau ?! fiti fratilor atenti. ala e un post de un an jumate, iar barbarosa are bmw de mai bine de un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Baieti, nothing personal, dar v-am parasit... nu fara regrete. TAul este fierul meu de suflet, din pacate insa nu pot gazdui 2 biciclete in buget. Am ales coclaurul pt moment cu promisiunea sa gasesc o cale pe viitor pt un garaj bugetar dublu. Pt scopuri anarhice si rebele voi alerga pe o Husa 550 cu dublu set de roti, sm + e. Iarna rapida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Baieti, nothing personal, dar v-am parasit... Sa-ti fie fierul sanatos! Nu cred ca superi pe cineva urmandu-ti interesele, este normal sa evoluezi spre ceea ce vrei sa devii Dar din cand in cand mai baga cate un ochi pe forumul asta si mai arata-ne cate un traseu interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) Si eu de cateva zile am inceput sa visez la ceva mai mare, ma gandeam sa vand vacutza si sa-mi cumpar un Varadero XL. Problema e ca in cazul in care o vand cu cat visez eu tot imi mai trebuie banuti si nu prea ii am... Alta problema, din ce am citit pana acum aici pe forum (pe forumul Varadero nu face nimeni referire la asta , probabil e subiect tabu) este consumul la Vara, care am inteles ca uneori sare de 10 in oras si sub 7 nu scade in afara. (asta la modelele pana in 2003 cu carb) Chestia asta ma sperie, nici cu masina nu consum atat pe gerul cel mai ger... Ce parere aveti? Merita un Varadero? alt reply Cand aveti cauciucuri asa nu incercati sa urcati pe aici ca nu merge deloc. Am urcat, am urcat pana am inceput sa ma scurg la vale usor cu frana fata pusa.. Voiam sa ajung in munti, dar nu mi-a iesit faza, speram la un drum pietruit, a inceput si ploaia pana la urma.. Destinatia era acolo sus, pe drumul care se vede am urcat, mai departe dupa vreo 2km incepea treaba cu iarba de mai sus.. si m-am oprit. Oricum am batut 130km pana acolo dus-intors, a meritat, au fost 9°C ieri. Editat Decembrie 2, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) Si eu de cateva zile am inceput sa visez la ceva mai mare, ma gandeam sa vand vacutza si sa-mi cumpar un Varadero XL.Problema e ca in cazul in care o vand cu cat visez eu tot imi mai trebuie banuti si nu prea ii am... Alta problema, din ce am citit pana acum aici pe forum (pe forumul Varadero nu face nimeni referire la asta , probabil e subiect tabu) este consumul la Vara, care am inteles ca uneori sare de 10 in oras si sub 7 nu scade in afara. (asta la modelele pana in 2003 cu carb) Chestia asta ma sperie, nici cu masina nu consum atat pe gerul cel mai ger... Ce parere aveti? Merita un Varadero? Oricum am batut 130km pana acolo dus-intors, a meritat, au fost 9°C ieri. mi se pare mare frate Varadero, mare rau. Puii mei, vreau sa fiu sprinten sau?... si oricum daca tot as vrea sa ma dau greu, tot mai interesant mi s-ar parea un bmw k1200... sau de ce nu, un chopper, un vulcan de 1500... dar asta poate cand am sa ies la pensie... pana atunci vreau sa ma dau pe coclau fara sa-mi para rau Editat Decembrie 2, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Oricum si eu vorbesc prostii, pana nu ma urc pe una nu pot sa zic nimic. Asa in poze pare frumoasa, dar de aproape s-ar putea sa ma sperii. Ideal mi-ar placea sa am un DRZ400 si una de touring, Varadero, BMW tralala... Dar mai am de pacalit niste banci pana atunci; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 eu am un dr de 3juma, si mi se pare genial pe coclau si prin coclaul numit Bucuresti. e usoara, are o ciclistica buna, consum mic (nu foarte mic, undeva la 4-4,4/100 km). Dar nu este de loc o motocicleta comoda, seaua e tare si ingusta, suspensia e dura, pozitia e ok (depinde si de inaltime). prin bucuresti si pe langa e parfum de femeie, dar n-as pleca cu el la munte, decat pe remorca. sau poate in gasca cu mobre de aceeasi categorie si numai pe "impracticabile". nu am depasit nici la vale, pe sosea 110 km/h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 (editat) Sprinten ca pe 3jumate n-o sa fii, dar varadero e departe de miturile distribuite de reteaua pisicilor de sub bolte cu struguri acri. Eu i-am pus amortizor Ohlins pe spate si pe fata arcuri tot de la astia (e tot ce produce Ohlins pt Varadero, gasesti la ei pe site), crashbar, incalzire la gherute, parbriz serios, cutii de neam prost, etc. Tot tacamul. Creca bateam 300kg la plin, plus suta mea!!! Rezultatul? Hmmm... nu e Husaberg, asta e clar. Dar am batut toate forestierele pe care in mod regulat le bat si cu fiare mai subtiri. Am mers alaturi de multi prieteni cu mobre mai agile decat batoza mea, dar nu am fost niciodata mai prejos. Multi de aici ma stiu si au fost cu mine in coclau si pot spune ca rar am fost la coada plutonului pe motiv de impotenta mobrei. Evident ca era vorba de un pluton de mobre touring-adventure (F650, Africane, TA-uri, DR650, tenere, r1150gs, etc). Iar daca ai si pasager .. e vis, mi-e greu sa cred ca R1200GSAdv o sa bata vreodata Varadero la total puncte in clasament... dar e numai parerea mea, ca nu intentionez sa enervez pe nimeni. L-am dus pe niste "drumuri" de nici GPS-ul nu mai vedea nordul si a trecut prin sleauri care descurajau orice om in firea lui cu capul. In concluzie mergi linistit pe varianta asta, Varadero nu e cu nimic mai rau decat Transalpul sau Africana. Daca nu vrei sa sari peste arbori seculari culcati de tapinari sau sa castigi Erzberg, dar vrei sa te dai pe drumuri neasfaltate, proaste, eventual cu pasager, atunci GO FOR IT. Gume bune asortate, muski sa tragi de animal, tupeu si... keep your open mind! Cat despre consum, alte mituri brodite la coada la cabinetul ginecologic. A mea era carburata. A vazut croaziere de 90 sau 140, varfuri maxime de 190, tari straine, pasageri diferiti in greutate, bagaje la limita logicii, etc. La stilul meu nu-mi amintesc sa fi sarit VREODATA de 7%. Nu spun minciuni, n-am parinti actionari la honda. 7% f rar, incarcat in croaziere rapide (140km) cu varfuri peste medie. In rest, cea mai mare parte a drumurilor mele (aprx 20K pe Varadero) a fost pe la 100-120 (cam asa merg cu orice vehicul), solitar cu putine bagaje. Vesnicul 6% cu minime deloc rare de 5 - 5.5% ... Pelerinul poate confirma, multi km i-am facut impreuna la croaziere mici, 80-90kmh (el calarind un R60/5 - istorie si melancolie). Nu am mers niciodata cu ea in oras ca sa-i fac un consum urban (orase numai in tranzit, Varadero nu e tocmai potrivita pt mers la servici prin trafic). Trebuie sa spun ca era reglata PERFECT. Nu cine stie ce mentenanta, nimic exagerat: clasicele bujii iridium, ulei motul race, filtre noi, etc. Am luat-o cand avea 52.000 KM si a plecat de la mine parca la putin peste 75.000 km. I-am facut initial o toaleta (si sincronizare) la carburi. Nu i-am dat NICIODATA turometrul pe rosu, nu am gasit sensul. Verifica si pe http://www.xrv.org.uk sau pe http://www.varaderoforum.com O vreme mi-am petrecut p'acolo muuulte nopti si cred ca a meritat! Succes in alegere Editat Decembrie 3, 2008 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Multumesc mult pentru informatii, la primavara voi vedea ce aleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 salut sunt incepator (abia am luat categoria A) si de mers am mers ceva pe mobra noastra romaneasca si pe motoreta de scoala (first bike). ca pasager am mers pe un KLE 500 si pot sa zic ca acea mobra m'a determinat sa ma motorizez si eu. eu am 18 ani 1,76 m si oscilez intre 68-70kg si as vrea ca prima mea mobra... TRANSALP dar acum vreau sa va cer parerea pentru ca nu stiu daca e potrivita unui incepator (mai ales la dimensiunile mele...) astept si alte sugestii de motocicleta (am ales Transalpul deoarece as vrea sa fac cat mai multi km si pe asfalt dar cand se termina soseaua sa pot continua) va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Parerea mea e ca e cam grea pentru un incepator. Mai bine mergi macar un an pe ceva mai mic si apoi treci la TA. Daca iti iei totusi roaga-te ca trantele sa le iei la viteza mica sau pe loc, nu in mijlocul intersectiei sau cand o sa vezi ca nu o mai poti opri. E faina Transalpica dar sa nu o subestimam totusi, nici jucarie nu prea e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 acum vreau sa va cer parerea pentru ca nu stiu daca e potrivita unui incepator Iti recomand sa iti iei un transalp de prin 92-94 ca oricum e la bani de nimic. Daca vrei chiar iti recomand eu niste transalpuri impecabile gata aduse in tara. Cam la 1600 eur avea transalpuri la varsta asta undeva la 30000km. Intamplator, acum duminica am fost cu un prieten ce voia sa isi ia si el motor si am vazut si transalpurile. Pe undeva m-au lasat cu un gust amar cand am vazut ce au cazut preturile si cand ma gandesc cat amar de bani am dat pe al meu. Mai avea si de prin 98 la 2300eur stare foarte buna. Daca multi incepatori urca direct pe "kamikaze", asa le numesc eu pe vitezane, de ce tu nu ai putea sa incepi pe un transalp?! Esti suficient de inalt. O sa il trantesti sigur de cateva ori. Cel mai probabil in iarba. Nu te zgarci sa ii pui crashbaruri. Daca iti iei un motoras mai mic, dai anul asta o groaza de bani pe el si pana la anu ii cade pretul mai mult de jumate si apoi iar sa cumperi motor mai mare.. La fiecare tranzactie de genu pierzi bani. De ce sa pierzi de 2 ori? Oricum nici un motor nu e jucarie. Daca esti prost te poti nenoroci cu oricare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 salutsunt incepator (abia am luat categoria A) si de mers am mers ceva pe mobra noastra romaneasca si pe motoreta de scoala (first bike). ca pasager am mers pe un KLE 500 si pot sa zic ca acea mobra m'a determinat sa ma motorizez si eu. eu am 18 ani 1,76 m si oscilez intre 68-70kg si as vrea ca prima mea mobra... TRANSALP dar acum vreau sa va cer parerea pentru ca nu stiu daca e potrivita unui incepator (mai ales la dimensiunile mele...) astept si alte sugestii de motocicleta (am ales Transalpul deoarece as vrea sa fac cat mai multi km si pe asfalt dar cand se termina soseaua sa pot continua) va multumesc anticipat o sa ti se para un pic inalta. eu cred ca TA e potrivit si pentru incepatori. nu-i smucita, putere baga cand ii ceri.. Desi, conform legii... maximum 125 cmc si, tot maximum 25Kw (aproximativ 33 cp)... dar nu cred ca asta o sa fie un obstacol pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Tocmai ca nu am bani nu pot sa imi iau mai multe motoare (ma paste studentia si nu am rude pline cu bani) deci daca reusesc sa imi iau ceva cred ca va ramane la mine ceva timp. Daca imi permiteam imi luam ceva mai mic si apoi ceva mai mare cum e transalp dar nu pot Daca e vorba de cazaturi "minore" in parcare la viteze mici nu imi e frica (mai bine cu un picior in ghips decat mort pe vitezana). Daca e greu de manevrat pentru un incepator si la viteze normale de mers pe asfalt ar fi problema si asta as vrea sa stiu. Initial ma orientasem la un kawasaki zzr 250 ca e mica si usoara dar nu as fi putut sa fac ce vreau eu (ma gandesc la turul Romaniei dupa ce fac ceva experienta + ca vreau sa car si ceva bagaje) si nici nu puteam iesi de pe asfalt (plusurile ei ar fi fost greutatea scazuta - in jur de 160kg - si consumul bun) si zzr-ul cred ca este mai agresiv (chiar si de 250) decat transalpul. Am gasit un Transalp la cineva din Arad care are mai multe aduse de afara si cred ca ar fi perfect (an 93' sau 94' parca si un pret de 1300 euro). In legislatia in vigoare nu am voie intradevar cu nimic ce depaseste 25kW putere sau 0,16kW/kg dar din ianuarie 2009 va intra in vigoare noua categorie A2 (nu am inca plasticul deoarece mai am de dat transeul la categoria B si il voi primi cel mai probabil in februarie cu categoria A2 in loc de A) si categoria A2 va fi limitata la 34kW sau raport de max 0,2 kW/kg (categoria A se va putea lua de la 24 ani sau de la 20 daca ai A2 de la 18 ani, varsta minima pentru A2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Tocmai ca nu am bani nu pot sa imi iau mai multe motoare (ma paste studentia si nu am rude pline cu bani) deci daca reusesc sa imi iau ceva cred ca va ramane la mine ceva timp. Daca imi permiteam imi luam ceva mai mic si apoi ceva mai mare cum e transalp dar nu pot Daca e vorba de cazaturi "minore" in parcare la viteze mici nu imi e frica (mai bine cu un picior in ghips decat mort pe vitezana). Daca e greu de manevrat pentru un incepator si la viteze normale de mers pe asfalt ar fi problema si asta as vrea sa stiu. Initial ma orientasem la un kawasaki zzr 250 ca e mica si usoara dar nu as fi putut sa fac ce vreau eu (ma gandesc la turul Romaniei dupa ce fac ceva experienta + ca vreau sa car si ceva bagaje) si nici nu puteam iesi de pe asfalt (plusurile ei ar fi fost greutatea scazuta - in jur de 160kg - si consumul bun) si zzr-ul cred ca este mai agresiv (chiar si de 250) decat transalpul.Am gasit un Transalp la cineva din Arad care are mai multe aduse de afara si cred ca ar fi perfect (an 93' sau 94' parca si un pret de 1300 euro). In legislatia in vigoare nu am voie intradevar cu nimic ce depaseste 25kW putere sau 0,16kW/kg dar din ianuarie 2009 va intra in vigoare noua categorie A2 (nu am inca plasticul deoarece mai am de dat transeul la categoria B si il voi primi cel mai probabil in februarie cu categoria A2 in loc de A) si categoria A2 va fi limitata la 34kW sau raport de max 0,2 kW/kg (categoria A se va putea lua de la 24 ani sau de la 20 daca ai A2 de la 18 ani, varsta minima pentru A2). bravo atunci. ce sa zicem? intrebi transalpisti fanatici daca e transalpul e motocicleta buna? eu cred ca-i perfecta ai grija de ea, si sigur ea va avea grija de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 adevar grait'ai! dar m'am gandit sa va intreb pe voi pentru ca ma veti intelege in legatura cu ce vreau de la motocicleta + ca intrebarea nu era daca Transalp este o motocicleta buna ci daca este o motocicleta care sa accepte si pe unul ca mine (mai firav si la inceput de drum) momentan este 2:1 pentru transalpica, mai astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) Am avut primul motor un Gpz, foarte iertator si numai bun pt incepatori,dar acum ca mi-am luat Transalp,simt si vad ca e aproape "motorul ideal".Con fortabil, destul de puternic, fiabil, consuma putin. Acum, revenind la problema ta.Eu am 1.74, 95 kg,deci ceva mai solid, dar cred ca daca as fi avut Transalp de la inceput, l-as fi scapat pe jos de multe ori, pt ca are centrul de greutate sus fata de Gpz. De cand am transalpul am fost si prin padure si pe camp, l-am scapat o singura data,pt ca era noroi foarte mare. Consuma putin, trage de la 2000 de ture,nu trebuie neaparat sa-l turezi,poti sa mergi linistit cu el. Deci ca sa nu ma lungesc prea mult: ia-ti Transalp (mai ales ca ai zis ca vrei sa mergi si dupa ce se termina drumul), dar va trebui sa fii atent la manevrele facute pe loc si la viteza foarte mica.In mers se manevreaza foarte usor,mai ales datorita ghidonului destul de lat fata de un speed. Daca iti iei un motor mic,iti garantez ca in maxim 3 luni o sa te plictisesti de el,si vei pierde bani la revanzare. Cum ti-a spus cineva mai sus,crash-barul ar fi o dotare necesara la ea, ca sa nu dai bani pe carene. Editat Decembrie 9, 2008 de lucescuciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 LMA, Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Tocmai ca nu am bani nu pot sa imi iau mai multe motoare (ma paste studentia si nu am rude pline cu bani) deci daca reusesc sa imi iau ceva cred ca va ramane la mine ceva timp. Daca imi permiteam imi luam ceva mai mic si apoi ceva mai mare cum e transalp dar nu pot Daca e vorba de cazaturi "minore" in parcare la viteze mici nu imi e frica (mai bine cu un picior in ghips decat mort pe vitezana). Daca e greu de manevrat pentru un incepator si la viteze normale de mers pe asfalt ar fi problema si asta as vrea sa stiu. Initial ma orientasem la un kawasaki zzr 250 ca e mica si usoara dar nu as fi putut sa fac ce vreau eu (ma gandesc la turul Romaniei dupa ce fac ceva experienta + ca vreau sa car si ceva bagaje) si nici nu puteam iesi de pe asfalt (plusurile ei ar fi fost greutatea scazuta - in jur de 160kg - si consumul bun) si zzr-ul cred ca este mai agresiv (chiar si de 250) decat transalpul. ca o paranteza referitoare la cazaturi minore prima mea tranta cu TA dintr o serie de cazaturi cu urmari mai mult sau mai putin grave pt motor Am cumparat TA si l-am bagat in garaj. Pana am umblat sa fac actele am circulat cu motocicleta cealalta suzuki GS 500. Dupa vreo 3 saptamani am avut actele in regula la TA si am zis hai sa ma urc pe el sa dau o tura. Bag GS500 in garaj il iau pe transalpica la plimbare. Toate bune si frumoase, fac o tura cu el si ma intorc catre garaj. La un moment dat dau sa ma opresc, incetinesc , strang incet de frane, motocicleta se opreste, si eu cum eram obisnuit cu Gs ma inclin catre dreapta si astept sa ajung cu piciorul pe pamant. TA find mai inalt, cand am atins pamantul , unghiul de inclinatie era deja prea mare si nu am mai putut sa o tin si am culcat-o. Din fericire nu am spart nimic, iar a doua zi mi-am comandat crash baruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 LMA, Korben Multumesc mult, Kali Stiam ca ai un suflet mare, dar e mult mai mare decat ma asteptam Iti doresc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.