B.B. Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Pai chestii clasice: Sa nu aiba batai si clantaneli ciudate pe la motor, motorul de TA e silentios. (pana la o limita) Sa o pornesti rece si cu motorul rece nu trebuie sa stea la relanti decat cu socul tras primele 3-4 minute. Sa nu aiba urme de silicon pe la imbinarile motorului. Daca ai posibilitatea uita-te la axul care iese din cutie (cel cu pinionul) sa nu aiba dintii mancati axul. (costa o caruta de bani sa-l schimbi apoi.) Sa pornesca la sfert. Sa nu aiba joc in ghidon, ciclistica sa fie ok, sa calce o roata pe urma alteia. Seria se afla pe cadru pe gatul furcii, aia e valabila, nu cea de pe tablita, chiar daca sunt identice. Seria motorului se afla pe cilindrul din spate in partea dreapta a motocicletei. Sa aiba frana pe disc pe spate. Prinderile carenelor sa fie la locul lor sau macar reparate cum trebuie. Chiar daca a fost trantita si are zgarieturi pe carene nu e motiv de ingrijorare. Seriile sasiu si motor trebuie sa fie ceva de genul: AN motor cadru 1992 N PD06E-2 500 001 … PD06-5 500 001 … 1993 P PD06E-2 600 003 … PD06-5 600 003 … 1994 R PD06E-2 700 005 … PD06-5 700 010 … 1995 S -------~-------- --------~~------ - la fel ca la 1994 1996 T PD06E-2 800 000 … PD06-5 800 000 … Editat Februarie 3, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Pai chestii clasice:Sa nu aiba batai si clantaneli ciudate pe la motor, motorul de TA e silentios. (pana la o limita) Sa o pornesti rece si cu motorul rece nu trebuie sa stea la relanti decat cu socul tras primele 3-4 minute. Sa nu aiba urme de silicon pe la imbinarile motorului. Daca ai posibilitatea uita-te la axul care iese din cutie (cel cu pinionul) sa nu aiba dintii mancati axul. (costa o caruta de bani sa-l schimbi apoi.) Sa pornesca la sfert. Sa nu aiba joc in ghidon, ciclistica sa fie ok, sa calce o roata pe urma alteia. Seria se afla pe cadru pe gatul furcii, aia e valabila, nu cea de pe tablita, chiar daca sunt identice. Seria motorului se afla pe cilindrul din spate in partea dreapta a motocicletei. Sa aiba frana pe disc pe spate. Prinderile carenelor sa fie la locul lor sau macar reparate cum trebuie. Chiar daca a fost trantita si are zgarieturi pe carene nu e motiv de ingrijorare. Seriile sasiu si motor trebuie sa fie ceva de genul: AN motor cadru 1992 N PD06E-2 500 001 … PD06-5 500 001 … 1993 P PD06E-2 600 003 … PD06-5 600 003 … 1994 R PD06E-2 700 005 … PD06-5 700 010 … 1995 S -------~-------- --------~~------ - la fel ca la 1994 1996 T PD06E-2 800 000 … PD06-5 800 000 … Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Salut,Hai ca vad ca a inceput sa se faca curatenie prin casa / garaj. Am o roata dintata (melcul de la kilometraj) de la roata. Este original Honda, sigilat. L-am cumparat prin vara cand nu-mi mai mergea kilometrajul si am crezut ca e de la el. Intre timp, am gasit un cablu si l-am inlocuit, asa ca nu era defect melcul. Are codul 44806-KF0-000. e asta (http://www.cmsnl.com/products/gear-speedometer_44806kf0000/). Am dat pe el 25$ (cam 70 lei atunci). Cer valoarea in lei, nu in $, adica tot 70 lei (atunci Honda mi l-a adus in ~ 2 saptamani). Daca-l vrea cineva, sa ma contacteze. De asemenea, mai am si un set de... naiba sa le ia... e un arc, doua garnituri si o valva. Are codul 10007950 de pe louis.de (BENZINHAHN-DICHTSATZ HONDA). Eu am vrut sa comand o garnitura de rezervor, la buson, ca se mai prelinge pe acolo (cand a fost culcata...). Am dat pe ea 14.95 euro (~50lei la vremea resprectiva), cat e acum pe site. Cer tot atat (50 lei). E sigilata. Ma puteti contacta pe PM, mail la web@onlinesell.ro sau 0721.789.377 (Vicentiu). Trimit si in afara Bucurestiului, cu posta. O seara buna, Vice. Ma intereseaza melcul de khilometraj.Am Transalp 1993 se potriveste? Cine ma poate ajuta cu o maneta de ambreaj ieftina pentru Transalp 1993 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Chestia aia e membrana de vacuum de la robinet. Uite asa ceva mi-ar trebui mie, la mine e sparta si e pus pe direct.M-ar interesa. Poti sa pui o poza cu ea? Si cumva la scara, langa un obiect uzual... pachet de tigari, etc, sa fiu sigur ca e ceea ce trebuie, cu toate ca am vazut poza pe loius.. iti dau semnalizarile pe ea... Salut, Iti fac poza in cateva minute. Cat despre semnalizari, nu am nevoie. Vom vedea cum va fi. Revin... Vice. Ma intereseaza melcul de khilometraj.Am Transalp 1993 se potriveste? Cine ma poate ajuta cu o maneta de ambreaj ieftina pentru Transalp 1993 Salut, M-a sunat astazi cineva si mi-a dat un mesaj pt melc. Daca erai tu, ti-l dau. Dar trebuie sa-mi confirm nr de tel, ca el a fost primul. Nu stiu la ce se potriveste. Vezi pe net codul, ca l-am dat ieri. O seara buna, Vice. Hai ca am facut pozele. Sa nu se supere nimeni, e si un pachet de tigari acolo de referinta si un prezervativ (marime mare ). Pt ca sunt mari, sa se vada detaliile bine, le-am pus aici: Sa-mi spui daca e ceea ce ai tu nevoie. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Salut, multumesc de poze, maine desfac panarama de robinet, compar si-ti zic. Daca e bun il iau 100%. Da, m-am uitat acum si nu am cum sa demontez fara sa curga benzina, trebuie sa golesc rezervorul intai si sa scot robinetul cu totul sa pot umbla. O mica problema, daca ma poate ajuta cineva. Din chestia aia cu membrana de la robinet, din corpul robinetului pleaca 2 furtune, sunt 2 stuturi. Unul orientat in jos in care vine furtunasul de vacuum care duce la cilindrul din spate, si inca unul orizintal, orientat spre motor. La mine sunt astupate amandoua, ca nu le folosesc. Din stutul 2, cel orizontal, unde duce furtunul? Unde e conectat? Va rog sa va uitati sa-mi ziceti si mie daca aveti placerea. Multam. Din nou, am studiat manualul si m-am edificat. Al doilea stutz nu se conecteaza la nimic, este "air vent". @vice, cred ca sunt bune chestiutele tale, o sa le cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salut, Iti fac poza in cateva minute. Cat despre semnalizari, nu am nevoie. Vom vedea cum va fi. Revin... Vice. Salut, M-a sunat astazi cineva si mi-a dat un mesaj pt melc. Daca erai tu, ti-l dau. Dar trebuie sa-mi confirm nr de tel, ca el a fost primul. Nu stiu la ce se potriveste. Vezi pe net codul, ca l-am dat ieri. O seara buna, Vice. Pe marti e cineva in bucuresti si te va suna.Sa ai melcul la tine ca se grabeste inapoi la Cluj.Mersi anticipat. Vali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Salutare. S-au dat putin planurile peste cap, n-am mai gasit din seria 92-96, de cel din 98 nu aveam bani, asa ca m-am lipit de unul aparent din 88, si am ramas si cu destui bani Luni o duc la doctor pentru schimburile de rigoare, reglat tachetii (tacane usor, dar nu deranjant) si montat manerele incalzite. In afara tacanitului, nu am de ce sa ma plang, chiar merge foarte frumos si se tine excelent pe drum. Iar la consum, mi-a facut o surpriza foarte placuta: croaziera la 110 intre Nadlac si Deva, 3,85% Ar mai fi o problema, dar vad ca melcul s-a dat deja. Am nevoie de melc si de cablu, ca sunt duse amandoua. Pot gasi prin Bucuresti pe undeva la un pret decent? Uitati si o poza, ca asa-i frumos: Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) S-o stapanesti sanatos. E modelul "mama" in culorile clasice Transalp. Despre melc nu stiu dar poti incerca pe www.transalp.ro, stiu ca e o discutie despre melc acolo. Si ca un mic sfat legat de acest model, daca tot zici ca reglezi tachetii. La modelul asta jocul la supape trebuie sa fie 0,1mm / 0,1mm (admisie/evacuare). La toate celelalte jocul este 0,15mm si 0,2mm. Sa tii cont de asta cand o duci la doctor, nu e dat in multe manuale. Deci, 0,1mm si 0,1mm. Reglajul se face cu motorul rece, preferabil dupa ce a stat o noapte. Editat Februarie 7, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Salutare! Dragii mei, am si eu o maaare rugamine: are vreunul dintre voi un parbriz de XL600V sau XL650V, nemontat sau usor de dat jos? De ce nu, chiar de vanzare? M-ar interesa pentru ca am inteles ca parbrizul de TA s-ar potrivi cumva si la Dominator (nu prea vad eu cum dar sunt doua firme care fabrica parbrize 'comune' pt Domi si TA). Deci, ma poate ajuta cineva in sensul asta? Multumesc anticipat Editat Februarie 9, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Salutare! Dragii mei, am si eu o maaare rugamine: are vreunul dintre voi un parbriz de XL600V sau XL650V, nemontat sau usor de dat jos? De ce nu, chiar de vanzare? M-ar interesa pentru ca am inteles ca parbrizul de TA s-ar potrivi cumva si la Dominator (nu prea vad eu cum dar sunt doua firme care fabrica parbrize 'comune' pt Domi si TA). Deci, ma poate ajuta cineva in sensul asta? Multumesc anticipat Eu mi-am luat parbriz de la www.mra.de In romania aduce http://www.romimoto.ro/ (sunt importatori) Incearca la Romi, e super parolist si deja are proba timpului trecuta de multa vreme si cu multi dintre motocilcisti. Editat Februarie 9, 2009 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Nu cred ca se potriveste la dominator, asta are moaca mai ingusta din ce stiu eu. Am avut eu, doar ce l-am dat. Sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Deci, daca va vin idei de reparat robinetul de benzina tineti cont ca in kit lipseste o membrana care este si cea mai importanta, e cea care tine benzina si imposibil de reparat. Ieri am primit de la Vice setul de la Louis de reparat, si contine membrana mare, 1 arc, si 2 o-ringuri. Ei, tocmai membrana stricata cu adevarat importanta nu e in set. Am cautat pe toate saiturile si toate seturile sunt asa... . Eu nici nu stiam ca mai exista o membrana mica, stiam doar de cea mare. In fine... da-l dracu. Trebuia sa citesc aici: When the fuel tap leaks, do not buy a new one (150 €). Honda offers a repair kit for 40 € containing all the parts falling out on disassembly (both membranes, 4 screws, spring, washer, spacer, cover); part no. 16953ME5005. Meanwhile a similar kit is also available from Louis for 15 €, but without the inner membrane. Yupiii. Vice stai linistit, nu ai nici o vina, nu e nici un capat de tara. Trebuia eu sa demontez robinetul inainte sa cumpar. Poate gasesc doar membrana mica pe undeva. Cea actuala arata inca bine, insa are 3 (trei) perforatii microscopice, dar suficient cat sa curga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salutare! Dragii mei, am si eu o maaare rugamine: are vreunul dintre voi un parbriz de XL600V sau XL650V, nemontat sau usor de dat jos? De ce nu, chiar de vanzare? M-ar interesa pentru ca am inteles ca parbrizul de TA s-ar potrivi cumva si la Dominator (nu prea vad eu cum dar sunt doua firme care fabrica parbrize 'comune' pt Domi si TA). Deci, ma poate ajuta cineva in sensul asta? Multumesc anticipat am eu un parbriz de XL650 dat jos. cand ai timp, da de veste si vedem noi cum facem sa ne intalnim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 da un topcase mare, de doua casti? are cineva de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 da un topcase mare, de doua casti? are cineva de dat? Sunt la Timisoara in piata de obicei are tanti respectiva givi cu prindere in 3 puncte in jur de 200 lei. Eu mi-am luat de la ea unul de 50 de litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Daca ala de 200 de lei e Givi, eu sunt Spiderman. Nu are cum sa fie asa ieftin. E imitatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Sunt la Timisoara in piata de obicei are tanti respectiva givi cu prindere in 3 puncte in jur de 200 lei.Eu mi-am luat de la ea unul de 50 de litri. in care piata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) Si daca tanti din piata aduce GIVI iar, sunt Hulk! DE la Touratech nu aduce nimic tanti din piata? Editat Februarie 12, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 in mehala pe primul rand dinspre piata de masini aproape de capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Am incercat sa dau de tine pentru melc dar degeaba nu ai mai raspuns la tel:0721.789.377 (Vicentiu)...Daca mai vrei sa mi-l dai contacteaza-ma pe mail:vhara68@yahoo.com sau tel:0744599752 si spunemi cum sa facem sa ajunga bani la tine si piesa la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Salut,Hai ca vad ca a inceput sa se faca curatenie prin casa / garaj. Am o roata dintata (melcul de la kilometraj) de la roata. Este original Honda, sigilat. L-am cumparat prin vara cand nu-mi mai mergea kilometrajul si am crezut ca e de la el. Intre timp, am gasit un cablu si l-am inlocuit, asa ca nu era defect melcul. Are codul 44806-KF0-000. e asta (http://www.cmsnl.com/products/gear-speedometer_44806kf0000/). Am dat pe el 25$ (cam 70 lei atunci). Cer valoarea in lei, nu in $, adica tot 70 lei (atunci Honda mi l-a adus in ~ 2 saptamani). Daca-l vrea cineva, sa ma contacteze. De asemenea, mai am si un set de... naiba sa le ia... e un arc, doua garnituri si o valva. Are codul 10007950 de pe louis.de (BENZINHAHN-DICHTSATZ HONDA). Eu am vrut sa comand o garnitura de rezervor, la buson, ca se mai prelinge pe acolo (cand a fost culcata...). Am dat pe ea 14.95 euro (~50lei la vremea resprectiva), cat e acum pe site. Cer tot atat (50 lei). E sigilata. Ma puteti contacta pe PM, mail la web@onlinesell.ro sau 0721.789.377 (Vicentiu). Trimit si in afara Bucurestiului, cu posta. O seara buna, Vice. Am incercat sa dau de tine pentru melc dar degeaba nu ai mai raspuns la tel:0721.789.377 (Vicentiu)...Daca mai vrei sa mi-l dai contacteaza-ma pe mail:vhara68@yahoo.com sau tel:0744599752 si spunemi cum sa facem sa ajunga bani la tine si piesa la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Sunt la Timisoara in piata de obicei are tanti respectiva givi cu prindere in 3 puncte in jur de 200 lei.Eu mi-am luat de la ea unul de 50 de litri. Si in piata din Arad exista produsul respectiv, la acelasi pret Dar e departe de GIVI, sunt chinezisme pure De altfel, chiar si la Carrefour am vazut aceleasi chinezarii, asa ca nu ma mai mira nimic In schimb, daca tu ai reusit sa cumperi Givi de 50 litri la banii astia, meriti felicitari Si daca tanti din piata aduce GIVI iar, sunt Hulk! DE la Touratech nu aduce nimic tanti din piata? Bogdane, nu fii hâtru, că băiatul e bine intenționat Ca să nu mai menționez că e bănățean d-al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Nu sunt hatru, asa scriu mainile mele, eu sunt un bombonel. Si eu am set "GIVI" de top case + coburi, dar stiu dun start ca gentile nu sunt originale, arata exact la fel dar au bunul simt si nu scrie givi pe ele, prinderile sunt Givi si sunt cumparate de la reprezentanta Honda. Oricum e bun si unul ne-givi, decat deloc. Editat Februarie 13, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 din ciclul "left overs" din garajul meu: - 1 bucata cablu km, nou, pentru Transalp, cod Honda: 44830-MK5-000, pret 15 eur. Interesat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) din ciclul "left overs" din garajul meu: - 1 bucata cablu km, nou, pentru Transalp, cod Honda: 44830-MK5-000, pret 15 eur. Interesat cineva? Eu, daca e bun pt PD06 din 1991 Pot sa te rog sa iei legatura cu Gery? E si el transalpist si timisorean si vine des prin Arad Daca nu, te rog sa-mi dai PM sa-mi propui alta solutie Multumex Editat Februarie 13, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.