Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Eu unul m-as baga la o iesire. Trebuie sa ne uitam pe forum si sa alegem un traseu mai pentru incepatori ca sa nu mergem asa unde om vedea cu ochii...

Dar, tu ai avut timp sa te obisnuiesti cu mobra ta? Macar vineri dupa ce o iei de la mecanic, fa niste ture prin oras ca sa vezi ce si cum. Da-mi PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, pai nu stiti cum se circula in Bucuresti. Bagi 1-a, a 2-a, faci 20m si te opresti. Astepti 3-4 minute dupa care reiei ciclul. In conditiile astea eu cred ca e normal sa mearga ventilatorul in draci.

Nici nu prea apuc sa-i dau a 3-a decat foarte foarte rar si pe portiuni de maxim 2-300m., iar pana la birou am peste 30 de semafoare. Am capatat curaj si ma mai strecor si printre coloanele de masini, dar asta nu ajuta cu nimic racirea.

 

 

 

Sa stii ca asta poate fi o explicatie pentru ca era suspect de uscat chiar si scutul motorului.

Sa vad ce mai zice si mecanicul in seara asta cand o sa ma duc sa o iau.

Da' voi stati la semafoare.? :cheers:

 

Serios acuma, decat sa stau in Bucuresti mai bine ma fac cioban la Cuca Macaii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul m-as baga la o iesire. Trebuie sa ne uitam pe forum si sa alegem un traseu mai pentru incepatori ca sa nu mergem asa unde om vedea cu ochii...

Dar, tu ai avut timp sa te obisnuiesti cu mobra ta? Macar vineri dupa ce o iei de la mecanic, fa niste ture prin oras ca sa vezi ce si cum. Da-mi PM.

 

Cine are chef de o iesire sambata dimineata (propunere) sa posteze ceva sugestii de tresee. Am vb cu Cristi si el incearca sa mai adune cativa.

 

P.S.: Sper sa fie vremea buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Am si eu nevoie de un burduf de cauciuc pentru suspensia fata.

Am o oferta de 2,4 mil./buc. dar pretul asta mi se pare exagerat.

Multumesc.

post-33982-1244100797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un burduf de cauciuc pentru suspensia fata.

Am o oferta de 2,4 mil./buc. dar pretul asta mi se pare exagerat.

Multumesc.

Burdufele originale de TransALP sunt 35 - 40 de euro bucata. Iar burdufe standard , bune pentru orice tip de motor sunt 15 euro perechea ! Si eu le-am schimbat anul trecut. Sunt foarte bune alea standard. Atata tot ca sunt cu catziva cm mai lungi (care nu te afecreaza cu nimica) si nu au gauri unde sa iasa aerul. Dar ii faci tu vreo 6-7 gauri cu un cap de cui bine incalzit :D

 

Poze cu ele AICI!

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK! Fac eu prima propunere: Bucuresti-Giugiu-Bucuresti, plecare dimineata - intoarcere la pranz, buget max. 50 RON (gaz + bere fara alcool). Viteza croaziera max. 100 km/h.

 

Ce spuneti? Mai sunt si alte sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK! Fac eu prima propunere: Bucuresti-Giugiu-Bucuresti, plecare dimineata - intoarcere la pranz, buget max. 50 RON (gaz + bere fara alcool). Viteza croaziera max. 100 km/h.

daca nu e foarte dimineata io m-as baga... sa tragem o vizita lu' dom mandeamarcu :D oricum, pentru incepatori e super drumul ala, mai ales acum ca l-au asfaltat cum trebuie si nu te mai trezesti ca se urca masinile pe tine :blink:

lasa un semn pe aici de ora la care mergeti... pe mine oricum ma preluati de pe drum (stau in com 1 decembrie)

Editat de allvlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Stiam eu ca transalpistii sunt hotarati.

Maine dimineata pe la 11 suntem la voi! Sa ne cunoastem si sa facem un mic antrenament pentru Obarsia Lotrului.

Am vorbit deja si cu Vlad.

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim mult mandeamarcu si allvlad !

A fost excelent, mai ales partea de endureala soft! :rock:

Da' pozuri nu aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati ca postez aici dar nu stiti pe cineva sau nu are cineva o carena dreapta si suportul aela de la far seamana cu un mini cadru??sau cineva care dezmebreaza un transalp.modelul xl600v,an 1994,tip pd 06.astept un PM.MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Incepator... :rock:

 

Am luat un Transalp XL 650 V din 2004 de curand fara sa ma fi urcat pe vre-unul inainte. Am auzit ca-s fiabile si usor de condus...

 

Problema e ca la cei 1,70 metri si 65 de kg ai mei , nu prea ajung cu picioarele pe jos . Ating ori cu varful dreptului ori cu varful stangului.

Un tip de la un showroom in care aveau un Transalp sh mi-a zis ca nu are rost sa ma mai urc pe el pentru ca oricum se regleaza in inaltime. Si am mers pe ideea ca il voi regla eu.

 

Am luat manualul Haynes si cartea tehnica pt XL 600 V si m-am interesat cum se fac reglajele de inaltime. N-am inteles mare lucru dar am zis sa vad ce pot sa fac. Si am incercat pe acasa sa ajung la amortizorul spate sa umblu la piulitele de reglare dar n-am reusit . Si pe langa asta , si daca as ajunge la el , nu stiu cu ce as putea regla cele doua piulite.

 

Intrebarile mele sunt :

Ce trebuie sa fac si sa desfac ca sa ajung la acele piulite cu usurinta ca sa le pot regla ? (Desfac masca bordului , carenele , rezervorul ? Sau incerc sa umblu pe la baterie ? sau scot cutia de depozitare de sub sa .....?) Daca se poate , v-as ruga sa-mi spuneti intreaga secventa de demontare.

Cu ce se pot fileta sau desfileta piulitele acelea ? De unde sa cumpar sau sa fac rost de o asemenea cheie ?

 

Sa ma duc mai bine la un service de motociclete prin zona ? Sau pot sa ma descurc si singur ?

 

O alta intrebare , cat m-ar costa o sha aftermarket mai joasa si de unde as putea lua una ? M-ar ajuta cat de cat sa mai scada distanta pana la pamant ?

 

Reglajul de inaltime se mai poate face si din ajustarea inaltimii amortizoarelor furcii ? Daca da , cum ?

 

Daca o sa reusesc intr-un final sa fac aceste reglaje de inaltime , cat de mult as reusi sa cobor ? Am sansa sa ajung cel putin cu un picior pe toata talpa (acum cred ca este setat la un reglaj standard - factory 265 mm) ? Mai este cineva de 1,70 care se confrunta cu aceeasi problema la transalp ? Cum ati reusit sa treceti peste asta sau cum v-ati descurcat in timp?

 

Si o ultima problema , am incercat sa dau jos "side panel" din dreapta (ca nu stiu cum se zice) ca sa vad daca am acces pe la baterie la amortizor si am fortat unul din cele trei suruburi care se desfac cu imbus pt ca era strans tare. Si s-a ros filetul din interiorul surubului. Ce sa-i mai fac , cum sa-l mai desfac ? Ca se roteste in gol si nu mai pot sa-l desfac.

 

Multumesc frumos , si sper ca dupa ce voi reusi sa rezolv problema asta si sa prind ceva experienta de baza sa ma alatur la plimbari prin tara.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Si o ultima problema , am incercat sa dau jos "side panel" din dreapta (ca nu stiu cum se zice) ca sa vad daca am acces pe la baterie la amortizor si am fortat unul din cele trei suruburi care se desfac cu imbus pt ca era strans tare. Si s-a ros filetul din interiorul surubului. Ce sa-i mai fac , cum sa-l mai desfac ? Ca se roteste in gol si nu mai pot sa-l desfac.

 

Numai bine!

Ai vazut daca te pui sa umbli ... normal n-ai ce sa desfaci si te pui sa vezi " de ce merge " :P

 

Fratele meu nu are nici 170 cm , are TransALP-u din 2001 si se descurca foarte bine . ( dar nu-i incepator , si asta ii drept )

 

Parerea mea ii sa nu umbli la nimica... incepe numa si umbla cu motoru si te vei obisnui ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Incepator... :rock:

 

Am luat un Transalp XL 650 V din 2004 de curand fara sa ma fi urcat pe vre-unul inainte. Am auzit ca-s fiabile si usor de condus...

 

Problema e ca la cei 1,70 metri si 65 de kg ai mei , nu prea ajung cu picioarele pe jos . Ating ori cu varful dreptului ori cu varful stangului.

Un tip de la un showroom in care aveau un Transalp sh mi-a zis ca nu are rost sa ma mai urc pe el pentru ca oricum se regleaza in inaltime. Si am mers pe i

.......................

 

 

Numai bine!

Domnul meu, la 1,70 nu ai ce probleme sa-ti faci, poti sa-l manevrezi fara probleme. Sa vezi o doamna ghid in Germania, avea cam 1,60 pe varfuri si mergea cu Transalp bine de tot, de vreo 10 ani..

Asa e cu orice capra, cu talpile amandoua jos nu ai cum sa stai, o sa te obisnuiesti, o sa vezi.

Daca vrei sa umbli la amortizor, cel mai usor e sa scoti roata spate cu motocicleta pusa in cric central sau stander. Piulitele le desfaci ori cu surubelnita babana si ciocanul, ori cu o cheie speciala, care habar nu am unde se gaseste.

Daca vrei din fata, desfaci cele 8 piulite care sustin telescoapele in jug, si le ridici putin mai sus, cat iti permite ghidonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e cu orice capra, cu talpile amandoua jos nu ai cum sa stai, o sa te obisnuiesti, o sa vezi.

e drept, m-am urcat io vineri p-un hornet... nu stateam cu talpile pe pamant, ci aproape cu genunchii... hihihi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in mers stateai cu genunchii pe scaritele din fata si varfurile pe cele din spate, si schimbai vitezele cu cotul. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...