sorinmoto Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 (editat) Am reusit mai repede! Pun cateva poze cand e pe finalizare Salut,Ti-a iesit f frumos. Ai confectionat tu sau ai cumparat dungile de pe aripi si rezervor? Emblemele de pe rezervor daca erau cele simplu rotunde era si mai frumoas zic eu. Arata si mai demential daca partea finala de la toba era tip coada de randunica, ti-a ramas vreun semn verde sau rosu de pe far? Gumele de la suportii de picior ,de unde le-ai luat? Editat Februarie 22, 2014 de sorinmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Doua prototipuri simson din pacate nu au fost introduse in fabricatie : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Doua prototipuri simson din pacate nu au fost introduse in fabricatie : Pacat ca s-au rezumat doar la prototip, era tare fain sa il scoata in serie mai ales primul motor cel de 450 cmc. Oare s-ar gasi un astfel de motor de vandut? Editat Februarie 23, 2014 de sorinmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Citeam undeva ca rusii le au interzis sa mai produca motoare 4T la un moment dat. Atunci au oprit si productie la Awo Sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Salut,Ti-a iesit f frumos. Ai confectionat tu sau ai cumparat dungile de pe aripi si rezervor? Emblemele de pe rezervor daca erau cele simplu rotunde era si mai frumoas zic eu. Arata si mai demential daca partea finala de la toba era tip coada de randunica, ti-a ramas vreun semn verde sau rosu de pe far? Gumele de la suportii de picior ,de unde le-ai luat? Salut! dungile am vopsit inainte de lacuire,emblema este originala a lui,acel rotund ar fii super da nu am,cred ca pina in anul "55se punea rotund. Daca sti final de toba rindunica ma intereseaza,pe acesta nam avut suflet sal turtesc!Marcaje pt.mersul gol si incarcare nu am.Gumele pt.motocicleta toate in afara de anvelope le am luat din germania,adresa o ai si tu cind ti am trimis oglinda de far pt.awo ai primit si factura sau nu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Toba de pe aceasta motocicleta este in mod sigur una de CZ 250 Sport, probabil achizitionata inainte de '89 din Bucuresti de la magazinul de profil de pe Stefan cel Mare. In rest, motocicleta pare originala din punctul meu de vedere, adica al unui novice in materie de Simson. Frumoas lucrat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Toba de pe aceasta motocicleta este in mod sigur una de CZ 250 Sport, probabil achizitionata inainte de '89 din Bucuresti de la magazinul de profil de pe Stefan cel Mare. In rest, motocicleta pare originala din punctul meu de vedere, adica al unui novice in materie de Simson. Frumoas lucrat! Salut!mersi, sa sti cu toba ai mare dreptate acesta l-am primit de la un prieten,dar in 1988 noembrie am fost la Bucurest cu un prieten cu o motocicleta superba Tiger Triumf 600 si dupa multe refuzuri, tirguieli si insistente de la ora deschideri pina la amiaza am reusit sa cumparam 7 [sapte] bucati o peripetie nu altceva.Nea ajutat desigur un baiat care lucra in magazinul sus mentionat avea si el un CZ Sport aproape nou-nouta in fata magazinului si ne holbam la ea ,desigur in Mures pe vremea acea nu pra vazusem CZ-uri noi noute. Poate citeste in forum si recunoaste intimplarea. Scuze pt. greselile ortografice,am retrait experienta de atuncea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Intrebare pentru imre.66 : de ce sunt atat de multe greseli ortografice in post-urile tale, provii dintr-o alta tara ?? ( e o simpla curiozitate - sper sa nu o iei ca pe un afront ). A iesit frumos motocicleta. Editat Februarie 25, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Intrebare pentru imre.66 : de ce sunt atat de multe greseli ortografice in post-urile tale, provii dintr-o alta tara ?? ( e o simpla curiozitate - sper sa nu o iei ca pe un afront ). A iesit frumos motocicleta. Scuze daca am jignit limba romina,daca sa intimplat a fost fara intentie! Nu este limba mea materna si nu-l folosesc la scris numai aici la acest forum si si aici nu foarte des. Mersi pt. apreciere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Salut! dungile am vopsit inainte de lacuire,emblema este originala a lui,acel rotund ar fii super da nu am,cred ca pina in anul "55se punea rotund. Daca sti final de toba rindunica ma intereseaza,pe acesta nam avut suflet sal turtesc!Marcaje pt.mersul gol si incarcare nu am.Gumele pt.motocicleta toate in afara de anvelope le am luat din germania,adresa o ai si tu cind ti am trimis oglinda de far pt.awo ai primit si factura sau nu ?! Salut, am vrut sa verific oglinda far ce mi-ai dat-o cu oglinda de far de pe emw si am vazut ca erau ceva pete pe piesa ce mi-ai dat-o. Am pus detergent cu care ma spal pe maini si am spalat partea cu oglinda ,apoi am limpezit,mentionez ca am spalat partea de oglinda asa cum imi spal ochelarii. Am vazut ca se duce in unele locuri oglinda respectiva. E normal ? Ce e de facut in acest caz ? La cum am vazut piesa dupa ce s-a uscat toata oglinda e compromisa. Am tinut piesa asa cum mi-ai dat-o,in folie cu bule de aer si punga pe deasupra. Le scriu la cei in Germania sa si-o bata de p...., ca au marfa de 2 lei sau cum zici ca e cel mai bine a proceda? Daca dadeam 5-10 eur pe ia nu ziceam nimic dar cand dai 35 eur deja ai pretentii zic eu. Am gasit la polonezi toba finala e nasoala ca material(e tabla subtire) dar la 40 lei + posta nu poti ridica pretenti. E in forma coada de rundunica partea finala (care e si cromata) si restiul trebuie vopsit.Ce am vazut la acest pret era pentru alt model nu de awo.Te astept cu o idee. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Salut, am vrut sa verific oglinda far ce mi-ai dat-o cu oglinda de far de pe emw si am vazut ca erau ceva pete pe piesa ce mi-ai dat-o. Am pus detergent cu care ma spal pe maini si am spalat partea cu oglinda ,apoi am limpezit,mentionez ca am spalat partea de oglinda asa cum imi spal ochelarii. Am vazut ca se duce in unele locuri oglinda respectiva. E normal ? Ce e de facut in acest caz ? La cum am vazut piesa dupa ce s-a uscat toata oglinda e compromisa. Am tinut piesa asa cum mi-ai dat-o,in folie cu bule de aer si punga pe deasupra. Le scriu la cei in Germania sa si-o bata de p...., ca au marfa de 2 lei sau cum zici ca e cel mai bine a proceda? Daca dadeam 5-10 eur pe ia nu ziceam nimic dar cand dai 35 eur deja ai pretentii zic eu. Am gasit la polonezi toba finala e nasoala ca material(e tabla subtire) dar la 40 lei + posta nu poti ridica pretenti. E in forma coada de rundunica partea finala (care e si cromata) si restiul trebuie vopsit.Ce am vazut la acest pret era pentru alt model nu de awo.Te astept cu o idee. Toate cele bune Imi pare rau! Asa sunt toate tipurile noi,findca sunt suflate cu argint sau aluminiu,alea vechi erau cromate[cred] ca rezistau ceva mai bine la sters dar isi pierdeau din luciu.De altfel eu am patito mai de mult cu un far de japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Oglinzile, in trecut, erau argintate nu cromate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Sorine, iti dau eu o idee. Cumperi una bucata far de VW Polo, ceva vechi. Eu am dat cam 25 de euro pe unu nou (guma din poza e de pe alt far). Dupa ce ii tai urechea care e in plus (naiba stie pt ce o fi existand s-aia), iei un pic de smac (silicon, guma de mestecat, ce doresti) si lipesti bine in rama cromata (sau ruginita, in functie de ce ai). Voila! Si pui s-un halojen! ...sau halogien? ...sau halucionogen? Poa vine unu' mai bun in terminolojia asta si ne lamureste. Editat Februarie 26, 2014 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Sorine, iti dau eu o idee. Cumperi una bucata far de VW Polo, ceva vechi. Eu am dat cam 25 de euro pe unu nou (guma din poza e de pe alt far). Dupa ce ii tai urechea care e in plus (naiba stie pt ce o fi existand s-aia), iei un pic de smac (silicon, guma de mestecat, ce doresti) si lipesti bine in rama cromata (sau ruginita, in functie de ce ai). Voila! Si pui s-un halojen! ...sau halogien? ...sau halucionogen? Poa vine unu' mai bun in terminolojia asta si ne lamureste. Ok d-le asa am sa fac. O sa incerc atunci cand trimit piesele la cromat(niste maruntisuri),pun si oala de la far (oglinda) sa vad daca se poate face ceva . Mersi de idee. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 are cineva un prezon de chiuloasa?este cel de jos, cu filet in ambele parti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Stiati ca exista ????? fabricat in ani ''50 si ceva .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 pe asta poti s-o pui si la topicul "Vechituri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Arata beton. Avea si bunicul meu ,pe vremuri. Multi,multi ani in urma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 I a uite ce am gasit pe youtobe: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 2, 2014 Admin Share Postat Aprilie 2, 2014 Salut baieti, am un vecin care are un Simson cu atas din 1961. Motorul merge foarte bine, chiar ieri l-a scos la o mica plimbare. Omul l-a tot modificat, i-a refacut instalatia pentru alternator, dar daca ar intra pe mana unui pasionat care ar baga ceva bani in el ar putea iesi o scula. este inmatriculat cu numere noi, civ, etc. Imi spunea ca ar vrea sa-l vanda. Cam ce pret ar putea cere pe asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Rulmentul din fata de la ambielaj nu e facut sa antreneze alternator pe curea. Atasu' de nipru are fro 120 de kile fata de 75-80 cat ar avea Stoyele orijinal gandit pt agregat. Daca a mers mai mult asa motorul, sigur are gatate diverse componente ale transmisiei (cruce, reazamul, cuple, ambreiaj, etc.) si mai mult ca sigur ca are probleme la cadru. Pana si atasul usor mai rupea cadrul pe ici pe colo. Furca de IJ sigur e un progres tehnologic, dar lipsa totala a partii din fata originale nu e un plus in general. E totusi un mix original pt vreo 10 milioane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ....ti-au scapat ghidonul si bordul de IJ, farul de Hoinar, scaritele spate de Mobra si lampa spate de remorca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Desi irelevant, ghidonul, bordul si farul tin de partea din fata. Cel putin la motocicletele mele. Poti sa iti mai adaugi la lista ta si un robinet de benzina de Trabant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 simson echipat pentru transport valori asteptam oferte serioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Foarte tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.