Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Am reusit mai repede! :alcy:

 

Pun cateva poze cand e pe finalizare

Salut,Ti-a iesit f frumos. Ai confectionat tu sau ai cumparat dungile de pe aripi si rezervor? Emblemele de pe rezervor daca erau cele simplu rotunde era si mai frumoas zic eu. Arata si mai demential daca partea finala de la toba era tip coada de randunica, ti-a ramas vreun semn verde sau rosu de pe far? Gumele de la suportii de picior ,de unde le-ai luat? Editat de sorinmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Doua prototipuri simson din pacate nu au fost introduse in fabricatie :

 

 

 

 

 

 

 

Pacat ca s-au rezumat doar la prototip, era tare fain sa il scoata in serie mai ales primul motor cel de 450 cmc. Oare s-ar gasi un astfel de motor de vandut?

Editat de sorinmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Ti-a iesit f frumos. Ai confectionat tu sau ai cumparat dungile de pe aripi si rezervor? Emblemele de pe rezervor daca erau cele simplu rotunde era si mai frumoas zic eu. Arata si mai demential daca partea finala de la toba era tip coada de randunica, ti-a ramas vreun semn verde sau rosu de pe far? Gumele de la suportii de picior ,de unde le-ai luat?

Salut! dungile am vopsit inainte de lacuire,emblema este originala a lui,acel rotund ar fii super da nu am,cred ca pina in anul "55se punea rotund.

Daca sti final de toba rindunica ma intereseaza,pe acesta nam avut suflet sal turtesc!Marcaje pt.mersul gol si incarcare nu am.Gumele pt.motocicleta toate in afara de anvelope le am luat din germania,adresa o ai si tu cind ti am trimis oglinda de far pt.awo ai primit si factura sau nu :-L ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba de pe aceasta motocicleta este in mod sigur una de CZ 250 Sport, probabil achizitionata inainte de '89 din Bucuresti de la magazinul de profil de pe Stefan cel Mare. In rest, motocicleta pare originala din punctul meu de vedere, adica al unui novice in materie de Simson. Frumoas lucrat! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba de pe aceasta motocicleta este in mod sigur una de CZ 250 Sport, probabil achizitionata inainte de '89 din Bucuresti de la magazinul de profil de pe Stefan cel Mare. In rest, motocicleta pare originala din punctul meu de vedere, adica al unui novice in materie de Simson. Frumoas lucrat! :peace:

Salut!mersi, sa sti cu toba ai mare dreptate acesta l-am primit de la un prieten,dar in 1988 noembrie am fost la Bucurest cu un prieten cu o motocicleta superba Tiger Triumf 600 si dupa multe refuzuri, tirguieli si insistente de la ora deschideri pina la amiaza am reusit sa cumparam 7 [sapte] bucati o peripetie nu altceva.Nea ajutat desigur un baiat care lucra in magazinul sus mentionat avea si el un CZ Sport aproape nou-nouta in fata magazinului si ne holbam la ea ,desigur in Mures pe vremea acea nu pra vazusem CZ-uri noi noute.

Poate citeste in forum si recunoaste intimplarea. :cheers:

Scuze pt. greselile ortografice,am retrait experienta de atuncea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru imre.66 : de ce sunt atat de multe greseli ortografice in post-urile tale, provii dintr-o alta tara ?? ( e o simpla curiozitate - sper sa nu o iei ca pe un afront ).

A iesit frumos motocicleta.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru imre.66 : de ce sunt atat de multe greseli ortografice in post-urile tale, provii dintr-o alta tara ?? ( e o simpla curiozitate - sper sa nu o iei ca pe un afront ).

A iesit frumos motocicleta.

Scuze daca am jignit limba romina,daca sa intimplat a fost fara intentie!

Nu este limba mea materna si nu-l folosesc la scris numai aici la acest forum si si aici nu foarte des.

Mersi pt. apreciere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! dungile am vopsit inainte de lacuire,emblema este originala a lui,acel rotund ar fii super da nu am,cred ca pina in anul "55se punea rotund.

Daca sti final de toba rindunica ma intereseaza,pe acesta nam avut suflet sal turtesc!Marcaje pt.mersul gol si incarcare nu am.Gumele pt.motocicleta toate in afara de anvelope le am luat din germania,adresa o ai si tu cind ti am trimis oglinda de far pt.awo ai primit si factura sau nu :-L ?!

Salut, am vrut sa verific oglinda far ce mi-ai dat-o cu oglinda de far de pe emw si am vazut ca erau ceva pete pe piesa ce mi-ai dat-o. Am pus detergent cu care ma spal pe maini si am spalat partea cu oglinda ,apoi am limpezit,mentionez ca am spalat partea de oglinda asa cum imi spal ochelarii. Am vazut ca se duce in unele locuri oglinda respectiva. E normal ? Ce e de facut in acest caz ? La cum am vazut piesa dupa ce s-a uscat toata oglinda e compromisa. Am tinut piesa asa cum mi-ai dat-o,in folie cu bule de aer si punga pe deasupra. Le scriu la cei in Germania sa si-o bata de p...., ca au marfa de 2 lei sau cum zici ca e cel mai bine a proceda? Daca dadeam 5-10 eur pe ia nu ziceam nimic dar cand dai 35 eur deja ai pretentii zic eu. Am gasit la polonezi toba finala e nasoala ca material(e tabla subtire) dar la 40 lei + posta nu poti ridica pretenti. E in forma coada de rundunica partea finala (care e si cromata) si restiul trebuie vopsit.Ce am vazut la acest pret era pentru alt model nu de awo.Te astept cu o idee. Toate cele bune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut, am vrut sa verific oglinda far ce mi-ai dat-o cu oglinda de far de pe emw si am vazut ca erau ceva pete pe piesa ce mi-ai dat-o. Am pus detergent cu care ma spal pe maini si am spalat partea cu oglinda ,apoi am limpezit,mentionez ca am spalat partea de oglinda asa cum imi spal ochelarii. Am vazut ca se duce in unele locuri oglinda respectiva. E normal ? Ce e de facut in acest caz ? La cum am vazut piesa dupa ce s-a uscat toata oglinda e compromisa. Am tinut piesa asa cum mi-ai dat-o,in folie cu bule de aer si punga pe deasupra. Le scriu la cei in Germania sa si-o bata de p...., ca au marfa de 2 lei sau cum zici ca e cel mai bine a proceda? Daca dadeam 5-10 eur pe ia nu ziceam nimic dar cand dai 35 eur deja ai pretentii zic eu. Am gasit la polonezi toba finala e nasoala ca material(e tabla subtire) dar la 40 lei + posta nu poti ridica pretenti. E in forma coada de rundunica partea finala (care e si cromata) si restiul trebuie vopsit.Ce am vazut la acest pret era pentru alt model nu de awo.Te astept cu o idee. Toate cele bune

 

:( Imi pare rau! Asa sunt toate tipurile noi,findca sunt suflate cu argint sau aluminiu,alea vechi erau cromate[cred] ca rezistau ceva mai bine la sters dar isi pierdeau din luciu.De altfel eu am patito mai de mult cu un far de japoneza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine, iti dau eu o idee.

Cumperi una bucata far de VW Polo, ceva vechi. Eu am dat cam 25 de euro pe unu nou (guma din poza e de pe alt far). Dupa ce ii tai urechea care e in plus (naiba stie pt ce o fi existand s-aia), iei un pic de smac (silicon, guma de mestecat, ce doresti) si lipesti bine in rama cromata (sau ruginita, in functie de ce ai). Voila! Si pui s-un halojen! ...sau halogien? ...sau halucionogen? Poa vine unu' mai bun in terminolojia asta si ne lamureste.

post-11450-0-08649700-1393446559_thumb.jpg

post-11450-0-44833600-1393446631_thumb.jpg

post-11450-0-75708800-1393446653_thumb.jpg

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine, iti dau eu o idee.

Cumperi una bucata far de VW Polo, ceva vechi. Eu am dat cam 25 de euro pe unu nou (guma din poza e de pe alt far). Dupa ce ii tai urechea care e in plus (naiba stie pt ce o fi existand s-aia), iei un pic de smac (silicon, guma de mestecat, ce doresti) si lipesti bine in rama cromata (sau ruginita, in functie de ce ai). Voila! Si pui s-un halojen! ...sau halogien? ...sau halucionogen? Poa vine unu' mai bun in terminolojia asta si ne lamureste.

Ok d-le asa am sa fac. O sa incerc atunci cand trimit piesele la cromat(niste maruntisuri),pun si oala de la far (oglinda) sa vad daca se poate face ceva . Mersi de idee. Toate cele bune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Admin

Salut baieti, am un vecin care are un Simson cu atas din 1961. Motorul merge foarte bine, chiar ieri l-a scos la o mica plimbare. Omul l-a tot modificat, i-a refacut instalatia pentru alternator, dar daca ar intra pe mana unui pasionat care ar baga ceva bani in el ar putea iesi o scula. este inmatriculat cu numere noi, civ, etc.

Imi spunea ca ar vrea sa-l vanda. Cam ce pret ar putea cere pe asa ceva?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul din fata de la ambielaj nu e facut sa antreneze alternator pe curea. Atasu' de nipru are fro 120 de kile fata de 75-80 cat ar avea Stoyele orijinal gandit pt agregat. Daca a mers mai mult asa motorul, sigur are gatate diverse componente ale transmisiei (cruce, reazamul, cuple, ambreiaj, etc.) si mai mult ca sigur ca are probleme la cadru. Pana si atasul usor mai rupea cadrul pe ici pe colo. Furca de IJ sigur e un progres tehnologic, dar lipsa totala a partii din fata originale nu e un plus in general. E totusi un mix original pt vreo 10 milioane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...