Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Multumesc de informatie.

Nu stiu daca sunt si probleme de ungere in ambielajul, e greu de verificat. Problema este ca am cumparat motoreta deja 'refacut', si acuma tot gasesc probleme unde aveam sperante sa nu mai am treaba.

Bolt la piston sa invarte cu mana, ceva nu e in regula acolo, dar nu cred ca cauza a fost lipsa de ulei, pentru ca motorul a fost pornit doar de scurt timp, dupa care s-a blocat o supapa in ghidaj, ocazia cu care am descoperit lipsa de ulei in chiulasa.

Treceri de ulei le am verificat, sunt libere.

Cu dinam voi vedea cum o fi - o sa fac un releu home-made, nu o sa apelez la cel electro-mechanic. Pretentii de iesit noaptea pe DN nu am cu Simson.

 

Pistonul de Dacie se potriveste fara modificari si raport de compresie va fi ca la piston de Simson? Am varianta cu piston plat, 15,5cp.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc de informatie.

Nu stiu daca sunt si probleme de ungere in ambielajul, e greu de verificat. Problema este ca am cumparat motoreta deja 'refacut', si acuma tot gasesc probleme unde aveam sperante sa nu mai am treaba.

Bolt la piston sa invarte cu mana, ceva nu e in regula acolo, dar nu cred ca cauza a fost lipsa de ulei, pentru ca motorul a fost pornit doar de scurt timp, dupa care s-a blocat o supapa in ghidaj, ocazia cu care am descoperit lipsa de ulei in chiulasa.

Treceri de ulei le am verificat, sunt libere.

Cu dinam voi vedea cum o fi - o sa fac un releu home-made, nu o sa apelez la cel electro-mechanic. Pretentii de iesit noaptea pe DN nu am cu Simson.

 

Pistonul de Dacie se potriveste fara modificari si raport de compresie va fi ca la piston de Simson? Am varianta cu piston plat, 15,5cp.

 

nu baga piston de dacie in simson ca omori ambielajul.nu merge ii prea greu sa il duca ambielajul.il va duce maxim 1000 de kilometri apoi se va rupe biela

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salve! Daca s-a blocat supapa inseamna ca nu a fost ulei si motorul s-a incins teribil. Daca nu a fost ulei e posibil ca si boltul ambielajului sa fie afectat. Pare din ce in ce mai sigur ca trebuie desfacut motorul. Trebuie luat de la zero,pas cu pas. Cu pistonul de Dacia e mai complicat. Trebuie dat afara cilindrul uzat de Simson,prelucrat si bucsat ala de Dacia. Nu e foarte greu de facut dar,daca aveti setul nou de Sport,mergeti pe original. Am mai apus, cu pistonul de Dacia veti avea 2-3 cai in plus,chiar daca in motor e set nou de Simson. Asta inseamna ca ambielajul trebuie facut strasnic,cu bataie de sub 2 sutimi. El va rezista cel putin 10.000 de km. Alte vatamari ale motorului nu vor fi,se va simti numai cum veti urca cu a -4-a acolo unde inainte urcati cu a-2-a. De asemenea,nu veti mai fi nevoit sa dati a-3-a atunci cand vantul bate extrem de puternic din fata si dumneavoastra circulati pe un drum drept cu Simsonasul. Daca tot aveti probleme la ghiduri acestea ar trebui date afara si facute altele(din ax cu came de dDacia,de exemplu). Sunt supape bune de masina,cu coada de 8 mm si palaria aproape la fel cu a celor de Simson. Prelucrati-le,lasand numai loc precis de siguranta pe coada. Presati ghidurile dupa ce le-ati facut cota pentru simering auto. Supapa se unge din carburatie si evacuare de ajuns,nu e nevoie de ulei permanent acolo.

Sa revenim la biela. Pentru a nu avea nici un pic de joc intre bolt si bucsa bielei va recomand urmatoarea metoda. Faceti boltul in asa fel sa nu joace in piston. Faceti bucsa bielei din material bun si apropiati cotele interioara si exterioara. Lasati la exterior o zecime cota de presare(numai dupa ce ati apropiat la cateva sutimi cota interioara). Presati bucsa si prindeti biela(ambielajul)pe masa frezei. Asigurati-va ca sunteti incadrat bine orizontal,vertical(e foarte simplu). Centrati-va cu comparatorul pe piesa si incepeti alezarea. Cautati un bolt cu 3 sutimi mai subtire decat titularul. Faceti bucsa perfecta pentru boltul subtirel(sa intre boltul impins cu degetul mare). Dati biela(ambielajul) afara,centrati boltul subtire intr-un surub si ivartiti-l usor cu bormasina in biela. Puneti ulei si pasta de slefuit pe bolt si invartiti pana intra boltul final in bucsa. Veti vedea ca bucsa se face oglinda iar boltul va intra impins cu degetul mare,fara pic de joc. Daca vreti sa faceti un motor de Simson de la zero va stau la dispozitie. Daca vreti sa treceti pe piston de Dacia nu e greu, motorul va prinde cel putin 100 la ora. Tot ce am zis eu aici e verificat si sunt sigur ca sunt multi in tara cu mult inaintea mea. Succes!

Editat de simson simson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor nu era inchinsa cand s-a gripat supapa. Era chiulasa 'refacuta' si banuiesc ca nu avea ungere deloc (nici a fost dat cu ulei la montaj) si poate si tolerante nu erau ce trebuie. Practic, s-a gripat la prima pornire dupa ce a fost refacut. Am rezolvat problema asta, am mai scris pe topic aici, am mai primit sfaturi in legatura cu asta. Acuma ramana de rezolvat cu piston. Deci caut un piston nou cu segmenti la cota 0 sau la cota de reparatie, dar atunci trebuie alezat si cilindru. O sa fac cum gasesc mai ieftin. Momentan nu imi permit sa platesc preturi de Ebay pe piese noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua carburatoare de Simson nu tocmai identice si nu stiu care este pentru Sport. Desi inclin sa cred ca ala cu sibarul cilindric. Vreau sa cumpar un kit de reparatie de pe ost2rad.de (garnituri, jiglere, cui, etc), trimit si in Romania?

 

Cine a mai comandat poate sa-mi dea niste detalii (cat costa transportul, conditii de plata)?

 

Poze....

 

 

post-7742-0-92751300-1333716653_thumb.jpg

post-7742-0-37583200-1333716664_thumb.jpg

post-7742-0-61273700-1333716670_thumb.jpg

post-7742-0-61147700-1333716674_thumb.jpg

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua carburatoare de Simson nu tocmai identice si nu stiu care este pentru Sport. Desi inclin sa cred ca ala cu sibarul cilindric. Vreau sa cumpar un kit de reparatie de pe ost2rad.de (garnituri, jiglere, cui, etc), trimit si in Romania?

 

Cine a mai comandat poate sa-mi dea niste detalii (cat costa transportul, conditii de plata)?

 

Poze....

 

 

post-7742-0-92751300-1333716653_thumb.jpg

post-7742-0-37583200-1333716664_thumb.jpg

post-7742-0-61273700-1333716670_thumb.jpg

post-7742-0-61147700-1333716674_thumb.jpg

Ia legatura cu userul petcudan55, cred ca el te poate ajuta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat despre carburatoare, si cred ca nu e exclus sa fie fost ambele variante pe Sport. Cel sibarul cilindric ar fi mai bun. Vorbesc din citite. Ar fi fain sa aflam si din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua carburatoare de Simson nu tocmai identice si nu stiu care este pentru Sport. Desi inclin sa cred ca ala cu sibarul cilindric. Vreau sa cumpar un kit de reparatie de pe ost2rad.de (garnituri, jiglere, cui, etc), trimit si in Romania?

 

Cine a mai comandat poate sa-mi dea niste detalii (cat costa transportul, conditii de plata)?

 

Poze....

 

 

post-7742-0-92751300-1333716653_thumb.jpg

post-7742-0-37583200-1333716664_thumb.jpg

post-7742-0-61273700-1333716670_thumb.jpg

post-7742-0-61147700-1333716674_thumb.jpg

 

Nu arunca lovele pe kitul de reparatie aiurea,degeaba pui kit nou daca e uzura la subar.

Ala trebuie facut tot cap coada sa functioneze bine,se schimba alt pistonas, se alizeaza pe interior..poveste lunga.

Am cumparat eu 2 kituri aiurea...pune alt carb sa mearga bine,k65 de minsc,voshot,ij merg perfect cu mici ajustari, sau este noul model de carburator pt.minsc(care il recomanda si nemti)e undeva la 50 de euro unul.

Am 30 de carburatoare pe putin, dar nici unul nu functioneaza cum trebuie..de ai zic sa nu arunci lovele pe kit de reparatie.(ca porneste asta nu inseamna cai bun..afuma,uda bujia imediat, poveste lunga iar...niste cacaturi.. gunoaie vechi care si-au facut treaba)

 

spor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zic sa nu arunci lovele pe kit de reparatie.(ca porneste asta nu inseamna cai bun..afuma,uda bujia imediat, poveste lunga iar...niste cacaturi.. gunoaie vechi care si-au facut treaba)

 

spor :cheers:

 

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a mai comandat poate sa-mi dea niste detalii (cat costa transportul, conditii de plata)?

 

Nu e niciun secret. Eu am comandat de mai multe ori si am fost f. multumit, calitatea la majoritatea pieselor a fost peste ce se gaseste pe canalele obisnuite.

 

Transportul costa 17EUR pausal - indiferent cat de putin sau de mult cumperi

plata Paypal

in 10 zile am primit marfa, vine cu DHL pana in Romania si apoi cu Cargus pana la usa.

Poti sa le scrii mail sau chat in engleza, ca iti raspund.

 

Noroace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua carburatoare de Simson nu tocmai identice si nu stiu care...

Amandoua sunt bune cu conditia sa nu aibe uzuri exagerate in zona de lucru subar/corp.

Varianta cu subar plat este mai simplu de fabricat, fiind o varianta anterioara, insa cel cu subar cilindric este mai evoluat, mai modern, sensibilitate mai buna si uzura mica in functionare(datorita suprafetei de culisare marita), stabilitate in functionare, efectul venturi mai bine realizat oferind o mai buna omogenitate a amestecului ce produce o ardere mai completa marind performantele reducand consumul, etc...

Evident ca un kit de reparatie nu ajuta la nimic in cazul unor uzuri mari, iar reparatia este destul de complexa, nu imposibila! Posibil (ca) costul sa duca catre unul nou, in general se repara carburatoare rare, ce nu se mai gasesc sau sunt preferate pentru originalitatea lor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sau este noul model de carburator pt.minsc(care il recomanda si nemti)e undeva la 50 de euro unul.

 

spor :cheers:

 

Si de unde iau un astfel de carburator?

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fresh one!

Adica de nota 5(50km/h) :D,fara piese cromate sau consumabile noi,etc...in schimb are cozoroc,cu gaura,e drept :D .Mai las si pe altii sa-l completeze.

Inca astept de la strungar axul de spate,capacele de la telescoapele spate si busonul de ulei de la cutia de viteze ca sa-l pot porni.Ce sa-i faci daca nu ai un strungulet amarat :what:

 

post-19117-0-46081300-1334488751_thumb.jpgpost-19117-0-12185900-1334488778_thumb.jpg

post-19117-0-99082200-1334488834_thumb.jpgpost-19117-0-50583300-1334488868_thumb.jpg

post-19117-0-74525200-1334489011_thumb.jpgpost-19117-0-32409600-1334489110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa-i faci daca nu ai un strungulet amarat :what:

 

Că dacă aveai, făceai și tu un dop de plastic să astupi gaura aia amărâtă, nu? :rolleyes:

 

post-59949-0-72203800-1334493014_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nuop,ptr. gaura aia tre sa am un dop original pe undeva.Deocamdata m-am cam plictisit de el,sa ma tot pierd in detalii dar o sa revin cand primesc si celelalte piese ca sa-l definitivez.Si scaritele spate sunt vopsite si coafate,numai sa le montez si sa le arunc pe cadru.Cu strunguletul ala mi-as fi facut de ex. alt dop din ebonita,cel din far care tine siguranta,dar asa va trebui sa inventez altceva cum si din ce sa-l fac,ca nu dau 25 de euro pe el nici mort. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori cu bine,tuturor! Ce ax va trebuie si in cat timp?

 

As vrea un ax pentru roata din spate Simson sport 1961. Al meu este putin tasat in zona rulmentilor si are ceva joc. Timpul nu ma preseaza numai sa gasesc ceva bun.

Sanatate si Hristos a inviat la toata lumea!!

Editat de constantin57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti reuseste axul de spate te rog sa ma ajuti si pe mine cu unul.

 

Daca faceti rost de material,vi-l dau la facut,sigur.Eu am cautat ceva pana am gasit o tija de telescop de 25mm/diam. si 35cm lungime.La Sport e mai scurt,de 32cm parca.

Ca o solutie rapida la axul pe care il aveti,ar merge "umflat" cu randelina,oricare strungar va poate face operatia f. usor.

 

Adevarat a-nviat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea un ax pentru roata din spate Simson sport 1961. Al meu este putin tasat in zona rulmentilor si are ceva joc. Timpul nu ma preseaza numai sa gasesc ceva bun.

Sanatate si Hristos a inviat la toata lumea!!

Salve! Axele,cum sigur stiti,nu prea e bine sa fie facute,mai ales cand te dai cu respectiva trotineta. O adresa si va trimit axul spate de Sport. Platiti doar transportul la urgent curier. Numai bine,sa ne vedem macar la intrunire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o solutie rapida la axul pe care il aveti,ar merge "umflat" cu randelina,oricare strungar va poate face operatia f. usor.

 

In varianta de mai sus sigur nu veti mai avea joc la rulment,insa nu stiu cat va tine,ptr. ca oricum axele originale sunt "plastelinate",dintrun material de c.ac.ao!Am o gramada de axe de Sport strambe sau cu aceiasi problema,iesite din cote in zona rulmentilor.

Asa ca,daca chiar umblati cu Simson-ul,mai bine faceti unul nou.Confectionat dintrun ax de telescop nu cred ca va avea moarte...sau puteti ravni la o pomana si problema va persista!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...