Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

are cineva prin Bucuresti un rezervor de simson sport de imprumut si eventual vanzare?

din poze pare fix ce-mi trebuie mie pentru Vulcan, dar nu pot sti pana nu-l probez putin....

Proba o faci pe loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sos Chitila nu e prea departe, poti sa treci sa probez un rezervor de Simson Sport. Dar nu e de vanzare.

 

 

da, probabil te vizitez pe we, daca esti disponibil

un numar de tel pe privat?

multam

 

Baga-ne si o pozna.. Dar cred ca canalul de sub rezervorul de Simson e prea ingust pentru cadrul tau + ce mai e pe el..

 

 

iaca, da nu-i gata inca

post-43929-0-79182700-1348641673_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ala este ceva ceva belea an releul de incarcare eu cat ma mers cu ia am avut lumini,eu vroiam sa spun ca eu am incercat sa incerce si alti cu alt ceva faptic nu doar la tastatura.

 

 

Am pus al 2-lea cdi, se pare ca nu erau la fel, acum accelereaza bine, se comporta ca o motocicleta normala, nu mai are limitarea aia de turatie, probabil erau 2 cdi-uri diferite sau era defect ceva in ala cu care am mers. Diferenta e de la cer la pamant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am gasit pe un forum german ca ei folosesc pentru Simson carburatoare de motoare de 250 sau 500 in 4 timpi cu cilindrii in linie: suzuki gs 500, kawasaki gpz 500, kawa en 500, kawa ltd 450 etc

2 exemple : Dellorto PHBL 24 post-12587-0-90286000-1350280137_thumb.jpgpost-12587-0-46737300-1350280128_thumb.jpg

honda xl 250 s post-12587-0-57912000-1350280146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ei folosesc pentru Simson carburatoare de motoare de 250 sau 500 in 4 timpi cu cilindrii in linie: suzuki gs 500, kawasaki gpz 500, kawa en 500, kawa ltd 450 etc...

 

Aceasta nu este o conditie. La orice motor poti utiliza orice tip de carburator cu conditia ca difuzorul sa pastreze diametrul(original), identic cu galeria de admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

buna,

pe al meu am pus Dellorto,merge f.bine,am pus duza mai mica de la carburatorul original de simson.vezi filmuletul de pe pag.98 :mexicanwave:

Salve! M-am uitat la pag. 98 si,nu stiu de ce,mi se pare ca nu e vlaga in motorul ala. Carburatorul se comporta bine,dar nu cumva tocmai el e vinovat pt lipsa de vlaga a motorului ce o simt eu?Se duce Simsonul macar intr-o suta? Daca se duce inseamna ca am imbatranit si creerul meu ramane fara vlaga. Ai putea sa-mi spui cat costa un asemenea carburator si de unde l-as putea cumpara?In acest moment Simsonul meu trece de suta,cu carburatorul original.Ma gandesc ca as putea vedea performantele unui asemenea carburator Dellorto punandu-l pe motorul meu.Astept un raspuns,sper ca nu am suparat cu postarea mea.Adrian Rosca,Barlad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...