Leo80 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 proaspat reinviat! Foarte frumos Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Ma intereseaza sa cumpar un rezervor de Simson in stare buna (cu rugina putina, nelovit si fara lipituri).Astept oferte la tel 0722875230 sau pm.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 proaspat reinviat! Felicitaria iesit tare fain,ai gasit pe cineva ptr.dungi sau ai pus autocolant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) multumesc ptr. aprecieri!atat am putut sa fac in 2 luni @imre,liniile sunt facute cu negativ,adica am folosit si autocolant dar l-am dezlipit si a ramas linia in culoarea pe care o voiam.am mai explicat pe undeva dar daca esti curios de procedeul de vopsire,iti pot da detalii. Editat Noiembrie 6, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 multumesc ptr. aprecieri!atat am putut sa fac in 2 luni @imre,liniile sunt facute cu negativ,adica am folosit si autocolant dar l-am dezlipit si a ramas linia in culoarea pe care o voiam.am mai explicat pe undeva dar daca esti curios de procedeul de vopsire,iti pot da detalii. Multumesc!am inteles,am vazut cum este facut cu negativu, trebe sa ai rabdare nu gluma de asta am intrebat,dar ai avut spor ca in doua luni sa-l termin,cand ai mai dormit? multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 multumesc ptr. aprecieri!atat am putut sa fac in 2 luni eu deja bat anul dar pana in primavara il termin.. ....pentru albul de la cauciucuri ai cumparat margini ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Multumesc!am inteles,am vazut cum este facut cu negativu, trebe sa ai rabdare nu gluma de asta am intrebat,dar ai avut spor ca in doua luni sa-l termin,cand ai mai dormit? multa sanatate! Teoretic se putea si mai repede,asta daca nu mai bajbaiam si pe la alte motorete.. Bun,inca nu e terminata si cu greu poti zice,gata,e finalizata,ptr. ca mereu apare si ceva neprevazut care poate ceda inca de la prima pornire!Acum de exemplu,tre sa dau cu putina aghiasma pe carburator,ca merge cum vrea el,nu cum vreau eu.. eu deja bat anul dar pana in primavara il termin.. ....pentru albul de la cauciucuri ai cumparat margini ? Arata foarte bine ce faci la Simsonas,asa ca,nu te grabi,mai lasa-ti timp .. Da,inele albe sunt,estetice dar nu stiu inca daca sunt si practice.Se aseaza foarte greu pe cauciuc!Nu le-as fi pus dar imi stateau degeaba,ptr. ca am luat un set ptr. Awo chiar si pe 18" ptr. ca voiam neaparat,dupa care am gasit pe 19" la Awo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) proaspat reinviat! Foarte frumos sefu'! Ai putea face o descriere amanuntita a operatiilor efectuate, cu poze si amanunte? Eu cred ca multi ar avea nevoie de aceste informatii. Editat Noiembrie 10, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Multumesc! E tardiv acum,poate la urmatorul voi dezvolta mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Au auzit si americanii de Simson, in felul lor... mda, nu merg pozele http://cyrilhuzeblog.com/2010/04/29/custom-simson-motorcycle-whats-that/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 salut! pentru cincinalul urmator,sper sa reusesc cu pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Low rider! Imi place la nebunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 cumpar toba completa + ghidon simson sport, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 buna seara!cumpar "nucile "de prindere a atasului de simson..astept pm sau 0744565274.multumesc buna seara!cumpar "nucile "de prindere a atasului de simson..astept pm sau 0744565274.multumesc ..ori,poate ma ajuta cineva cu dimensiunile exacte,spre a le manufactura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Salutare, am nevoie de piesa incercuita in stare cat mai buna... si inca ceva: voi cum scoateti ansamblul pinionului de atac din gatul carcasei dupa ce desfaceti cele 4 piulite? multumesc Editat Decembrie 3, 2012 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Bagi doo leviere sanatoase,cu cat sunt mai lungi cu atat mai bine,si faci parghie pe piesa pe care tocmai ai rupt-o... Incalzeste gatul carcasei pana sfaraie scuipatul pe aluminiu si va iesi usor,eventual bati cu un dorn moale in pinion. Incearca totusi ultima varianta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Bagi doo leviere sanatoase,cu cat sunt mai lungi cu atat mai bine,si faci parghie pe piesa pe care tocmai ai rupt-o... nu am rupt-o ca nu am cum, este facuta din inox nu e originala, as avea nevoie de una originala din aluminiu am vazut ca sunt coroane cu 8 si altele cu 16 nituri, coroanele sunt interschimbabile? ce dimensiuni au niturile si daca se gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Grupul din drepta este pt AWO cu cutie cu alte rapoarte. Am si eu o pereche din pinioane din acelea. Ele sunt interschimbabile (ca si pereche), in sensul in care carcasele sunt identice. Ala din stanga e pt AWO nou si Sport. Pune o poza cu piesa ta din inox. Daca e suficient de lucioasa sa ii scoata uochii lu' Drobu, iti dau una originala la schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 (editat) Grupul din drepta este pt AWO cu cutie cu alte rapoarte. Am si eu o pereche din pinioane din acelea. Ele sunt interschimbabile (ca si pereche), in sensul in care carcasele sunt identice. Ala din stanga e pt AWO nou si Sport. Pune o poza cu piesa ta din inox. Daca e suficient de lucioasa sa ii scoata uochii lu' Drobu, iti dau una originala la schimb! multumesc pentru lamuriri, la mine pinionul de atac are uzura la nuturi si am o pereche de pinioane cu 8 nituri si de accea am intrebat, insa nu stiu in ce carcasa au fost montate. am vazut ca au acelasi raport de transmisie 7 la 27, eu trebui sa demontez cardanul de pe motocicleta sa vad exact dimensiunile si capacul din inox. moto este la tara in garaj si week-endul asta nu am timp sa demontez..... momentan sunt singurele poze pe care le am cu piesa Editat Decembrie 4, 2012 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Acuma vad ca esti din Cj. Aduna-ti toate piesele de grup intr-o cutie si te lamuresc eu, daca doresti. Voi fi la Cluj de sarbatori si imi dezgrop si eu niste piese ca si eu am treaba cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Acuma vad ca esti din Cj. Aduna-ti toate piesele de grup intr-o cutie si te lamuresc eu, daca doresti. Voi fi la Cluj de sarbatori si imi dezgrop si eu niste piese ca si eu am treaba cu ele. ok o sa-ti las un nr. de tel in PM si ne auzim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Acuma vad ca esti din Cj. Aduna-ti toate piesele de grup intr-o cutie si te lamuresc eu, daca doresti. Voi fi la Cluj de sarbatori si imi dezgrop si eu niste piese ca si eu am treaba cu ele. Salut ,iar daca vi pe la Cj si gasesti o chiuloasa de awo t in plus sau tot ce e in interior si ti de dat, ma intereseza ca sa pot si eu termina motorul. Va fac o invitatie la o cana de vin cald si la o poveste in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Salutare, am nevoie de piesa incercuita in stare cat mai buna... si inca ceva: voi cum scoateti ansamblul pinionului de atac din gatul carcasei dupa ce desfaceti cele 4 piulite? multumesc Salve! Pui un surub cu o bucata de teava intre pinionul de atac si gatul pinionului farfurie. Incepi sa desfaci piulita de pe surub,nu inainte de a te asigura ca gatul de aluminiu al grupului in care sta pinionul farfurie nu se rupe. In acelasi timp incalzesti usor peste pinionul de atac. Exista nesansa ca unul dintre distantierele de pe pinionul de atac sa se incline. Trebuie multa atentie. Daca nu gasesti nituri originale poti folosi capete de suruburi M6(suruburi pentru imbus). Dincolo de filet ele sunt mai groase si vor intra fortat in gauri.Dupa ce le nituiesti ai sa vezi ca nu vor aparea niciun fel de probleme,se vor comporta admirabil. Iti pot oferi gratis piesa ce iti trebuie,cu conditia sa o ridici cumva de la garajul meu din Barlad. Nu am timp de facut colete,sunt foarte ocupat. Nu uita sa urmaresti ca intre pinionul de atac si pinionul farfurie sa incapa o hartie de 100 LEI ceausista(intelegi ce vreau sa zic!). Urmareste ca pinionul de atac sa calce in totalitate pe dantura pinionului farfurie. Urmareste ca gatul grupului,sub care sta pinionul de atac,sa nu fie ros de spitele rotii spate. Daca sunt urme firave lasate de spite pe grup baga preventiv un distantier subtire pe axul rotii spate. Fii atent la surubul M10 care asigura blocarea grupului pe bascula(cadru). Nu trebuie sa joace. Pinionul de atac trebuie sa fie stantat,altfel nu merita sa fie pus acolo. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) Salutare, Salve! Pui un surub cu o bucata de teava intre pinionul de atac si gatul pinionului farfurie...... Numai bine! Multumesc pentru indicatii, vreau sa pun perechea asta, farfuria are un dinte putin ciobit, sper sa nu fie probleme. Ce am eu acum in cardan este cu 12 nituri, trebuie sa mai gauresc si restul de gauri pe coroana pana la 12 sau sunt suficiente 8 nituri ? Si inca ceva, parca as schimba si rolele am vazut ca sunt 5x8mm. Am intrebat pe la magazinele de rulmenti si inca nu am gasit..... Nu cred ca voi ajunge eu pe la Barlad sa iau piesa respectiva, dar, poate incerci sa chemi pe Mos Craciun Fan la tine. Doresc Niculaie bogat la toti ! Editat Decembrie 6, 2012 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) Salve! Am fost ieri la garaj si am facut ceteva foto. Pe pinionul de atac vine o saiba in fata rulmentilor. Distantierele tale sunt facute aiurea de nea Spirica. Incearca macar sa le maresti gaura pentru a permite ca o mai mare cantitate de ulei sa raceasca si sa unga acolo. Parerea mea este ca,luandu-ne dupa interventiile pe acest pinion,juma' din Simsonasul tau este modificat. Eu zic sa fii atent la fiecare piesa ce o pui pe el,altfel il vei transforma intr-un IJ defectuos si nefericit. Te asigur ca un Simson facut corect necesita cunostinte mecanice normale. E un motor extraordinar de reusit,niciodata nu vei sta in drum sa repari la el. Trebuie doar putina atentie la detalii. Arata-ne fiecare piesa,fiecare bucata din Simson. Eu,fara sa ascund nimic,iti voi spune tot ce stiu ca sa iti faci un motor puternic,nestricacios. Am fotografiat o piesa cu 8 nituri. Scurteaza 8 suruburi M6 imbus,prelucreaza-le capul si bate-le fortat in gauri. Nituieste ca lumea,nu vei avea probleme niciodata. Rolele se pot face. Iti las telefonul meu,poate ajunge vreo cunostinta de-a ta prin Barlad. 0748.982858,Adrian. Numai bine! Pozele. Editat Decembrie 7, 2012 de simson simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.