Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Asa si este,si eu ma bucur ca am ales tot er5. Singura problema care ma deranjeaza este ca peste 120km/h zici ca esti in cel mai mare uragan,o sa ii cumpar un parbriz dupa ce trece iarna. In primavara vreau sa fac o excursie mai maricica cu ea poate ne bagam toti astia cu naked-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 672
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut,am intrat si eu in posesia unui er5.mie i-mi place mult .binenteles ca este prima mea moto.am si eu o intrebare pentru voi.la schimbarea vitezelor agata,nu numai cu prima treapta.cum reglez cablu?mersi

 

am uitat ceva.parca vibreaza prea mult,in sa.se simte.asa face er5?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sperietura am tras eu cu vibrajul asta,eram pe la curtea de arges aud eu ca ceva vibreaza dar se auzea din ce in ce mai tare.Am zis gata aici ma lasa ,in drum inapoi pe la pitesti ma opresc ma uit bine ce credeti ca vibra.......:scaritele de la pasager(boltul care prinde scarita de suport).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Profitand de vremea nefavorabila, am mai executat niste reparatii acu vre-o 2 sapt: schimbat garnitura capac culbutori, schimbat garnitura capac ambreiaj (scapa ulei pe la amandoua), inlocuit un furtun de benzina fisurat. Azi am bagat si o tura scurta de dezmortire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mi-am dat seama tarziu ca de fapt aici era cel mai indicat loc de unde as putea primi o opinie constructiva. Vreau sa imi iau un ER-5 si vreau sa stiu ce parere aveti despre cel din anuntul asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-er-din-2003-506063.html .Nu dispun de prea multi bani si asta e si ieftin, si aproape de mine, si inafara de ceva botituri pe rezervor si pe manerul pt pasager, nu vad cine stie ce probleme. Mai e semnalizarea dreapta fata, dar oricum cred le-as fi schimbat pe cele originale. Deci, va rog, ce parere aveti de motorul cu pricina. Sincer sa fiu, vroiam Hornet, dar nu am destui bani si nu vreau sa mai pierd un an pana ma pot bucura de a iesi cu vantu-n casca.

 

Am uitat sa precizez, stiu ca multi deobicei se gandesc ca daca n-am bani de motor inseamna ca nici de echipament, asa ca vreau sa precizez de pe acum ca am casca , geaca Roleff cu destule protectii, manusi Sidi si ghete Probiker. Deci echipamentul e acolo. Motorul lipseste. Iar ER-5-ul e destul pt ce vreau eu, nu imi trebuie suta de cai sau viteze supersonice, ma intereseaza daca la pretul ala, considerati ca se merita sau nu. Ms anticipat de pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce a scris 62 cp, toata lumea stie ca au 50. Km are 96k, pretul cred ca reflecta rezervorul botit, semnalizarea sparta si faptul ca nu e inmatriculata. El a adus-o din Italia cand a fost in vacanta, a venit cu o dubita si nu a vrut sa vina cu golul. Cel putin asa zice el. Nu stiu ce sa zic, sunt in dubii, mi-as dori ceva mai bun, dar situatia financiara ma impiedica. Ms de parere, sper din suflet sa nu regret decizia pe care o voi lua. Problema cea mai mare e ca daca imi iau o teapa, sau imi iau ceva in care trebuie sa bag multi bani dupa, nu o sa ii am. Si daca stiu ca am motor, si nu am gume bune de exemplu, o sa am de ales, pierd o luna doua pana adun bani de gume sau imi risc viata cu gumele alea naspa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut am probleme cu un er5 din 99,nu-i dau de capat cu scanteia,poate aveti numarul a vreunui posesor din iasi sau roman sa testez un cdi,am postat pe iasi si nu mi-a raspuns nimeni,ms,bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se desfac telescoapele fata? La baza are fiecare un surub, pe care eu n-am reusit sa-l desfac, sper ca n-am distrus surubul, trebuie o cheie negativa. In partea superioara nu vad nimic de desfacut, sub capacelul de cauciuc nu este nimic. Cum se desface? Vreau sa-mi schimb semeringurile si uleiul din furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

jos ai inbus (cred ca de 6 dar nu mai tin minte exact), le desfaci cu o cheie pneumatica

daca ai rotunjit inbusul bati un torx un pic mai mare

 

sus ... dupa ce ai desfacut jos,(cu tuburile montate pe juguri) cauti pe cineva sa te ajute.. unul apasa cu o surubelnita capacelul de sus altul scoate siguranta cu ceva ascutit, siguranta o vezi dupa ce apesi capacul metalic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de lucru cu telescoapele astea. Jos am reusit sa desfac telescopul, poate s-a mai umblat pe-acolo oricum suruburile erau f proaste, s-a stricat hexagonul interior la amandoua. Am gaurit capul surubului, le-am desfacut si mi-am cumparat alte suruburi. Partea de sus n-am reusit s-o desfac, arcul e f tare ne-am chinuit 2 degeaba, oricum am constat, ca poti schimba semeringurile si uleiul fara sa desfaci si sus. La umplere bagi ulei in tubul care contine arcul exact pe la filet, dar il tii tubul invers, cu susul in jos, ca sa zic asa, Acuma in carte apar 2 valori: 300 ml/fiecare la schimbarea uleiului si 350ml/ fiecare cand tubul e complet uscat. Eu am bagat 300ml, ce ziceti, o fi bine? Acuma mai am o problema, nu reusesc sa aduc semeringurile la locul lor, ca sa pot pune sigurantele.



50 de ml diferenta e destul de mult zic eu, atata sa fi ramas din uleiul vechi? Mie mi s-a parut ca s-a scurs tot uleiul vechi, sa mai bag inca 50 de ml la fiecare tub?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca nu prea sint sanse sa scurgi tot uleiul. tot pe forumuri am citit pe undeva

Aha, deci am procedat bine. Am reusit sa imping semeringurile la locul lor cu un dispozitiv artizanal format dintr-o teava si un disc. Am montat totul la loc, deci operatia a reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la benzina :angry2:. rompetrol. e a 2-a oara cand o patesc cu astia. adica mai corect formulat, in ambele dati cand am patit-o bagasem benzina de-a lor.

am bagat decarburol si in rezervor si l-am agitat un pic.

la final a luat-o din prima. dar cam nasol, ca nu stii cand ti-o face benzina iar. acum eram aproape de casa si oricum, am ajuns pe ea. daca te lasa si la 3 km ( de tre s-o impingi) si tot e destul. o desfaci pe trotuar? ar fi bun sa schimb sitele alea de la rezervor. zic asa... ca oricum ele par ok.

Pune si tu un filtru de benzina pe furtunul care intra in carburator. Tai furtunul, pui 2 coliere, si mizeriile ar trebui sa ramana in filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...