andrei cristea Postat Decembrie 27, 2007 Autor Share Postat Decembrie 27, 2007 330E fara negociere sau schimb cu masina sau sportiva de peste 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 330E fara negociere sau schimb cu masina sau sportiva de peste 600 la 330 de iepuroi vin chiar acum sa o iau ... dar cred ca ai uitat o cifra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius-Vinga Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Sa inteleg ca nu e un motor asa de iubit? De ce nu postati si aici mai multe? ( salut,am mers si eu pe un er-5,se prezinta bine in trafic,e foarte manevrabila in oras,atinge viteze de 180-190 /ora dar nu e nici o placere,de la 130 in sus tot aerul il iei in piept,de fapt nici nu e conceputa pentru asa ceva.daca esti o persoana de peste 1,70m ai o pozitie cam nasoala pe ea.oricum e un motor bun la bani astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 pardon 3300E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoSy Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Bafta la vanzare! Merita banu! --- Mesaj completat în 06 Jan 2008 22:43 -------------Pentru cei interesati de un kawa Er5 in stare perfecta /index.php?showtopic=163231 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Ianuarie 8, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2008 Nimeni nu e intereseat de motocicleta asta????? --- Mesaj completat în 13 Jan 2008 03:35 -------------As vre sa ii verific putin la motocicleta antigelul stiti unde se afla. Ma refer strict la kawasaki er5. Observ ca au disparut toti incpatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Banuiesc ca te intereseaza sa vezi nivelul antigelului. Pe partea laterala stanga ai o yala care deschide locasul de sub sa. Dupa ce ridici saua in partea dreapta spate ai sa observi un recipient de plastic cu un capac de cauciuc. Acela este vasul in care se pune lichidul de racire. Este gradat cu Low si Full astfel incat daca pui motorul pe cricul central iti poti face o idee cam cum stai cu lichidul de racire. Daca vrei sa schimbi lichidul de racire iti recomand sa cumperi antigel sau solutie de antigel de la magazinele moto. Este obligatoriu sa golesti instalatia de racire inainte de a pune noua solutie. Nu se completeaza decat in caz necesitate (pierzi lichid). De regula se schimba o data la 2 ani. Pentru a goli instalatia trebuie sa scoti furtunul de la rezervorul lichidului de racire si sa-l golesti. Neaparat trebuie golit si radiatorul. Asta inseamna ca trebuie sa dai ornamentele cromate jos, desfaci furtunul din partea dreapta jos si cel din stanga sus. Daca inclini motocicleta o sa reusesti sa scoti mare parte din el insa iti recomand sa dai jos radiatorul pt ca mai ai de scos niste suruburi, alimentarea de la ventilator si un senzor de temperatura. Cand am schimbat antigelul eu asa ma facut pentru nu a amesteca solutia noua cu cea veche. Ce nu am reusit a fost sa scot antigelul si din pompa. Nu m-am riscat sa o desfac. Pentru umplerea circuitului cu antigel montezi radiatorul si furtunul din dreapta jos, ventilator si senzor de temperatura. Prin furtunul din stanga sus, cu o palnie, umpli radiatorul cu solutie dupa care montezi furtunul si verifici daca nu au rams suruburi in plus sau fire/furtune care atarna. Montezi la loc furtunul de la vasul de sub sa si il umpli cu solutie pana la indicatorul de sus. Acum poti porni motorul si observi daca curge pe la furtunele de la radiator (nu ai strans bine sau nu sunt montate bine). De asemenea verifici daca scade sau nu nivelul in vasul de sub sa. Daca totul este ok iti recomand sa o ti un pic turata pana ajunge la temperatura unde ii da drumul ventilatorului pentru a verifica daca acesta functioneaza. Poti verifica daca ai lichid in instalatie apasand pe furtunul din dreapta jos. Daca totul a mers fara probleme esti fericitul posesor al unui Kawsaki ER 5 cu lichidul de racire schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Ianuarie 18, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2008 Multumesc pentru sfaturi da as mai avea o mica intrebare la tine. Vreau sa stiu presiunea la roti la kawasaki er5 si pe fata si pe spate. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Am avut si eu un ER-5.. dar pe perioada scurta, doar o luna. Impresii aici http://ray-ninja.blogspot.com/2008/01/moto...t-ep2-2000.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Pentru presiunea in pneuri la ER 5 am sa ma uit cand ajung acasa in manual. Din pacate nu il am in format electronic, este manualul original cu care a venit asa ca nu pot sa ti-l dau. --- Mesaj completat în 25 Jan 2008 08:57 -------------Am reusit in cele din urma sa ma uit in manual si setarile sunt urmatoarele: Fata: 225kPa (32 psi) Spate: incarcare pana la 97 Kg -250 kPa (36 psi) incarcare maxima (181 Kg) - 280kPa (41 psi) Incarcarea se refera la ceea ce se adauga pe motocicleta ( pilot, bagaj, pasager). Un amanunt interesant este ca greutatea maxima admisa este de 181 Kg ceea ce este destul de mult pentru o motocicleta din clasa ei. Sper sa-ti fie de folos. Pentru intrebari de genul "Asta e presine pt vara sau iarna?" raspunsul este ca presiunea oricum este masurata in mediul ambient. Nu cred ca cineva regleaza presiunea in roti in sufragerie dupa care iese sa se plimbe la 5 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Am si eu un ER-5 Twister din '99 are 10.000 Km. acum. L-am adus din Germany anul trecut si sunt f. multumit de el, este o f. buna motocicleta pt. inceput si pt. oras in general. In ceea ce priveste schimbul de antigel as vrea sa-l ajut un pic pe barak si sa mai simplificam nitel. Se scoate dopul de la vasul de expansiune, se desurubeaza surubul de la pompa de apa(unul mic sub ea), se scoate rezervorul de benzina(un surub si se trage din tampoane inspre spatele motorului, nu e greu), acolo sub rez. este un buson cu filet si se desface acesta. In acest moment va curge tot lichidul. Pt. umplere procedati invers. Umplerea se face pe la busonul de sub rez. de benz; pt. completare(cand motorul este cald bine) se face pe la vasul de expans. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Bine ai bvenit in club kawaz. Sunt binevenite completarile tale, ba chiar este o metoda mai usoara si mai corecta. Asa se scoate antigelul si din pompa. Eu am ratat surubul de la pompa prima oara, acum stiu . La anul cand ii mai schimb lichidul de racire o sa aplic metoada asta. Ai idee cumva daca merita sa pui bujii NKG Iridium la aceasta motocicleta. Filtru de aer K&N am inteles ca nu prea merita.Odata din cauza admosferei foarte curate de la noi ceea ce duce la murdarirea carburatoarelor destul de repede si a doua din cauza necesitatii schimbarii unor piese in carburator cu unele de la DinoJet (imi scapa acum numele exact al pieselor). Mai am o intrebare, cine si-a montat pe motocicleta asta crash bar sau buloane? De unde le-a luat si cu cat? Daca s-ar pune si niste poze ar fi perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 @einstein1984 Merci ca mi-ai adus aminte. Uitasem cum se numesc dar stiam ca este nevoie de altele din cauza ca filtrul lasa sa treaca mai mult aer. De buloane, crash bar stii ceva? M-am uitat pe louis si am gasit ceva insa nu e prea aratos si costa si cca 110. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alix87 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) salut am un er 5 de vanzare pt cei interesati http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...2000-71519.html ....doresc ceva mai mare mai mult pt afara din localitate cu mica precizare ca e din 2001 am scris gresit acolo --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 14:49 -------------pt cei interesati manual in limba engleza http://www.parliament-riders.co.il/manuals...vice_Manual.pdf poate fii util Alex Editat Februarie 6, 2008 de alix87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 La un motor clasic(cu aspiratie, nu pe injectie) nu este cazul sa bagi bujii Iridium, care si costa de 2-3 ori mai mult si fara peerformante mai bune decat cele normale. Foloseste linistit NGK DR9EA(cele din manual). Filtru K&N e' OK nu stiu ce zici ca ar lasa un debit mai mare de aer?? Si nici sa schimbi Jiglerele asa ca zice unu' sau altul nu e' OK. Dute la KAORE Service, e' un japonez Yoshi(patronul) care stie bine ce face si este si un tip extraordinar, nu te jupoaie. El stie cel mai bine ce sa faca. Eu am fost la el in 2007 cand am adus motorul, mi-a facut reglaje mici, aliniere carburatoare, curatenie, schimbat fluide si alte fleacuri, am fost ff multumit. Incearca si tu varianta asta! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 La un motor clasic(cu aspiratie, nu pe injectie) nu este cazul sa bagi bujii Iridium, care si costa de 2-3 ori mai mult si fara peerformante mai bune decat cele normale. Crezi? Unde ai vazut tu sa coste de 2-3 ori mai mult? Poate vroiai sa zici ca durata lor de viata e de 2 ori mai mare in comparatie cu cele normale. Atunci parea mai plauzibil. Nu stiu pe ce motorete ai testat tu insa pe trotineta mea 'clasica' (carburatoare, racire pe ulei/aer) fac o treaba de minune. Incearca sa faci abstractie de sematura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Raspund doar atat si punct(preturi sunt de la LOUIS): DR9EA - 3.50 EUR iar DR9EIX(adica iridium) - 12.95 EUR ????. Adica: 12.95/3.50 = 3.7 ori Daca vrei un sfat competent, mergi la Yoshi, n-are rost polemica asta de maruntis. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 alix87 multam pentru manualul de reparatii. Foarte util! Pentru ceilalti revin cu intrebarea: Crashbar pentru er5 unde gasesc mai ieftin de 100 Euro? In afara de louis si un site din Anglia nu am vazut nimic pentru er5. Daca si-a montat cineva asa ceva poate imi spune si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 Am si eu nevoie de un cod la culoare asta la motorul meu sau care poate sa imi faca rost de chestia aia care se pune mana si se ridica motorul pe cricul central va pun poza sa va dati seama. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Salutare Kawaz, Din pacate nu te pot ajuta cu codul de culoare. In schimb am un mic pont, motocicleta se ridica mult mai usor pe cricul central daca strecori mana sub sa putin mai in spate, dupa amortizor. Ideea este sa ridici de mai jos si de o parte de metal din cadru, nu de bucatia aia de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 (editat) am si io un kawasaki er-5 twister......sunt mai mult decat multumit de el....fiind primul motor....precedand un scuter de 50cmc........ am pus si o poza q el......doar ce terminasem de colindat prin orash cu el..... VA DORESC ASFALT USCAT Editat Martie 3, 2008 de kata_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibrinaru Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 si eu am un er500 asa ca baga te pe mess sa te intreb cate ceva... cristibrinaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoGT Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 uite si poza Dupa parerea mea motocicleta asta este PERFECTA pentru incepatori. M-a ajutat in multe situatii in care alte motoare probabil m-ar fi dat de pamant... Daca aveti nevoie de manual pentru ER5 ma contactati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
garbage Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 am tot vazut pe la vanzari ca exista 2 versiuni de er5 una de 33 cp si una de ~50 cp. cum imi pot da seama care e cealalta...? dak nu ma insel este model pt america si unul pt europa , diferenta: carburatoarele pt cei interesati am si eu una din 2002-2003 13000km bombonica 0742035083 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 hop si eu .. un manual de utilizare are cineva? manual de reparatie am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.