Sari la conținut

Bmw F650gs Vs Yamaha Xt660r


Which one ?  

93 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Datele problemei:

 

Utilizator: incepator total; permis peste o luna; B din 2004; 1.82m/95kg.

Scop: 70% urban (Bucuresti); 18% extra-urban; 12% off-road :scratch:

Buget: 3-4000E

De unde: Germania probabil

De ce: Pentru ca nu ma intereseaza SS & the like si nici nu vreau sa imi fie frica de gropi/sine/etc si vreau sa pot sa fiu relaxat si pe un drum mai putin asfaltat.

 

Deci, ce ati alege dintre cele doua si mai ales, de ce ?

 

Orice sugestii/sfaturi/injuraturi/etc sunt binevenite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu m-am urcat decat pe GS-ul simplu, si stau destul de bine pe el.

Despre Dakar, nu stiu, mi-e frica sa nu fie prea inalt pentru mine.

Fiind mai inalt, nu devine mai putin manevrabil in oras, in trafic ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

recomand cu caldura bmw f650 gs

il am de 2 luni ( an fabr. 2000) si merge f bine

scoala am facut-o pe xt 600 cu cauciucuri supermoto

bmw este mai manevrabil de 2 ori

io am 174/77 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara probleme BMW F650 !!! Foarte bun pe orice drum si pe orice vreme. Si in plus gasesti consumabile de calitate si la preturi bune iar consumul e cu pasager, viteza de croaziera 80-100 km/h ~4.5 l/100 km

si mixt este de de 5.5 l. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Bmw cica ar fi scumpe piesele. Iar la Yamaha cica sunt cam nesimtiti aia din bucuresti dar nu garantez nimic. Eu as alege xt-ul din 2005 incoace ca imi place mult si cum arata iar eu de al meu (xt125r) sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara probleme BMW F650 !!! Foarte bun pe orice drum si pe orice vreme. Si in plus gasesti consumabile de calitate si la preturi bune iar consumul e cu pasager, viteza de croaziera 80-100 km/h ~4.5 l/100 km

si mixt este de de 5.5 l.

Nu ca vreu sa fac reclama la Honda, dar exact acelasi lucru il pot spune si eu despre Transalp

Deci mai ai o varianta de rezerva, in afara de BMW si Yamaha :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Datele problemei:

 

Utilizator: incepator total; permis peste o luna; B din 2004; 1.82m/95kg.

Scop: 70% urban (Bucuresti); 18% extra-urban; 12% off-road ;)

Buget: 3-4000E

De unde: Germania probabil

De ce: Pentru ca nu ma intereseaza SS & the like si nici nu vreau sa imi fie frica de gropi/sine/etc si vreau sa pot sa fiu relaxat si pe un drum mai putin asfaltat.

 

Deci, ce ati alege dintre cele doua si mai ales, de ce ?

 

Orice sugestii/sfaturi/injuraturi/etc sunt binevenite :D

 

NICI UNA NICI ALTA. Si nici transalp. No offence. Sunt mobre faine toate 3, dar nu se imbina deloc cu datele problemei. Ai mers nitel cu vreuna din ele? Toate fac parte din categoria "Jack of all trades and master of none" adica tre sa stii prea bine ce vrei sa faci cu ele, altfel or sa faca ele ceva cu tine.

N-o sa ma chinui prea mult cu argumentarea, daca esti asa hotarat nici n-o sa ma iei in seama. Dar gandeste-te nitel la cateva aspecte:

 

- ce inseamna 180-190 de kile in dezechilibru? (mai ales sub poponeata ta)

- ce inseamna sa nu poti trece de o bordura mai serioasa? (de linii se tramvai fereste-te oricum)

- despre capacitatile lor offroad nici nu vreau sa comentez

- singurul scop la care se pliaza relativ decent sunt cei 18% extra-urban - crezi ca merita?

 

 

CU toata simpatia , mai gandeste-te. Experienta e cea mai valoroasa, si tre sa fii intreg ca so acumulezi.

 

Succes

Editat de dirtbike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICI UNA NICI ALTA. Si nici transalp. No offence. Sunt mobre faine toate 3, dar nu se imbina deloc cu datele problemei. Ai mers nitel cu vreuna din ele? Toate fac parte din categoria "Jack of all trades and master of none" adica tre sa stii prea bine ce vrei sa faci cu ele, altfel or sa faca ele ceva cu tine.

N-o sa ma chinui prea mult cu argumentarea, daca esti asa hotarat nici n-o sa ma iei in seama. Dar gandeste-te nitel la cateva aspecte:

 

- ce inseamna 180-190 de kile in dezechilibru? (mai ales sub poponeata ta)

- ce inseamna sa nu poti trece de o bordura mai serioasa? (de linii se tramvai fereste-te oricum)

- despre capacitatile lor offroad nici nu vreau sa comentez

- singurul scop la care se pliaza relativ decent sunt cei 18% extra-urban - crezi ca merita?

CU toata simpatia , mai gandeste-te. Experienta e cea mai valoroasa, si tre sa fii intreg ca so acumulezi.

 

Succes

 

 

Acum scuza-ma, dar cand e vorba de off-road cu vaca grasa ai de invatzat. Mananca forestierele si au o stabilitate uimitoare in conditii de aderentza precara!!!

Bordura serioasa?? Stai linisiti! Urci scari intr-o veselie si potzi sari si de la 1.2 metri cu o vaca fara probleme(daca iti cunosti motorul si descarci fatza cand trebe). Vad ca ai Dr 350...am avut si eu 250 si cand m-am urcat pe vaca prima oara m-am gandit"frate, in ce (cuvant urat) m-am bagat???"...acum o intorc pe loc din gaz. Dupa aproape 13 000 km pe vaca m-am urcat pe un dr 350 si mi s-a parut fulg, jucarie. Cum ai spus si tu...experientza conteaza. Tu ai experientza pe monocilindru mare?? Tot vaca se lasa pe curbe pana iti polizeaza cizmele sau scaritzele... La vaci, caucioacele sunt cele care iti dicteaza zonele de distractie

Eu iti sugerez xt-ul...probabil ca o sa te apuce si pe tine microbul off-road si o sa te avantajeze roata pe 21. Nu o sa poti face padure sau single trail, dar o sa te distrezi pe forestiere, treceri prin rauri, incarcat cu bagaje spre munte...etc. Cat despre piese...vorbeste cu userul CBRXX ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha fara discutie, nu se compara cu BMW....e asa de evident ca nici nu cred ca e cazul de explicatii.

 

PS Nu te baza pe importator pentru service sau piese (valabil pentru orice marca). Se rezolva usor de tot, pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum scuza-ma, dar cand e vorba de off-road cu vaca grasa ai de invatzat. Mananca forestierele si au o stabilitate uimitoare in conditii de aderentza precara!!!

Bordura serioasa?? Stai linisiti! Urci scari intr-o veselie si potzi sari si de la 1.2 metri cu o vaca fara probleme(daca iti cunosti motorul si descarci fatza cand trebe). Vad ca ai Dr 350...am avut si eu 250 si cand m-am urcat pe vaca prima oara m-am gandit"frate, in ce (cuvant urat) m-am bagat???"...acum o intorc pe loc din gaz. Dupa aproape 13 000 km pe vaca m-am urcat pe un dr 350 si mi s-a parut fulg, jucarie. Cum ai spus si tu...experientza conteaza. Tu ai experientza pe monocilindru mare?? Tot vaca se lasa pe curbe pana iti polizeaza cizmele sau scaritzele... La vaci, caucioacele sunt cele care iti dicteaza zonele de distractie

Eu iti sugerez xt-ul...probabil ca o sa te apuce si pe tine microbul off-road si o sa te avantajeze roata pe 21. Nu o sa poti face padure sau single trail, dar o sa te distrezi pe forestiere, treceri prin rauri, incarcat cu bagaje spre munte...etc. Cat despre piese...vorbeste cu userul CBRXX ;)

 

E foarte corect ce spui , insa omul a mentionat clar in primul post :

"Utilizator: incepator total; permis peste o luna;" A mai zis deasemeni ca nu-l atrag ss-urile, ceea ce denota ca are cat de cat stofa de supravietuitor. De cazut insa tre sa fie pregatit, mai ales ca incepator, o va tranti cu siguranta, important e sa mai si supravietuiasca.

 

- Ce incercam sa subliniez e faptul ca greutatea nu e aproape niciodata un avantaj, decat in conditii de touring intens sau viteza.

- Spre deosebire de altii de aci, eu nu vreau sa-i vand si nici sa recomand tipul meu de mobra pe argumentul tipic : "o am eu, e cea mai buna" . Involuntar, omul se va obisnui cu orice, insa daca va fi cazul e de preferat sa vrea s- o schimbe pt ca ia ramas mica sau nui mai ofera satisfactie, nu pt ca n-o poate conduce. Pana la urma tot el va decide, ce discutam noi aici mai mult il deruteaza .

Editat de dirtbike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Bmw nu m-am dat, XT am. E prima mea motocicleta si tre sa spun ca sunt f multumit de ea. Experienta pe care am avut-o cand m-am urcat pe ea a fost de vreo 3mz-uri, un cross, si un trial ale prietenilor cu care am dat ture prin parcare/deal, deci aproape nula. La inceput a fost putin greu (e un motor maricel totusi) dar dupa ce te obijnuiesti cu el e oook!.

Impresii dupa o vara intreaga si cateva mii de km: dupa ce iti trec emotiile (primele 2-3 zile) nu mai ai treaba. Dc il iei incet te ia si el incet. Dc il iei tare, poti sa ii dai cat te tine. Linii de tramvai? Borduri?...nu prea o sa sti ce sunt alea. Da, e greu...170kg la plin, dar dupa ce te obijnuiesti cu el e foarte prietenos, pe asfalt, forestier sau deal. De off nu se pune problema, cel putin nu in primele luni.

Vital la Xt (ca la orice motor de altfel) e sa ajungi cu picioarele bine jos. In rest eu zic ca nu sunt probleme. In trafic e manevrabil, gropi nu simti si consuma putin (al meu 3,5-4%, da e de 500). Dc ai putina tehnica il ridici singur de jos.(mentionez ca nu sunt "facut" si il ridic)...

 

Repet, nu am mers pe Bmw, dar Xt-ul e al naibii de fun si te scoate din multe. Inca un avantaj ar fi lipsa carenelor. Ca incepator, o sa il culci (inevitabil), si cand o sa vezi juliturile pe carene la Bmw nu stiu cum o fi...

 

Cu piesele nu am avut probleme de nici un fel, nici de pret nici de gasit.

 

Dc am vorbit prostii imi cer scuze, astea sunt impresiile mele ca incepator pe XT, poate iti vor fi de folos.

 

Numai bine si bafta la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW F650 GS ABS, eventual dupa 2003 (2 spark)

 

- abs poate sa-ti salveze pielea in situatii surpriza, mai ales pt incepator

- bmw mai bun ca yamaha onroad

- vb unui batran motociclist: daca ai avut bmw, nu iti mai iei altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat un XT. Fata de BMW-ul F 650, XT-ul mi se pare ceva mai putin manevrabila, in special la viteze mici si foarte mici. F650 are o stabilitate incredibila la viteza mica...la viteza de mars, nu se pune problema, evident.

Despre off road, nu ma pronunt...oricum ca incepator nu prea ai ce cauta in afara asfaltului...cel putin nu la inceputul inceputurilor...

Fara a fi partinitor, cred totusi ca F-ul este mai potrivit pentru start. Dupa ceva timp, te decizi ce vrei de fapt de la motor: offroad, touring, viteza... F-ul iti permite sa inveti, si sa iti dai seama ce iti trebuie mai departe.

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...