Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare domnilor, ca tot fiind vorba mai sus de schimbatul simeringurilor.....ajutati-ma si pe mine sa imi gasesc si sa cumpar 2 sau chiar4 simeringuri pentru amortizoarele de pe spate! chiar nu stiu unde sa caut, am cautat la un rus in obor dar nu aduce simeringuri ca alea... astept un raspuns de la voi! Numai bine!

 

 

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, ca tot fiind vorba mai sus de schimbatul simeringurilor.....ajutati-ma si pe mine sa imi gasesc si sa cumpar 2 sau chiar4 simeringuri pentru amortizoarele de pe spate! chiar nu stiu unde sa caut, am cautat la un rus in obor dar nu aduce simeringuri ca alea... astept un raspuns de la voi! Numai bine!

 

 

C.

salve

suna la 0744237302 romica

e din iasi.are tot ce vrei de comuniste

prin curier,,le ai in max o zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Skema electrica IJ planeta 5 ...una decenta ..are careva .... ?

 

Cel mai bun lucru era un tutorial cu poze ..daca e posibil :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Am luat de curand un motor de IJ Planeta 4 + carburatoare. Motorul vreau sa il pun pe un kart. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce imi mai trebuie pentru a face acest motor sa porneasca? Si daca are cineva piesele necesare sa-mi faca si niste preturi. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum folosesti decompresorul? la ce te ajuta la pornire?

 

decompresorul este o valva care lasa sa iasa aerul amestec din dilindru, la pornire cind dai citeva pedale si ai decompresorul tras , merge mult mai usor, si nu se inneaca cu benzina ,adica nu ajunge prea multa benzina la bujie (bujia umezita nu da scinteie buna sau chiar deloc),deci ai net 2 avantaje+ ca scoate un sunet ,un sasait interesant :P

si dr big de 800 are decompresor deci nu e o prostie

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce indice au semeringurile ambielaje de IJ Jupiter 4 ? si toate cotele de rulmenti din motor ?

care stie ? multam fain ! faceti o lista clara ca va servi si pe viitor ! :P

-cu atiti maistori, nimeni nu stie nimic !!!!!!!!! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde este saiba asta? De la cutie sau de la ambielaj? De cand am desfacut motorul (ij 56/planeta), au trecut 2 luni, timp in care am uitat unde era montata.

 

Ce solutie tehnica imi recomandati pentru rulmenti care se misca in carter? Camasile rulmentilor ambielajului au atins abielajul in timpul functionarii iar acesta avea cate un sant adanc de 2 mm, pe fiecare parte. Pe cel vechi l-am schimbat fiindca oricum avea joc in biela iar cotele simeringurilor erau distruse. Acum am ambielaj si rulmenti noi dar cand motorul ajunge la 80-100 de grade camasile rulmentilor ies foarte usor si vor freca si in ambielajul asta nou.

 

Lame nu pot sa bag fiindca toleranta este prea mica. Am intrebat la magazin si o solutie LOCTITE de 50 ml costa 1.400.000 ceea ce este prea mult. Cum rezolv problema? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde este saiba asta? De la cutie sau de la ambielaj? De cand am desfacut motorul (ij 56/planeta), au trecut 2 luni, timp in care am uitat unde era montata.

 

Ce solutie tehnica imi recomandati pentru rulmenti care se misca in carter? Camasile rulmentilor ambielajului au atins abielajul in timpul functionarii iar acesta avea cate un sant adanc de 2 mm, pe fiecare parte. Pe cel vechi l-am schimbat fiindca oricum avea joc in biela iar cotele simeringurilor erau distruse. Acum am ambielaj si rulmenti noi dar cand motorul ajunge la 80-100 de grade camasile rulmentilor ies foarte usor si vor freca si in ambielajul asta nou.

 

Lame nu pot sa bag fiindca toleranta este prea mica. Am intrebat la magazin si o solutie LOCTITE de 50 ml costa 1.400.000 ceea ce este prea mult. Cum rezolv problema? Multumesc!

...e cam belicoasa treaba pt ca tre rectifici exact cotele de rulmenti dupa ce le incarci , sudura AL sau Durafix sa ai axele ambielajului in linie... http://www.youtube.com/watch?v=fJKrtDVM6HA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, ma numesc Ciprian si am onoarea si bucuria sa fac parte din grupul vostru. Mi-a adus iepurasul de Pasti un Izh Jupiter 4, fabricat in 1983. Va doresc tuturor un Paste Fericit.http://www.youtube.com/watch?v=lhg69aXvwOY

E de-a dreptul superb,de la cel din Timisoara nu am mai vazut unul asa frumos.Iti urez sa te bucuri de el si sa nu-ti faca probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde este saiba asta? De la cutie sau de la ambielaj? De cand am desfacut motorul (ij 56/planeta), au trecut 2 luni, timp in care am uitat unde era montata.

 

Ce solutie tehnica imi recomandati pentru rulmenti care se misca in carter? Camasile rulmentilor ambielajului au atins abielajul in timpul functionarii iar acesta avea cate un sant adanc de 2 mm, pe fiecare parte. Pe cel vechi l-am schimbat fiindca oricum avea joc in biela iar cotele simeringurilor erau distruse. Acum am ambielaj si rulmenti noi dar cand motorul ajunge la 80-100 de grade camasile rulmentilor ies foarte usor si vor freca si in ambielajul asta nou.

 

Lame nu pot sa bag fiindca toleranta este prea mica. Am intrebat la magazin si o solutie LOCTITE de 50 ml costa 1.400.000 ceea ce este prea mult. Cum rezolv problema? Multumesc!

Incearca solutia Regelui Simson dute cu sublerul in targ si cauta un rulment mai mare sunt diferente de cateva zecimi

Numai bine

 

 

De unde este saiba asta? De la cutie sau de la ambielaj? De cand am desfacut motorul (ij 56/planeta), au trecut 2 luni, timp in care am uitat unde era montata.

 

Ce solutie tehnica imi recomandati pentru rulmenti care se misca in carter? Camasile rulmentilor ambielajului au atins abielajul in timpul functionarii iar acesta avea cate un sant adanc de 2 mm, pe fiecare parte. Pe cel vechi l-am schimbat fiindca oricum avea joc in biela iar cotele simeringurilor erau distruse. Acum am ambielaj si rulmenti noi dar cand motorul ajunge la 80-100 de grade camasile rulmentilor ies foarte usor si vor freca si in ambielajul asta nou.

 

Lame nu pot sa bag fiindca toleranta este prea mica. Am intrebat la magazin si o solutie LOCTITE de 50 ml costa 1.400.000 ceea ce este prea mult. Cum rezolv problema? Multumesc!

Nu cred ca-i saiba pare a fi un distantier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde este saiba asta? De la cutie sau de la ambielaj? De cand am desfacut motorul (ij 56/planeta), au trecut 2 luni, timp in care am uitat unde era montata.

 

Ce solutie tehnica imi recomandati pentru rulmenti care se misca in carter? Camasile rulmentilor ambielajului au atins abielajul in timpul functionarii iar acesta avea cate un sant adanc de 2 mm, pe fiecare parte. Pe cel vechi l-am schimbat fiindca oricum avea joc in biela iar cotele simeringurilor erau distruse. Acum am ambielaj si rulmenti noi dar cand motorul ajunge la 80-100 de grade camasile rulmentilor ies foarte usor si vor freca si in ambielajul asta nou.

 

Lame nu pot sa bag fiindca toleranta este prea mica. Am intrebat la magazin si o solutie LOCTITE de 50 ml costa 1.400.000 ceea ce este prea mult. Cum rezolv problema? Multumesc!

 

 

salutare, saiba este o distantiera intre rulment si simering la ambielaj, pe partea stinga a ambielajului, ea permite gazele din carter sa se strecoare pe gaurica aceea care duce in sus, trebuuie neaparat sa o pui.. desi posibil sa functioneze si fara dar nu va merge "optim"

:wink:

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, saiba este o distantiera intre rulment si simering la ambielaj, pe partea stinga a ambielajului, ea permite gazele din carter sa se strecoare pe gaurica aceea care duce in sus, trebuuie neaparat sa o pui.. desi posibil sa functioneze si fara dar nu va merge "optim"

:wink:

 

 

eu aveam o asemenea saiba la ambreaj,nu am pus-o pentru ca nu imi dadeam seama cum trebuie pusa,nu prea avea loc acolo.

 

cam ce dimensiuni are saiba asta? este prezenta si la Jupiter 4?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa apar si eu peste vre-o 2 zile cu bijuteria care mi-am cumparat-o (planeta 3) :lol: sper sa ne vdm pe la intruniri si sa facem o claca pe langa niste halbe :D apropo era sa uit care ma poate ajuta cu un carburator de 350? ma fain si astfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, probleme la pornire cu festivalu, imi uda bujia si nu da semne de pornire, compresie aveam cam slaba dar am constatat ca imi scapa decompresoru si l-am scos si am bagat o bujie si am compresie puternica dar tot uda bujia adik se ineaca cred, ar mai fi o problema am un joc la crburator unde se prinde de galeria de admisie cred ca tre sa schimb colierul , asf recunoscator cu cat mai multe sfaturi ca nu prea le am cu motoarele astea am inceput cam tarziu. si cateva poze cu motoru si cu improvizatia la galeri care mai tre finisata. ms anticipat si asfalt uscat

 

 

PS. si ceva informati despre soc si cum se foloseste .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...