mad_max924 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) nu vin Editat Septembrie 4, 2012 de mad_max924 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ăh, futui. Nu poți să le dai cuiva care vine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 nu,da ce e la mizil,vreo intalnire moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Salutare Azi am facut o tura ceva mai lunga cu izhul pentru a testa cateva lucruri si pentru a mai gasi potentiale defectiuni, desigur. Cateva chestii foarte ciudate observate : intra I-a dupa ce porneste de pe loc zvacneste cauza cred ca este ovalizarea ambreiajului nu ? alt lucru relativ ciudat e faptul ca imi moare in a IV-a chiar si in panta. De exemplu daca tin accelerat in panta imi moare motorul intr-a IV - a, o fi de vina carburatia ? Un alt lucru ciudat este faptul ca acceleratia e undeva la mijloc daca dau pana la capat incepe sa moara motorul (presupun ca asta are legatura cu reglajul prost al acceleratiei sau iarasi o fi de vina carburatorul ?) @ Vulpoiul am incercat azi treaba cu shokul deschis 2/3 minute iar la inceput trage foarte bine dar dupa incepe sa moara, cum dau drumul la shok in mers urca dealul cu ~ 80, dar dupa cateva secunde incepe sa moara in sensul ca nu mai trage deloc si are loc si o frana de motor, parca tine ceva dar nu imi dau seama ce. Cam astea ar fi probleme intalnite azi, cred ca mai sunt cateva mai minore dar sincer nu mi le amintesc acum ) Deci ? Ceva sfaturi ? Cu ce ar trebui sa incep ? Sunt total nedumerit acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Regleaza acul de dozaj din carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Scoate capul carburatorului, pe unde intră cablul de accelerație Âşi Âşoc - 2 Âşurubele mici drepte. Rămîi în mînă cu Âşubărul. Pe mijlocul Âşubărului iese un ac, în partea de sus crestat. Scoate siguranța aia Âşi bag-o pe crestătura din mijloc . Montează înapoi. Apoi: Âşurubul de aer de lîngă înecare, îl strîngi de tot Âşi-i dai drumul 360 grade. Acum ar trebui să tragă normal. Plimb-o mai mult Âşi scoate bujia: dacă e maronie Âşi uscată, e bine. Dacă e albicioasă e amestec subsuficient. Dacă e neagră, e prea bogat. Cu ambreiajul, e normal. Pînă nu-l desfaci să-l refaci.... mad_max: pe ce lume trăieÂşti frate?? /index.php?/topic/682956-intrunire-moto-la-baile-boboci/ Editat Septembrie 4, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 poate stii pe cineva de pe forum din buc care merge acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 de acord cu pretul la piese, daca te gasesti cu pedros le poti da lui, ca el sigur vine si ne gasim acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 de acord cu pretul la piese, daca te gasesti cu pedros le poti da lui, ca el sigur vine si ne gasim acolo ok,o sa incerc sa iau legatura cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) uite cam asa sa pune cuiul,iar reglajul la aer il faci cu motorul cald,inchizi surubul apoi il desfaci pana incepe motorul sa capete turatie,dupa asta reglezi relantiul dupa cum vrei.....inainte de asta verifica daca are joc subarul in carb . @vulpoiu cum masori alea 360grade?? Editat Septembrie 4, 2012 de danny_motor86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ceva imi spune ca nu mai am carburatorul ei original, ci un k68 Deci presupun ca reglajul e diferit, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ooo are K68 Âşi nu-i mulțumit... face a batae? ce ziceți? Dany, spune-i tu cum e cu 68-ul, eu am 65. mad_max: dăi-le Âşi pe ale mele lui Pedros, tot acolo ne întîlnim. dany: la fel, adă Âşi tu alea acolo. ÂŞi am spus mă! îl strîngi de tot Âşi îi dai drumul o tură. 360 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Vezi tu ? nu sunt sigur ca e 68, abia cand am intrat in casa si am descarcat pozele am vazut acel K si am dat-o cu presupusul (motiv pentru care am pus si pozele) ) Acu uitandu-ma la un 65 tind sa cred ca si al meu e 65. Editat Septembrie 4, 2012 de Pepsz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 salutate Pepsz, bine ai venit in gasca cu Planete Vad ca esti din Botosani, cand vii la iasi poate dai un semnal sa le facem cunostiinta la mobre. Cu reglajul carbelitorului vei avea probleme tot timpul, azi merge super, maine nu prea. joaca te cu acul de dojaz, mai sus, mai jos, cu nivelul de benzina din carburator Âşi vezi sa fie intins bine cablul de acceleratie 3mm de cablu te pacalesc rau personal cred că nici o planeta nu urcă cu viteza in treapta a IV fara sa mareasca vizibil consumul. la a mea se manifesta identic, in treapta a IV pe rampe usoare, daca intri subturat pierzi imediat inertia, daca accelerezi motorul se ineacă iar daca reduci in a III motorul de tureaza in draci. daca ai chef de o proba incearcă sa ii pui benzina de 98, doar 2-3 litri in rezervorul gol, si dă te la ea sunt curios daca exista o diferenta, consumul nu cred ca scade dar s-ar putea sa fii surprins cum se comporta motorul. bafta, drumuri bune si ai rabdare cu ea. e cea mai fiabile motocicleta socialista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Salut, thegerman ! Desigur poate ne vedem intr-o zi in apropiere de Iasi Problema majora la mine nu e faptul ca nu pot urca rampa cu a IV-a ci faptul ca moare in panta intr-a IV a daca o accelerez, ceva mi-o franeaza are loc un fel de frana de motor in PANTA si de multe ori imi sare acul de la 80 de ex la 50 ) si problema de la care am inceput "cercetarile" e faptul ca desi am pinion de 19 pe drum drept nu sare de 60 cu greu o pot duce la 65 asta daca o turez tare si nu cred ca e tocmai normal, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Ceva imi spune ca nu mai am carburatorul ei original, ci un k68 Deci presupun ca reglajul e diferit, nu ? k-63/65. sunt identice pe afara si din poze nu imi dau seama de scris. 68 are sertarul cilindric... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 @Pepsz. Urmareste cateva posturi mai in urma. Am avut si eu o problema asemanatoare si s-a rezolvat cu reglarea plutitorului la 26 mm si siguranta la a doua crestatura. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Ma poate ajuta cineva cu un reglaj pentru un carburator K65 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Ma poate ajuta cineva cu un reglaj pentru un carburator K65 ? pozele fac cat 1000 de cuvinte........ai in poze reglajul nivelului de benzina, cuiul de dozaj......... reglajul aerului il faci cu motorul cald .......inchizi surubul la maxim atunci ai sa observi ca motorul da sa moara atunci incepi si desfaci pana ce motorul incepe sa ia in turatie.......nu 1 tura nu 2 nu 100........cel putin asa il fac eu si imi merge destul de bine.......apoi reglezi relantiul dupa cum vrei.........verifica si cuiul ( cablu) de la soclu .......poate il ai blocat ( o idee)......dar inainte de toate astea curata si tu carburatorul..........pozele le gaseai cateva posturi mai in urma ........spor la treaba..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 manual.. pt planeta 5 .. cik..vezi dak iti foloseste.. e in engleza.. frate ai carte tehnica ij planeta 2 din 63'? ,nu conteaza ca un rusa sau engleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 am eu carte de ij 56 scanata. Ai nevoie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Frate oile alea se fuck de noua ani??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 am eu carte de ij 56 scanata. Ai nevoie ? Am eu nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Este un pdf mare - nu merge atasat aici. Dati pe PM metoda preferata pt transfer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Este un pdf mare - nu merge atasat aici. Dati pe PM metoda preferata pt transfer Cred ca ai casuta plina, nu ma lasa sa-ti trimit mesaj. Incearca pe transfer.ro sau alte siteuri de gen. Ai adresa mea de mail la profil daca preferi mailul. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.