Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

Azi am facut o tura ceva mai lunga cu izhul pentru a testa cateva lucruri si pentru a mai gasi potentiale defectiuni, desigur. Cateva chestii foarte ciudate observate : intra I-a dupa ce porneste de pe loc zvacneste cauza cred ca este ovalizarea ambreiajului nu ? alt lucru relativ ciudat e faptul ca imi moare in a IV-a chiar si in panta. De exemplu daca tin accelerat in panta imi moare motorul intr-a IV - a, o fi de vina carburatia ? Un alt lucru ciudat este faptul ca acceleratia e undeva la mijloc daca dau pana la capat incepe sa moara motorul (presupun ca asta are legatura cu reglajul prost al acceleratiei sau iarasi o fi de vina carburatorul ?)

@ Vulpoiul am incercat azi treaba cu shokul deschis 2/3 minute iar la inceput trage foarte bine dar dupa incepe sa moara, cum dau drumul la shok in mers urca dealul cu ~ 80, dar dupa cateva secunde incepe sa moara in sensul ca nu mai trage deloc si are loc si o frana de motor, parca tine ceva dar nu imi dau seama ce.

Cam astea ar fi probleme intalnite azi, cred ca mai sunt cateva mai minore dar sincer nu mi le amintesc acum :)) Deci ? Ceva sfaturi ? Cu ce ar trebui sa incep ? Sunt total nedumerit acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Scoate capul carburatorului, pe unde intră cablul de accelerație Âşi Âşoc - 2 Âşurubele mici drepte. Rămîi în mînă cu Âşubărul. Pe mijlocul Âşubărului iese un ac, în partea de sus crestat. Scoate siguranța aia Âşi bag-o pe crestătura din mijloc . Montează înapoi. Apoi: Âşurubul de aer de lîngă înecare, îl strîngi de tot Âşi-i dai drumul 360 grade.

 

Acum ar trebui să tragă normal. Plimb-o mai mult Âşi scoate bujia: dacă e maronie Âşi uscată, e bine. Dacă e albicioasă e amestec subsuficient. Dacă e neagră, e prea bogat.

 

Cu ambreiajul, e normal. Pînă nu-l desfaci să-l refaci....

 

mad_max: pe ce lume trăieÂşti frate?? :blink: :laugh:

/index.php?/topic/682956-intrunire-moto-la-baile-boboci/

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cam asa sa pune cuiul,iar reglajul la aer il faci cu motorul cald,inchizi surubul apoi il desfaci pana incepe motorul sa capete turatie,dupa asta reglezi relantiul dupa cum vrei.....inainte de asta verifica daca are joc subarul in carb .

 

 

 

 

 

 

@vulpoiu cum masori alea 360grade?? :cheers:

post-54201-0-74560600-1346784413_thumb.jpg

Editat de danny_motor86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Ooo :blink: are K68 Âşi nu-i mulțumit... face a batae? ce ziceți?

Dany, spune-i tu cum e cu 68-ul, eu am 65.

 

mad_max: dăi-le Âşi pe ale mele lui Pedros, tot acolo ne întîlnim.

 

dany: la fel, adă Âşi tu alea acolo.

ÂŞi am spus mă! îl strîngi de tot Âşi îi dai drumul o tură. 360 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu ? nu sunt sigur ca e 68, abia cand am intrat in casa si am descarcat pozele am vazut acel K si am dat-o cu presupusul (motiv pentru care am pus si pozele) :)) Acu uitandu-ma la un 65 tind sa cred ca si al meu e 65.

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutate Pepsz, bine ai venit in gasca cu Planete

Vad ca esti din Botosani, cand vii la iasi poate dai un semnal sa le facem cunostiinta la mobre.

 

Cu reglajul carbelitorului vei avea probleme tot timpul, azi merge super, maine nu prea.

joaca te cu acul de dojaz, mai sus, mai jos, cu nivelul de benzina din carburator Âşi vezi sa fie intins bine cablul de acceleratie 3mm de cablu te pacalesc rau personal cred că nici o planeta nu urcă cu viteza in treapta a IV fara sa mareasca vizibil consumul.

la a mea se manifesta identic, in treapta a IV pe rampe usoare, daca intri subturat pierzi imediat inertia, daca accelerezi motorul se ineacă iar daca reduci in a III motorul de tureaza in draci.

daca ai chef de o proba incearcă sa ii pui benzina de 98, doar 2-3 litri in rezervorul gol, si dă te la ea sunt curios daca exista o diferenta, consumul nu cred ca scade dar s-ar putea sa fii surprins cum se comporta motorul.

 

bafta, drumuri bune si ai rabdare cu ea. e cea mai fiabile motocicleta socialista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, thegerman ! Desigur poate ne vedem intr-o zi in apropiere de Iasi :D Problema majora la mine nu e faptul ca nu pot urca rampa cu a IV-a ci faptul ca moare in panta intr-a IV a daca o accelerez, ceva mi-o franeaza are loc un fel de frana de motor in PANTA si de multe ori imi sare acul de la 80 de ex la 50 :)) si problema de la care am inceput "cercetarile" e faptul ca desi am pinion de 19 pe drum drept nu sare de 60 cu greu o pot duce la 65 asta daca o turez tare si nu cred ca e tocmai normal, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu un reglaj pentru un carburator K65 ? beer.gif

 

pozele fac cat 1000 de cuvinte........ai in poze reglajul nivelului de benzina, cuiul de dozaj.........

 

 

reglajul aerului il faci cu motorul cald .......inchizi surubul la maxim atunci ai sa observi ca motorul da sa moara atunci incepi si desfaci pana ce motorul incepe sa ia in turatie.......nu 1 tura nu 2 nu 100........cel putin asa il fac eu si imi merge destul de bine.......apoi reglezi relantiul dupa cum vrei.........verifica si cuiul ( cablu) de la soclu .......poate il ai blocat ( o idee)......dar inainte de toate astea curata si tu carburatorul..........pozele le gaseai cateva posturi mai in urma ........spor la treaba.....

 

post-54201-0-34052500-1346952275_thumb.jpg

post-54201-0-01659200-1346952341_thumb.jpg

post-54201-0-24954400-1346952382_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Este un pdf mare - nu merge atasat aici. Dati pe PM metoda preferata pt transfer

 

Cred ca ai casuta plina, nu ma lasa sa-ti trimit mesaj. Incearca pe transfer.ro sau alte siteuri de gen. Ai adresa mea de mail la profil daca preferi mailul. Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...