alexandrur Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Vinde cineva cele 3 piese din suportul de sa pentru 56 de mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Salut!Am cumparat acest IJ si dupa indelungi incercari am reusit sa-l pornesc,dar dupa 3-4 min de functionare am observat ca iese ulei prin acest loc(pozele 2,3 ).Ma poate ajuta cineva cu un sfat si sa imi spuna care e motivul pt. care acest lucru se intampla? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Ai apa in cutia de viteze. Desfa busonul de sub motor si lasa sa curga tot cârmâzul din cutie apoi desfa capacul de pe partea ambreiajului si spala bine acolo. Prin orificiul de comunicare dintre ambreiaj si cutia de viteze baga o spritiera si spala cat poti de bine ( cu benzina ) si cutia de viteze. Daca si dupa ce inlocuiesti uleiul din cutia de viteze tot iti scuipa ulei prin aerisitorul ala inseamna ca iti baga compresie din carterul sec in cutia de viteze, asta insemnand ca vei fi nevoit sa desfaci motorul. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 ziceti-mi si mie, va rog, ce cod are simeringul de pe axul rotorului de alternator de la planeta 5? am inteles ca acolo, in spatele statorului, este un simering care, daca este crapat, pot avea aer fals, de unde amestec sarac, de unde detonatii, de unde revenim la simptomele pe care le descriam ceva mai sus. si am mai inteles ca este suficient sa dai jos alternatorul ca sa-l poti schimba; ca nu trebuie scos jos carterul si desfacut. asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Buna ziua. Am IJ Planeta 5, merge fb motorul, de o vreme are tendinta, la plecare de pe loc, sa mearga inapoi. Imi puteti spune cum se poate remedia ? Multumesc. » Post actualizat in 18 Sep 2014 18:13 Sunt nevoit sa repornesc de cateva ori pana pleaca inainte Editat Septembrie 18, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Avansul la aprindere este mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 ziceti-mi si mie, va rog, ce cod are simeringul de pe axul rotorului de alternator de la planeta 5? am inteles ca acolo, in spatele statorului, este un simering care, daca este crapat, pot avea aer fals, de unde amestec sarac, de unde detonatii, de unde revenim la simptomele pe care le descriam ceva mai sus. si am mai inteles ca este suficient sa dai jos alternatorul ca sa-l poti schimba; ca nu trebuie scos jos carterul si desfacut. asa-i? acolo ai un semering dublu cu guler ia de la gaspar setul de semeringuri ca sunt bune cat de cat dai statorul jos. dai rotorul apoi ai 4 suruburi ce tin flansa in care este semeringul, desfaci cureti bine pacolo schimbi semeringul atentie la cota de presare a semeringului in flansa trebuie sa intre mai fortat, nu folosi silicon la remontare. fa o garnitura din coperta de dosar unge-o bine cu vaselina si aia e. asta in cazul in care nu o recuperezi pe cea existenta daca ai probleme la semering se vede daca e zemuit sau mai rau curs. dar de obicei probleme acolo se traduc in imposibilitatea reglarii relantiului. pornire greoaie si turatie din ce in ce mai mare odata cu incalzirea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Planeta 5 , 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 frumoasa da saua aia cred ca iti rupe cooru la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze. Din carburator e exclus! Daca o ia cand si cand inapoi e sigur avansul.Daca o lua tot timpul inapoi era pedala sau cutia Daca am suparat pe cineva cu postul meu imi cer iertare » Post actualizat in 19 Sep 2014 13:15 LE: vezi cu un ceas comparator,subler ceva,la cati mm fata de PMS ( cand e pistonul sus ) da scanteia ( se deschide platina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Multumesc foarte mult ptr raspuns. Incerc un reglaj al avansului » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:15Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este deplasata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat. » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:16Telescopul din stanga este mai jos ( 1 cm ) » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:17Imi cer scuze. Roata nu este deplasata, ci inclinata spre stanga. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Este temporara saua. Oricum ma chinuie motorul ca o ia inapoi cand bag in viteza (nu mereu, cand si cand doar). Nu gasesc pe nimeni care sa-mi explice care este cauza. Unii zic ca de la pedala de pornire, altii ca de la carburator, si alta cauza ar fi de la cutia de viteze. Avansul la aprindere este mare. Am dat deja răspunsul mai sus, Emi a spus și el corect. Explicația e simplă, avansul mare presupune o explozie foarte devreme, mult înainte de PMS, ceea ce duce la inversarea sensului de rotație...Ideea e că reglarea avansului necesită și reglajul ulterior al carburației. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Multumesc mult. Deja am vorbit cu cineva care are ceas comparator, maine ma va rezolva. Mii de multumiri !!!!! Reaglarea carburatiei presupune prezenta unui meserias ? Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Multumesc mult. Deja am vorbit cu cineva care are ceas comparator, maine ma va rezolva. Mii de multumiri !!!!! Reaglarea carburatiei presupune prezenta unui meserias ? Nu neaparat.Este destul de usor si cred ca o sa va puteti descurca singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Multumesc d-nule Emy. » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:37Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este inclinata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Tuja este blocata? Sau telescopul, face toata cursa? Cu zgomot specific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Un cm? Cam mult.Eu am ajustat inclinatia rotii fata pentru ca-mi tragea intr-o parte cu foite din cutii de bere. Mie imi tragea dreapta asa ca am inclinat rota fata stanga punand 2 foite dreapta sus si doua foite stanga jos, foitele fiind puse intre telescop si saiba pe care preseaza telescopul sau ce o fi acolo, sper ca ai inteles ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Daca are atas acsta deformeaza cadrul chiar rupe in fata la motor. Sau prins inegal in juguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Nu are atas. Nu inteleg (scuze) unde se pun si cum foitele acelea. Oricum trage dreapta. Nu are niciun zgomot, cursa este normala. Dimineata fac niste poze si atasez aici. Multumesc. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 salut. astazi am pornit motorul de la jupiter 3 insa ma macina o problema: cand e rece porneste dupa prima pedala cum pun contactul insa cum se incalzeste porneste mai greu si in ambele cazuri nu sta la relantiu iar daca nu porneste imediat si insist cu datul la pedala se ineaca. cine imi explica si mie cum reglez carburatorul tinand cont ca am un k 36 si la ce crestatura trebuie sa fie montat cuiul pontou (cred ca zic bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Nu are atas. Nu inteleg (scuze) unde se pun si cum foitele acelea. Oricum trage dreapta. Nu are niciun zgomot, cursa este normala. Dimineata fac niste poze si atasez aici. Multumesc. Bine o sa pun si eu maine poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Multumesc, pe maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:15 Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este deplasata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat. » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:16 Telescopul din stanga este mai jos ( 1 cm ) » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:17 Imi cer scuze. Roata nu este deplasata, ci inclinata spre stanga. Unul din amortizoare il ai distrus ( ori cel din stanga e blocat , ori cel din dreapta are seringa distrusa/uzata rau sau supapele seringii lipsa sau defecte iremediabil ). Trebuie sa desfaci ambele amortizoare si sa verifici ce e in ele. Cu ocazia asta vezi si ce cantitate de ulei mai ai in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Multumesc. Ma voi apuca de lucru, nu risc cu roata inclinata. » Post actualizat in 20 Sep 2014 13:08Multumesc tuturor pentru ajutor. Am reglat avansul la 3,5 mm. Nu mai rupe din pedala, nu o mai ia inapoi. Mai ramane cu telesopul de rezolvat. » Post actualizat in 20 Sep 2014 13:11Problema aparuta dupa reglarea avansului este ca nu prea mai trage, nu are vlaga. Am inteles ceva de reglarea carburatiei. Ce trebuie sa fac concret ? » Post actualizat in 20 Sep 2014 16:49Roata se vede inclinata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.