VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Multumesc d-nule Emy. » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:37Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este inclinata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Tuja este blocata? Sau telescopul, face toata cursa? Cu zgomot specific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Un cm? Cam mult.Eu am ajustat inclinatia rotii fata pentru ca-mi tragea intr-o parte cu foite din cutii de bere. Mie imi tragea dreapta asa ca am inclinat rota fata stanga punand 2 foite dreapta sus si doua foite stanga jos, foitele fiind puse intre telescop si saiba pe care preseaza telescopul sau ce o fi acolo, sper ca ai inteles ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Daca are atas acsta deformeaza cadrul chiar rupe in fata la motor. Sau prins inegal in juguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Nu are atas. Nu inteleg (scuze) unde se pun si cum foitele acelea. Oricum trage dreapta. Nu are niciun zgomot, cursa este normala. Dimineata fac niste poze si atasez aici. Multumesc. Editat Septembrie 19, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 salut. astazi am pornit motorul de la jupiter 3 insa ma macina o problema: cand e rece porneste dupa prima pedala cum pun contactul insa cum se incalzeste porneste mai greu si in ambele cazuri nu sta la relantiu iar daca nu porneste imediat si insist cu datul la pedala se ineaca. cine imi explica si mie cum reglez carburatorul tinand cont ca am un k 36 si la ce crestatura trebuie sa fie montat cuiul pontou (cred ca zic bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Nu are atas. Nu inteleg (scuze) unde se pun si cum foitele acelea. Oricum trage dreapta. Nu are niciun zgomot, cursa este normala. Dimineata fac niste poze si atasez aici. Multumesc. Bine o sa pun si eu maine poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Multumesc, pe maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:15 Mai o singura problema la motocicleta. Roata din fata este deplasata spre stanga. Se vede cum telescopul este mai jos cu un cm. Cum sa procedez ? Multumesc anticipat. » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:16 Telescopul din stanga este mai jos ( 1 cm ) » Post actualizat in 19 Sep 2014 18:17 Imi cer scuze. Roata nu este deplasata, ci inclinata spre stanga. Unul din amortizoare il ai distrus ( ori cel din stanga e blocat , ori cel din dreapta are seringa distrusa/uzata rau sau supapele seringii lipsa sau defecte iremediabil ). Trebuie sa desfaci ambele amortizoare si sa verifici ce e in ele. Cu ocazia asta vezi si ce cantitate de ulei mai ai in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Multumesc. Ma voi apuca de lucru, nu risc cu roata inclinata. » Post actualizat in 20 Sep 2014 13:08Multumesc tuturor pentru ajutor. Am reglat avansul la 3,5 mm. Nu mai rupe din pedala, nu o mai ia inapoi. Mai ramane cu telesopul de rezolvat. » Post actualizat in 20 Sep 2014 13:11Problema aparuta dupa reglarea avansului este ca nu prea mai trage, nu are vlaga. Am inteles ceva de reglarea carburatiei. Ce trebuie sa fac concret ? » Post actualizat in 20 Sep 2014 16:49Roata se vede inclinata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 (editat) Daca roata e inclinata asa iti trage stanga. Inclinarea e foarte mare nu stiu daca nu ai ceva stramb acolo.Ok daca telescoapele sunt bune mai inatai scoti aripa fata ca sa nu bage tensiuni,slabesti axul si vezi daca poti pune roata dreapta tragand de ea, daca merge poti sa pui tablite de reglaj (poti sa pui la ce inclinatie ai tu si 0.45 galvanizata)daca nu va trebui sa mergi la un mecanic sa-ti indrepte fetele de la bascule in asa fel icat atunci cand strangi roata sa pice drept.La mine a fost vorba de 2,5mm deplasare si am rezolvat-o introducand foitele de care iti spuneam adica privind din fata stanga sus si dreapta jos (invers de cum iti trebuie tie), dupa aia pui aripa si vezi sa pice pe gauri sa nu traga de telescoape. Ps La o mobra de 125 m-am chinuit 3 ani cu ea tragand stanga desi cand faceam geometria totul era perfect, la 20k se vedea si caucicul mai ros pe o parte. Am rezolvat-o la fel cu tablite si este efectiv alta viata. Editat Septembrie 20, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 MUltumesc Vlad. Ma apuc de treaba. Imi poti explica cum se face reglarea carburatorului dupa ce am reglat avansul ? (am reglat la 3.5 mm). acum nu trage motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 MUltumesc Vlad. Ma apuc de treaba. Imi poti explica cum se face reglarea carburatorului dupa ce am reglat avansul ? (am reglat la 3.5 mm). acum nu trage motorul. nivelul in camera sa fie bun acul de dozare la santul nr 2 de sus, inchizi aerul la carb si-l deschizi o tura jumatate , apoi din surubul de deasupra reglezi relantiul , motorul tre sa fie cald , nu fierbinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) Nu am reglat niciodata. Deci, termenii imi sunt straini (ac dozare,surub aer, relanti). am vazut descrierea carb, dar nu stiu cat si cum. ma mai documentez din cartea tehnica a lui K - 65. Iti multumesc mult tare. Editat Septembrie 21, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Nu am reglat niciodata. Deci, termenii imi sunt straini (ac dozare,surub aer, relanti). am vazut descrierea carb, dar nu stiu cat si cum. ma mai documentez din cartea tehnica a lui K - 65. Iti multumesc mult tare. poti regla cuiul de dozare al plutitorului,, usor , plutitorul trebuie sa fie aliniat la 360" cu corpul carb. este nivelul optim,. cui dozare de pe sibar, tablita care inchide priza de aer al carb,, deci ai o saiba si niste crestaturi pe el , tre sa muti saiba la crestatura nr 2 de sus , reglarea aerului , ai un surub cu un arculet pe lateral , il insurubesi sprea dreapta pina se strange, apoi il; desurubezi spre stanga o tura si jumatate, deasupra carb unde intra cablul de acceleratie ai inca un surub , atasat de sibar, asa reglezi relantiul ,mersul in gol , dar motorul sa fie fie cald nu fierbinte, il rasucesti pina ce motorul merge linistit fara oscilati notabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Multumesc, ma apuc de studiat pe el direct, apoi la practica. Multumesc mult. » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:13Ptr reglarea aerului, este surubul cu arc de langa orificiul unde pun furtunu de benzina ? La cablul de acceleratie care intra in carb nu trebe niciun reglaj ? » Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Multumesc, ma apuc de studiat pe el direct, apoi la practica. Multumesc mult. » Post actualizat in 21 Sep 2014 15:13 Ptr reglarea aerului, este surubul cu arc de langa orificiul unde pun furtunu de benzina ? La cablul de acceleratie care intra in carb nu trebe niciun reglaj ? » Post actualizat in 22 Sep 2014 14:16 Am incurcat-o. Nu gasesc nicaieri sa pun ulei in telescop. Nu are ulei deloc. Cred ca de acolo si inclinatia rotii. doar camasa se intinde la cablul de acceleratie ,, sa pui ulei in telescoape mai intai demonteazale din jug, spalale cu niste diluant , scurgele bine si pui in fiecare cate 400ml de ulei hidraulic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Multumesc problema este ca nu se desfac telescoapele, atasez o poza cu modelul Se desurubeaza doar partea care tine garniturile (la jumatatea telescopului). Cu carburatia am rezolvat cu ajutorul vostru. Multumesc mult. Mai ramane treaba cu telescoapele din fata. Cu asta nu a ramas nimic demontat din Planeta 5 a mea. Excusiv motorul (nu este cazul, inca) » Post actualizat in 22 Sep 2014 17:14Multumesc problema este ca nu se desfac telescoapele, atasez o poza cu modelul Se desurubeaza doar partea care tine garniturile (la jumatatea telescopului). Cu carburatia am rezolvat cu ajutorul vostru. Multumesc mult. Mai ramane treaba cu telescoapele din fata. Cu asta nu a ramas nimic demontat din Planeta 5 a mea. Excusiv motorul (nu este cazul, inca) » Post actualizat in 22 Sep 2014 17:14Atat se poate demonta, undee este sageata. Pe acolo a curs uleiul care a mai ramas. Editat Septembrie 22, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 400 ml de ulei nu este cam mult? par acelasi diametru cu ij 56, iar la 56 intra 150 ml in fiecare telescop. Ar trebui sa se desfaca usor, cu un dorn poti incerca sau cu o cheie de tevi. acele butoiase pt ij 56 le-am luat cu totul de la Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Practic nu am unde sa pun o cheie sa pot desuruba, in partea de jos sunt turnate, unde vine suportul axului rotii Editat Septembrie 22, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 ma bag si eu in seama!!! in partea superioara, acolo unde se prind pe jugul superior, incearca si ai sa reusesti sa le desfaci din toate cele. si ca sa nu fie cu suparare bag si eu ceva poze cu ivanul meu reconditionat, pacat k nu am motorul montat pe cadru si telescoapele de fata. dar vor venii si ele la timpul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Siglele de pe rezervor indica faptul ca detii o motocicleta JI nu IJ. Arata bine mobra. Spor la treaba in continuare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Buna dimineata. Multumesc Cornel, am incercat la jugul superior, am crezut ca-i turnat si acolo, este teapan, o sa merg astazi la un atelier. Spor la treaba cu motorul. Arata bine. Intoarce sigla sa fie ИЖ nu ЖИ. (Gluma de mai sus ) Gasesc la cineva telescoape fata Planeta 5 ? Cumpar noi sau vechi, dar bune) Editat Septembrie 23, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 ma bag si eu in seama!!! in partea superioara, acolo unde se prind pe jugul superior, incearca si ai sa reusesti sa le desfaci din toate cele. si ca sa nu fie cu suparare bag si eu ceva poze cu ivanul meu reconditionat, pacat k nu am motorul montat pe cadru si telescoapele de fata. dar vor venii si ele la timpul lor Semnalizarile sunt de jupiter 3? unde ai gasit sticla de la semnalizari? » Post actualizat in 23 Sep 2014 07:20 La carburatorul K65 socul cum este actionat? cand cablul sta liber sau cand este intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) La mine cursorul de soc este pe ghidon, cand tragi deschide. deci intins cablul. Carburator K-65. Editat Septembrie 23, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.