Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

a montat cineva carburator jikov pe palneta?daca da cum se comporta, a unul care a fost montat pe jupiter 5 cu galerie de admisie facuta pentru el.as fi curios cum merge si mar interesa atunci o galerie pentru planeta 5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a montat cineva carburator jikov pe palneta?daca da cum se comporta, a unul care a fost montat pe jupiter 5 cu galerie de admisie facuta pentru el.as fi curios cum merge si mar interesa atunci o galerie pentru planeta 5.

Am avut eu pus carburator de Jawa 350 , pe IJ 56 , functiona economic , bine , dar trebuie sa-i ajustezi filtrul de aer , sau sa-i faci unul artizanal , are alt volum la absorbtie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Off topic

 

Vand lampa spate IJ 56.
Carcasa cromata.
Pret 150 ron.
» Post actualizat in 28 Jan 2016 13:15

Lampa s-a vandut.

Ceva ciudat cum s-or fi luand timpii de inregistrare a posturilor ca daca ne uitam bine data anunt apare odata la 13:19 in citare la 13:17 iar adjudecarea se face inainte la 13:15 bineinteles toate pe 28 ian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anuntul l-am pus inca de aseara insa nu in topicul asta ci la Bursa comunistelor, Bursa clasicelor si in topicul ij 56 de la Motociclete clasice. Astazi , in jurul orei 13 , doar am atasat pozele.iar in jur de ora 15 am fost sunat si am vandut lampa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jupiter 3

 

Ce model de Ij ?

jupiter 3


» Post actualizat in 04 Feb 2016 09:06

salut. ieri, dupa ce eu impreuna vene, shumy si alti cativa pe care ii cunosc am rupt ceva papuci dand la pedala pacatosului de motor ca sa il facem sa porneasca am hotarat sa il redesfac la sugestia lui vene. mai exact motorul este un pacatos de jupiter 3 in care s-a schimbat tot de la ambielaje refacute pana la ultimul surub. problema sta in felul urmator: da sa porneasca in pistonul din dreapta iar cel din stanga mai deloc doar atunci cand cel din dreapta porneste si urca in ture atunci mai da si asta cate un faas. am zis ca e ceva problema de admisie la el si l-am desfacut insa nu am constatat nimic iesit din comun. am sa schimb semeringurile la pistonul cu pricina dupa care am sa reincerc sa il pornesc. acum intrebare intrebatoare ce probleme credeti voi ca ar mai putea exista in afara de semeringuri si etanseitati. tin sa mentionez ca bujia nu o uda iar cand fac testul la galeria de admisie cu servetelul il trage inauntru.

ma bate gandul sa ii pun un motor de ij 56 ca asta ma scoate din pepeni dar nu vreau sa il transform intr-o struto-camila plus ca nu am facuta carte la el si mi-e teama ca cei de la rar nu vor fi de acord. voi ce parere aveti si ce ma sfatuiti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platinile sunt noi? Dacă da, îţi recomand să le schimbi. Aşa am păţit şi noi cu un Jupiter 4 cum zici tu la al tău. După ce am încercat totul şi nu s-a schimbat nimic, i-am pus senzori şi a pornit instant. Faza asta am păţit-o cu două Jupiter-uri din cauza platinilor chinezeşti luate din Ucraina. (sau după caz, Gaspar).

 

La RAR sigur ai putea avea probleme. Doar omologarea noului motor (DOAR de marca IZH) costă 820 lei. La care mai pui retsul (ITP, carte, folie, etc.). Spun DOAR IZH pentru că alte motoare oricum nu acceptă din start. Cel puţin aşa e la Satu Mare.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platinile sunt noi? Dacă da, îţi recomand să le schimbi. Aşa am păţit şi noi cu un Jupiter 4 cum zici tu la al tău. După ce am încercat totul şi nu s-a schimbat nimic, i-am pus senzori şi a pornit instant. Faza asta am păţit-o cu două Jupiter-uri din cauza platinilor chinezeşti luate din Ucraina. (sau după caz, Gaspar).

 

La RAR sigur ai putea avea probleme. Doar omologarea noului motor (DOAR de marca IZH) costă 820 lei. La care mai pui retsul (ITP, carte, folie, etc.). Spun DOAR IZH pentru că alte motoare oricum nu acceptă din start. Cel puţin aşa e la Satu Mare.

ideea cu aprinderea cade deoarece din start am mers pe gotronic pe 6v cu platina iar scanteia pe care o da poti sa iti aprinzi tigar. cat despre schimbat motgor am inteles ca nu e asa de scump pe la brasov insa nu te contest si prefer sa merg pe motorul original insa se incapataneaza sa nu porneasca si mor deoarece toata motocicleta este reconditionata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jupiter 3

 

jupiter 3

» Post actualizat in 04 Feb 2016 09:06

salut. ieri, dupa ce eu impreuna vene, shumy si alti cativa pe care ii cunosc am rupt ceva papuci dand la pedala pacatosului de motor ca sa il facem sa porneasca am hotarat sa il redesfac la sugestia lui vene. mai exact motorul este un pacatos de jupiter 3 in care s-a schimbat tot de la ambielaje refacute pana la ultimul surub. problema sta in felul urmator: da sa porneasca in pistonul din dreapta iar cel din stanga mai deloc doar atunci cand cel din dreapta porneste si urca in ture atunci mai da si asta cate un faas. am zis ca e ceva problema de admisie la el si l-am desfacut insa nu am constatat nimic iesit din comun. am sa schimb semeringurile la pistonul cu pricina dupa care am sa reincerc sa il pornesc. acum intrebare intrebatoare ce probleme credeti voi ca ar mai putea exista in afara de semeringuri si etanseitati. tin sa mentionez ca bujia nu o uda iar cand fac testul la galeria de admisie cu servetelul il trage inauntru.

ma bate gandul sa ii pun un motor de ij 56 ca asta ma scoate din pepeni dar nu vreau sa il transform intr-o struto-camila plus ca nu am facuta carte la el si mi-e teama ca cei de la rar nu vor fi de acord. voi ce parere aveti si ce ma sfatuiti ?

Salut.

cand ai strans piulitele la prezoanele cilindrilor ai aliniat cilindrii? vezi ca aia ai poti alina cu galería de admisie ...cred ca stii procedura.

eu cred ca trage aer fals pe la imbinarea dintre galería de admisie si cilindru, ce grosime are garnitura aia, si incearca sa mai imbogatesti amestecul putin (mai dai gaz)

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jupiter 3

 

 

jupiter 3

» Post actualizat in 04 Feb 2016 09:06salut. ieri, dupa ce eu impreuna vene, shumy si alti cativa pe care ii cunosc am rupt ceva papuci dand la pedala pacatosului de motor ca sa il facem sa porneasca am hotarat sa il redesfac la sugestia lui vene. mai exact motorul este un pacatos de jupiter 3 in care s-a schimbat tot de la ambielaje refacute pana la ultimul surub. problema sta in felul urmator: da sa porneasca in pistonul din dreapta iar cel din stanga mai deloc doar atunci cand cel din dreapta porneste si urca in ture atunci mai da si asta cate un faas. am zis ca e ceva problema de admisie la el si l-am desfacut insa nu am constatat nimic iesit din comun. am sa schimb semeringurile la pistonul cu pricina dupa care am sa reincerc sa il pornesc. acum intrebare intrebatoare ce probleme credeti voi ca ar mai putea exista in afara de semeringuri si etanseitati. tin sa mentionez ca bujia nu o uda iar cand fac testul la galeria de admisie cu servetelul il trage inauntru.

ma bate gandul sa ii pun un motor de ij 56 ca asta ma scoate din pepeni dar nu vreau sa il transform intr-o struto-camila plus ca nu am facuta carte la el si mi-e teama ca cei de la rar nu vor fi de acord. voi ce parere aveti si ce ma sfatuiti ?

Care este ordinea in care ai reglat avansul ( primul cilindru caruia i l-ai reglat ) ? Stangul sau dreptul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai dati vine pe bietele fiare degeaba, la Jupiter trebuie tinut cont ca sunt doua motoare ce lucreaza impreuna, etansarea trebuie facuta atat separat pe cele doua cartere cat si impreuna, capacele ce inchid ambielajele au o garnitura de cauciuc, un inel, acolo trebuie pus silicon pt etansare sau altceva, eu am folosit vopsea ca a fost mai ieftina si tot la fel de buna.

La galería de admisie am pus garnitura de clingherit pentru instalatii de 5mm grosime, materialul e moale si se muleaza perfect atat pe galerie cat si pe cilindrii compensand diferentele si anuleaza riscul sa trosnesti galería daca cilindrii nu sunt aliniati.

Platinile noi trebuiesc verificate inainte de montaj eu cel putin am avut surpriza sa gasesc la o pereche de platine noi luate de la Gaspar, pastila avea joc pe suport si astfel pierde din intensitatea scanteii, remediu? ciocanite putin (nituite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in general , motoarele 2T sunt pentru ignoranti...Nu trebuie sa stii nimic , nu trebuie sa reglezi nnimic...Nu ai distributie , intinzatoare , jocuri si etansari la supape, nimic... O bujie , o platina si un carburator.. Oricum nimeni nu stie sigur cum functioneaza, ciclul teoretic de functionare difera de cel experimental....Si cu toate acestea.....

Pentru ca sunt atat de simple , este mutl mai critic sa fie indeplinite anumite conditii, cum spunea burg_man mai sus : etansare cartere/carburator, si scanteie..

Este incredibil cum pot sa porneasca si sa functioneze cele mai mizerabile drujbe chinezesti...cu segmentii bucati , cu ambielajele prastie, etc...

Deci . Jupiter , sau Planeta , merg de de jar mananca..(de fapt despre IJ-uri se spune ca urca, urca pe oriunde...sunt un fel de teleferice..)...merg cu valvolina si/sau motorina in loc de ulei, cu avansul dat peste cap, fara filtre, cu pistoane din lemn de prun ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut prin asa ceva - Jupiter 3. Desfacut,ambielaje,simeringuri,rulmenti noui,inchis in carteri de Jupiter 4 pentru aprindere PE 12. Au urmat pistoane SI segmenti noi,cilindri alezati,bujii noi,bobine noi,platini noi,geaba .. Au Mai urmar gotronic,carburator Nou,geaba .. Iar au urmat, bobine dacia,buji SI bujii,set reparatie k 65,geaba.. Apoi probe cu si fara tobe,avans la datele fabricantului,tras cu masina,geaba.. Daca pornea zici a era v8 American..intr-un final i-am dat de cap,banuiam ca de acolo ar FI,i-am inlocuit CE era de inlocuit SI aia fist.. Motorul de ij 56.

Dar uite asa s-au pierdut bani cat 3 motociclete,nervi,SI Mai bine de o Luna din vara(ca piesele nu veneau a 2-a zi..) timp in care motoreta ar FI invartit roata ..

Motoreta vopsita dezasamblata din Nou,trebuiau sudati suportii din spate de prindere de ij 56,apoi cadrul revopsit,asamblat,pus motoril sus (cu aprindere pe12)reglat,SI carja,dar - geaba .. Trecu de mult vara ..

 

Acum va Las PE voi,trageti linie SI socotiti - a meritat atata bataie de cap?

 

Bafturi

ma regasesc in totalitate in cele de mai sus. chiar am schimbat si incercat cam tot ce se putea( zic eu ) pentrru a face pacatosul de motor sa porneasc dar pana acum fara nici un rezultat plus ca stau cu motocicleta gada de scos pe strada, mai exact vopsita, cromata etc dar degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...