nelu voshod Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 sal!te duci la strungar cu cilindru si cu piulitele de la coturi si sa iti faca niste bucse de fier pe care sa le infiletezi pe cilindru si piulitele de la coturi evident pe bucse.inainte sa infiletezi bucsele pe cilindru pui cateva picaturi de electrolit de baterie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 hop si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incepator23 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 ms, de sfat (da cum is incepator nu mas baga sa desfac cilindru)ma gandeam la un sistem cu przoane si cu 2 flanse, ar fi mai usor asa si mai sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 ms, de sfat (da cum is incepator nu mas baga sa desfac cilindru)ma gandeam la un sistem cu przoane si cu 2 flanse, ar fi mai usor asa si mai sigur? Am vazut solutia asta la un IJ ,dar arata groaznic (era facuta cam aiurea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Motoreta nu mai are instalatia originala, plus de asta are releu de dacie si martorul de incarcare se leaga altfel. Repet intrebarea: Se poate folosi cumva firul de NUL pentru a aprinde martorul de incarcare in cazul unei defectiuni? cred ca "nul" vroiai sa spui (-) minus nul = firul acela al patrulea pe care nu stiai ce sa faci cu el, deci elm zice bine , nu este de cautat la firul ala. pt a aprinde becul de la martorul de incarcare poti lucra cu minusul su cu excitare si atunci i-ti va arde cind incarca, sau daca vrei sa ti se stinga cind incarca si sa se aprinda cind nu incarca....e ceva mai complicat dar se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incepator23 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 pe mine ma intereseaza mai mult sa fi eficienta, acuma ma gandeam ca nu o sa arate prea bine, mai astept ceva sugesti sau poze, aa si la ce modele de izh sunt prinse galerile cu prezoane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 la jupiter 5....si la planeta 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 buna vreau sa pun si eu 2-3 poze cu un ij care mie personal mia luat mintile :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 buna vreau sa pun si eu 2-3 poze cu un ij care mie personal mia luat mintile :| Daca il vezi "pe viu" si il mai si atingi,sigur ti le ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 am orgazm pe loc daca il ating , posibil un preinfart sau macar paralizie pe partea dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 ij cu cadru rigid da ce model este?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 ij cu cadru rigidda ce model este?? Ij 350[copie directa dupa DKW NZ 350]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Nu mai stie nimeni in ce revista au fost prezentate,pe rand,in 2-3 serii,toata familia de IJ,Simson si MZ ES? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Ij 350[copie directa dupa DKW NZ 350]. Izh 46. Exact! copie dupa DKW NZ 350. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Izh 46. Exact! copie dupa DKW NZ 350. Numai bine! 46? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 46? IJ 46 nu exista.exista IJ 49 care e cu suspensii stil AWO pe spate si furca telescopica. cel din poze e IJ 350 si e copiat aproape 100 % dupa DKW NZ 350. ordinea cronologica e: IJ 350 produs dupa razboi pana prin 1950 IJ 49 produs din 1949-50 pana prin 1958 IJ 56 etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Imi poate spune cineva cum se desfac amortizoarele spate de IJ 56? Se scoate cumva boltul (siguranta) de sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Imi poate spune cineva cum se desfac amortizoarele spate de IJ 56? Se scoate cumva boltul (siguranta) de sus? scoti splintul ala de sus,presezi arcul in jos[normal exista o presa speciala care te ajuta mult mai ales la montaj],introduci o cheie de 17 pe contrapiulita si apoi desfiletezi urechea folosind o surubelnita mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 scoti splintul ala de sus,presezi arcul in jos[normal exista o presa speciala care te ajuta mult mai ales la montaj],introduci o cheie de 17 pe contrapiulita si apoi desfiletezi urechea folosind o surubelnita mare. o sa fie cam greu de pus la loc... p.s: Andrei,schimbi si simeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 o sa fie cam greu de pus la loc... de ce crezi ca i-am zis de presa...desi daca te ajuta cineva poti si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Multumesc pentru raspuns! schimbi si simeringurile? Deocamdata nu stiu in ce stare sunt simeringurile dar voi baga ulei hidraulic si am nevoie de niste simeringuri bune (+ ca tijele trebuie sa fie in stare buna) ca sa nu-l piarda. De ce ma intrebi? Trebuie sa stiu ceva anume lagat de ele, sau sunt niste simeringuri la cote obisnuite care se monteaza normal? Amortizoarele le voi desface spre sfrasitul saptamanii si revin atunci cu intrebari, daca e cazul. Numai bine! Editat Martie 30, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Multumesc pentru raspuns! Deocamdata nu stiu in ce stare sunt simeringurile dar voi baga ulei hidraulic si am nevoie de niste simeringuri bune (+ ca tijele trebuie sa fie in stare buna) ca sa nu-l piarda. De ce ma intrebi? Trebuie sa stiu ceva anume lagat de ele, sau sunt niste simeringuri la cote obisnuite care se monteaza normal? Amortizoarele le voi desface spre sfrasitul saptamanii si revin atunci cu intrebari, daca e cazul. Numai bine! Si eu trebuie sa le schimb pe ale mele(simeringurile),pentru ca este foarte moale furca fata,iar daca pun ulei semeringurile nu curata pelicula care ramane pe tije. Domnilor.......cum va porniti motoretele? in special la planeta 5,care-i secretul? ma refer la rece. eu o stiu pe cea veche: dai 3-4 pedale cu contactul taiat socul tras,pun contactul si apoi porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Domnilor.......cum va porniti motoretele? in special la planeta 5,care-i secretul? ma refer la rece. eu o stiu pe cea veche: dai 3-4 pedale cu contactul taiat socul tras,pun contactul si apoi porneste. planeta mea porneste in felul urmator la rece: inunzi carburatorul pina picura din el zeama, dai o pedala doua fara contact, si pui contactul porneste fara probleme.(inundatul este esential). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 planeta mea porneste in felul urmator la rece: inunzi carburatorul pina picura din el zeama, dai o pedala doua fara contact, si pui contactul porneste fara probleme.(inundatul este esential). da, fara inundarea camerei de nivel constant porneste mult mai greu. Pe de alta parte, însă, daca picura zeama azi, picura zeama mîine, te trezesti cu carterul plin de jeg si un damf ingrijorator de benzina in jurul motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) planeta mea porneste in felul urmator la rece: inunzi carburatorul pina picura din el zeama, dai o pedala doua fara contact, si pui contactul porneste fara probleme.(inundatul este esential). La mine curge pe langa imbinatura filetrului de aer cu carburatrul....ceea ce nu e bine(sau este!?) La cald,vax-albina ca o ia la prima atingere a pedalei. Numai bine! Editat Aprilie 3, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.