sharky_boy Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Salut! Eu folosesc K65 cu succes. Merg toate daca sunt in stare buna si au jigloarele corespunzatoare. De semeringuri incearca la Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Lolo ştie ce cod au simeringurile. În cadru pentru prinderea ataşului nu trebuie nicio bucşă de cauciuc. Prinderea acolo trebuie să fie perfect rigidă, nu are ce căuta cauciuc în zonă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Pentru planeta K 65N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 21, 2018 Share Postat Octombrie 21, 2018 . biela.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 21, 2018 Share Postat Octombrie 21, 2018 . Mai ai și altceva asemănător referitor la IJ? Detaliile din figură sunt surprinzătoare » Post actualizat in 21 Oct 2018 16:47 . Mai ai și altceva asemănător referitor la IJ? Detaliile din figură sunt surprinzătoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius80 Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Buna seara, ma intereseaza un ij cu atas, modelul acela cu 2 sei. Tatal meu a avut un model asa si as dori sa achizitionez si eu unul. Va multumesc. Acesta este modelul care il avea, si avea si atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 E 1000 de euro unul la Timisoara. Inteleg ca are si acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius80 Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Date de contact, sa pot cere mai multe detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 0721958964. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 4, 2018 Share Postat Decembrie 4, 2018 Salut prietenii motociclisti, Am un IJ 56 care la plecare de pe loc in treapta 1 nu pleaca de pe loc oricat as tura motorul, Care ar fi cauza? Multumesc pentru sfaturi la obiect fara caterinca, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 4, 2018 Share Postat Decembrie 4, 2018 În altă viteză pleacă de pe loc? Sau doar într-a I a ai probleme? Alte simptome? Croncănit, huruit, etc? Posibile cauze: - pinion atac uzat şi sare lanţul peste pinion, - lanţ căzut de pe pinion faţă sau spate, - discuri de ambreiaj desfăcute, - furcă selector din cutia de viteze ruptă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Probleme si la treapta a 3-a.Discurile sint bune, lantul nu sare, totul cred ca este in cutie si nu am desfacut niciodata .Mai caut meserias. Speram ca s-a mai lovit cineva de astfel de problema. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Salut, Nu sunt sigur ca ce zic eu mai jos este cauza, asta in primul rand deoarece prezentarea nu e prea "generoasa" cu informatii. Ar fi bine de mentionat daca in alte trepte de viteza motocicleta merge normal si doar treapta I-a si respectiv a III-a nu merg OK. Daca cu motorul oprit, bagand in viteza se simpte ca este cuplata cutia(invartind pinionul de lant de ex). Daca da, atunci sunt probleme de la ambreiaj, daca nu se simpte nici o rezistenta suplimentara, atunci nu cupleaza cutia. O cauza (intalnita de mine) este pozitionarea incorecta a pieselei ce leaga axul pedalei cu selectorul (acea "semiluna" dintata, ce antreneaza "harta")- daca a fost capacul cutiei demontat pe motocicleta se pune greu inapoi corect, semiluna coboara gravitational si vei putea cupla doar viteza ce este "in sus"-a IVa de obicei, oricum nu mai poate semiluna fi rotita decat in sus. Ma refer la ce se vede in schita in partea dreapta, unde e indicata pozitionarea corecta a semilunei, iar poza e informativa cum se pozitioneaza corect "harta" atunci cand montam comanda cutiei. Sper ca e de ajutor! Daca demontezi capacul de la cutie, inainte de a-l remonta eu sugerez vizionarea catorva filmulete ce atata cum se pozitioneaza acea semiluna, sunt cu vorbele in limba Rusa, dar cu imaginile in limba Romana, deci vei intelege!Cel mai greu, daca nu vrei sa dai motorul jos si nici sa asezi motocicleta pe o parte este sa convingi semiluna sa ramana pozitionata pana fixezi capacul, dar eu din vreo 20 de incercari am reusit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Acum 10 ore, vene a spus: Salut, Nu sunt sigur ca ce zic eu mai jos este cauza, asta in primul rand deoarece prezentarea nu e prea "generoasa" cu informatii. Ar fi bine de mentionat daca in alte trepte de viteza motocicleta merge normal si doar treapta I-a si respectiv a III-a nu merg OK. Daca cu motorul oprit, bagand in viteza se simpte ca este cuplata cutia(invartind pinionul de lant de ex). Daca da, atunci sunt probleme de la ambreiaj, daca nu se simpte nici o rezistenta suplimentara, atunci nu cupleaza cutia. O cauza (intalnita de mine) este pozitionarea incorecta a pieselei ce leaga axul pedalei cu selectorul (acea "semiluna" dintata, ce antreneaza "harta")- daca a fost capacul cutiei demontat pe motocicleta se pune greu inapoi corect, semiluna coboara gravitational si vei putea cupla doar viteza ce este "in sus"-a IVa de obicei, oricum nu mai poate semiluna fi rotita decat in sus. Ma refer la ce se vede in schita in partea dreapta, unde e indicata pozitionarea corecta a semilunei, iar poza e informativa cum se pozitioneaza corect "harta" atunci cand montam comanda cutiei. Sper ca e de ajutor! Daca demontezi capacul de la cutie, inainte de a-l remonta eu sugerez vizionarea catorva filmulete ce atata cum se pozitioneaza acea semiluna, sunt cu vorbele in limba Rusa, dar cu imaginile in limba Romana, deci vei intelege!Cel mai greu, daca nu vrei sa dai motorul jos si nici sa asezi motocicleta pe o parte este sa convingi semiluna sa ramana pozitionata pana fixezi capacul, dar eu din vreo 20 de incercari am reusit! Multumesc Vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Cauza este "jocul" hărții vitezelor ( butoiașul ) între carterul stânga și capacul cutiei de viteze ( implicit grosimea garniturilor dintre cartere și grosimea garniturii capacului cutiei de viteze ), uzura rulmentului prizei de putere, uzura locașurilor rulmenților din capacul cutiei de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 multumesc inca odata lui Vene si Lolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 7, 2018 Share Postat Decembrie 7, 2018 Multumesc.Motorul este de IJ 56 si am inteles ca nu trebuie spart in doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 11, 2018 Share Postat Decembrie 11, 2018 Si totusi,,pana nu desfaci,,, nu vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 23, 2018 Share Postat Decembrie 23, 2018 A pus un "distantier" ce a marit semnificativ zona de admisie din carter in cilindru.Daca lustruiesti bine si intrarea din carburator in cartere, deasemenea se majoreaza fereastra de admisie dinspre carburator- cilindru -cartere, se obtine o alimentare "bogata".Dar importnt este ca si carburatorul sa poata asigura volumul dorit de amestec, dar si mai importnt este ca depresiunea ce gestioneaza "dorinta" acestui amestec sa fie suficienta.(Adica eu ofer 2 purcei frumosi rumeniti unui om ce nu are dinti si astept sa fie fericit si satul!- nu prea merge! Raman cu purceii nemancati iar omul va fi tot flamand!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Decembrie 27, 2018 Share Postat Decembrie 27, 2018 Va salut, prieteni! Un set de discuri de ambreiaj pt ij 56 unde as putea sa gasesc si eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 27, 2018 Share Postat Decembrie 27, 2018 Gaspar din Botoșani: 0744472055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 salut! are cineva de dat un corp de carpurator K 27,pt jupiter, in mintile lui ? tin sa mentionez ca ma intereseaza sa aiba filetele de la jiglere(cele din partea inferioara) in stare ok caci eu am vreo trei insa toate sunt bulite acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 Să nu uiţi şi de mine. Încă sunt interesat de un cilindrul de JAWA 250, dacă-l mai găseşti, indiferent de stare, mă interesează doar ca nişte aripioare de răcire să fie întregi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 Buna seara, ce ulei se pune in motorul de Planeta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 (editat) La ce te referi?- "in motor" de fapt este "in cutie"- ma refer acum la uleiul ce ramane acolo, in cartere. Apoi, real "in motor" e uleiul de amestec, cel ce ajunge "in motor". In cutie e un T90 ori un ulei de transmisie NEADITIVAT, (cele aditivate au Silikon ce vor provoca patinarea ambreiajului). In amestec, ulei de amestec 2T, cu cat mai bun cu atat e mai fericit "Ivan"(eu am pus de Motocros cu 80 Lei si a fost fericit, dar si cele pentru scutere 2Tb cu cca 20 Lei si a fost deasemenea fericit, important era sa-l bagi in seama, sa-l scoti la plimbare!). Eu respect totusi acel 25% de la buson (40 ml/l benzina) cu toate ca uleiurile moderne permit utilizarea a numai 25---30 ml/l. Editat Ianuarie 21, 2019 de vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.