cornelilinca84 Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 multumesc tuturor pentru saturi. problema a fost rezolvata. motivul: prea multe discuri(7 in loc de 6). acum revin la problema incarcarii: cum pot afla daca dinamul produce curent si daca s-a raspuns in postarile de mai sus va rog sa ma scuzati dar m-ati pirdut prin atatea chestii si termeni electrici. deoarece deja am montat gotronic as refera sa merg cu - la masa cum este acum. pun aceste intrebari deoarece pe 11 iunie am programare la RAR si sunt cam in intarziere cu proiectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Mai 24, 2018 Share Postat Mai 24, 2018 Da, poti merge cu "-" la masa. Pentru RAR nu trebuie sa incarce, (poti rezolva si dupa), e important sa functioneze luminile, stop frana, semnalizari, frana sa fie eficienta. Problema este ca avand atas, e nevoie sa si mergi cu ea pentru a verifica frana, dar daca ai o baterie buna cu mai multi amperi, functioneaza suficient pe baterie. Desigur e mai bine sa incarce.Tu ai mai multe dinamuri, nu cred ca nu ai unul bun, poate e ceva conectat gresit. » Post actualizat in 24 May 2018 06:11Vezi aici legaturile.Nu te intereseaza polaritatea bateriei, legi "-"la masa.Cu schema de mai jos, verifici daca dinamul incarca si daca de vina este doar releul. Prima data, ti-as sugera sa renunti la Led pentru becul de control incarcare si sa pui un bec cu filament deoarece acel bec are un rol la incarcare, iar Led-ul nu face acest lucru. Becul este un bec mic de ca cel de pozitie din far (cred ca e 6V /5W). Daca nu merge, faci montajul din schema 2, daca nu incarca, schimbi rotorul (in speranta ca sunt carbunii OK si ca ating bine pe colector. SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 24, 2018 Share Postat Mai 24, 2018 (editat) Daca ai discri noi, *probabil* arcurile nu se strang atat de mult (**eu am zis ca strang piulita cam pana este la nivelul surubului**). Daca sunt lasate prea slabe vor patina, prea stranse nu reusesti debraierea.Bine este sa probezi cu capacul stanga demontat, vezi daca se deplaseaza capacul superior de la ambreiaj si daca se ***deplaseaza paralel*** (deoarece ****arcurile pot fi inegale ca tensiune**** chiar reglate identic ca pozitie fizica sa nu genereze aceeasi tensiune la apasare). *...* - sigur , nu probabil;**...** - greșit; ***...*** - corect; ****...**** - există un aparat special construit pentru verificarea elasticității arcurilor. Se folosește , în general , în service-uri la verificarea arcurilor supapelor. Atenție mare la arcuri deoarece , în ambreiajele IJ-urilor , se găsesc 2 tipuri : cu 8 spire , cu 9 spire. Editat Mai 24, 2018 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 salutare natiune! astazi am facut prima mea tura cu atasul la jupiter. am reusit sa merg doar 1 km caci simteam ca ma lasa bratele, deoarece trage ca dracu stanga. ma poate ajuta cineva cu ceva informatii privind reglajele ce trevuiesc facute? p.s incarcarea functioneaza partial duoa ce am schimbat ledureile cu becuri cu filament. cand zic partial ma refer la faptul ca, la relanti, becul sta aprins dar in turati mici spre medii se stinge insa se reaprinde si mai puiternic decat la relanti atunci cand turez mai mult de jumatate mororul. ce sa fie oare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Salut,ai pe zona ta pe nea Victor(Vene)care dacă ar binevoi să te ajute...te-ai scos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iunie 14, 2018 Share Postat Iunie 14, 2018 Nu este o problema sa-l mai sfatuiesc la cate o problema. Cu atasul este intotdeauna o problema la inceput, eu nu am reusit sa merg decat dupa un "antrenament" pe camp, deoarece mentalul nu te ajuta sa accepti ca nu te poti inclina si ca doar cu bratele virezi. In primul rand se strange piulita ce regleaza ambreiajul ghidonului pana misti ghidonul ca la un camion fara servo. Deasemenea ajuta o greutate in atas. Eu am cerut sfaturi lui Pedro deoarece intotdeauna gardul era ca un magnet pentru motocicleta, nu era drumul suficient de lat. Tedinta este de a vira doar spre dreapta, iar stahga nu vrea! Sunt aici schemele de reglaj atasul, in rest antrenament! Atentie si la franare, unde motocicleta se duce spre axul drumului! » Post actualizat in 14 Jun 2018 10:43Pentru incarcare, acel bec-martor nu ne da o informatie completa,e doar mai mult decat "nimic", in ture mici poata sa se aprinda intermitent, se stie ca dinamul nu incarca decat la turatii mai mare (dezavantaj fata de alternator), de aceea in situatiile in care te opresti des la semafoare, treceri de pietoni, etc, ai farul aprins si baterie cu amperaj mic risti sa se opreasca motorul din lipsa de curent la aprindere- e nevoie a se verifica incarcarea cu un voltmetru atat fara sarcina (far aprins) cat si cu sarcina. Dupa cum spui ca se intampla, foarte probabil releul nu functioneaza corect, -mai ar fi o posibila cauza sa ai carbunii prea fixi in suport, sa nu se deplaseze usor si astfel au tendinta de a ramane blocati, nu stau bine pe colector- lucru ce nu e bun deoarece flameaza si distruge colectorul, problema agravata daca exista si ceva joc radial pe partea dinamului. Releul se poate regla (uneori), dar cred ca mai ai altul si in prima faza schimba releul de incarcare, pot fi contacte inperfecte, arc rupt, ori decalit, etc. (sunt in releu 2 lamele cu pastile de contact si cu arcuri tarate ce conecteaza/deconecteaza la o anumita forta generata de un electromacnet cu bobina aferenta). » Post actualizat in 14 Jun 2018 10:48Aici sunt 2 scheme, cea de sus este cea standard a IJ-ului dar marcate sinonimele codurilor de conectare cu variantele germane , cea de jos este o schema generala cu un releu de Trabant ori MZ-unde simbolurile sunt altele decat la cele rusesti. (La schema de IJ se vad cele 2 zone cu contacte de care povesteam mai inainte). Sper ca acum te vei descurca! » Post actualizat in 14 Jun 2018 10:49Vad ca se amesteca lucrurile, dar le pricepi tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bang-bang Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Salutare , in Deva , Hunedoara , prin apropiere e cineva priceput la IJH-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Dar care-i problema cu el? Un Ij nu e chiar aşa greu de reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 (editat) Dar care-i problema cu el? Un Ij nu e chiar aşa greu de reparat. Poate omul cauta strungar, frezor, sculer+matriter, sudor, lacatus mecanic... Editat Iulie 5, 2018 de -UFO- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ks2 Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 Daca este cineva interesat de piese noi pentru Jupiter, am tobele, biele, pistoane+segmenti cota 0, cabluri, manete, seturi de garnituri si simeringuri. Detalii la nr. de telefon: 0762940458 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Pedala pornire + pedala schimbare viteze + roata Jupiter 4 intereseaza pe cineva? Tel: 0766 582 636. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 Salut, mă întreabă o cunoștință și nu știu ce să-i răspund, ce bujii sunt necesare pentru un Jupiter 5, an fabriacație 1991? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Algocalmin Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Salutare !! Ma poate ajuta cineva cu un sfat , cum sa schimb suportul motorului spate la un ij ? Eu ceva idei as avea dar un sfat sau niste desene cu masuri pe sasiu sunt binevenite. In imagini se vede suportul nou la spate nu se pupa cu sasiul ptr ca in desen era o scobitura de 8 mm dar nu e problema se poate elimina scobitura si atunci cred ca vine pe sasiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 (editat) 1. Tai orizontal suportul vechi aproape de baza unde-i prins acum; 2. Polizezi cu atenţiie baza; 3. Prinzi suportul nou pe motor; 4. Aşezi motorul în cadru şi îl fixezi în suportul din faţă; 5. Sudezi pe dedesupt suportul nou cu câteva puncte; 6. Dai jos motorul şi termini sudurile. » Post actualizat in 17 Sep 2018 21:03P.S. Vezi să nu uiţi să sudezi urechea de prindere a aripii din spate pe suport. Editat Septembrie 17, 2018 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Algocalmin Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Mersi Dr_krl am sudat si urechea. Stie cineva ce cod au semeringurile amortizor spate? ,si unde le-as putea gasi? In cadru sus la prinderea atasului am gasit doar o bucsa din cauciuc ,trebuiesc 2? Ce carburator ar fi indicat ptr ij planeta?(eu am un k36n si k65 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Salut! Eu folosesc K65 cu succes. Merg toate daca sunt in stare buna si au jigloarele corespunzatoare. De semeringuri incearca la Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Lolo ştie ce cod au simeringurile. În cadru pentru prinderea ataşului nu trebuie nicio bucşă de cauciuc. Prinderea acolo trebuie să fie perfect rigidă, nu are ce căuta cauciuc în zonă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Pentru planeta K 65N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 21, 2018 Share Postat Octombrie 21, 2018 . biela.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 21, 2018 Share Postat Octombrie 21, 2018 . Mai ai și altceva asemănător referitor la IJ? Detaliile din figură sunt surprinzătoare » Post actualizat in 21 Oct 2018 16:47 . Mai ai și altceva asemănător referitor la IJ? Detaliile din figură sunt surprinzătoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius80 Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Buna seara, ma intereseaza un ij cu atas, modelul acela cu 2 sei. Tatal meu a avut un model asa si as dori sa achizitionez si eu unul. Va multumesc. Acesta este modelul care il avea, si avea si atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 E 1000 de euro unul la Timisoara. Inteleg ca are si acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius80 Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Date de contact, sa pot cere mai multe detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 0721958964. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 4, 2018 Share Postat Decembrie 4, 2018 Salut prietenii motociclisti, Am un IJ 56 care la plecare de pe loc in treapta 1 nu pleaca de pe loc oricat as tura motorul, Care ar fi cauza? Multumesc pentru sfaturi la obiect fara caterinca, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.