Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lolo ştie ce cod au simeringurile.

În cadru pentru prinderea ataşului nu trebuie nicio bucşă de cauciuc. Prinderea acolo trebuie să fie perfect rigidă, nu are ce căuta cauciuc în zonă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

.

 

Mai ai și altceva asemănător referitor la IJ? Detaliile din figură sunt surprinzătoare

» Post actualizat in 21 Oct 2018 16:47

.

 

Mai ai și altceva asemănător referitor la IJ? Detaliile din figură sunt surprinzătoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

ma intereseaza un ij cu atas, modelul acela cu 2 sei. Tatal meu a avut un model asa si as dori sa achizitionez si eu unul.

Va multumesc.

 

 

Acesta este modelul care il avea, si avea si atas.

KTMrjE.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

În altă viteză pleacă de pe loc? Sau doar într-a I a ai probleme? Alte simptome? Croncănit, huruit, etc?

Posibile cauze:

- pinion atac uzat şi sare lanţul peste pinion,

- lanţ căzut de pe pinion faţă sau spate,

- discuri de ambreiaj desfăcute,

- furcă selector din cutia de viteze ruptă.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu sunt sigur ca ce zic eu mai jos este cauza, asta in primul rand deoarece prezentarea nu e prea "generoasa" cu informatii.

Ar fi bine de mentionat daca in alte trepte de viteza motocicleta merge normal si doar treapta I-a si respectiv a III-a nu merg OK.

Daca cu motorul oprit, bagand in viteza se simpte ca este cuplata cutia(invartind pinionul de lant de ex).

Daca da, atunci sunt probleme de la ambreiaj, daca nu se simpte nici o rezistenta suplimentara, atunci nu cupleaza cutia.

O cauza (intalnita de mine) este pozitionarea incorecta a pieselei ce leaga axul pedalei cu selectorul (acea "semiluna" dintata, ce antreneaza "harta")- daca a fost capacul cutiei demontat pe motocicleta se pune greu inapoi corect, semiluna coboara gravitational si vei putea cupla doar viteza  ce este "in sus"-a IVa de obicei, oricum nu mai poate semiluna fi rotita decat in sus.

Ma refer la ce se vede in schita in partea dreapta, unde e indicata pozitionarea corecta a semilunei, iar poza e informativa cum se pozitioneaza corect "harta" atunci cand montam comanda cutiei.

Sper ca e de ajutor!

Pozitionare selector.jpg

selector2.png

Daca demontezi capacul de la cutie, inainte de a-l remonta eu sugerez vizionarea catorva filmulete ce atata cum se pozitioneaza acea semiluna, sunt cu vorbele in limba Rusa, dar cu imaginile in limba Romana, deci vei intelege!Cel mai greu, daca nu vrei sa dai motorul jos si nici sa asezi motocicleta pe o parte este sa convingi semiluna sa ramana pozitionata pana fixezi capacul, dar eu din vreo 20 de incercari am reusit!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, vene a spus:

Salut,

Nu sunt sigur ca ce zic eu mai jos este cauza, asta in primul rand deoarece prezentarea nu e prea "generoasa" cu informatii.

Ar fi bine de mentionat daca in alte trepte de viteza motocicleta merge normal si doar treapta I-a si respectiv a III-a nu merg OK.

Daca cu motorul oprit, bagand in viteza se simpte ca este cuplata cutia(invartind pinionul de lant de ex).

Daca da, atunci sunt probleme de la ambreiaj, daca nu se simpte nici o rezistenta suplimentara, atunci nu cupleaza cutia.

O cauza (intalnita de mine) este pozitionarea incorecta a pieselei ce leaga axul pedalei cu selectorul (acea "semiluna" dintata, ce antreneaza "harta")- daca a fost capacul cutiei demontat pe motocicleta se pune greu inapoi corect, semiluna coboara gravitational si vei putea cupla doar viteza  ce este "in sus"-a IVa de obicei, oricum nu mai poate semiluna fi rotita decat in sus.

Ma refer la ce se vede in schita in partea dreapta, unde e indicata pozitionarea corecta a semilunei, iar poza e informativa cum se pozitioneaza corect "harta" atunci cand montam comanda cutiei.

Sper ca e de ajutor!

Pozitionare selector.jpg

selector2.png

Daca demontezi capacul de la cutie, inainte de a-l remonta eu sugerez vizionarea catorva filmulete ce atata cum se pozitioneaza acea semiluna, sunt cu vorbele in limba Rusa, dar cu imaginile in limba Romana, deci vei intelege!Cel mai greu, daca nu vrei sa dai motorul jos si nici sa asezi motocicleta pe o parte este sa convingi semiluna sa ramana pozitionata pana fixezi capacul, dar eu din vreo 20 de incercari am reusit!

 

Multumesc Vene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauza este "jocul" hărții vitezelor ( butoiașul ) între carterul stânga și capacul cutiei de viteze ( implicit grosimea garniturilor dintre cartere și grosimea garniturii capacului cutiei de viteze ), uzura rulmentului prizei de putere, uzura locașurilor rulmenților din capacul cutiei de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A pus un "distantier" ce a marit semnificativ zona de admisie din carter in cilindru.Daca lustruiesti bine si intrarea din carburator in cartere, deasemenea se majoreaza fereastra de admisie dinspre carburator- cilindru -cartere, se obtine o alimentare "bogata".Dar importnt este ca si carburatorul sa poata asigura volumul dorit de amestec, dar si mai importnt este ca depresiunea ce gestioneaza "dorinta" acestui amestec sa fie suficienta.(Adica eu ofer 2 purcei frumosi rumeniti unui om ce nu are dinti si astept sa fie fericit si satul!- nu prea merge! Raman cu purceii nemancati iar omul va fi tot flamand!).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să nu uiţi şi de mine. :) Încă sunt interesat de un cilindrul de JAWA 250, dacă-l mai găseşti, indiferent de stare, mă interesează doar ca nişte aripioare de răcire să fie întregi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

La ce te referi?- "in motor" de fapt este "in cutie"- ma refer acum la uleiul ce ramane acolo, in cartere.

Apoi, real "in motor" e uleiul de amestec, cel ce ajunge "in motor".

In cutie e un T90 ori un ulei de transmisie NEADITIVAT, (cele aditivate au Silikon ce vor provoca patinarea ambreiajului).

In amestec, ulei de amestec 2T, cu cat mai bun cu atat e mai fericit "Ivan"(eu am pus de Motocros cu 80 Lei si a fost fericit, dar si cele pentru scutere 2Tb cu cca 20 Lei si a fost deasemenea fericit, important era sa-l bagi in seama, sa-l scoti la plimbare!).

Eu respect totusi acel 25% de la buson (40 ml/l benzina)  cu toate ca uleiurile moderne permit utilizarea a numai 25---30 ml/l.

 

Editat de vene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...