cicloburu Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @paideus: măi nene, deja te-am întrebat doi oameni de unde eÂşti... completează profilul ăla, măcar din respect pentru cei cărora le ceri ajutorul, dacă nu pentru a te ajuta pe tine însuți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @paideus: măi nene, deja te-am întrebat doi oameni de unde eÂşti... completează profilul ăla, măcar din respect pentru cei cărora le ceri ajutorul, dacă nu pentru a te ajuta pe tine însuți. Voi sunteti de vina , o avea vreo 16 ani si tot va bateti capul cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Ei vezi, măi Petrică, s-a conformat băiatu'. Îmi pare rău că e aÂşa departe, că mi-ar fi făcut plăcere să-mi murdăresc nițel mîinile la IJ-ul lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Filtrul original are fisuri si de asta am incercat sa-l inlocuiesc cu ce am gasit la indemina. Poate cineva sa-mi arate o imagine il poti etansa cu silicon, tine foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Multumesc tuturor ! Mesaj completat De simbata incep sa o scarpin ! Mesaj completat Poate are cineva o imagine cu cama ca vreau sa o verific pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 http://www.tfelectronics.com.au/images/ign...DoubleCoil1.jpg Mesaj completat Teoretic, o bobină de inducție de japoneză ar trebui să meargă fără alte probleme pe IJ? Ori una cu două ieÂşiri pt 2 fiÂşe (care, din cîte înțeleg eu, nu e altceva decît tot o bobină, dar... cu două ieÂşiri... adica o scînteie pierdută) ori chiar modelul de bobină încorporată pe fiÂşă, adică de acea care se înfing în cap. trebe musai CDi sa alte minuni ca să poată fi comandată o bobină de asta? ÂŞi încă o întrebare, există relee de încărcare cu punte de diode încorporată ? Sunt începător, mai am de învățat dar asimilez repede. Însă, urăsc demonstrațiile prea inginereÂşti, cum se mai întîmplă pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Amestecul normal la 2T este cam 2%. La un litru de benzina, 2% ulei inseamna 20ml. De asta spun ca el pune mult 40 ml la 1 litru benzina ! e dublu, zici ca mergi cu Godinul !Mesaj completat Si cred ca e normal sa nu traga motorul cu asa mult ulei in benzina, pe langa alte probleme care poate le are, dar prima data ar trebui dozat mai bine amestecul, curatate bujiile si vazut pe urma cum se comporta. amestecul e 1:25 la ij, adica 40 ml/litru. ce spui tu de 20 ml e pentru motoarele noi. inca ceva, nu te lua dupa ce raport scrie pe sticla de ulei, ala e recomandat ca sa respecte niste norme de poluare pe motoarele noi care au cu totul si cu totul alte aliaje in ele. crede-ma, am avut destui ani ij-uri si stiu ce spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) amestecul e 1:25 la ij, adica 40 ml/litru. ce spui tu de 20 ml e pentru motoarele noi. inca ceva, nu te lua dupa ce raport scrie pe sticla de ulei, ala e recomandat ca sa respecte niste norme de poluare pe motoarele noi care au cu totul si cu totul alte aliaje in ele. crede-ma, am avut destui ani ij-uri si stiu ce spun. esti ...EXTRATERESTRU .... daca bagi spre exemplu 40 ml de castrol la 1 l iti afuma bujoia in 20 de metri de n o mai pornesti ...baga cat zice pe bidon nu cat zic ...FORUMISTII ... o sa remarci ca merge decent .... uleiul de floarea soarelui de acum 20de ani de la revolutie + 60 de ani pana la ww2 nu se compara cu ce e azi .... iar daca te uiti in toate manualele de ij de pana acum vei remarca ca nu sa schimbat nimic. sper ca nu credeti ca NU s a schimbat nimic in materie de uleiuri in ultimi 80 de ani???? Editat Aprilie 9, 2010 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 @ rocket1982 asculta ce zice fesu' asculta ce zic eu. Fac pariu cu tine pe o lada de bere si iti demonstrez ce am spus. mie bujia nu mi se afuma niciodata, este maro in permanenta, si pun 40g la litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Apropo ... 1:25 = 40 ??? LOOOL ma baieti ... aveam si eu inchipuiri dinastea anu trecut ..si ma mancat in poponeata sa ii pun unui amic cu ij .... 40 ml .... mergeam 20 de metri si murea....bujia plina de negreala .. sa lasam basmele ... ia faceti voi filmulet cu folosirea astuia ...http://www.autopol.ro/castrol-2t-pid-10901.html in proportiile indicate de voi ... si mai discutam... Mesaj completat Apropo ... 1:25 = 40 ??? LOOOL ma baieti ... aveam si eu inchipuiri dinastea anu trecut ..si ma mancat in poponeata sa ii pun unui amic cu ij .... 40 ml .... mergeam 20 de metri si murea....bujia plina de negreala .. sa lasam basmele ... ia faceti voi filmulet cu folosirea astuia ...http://www.autopol.ro/castrol-2t-pid-10901.html in proportiile indicate de voi ... si mai discutam... Specifications for 2 strokes NMMA TC-W3 – two cycle water-cooled, third generation. TC-W3 obsoletes TC-W & TC-WII. Oils with this spec typically do not use metal based additives, and are ashless. This is an outboard specific spec. API TC – only API spec established for two cycle engines. It regulates lubricity, detergency, ash content & pre-ignition. Oils with this spec are typically using metal based, ash producing additives. JASO FA – original spec established regulating lubricity, detergency, initial torque, exhaust smoke, and exhaust system blocking. Now obsolete. JASO FB – increased lubricity requirements over FA. JASO FC – lubricity and initial torque requirements same as FB, however far higher detergency, exhaust smoke and exhaust system blocking requirements over FB. JASO FD - same as FC with far higher detergency requirement. ISO-L-EGB – same tests and requirements as JASO FB. ISO-L-EGC – same tests and slightly higher detergency requirements (piston varnish) as JASO FC. ISO-L-EGD – same tests and requirements as JASO FD API JASO ISO FA Good FB EGB Better TC FC EGC Best FD EGD - National Marine Manufacturers Association (NMMA) is based in the USA. - American Petroleum Institute (API) is based in the USA. - Japanese Automobile Standards Organization (JASO) is based in Japan. - International Standards Organization (ISO) is based in Europe. Editat Aprilie 9, 2010 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Apropo ... 1:25 = 40 ??? LOOOL ma baieti ... aveam si eu inchipuiri dinastea anu trecut ..si ma mancat in poponeata sa ii pun unui amic cu ij .... 40 ml .... mergeam 20 de metri si murea....bujia plina de negreala .. sa lasam basmele ... ia faceti voi filmulet cu folosirea astuia ...http://www.autopol.ro/castrol-2t-pid-10901.html in proportiile indicate de voi ... si mai discutam... Mesaj completat Specifications for 2 strokes NMMA TC-W3 – two cycle water-cooled, third generation. TC-W3 obsoletes TC-W & TC-WII. Oils with this spec typically do not use metal based additives, and are ashless. This is an outboard specific spec. API TC – only API spec established for two cycle engines. It regulates lubricity, detergency, ash content & pre-ignition. Oils with this spec are typically using metal based, ash producing additives. JASO FA – original spec established regulating lubricity, detergency, initial torque, exhaust smoke, and exhaust system blocking. Now obsolete. JASO FB – increased lubricity requirements over FA. JASO FC – lubricity and initial torque requirements same as FB, however far higher detergency, exhaust smoke and exhaust system blocking requirements over FB. JASO FD - same as FC with far higher detergency requirement. ISO-L-EGB – same tests and requirements as JASO FB. ISO-L-EGC – same tests and slightly higher detergency requirements (piston varnish) as JASO FC. ISO-L-EGD – same tests and requirements as JASO FD API JASO ISO FA Good FB EGB Better TC FC EGC Best FD EGD - National Marine Manufacturers Association (NMMA) is based in the USA. - American Petroleum Institute (API) is based in the USA. - Japanese Automobile Standards Organization (JASO) is based in Japan. - International Standards Organization (ISO) is based in Europe. Bujia plina de negreala nu este din cauza uleiului ci prea mult amestec carburant si avans neadecvat. O spun din practica nu din indicatii si povesti. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 @rocket1982 ce spui tu acolo confirma ce spun eu, sunt uleiur cu calitati necesare pentru solicitari mai mari, turatii mai mari, jocuri mai mici, etc. Cantitatea de ulei necesara e altceva. Si asta nu variaza deloc, indiferent ce calitate de ulei folosesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Zidu'-le, eu m-am plictisit să repet ca popa pentru o babă surdă, încep să cred că n-are rost să mai dau nici un fel de sfat, că oricum face fiecare după cum îl taie capul sau după experiența proprie. Important este să le meargă motoarele, apoi vine restul... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) @rocket1982 ce spui tu acolo confirma ce spun eu, sunt uleiur cu calitati necesare pentru solicitari mai mari, turatii mai mari, jocuri mai mici, etc. Cantitatea de ulei necesara e altceva. Si asta nu variaza deloc, indiferent ce calitate de ulei folosesti mai baieti ...NEGATIVISTILOR .. va mai repet odata .... nu sa umblat la avans totul e reglat ..ca in fabrica e stock !!! mai putin aprinderea elecronica si faptul ca nu are platina ...avansul e bun ..totul e bine ... singurul lucru pe care l am facut e ca apoi am respectat ...ce scria pe sticla ..si ca sa vezi minune MERGE SI AZI CA DOAR O AM IN CURTE !!!! motocicleta marge perfect .... numai voi nu acceptati ca merge cu 20 de ml in loc de 40 ml ... uleiul este foarte bun ... cand incepeti sa imi ziceti de jocuri ..ma gandesc la ruleta poker ...poate tolerante ...care sunt ca sa vezi standard ...ca doar ungerea ...merge pe principiul incompresibilitatii lichidelor si deci exista toleranta /cote calculate ... deci cum scrie mai sus la standardu de 2 timpi .... diferenta intre jaso fc si fb si fd este doar de detergenti poate ar trebuii sa mai schimbati si voi producatorul de ulei ..s ar putea sa aveti o surpriza ... si sa puneti mai putin .... doamne fereste sa consumati mai putin ulei ... si sa poluati mai putin ... este foarte adevarat si mie pe vremuri imi placea arol 2t si alte acareturi si puneam intre 35 - 50 ml ... dar asta nu inseamna ca era mai bun ... INCEP SA IMI DAU SEAMA DE CE A PLECAT CRISTI MIC DE PE FORUMUL ASTA .... NU TE POTI PUNE CU TURMA ... PAREREA MEA ESTE SA FACETI SI VOI ODATA PROBA ... SI DACA AVETI CARACTER SA IMI DATI DREPTATE ... RESTU E CANCAN.. Editat Aprilie 9, 2010 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 dupa aia te miri dece tre sa o segmentezi la 5 mii de km si sa faci motoru la 12mii iju meu cu ulei cat ii trebuie are mult mai mult si nu am vazut pistonul niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Iata ca motorul meu trage de rupe dar cu un avans de aproape 4,5mm si deschidere la platina de 0,8 cu amestec de 40ml la litru.Va spuneam ca pistoanelor si ambielajului noi le mai trebuie 2mm pina ajung la capatul cilindrului. Am adaugat aceasta diferenta la avans si Ivan Turbatul a inceput sa fie de nestapinit ajungind in viteza a doua cu pinion de 21 la aproape 90km/h. Editat Aprilie 9, 2010 de paideus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 mai baieti ...NEGATIVISTILOR .. va mai repet odata .... nu sa umblat la avans totul e reglat ..ca in fabrica e stock !!! mai putin aprinderea elecronica si faptul ca nu are platina ...avansul e bun ..totul e bine ... singurul lucru pe care l am facut e ca apoi am respectat ...ce scria pe sticla ..si ca sa vezi minune MERGE SI AZI CA DOAR O AM IN CURTE !!!! motocicleta marge perfect .... numai voi nu acceptati ca merge cu 20 de ml in loc de 40 ml ... uleiul este foarte bun ... cand incepeti sa imi ziceti de jocuri ..ma gandesc la ruleta poker ...poate tolerante ...care sunt ca sa vezi standard ...ca doar ungerea ...merge pe principiul incompresibilitatii lichidelor si deci exista toleranta /cote calculate ... deci cum scrie mai sus la standardu de 2 timpi .... diferenta intre jaso fc si fb si fd este doar de detergenti poate ar trebuii sa mai schimbati si voi producatorul de ulei ..s ar putea sa aveti o surpriza ... si sa puneti mai putin .... doamne fereste sa consumati mai putin ulei ... si sa poluati mai putin ... este foarte adevarat si mie pe vremuri imi placea arol 2t si alte acareturi si puneam intre 35 - 50 ml ... dar asta nu inseamna ca era mai bun ... INCEP SA IMI DAU SEAMA DE CE A PLECAT CRISTI MIC DE PE FORUMUL ASTA .... NU TE POTI PUNE CU TURMA ... PAREREA MEA ESTE SA FACETI SI VOI ODATA PROBA ... SI DACA AVETI CARACTER SA IMI DATI DREPTATE ... RESTU E CANCAN.. Nu vi se pare suspect ca nimeni nu stie bine ceva numai dumneavoastra? Era un proverb daca 2 iti spun ca esti beat dute si te culca. Pe la noi sunt stranse in turma oile, animalele superioare ( a se citi oameni) se strang in grupuri comunitati etc. Daca incepeti sa va dati seama de ce a plecat... banuiesc ca-l veti urma. Poza din avatar imi place f. mult este a unui fotograf celebru nu? Scuze daca am fost cam agresiv dar intra in caracterul meu( deci am caracter). Nimeni nu doreste sa va oblige sa folositi un anumit tip de ulei este motorul dumneavoastra si va priveste ce faceti cu el. Dar pur si simplu se reiau fara rost aceleasi discutii de n ori si este plicsitor. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Mesaj completatTeoretic, o bobină de inducție de japoneză ar trebui să meargă fără alte probleme pe IJ? Ori una cu două ieÂşiri pt 2 fiÂşe (care, din cîte înțeleg eu, nu e altceva decît tot o bobină, dar... cu două ieÂşiri... adica o scînteie pierdută) ori chiar modelul de bobină încorporată pe fiÂşă, adică de acea care se înfing în cap. trebe musai CDi sa alte minuni ca să poată fi comandată o bobină de asta? ÂŞi încă o întrebare, există relee de încărcare cu punte de diode încorporată ? Sunt începător, mai am de învățat dar asimilez repede. Însă, urăsc demonstrațiile prea inginereÂşti, cum se mai întîmplă pe aici... salut.... nu vreau sa fac nici o demonstratie de nici un fel si daca te-a deranjat postul meu imi cer scuze ,,,eu sincer am ramas putin surprins ca vrei sa montezi o bobina cu doua iesiri pe un ij si asta pt ca din ce stiu eu modelul asta de bobine se folosesc pe motoarele cu 2 cilindri in 4T si da scanteie pe cele 2 bujii in acelasi timp la fiecare deschidere a platinei ,,,ceea ce tu nu poti folosi la un ij doar daca montezi ambielajele in asa fel incat pistoanele sa ajunga amandoua in acelasi timp la PMS ,,,, succes,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Da mircea_simson ai dreptate, fiecare foloseste ce si cat vrea ! Daca ar folosii toti aceiasi parametrii inseamna ca s-ar strica toate motoarele o data ! Si de unde atatia mecanici in acelas timp ? Cu comunistele e ca cu Daciile 1300 ( pleonasm), fiecare mergea, si tusea, si basea in felul ei ! Ce ma streseaza pe mine este ca pe orice topic din acest forum dupa unu doua schimburi de experienta incep "intepaturile" intre noi . Se contreaza nebun cu sanatos, prost cu destept, alb cu negru, zmardoi cu lingerica....etc ! Se duce dreaq subiectul, si initiatorul topicului, care are o problema, nu mai stie ce sa faca !! e ulei - Ba nu e ulei, e bec-Ba nu e bec, e bujia-Ba nu e bujia, e dreacu-ba nu e dreacu ! Ar trebui sa se dea o singura solutie : - Urmariti parametri din manualele de reparatii ! Si cu asta am terminat cu polemicile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 salutare pt toti caut si eu cutia laterala,partea stanga (partea pt acumlator ) pt IJ56. ca al meu e coco de la acid.dar sa fie cu 3 dungi si sa fie in stare cat de cat.adica sa nu fie rupt,lovit,sudat,gaurit,copt.sa imi dati PM ca e mai sigur sa gasesc.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 cred ca problema sta in felul urmator .... legat de partea cu uleiul ai specificatii de la producatrul motoretei 40 de ml ..... ai specificatii pe bidon de la productorul uleiului 20 25 ml pe care il urmezi ??? cand ai bujia plina de negreala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 cred ca problema sta in felul urmator .... legat de partea cu uleiul ai specificatii de la producatrul motoretei 40 de ml ..... ai specificatii pe bidon de la productorul uleiului 20 25 ml pe care il urmezi ??? cand ai bujia plina de negreala? Eu as folosi cantitatea indicata de fabricant. Avansul reglat din fabrica nu garantez ca este cal corect. Exista posibilitatea ancrasarii bujiei si daca nu este bine aleasa cifra termica. La drumuri scurte majoritatea motoarelor inegresc putin bujia. Numai bine Mesaj completat Da mircea_simson ai dreptate, fiecare foloseste ce si cat vrea ! Daca ar folosii toti aceiasi parametrii inseamna ca s-ar strica toate motoarele o data ! Si de unde atatia mecanici in acelas timp ? Cu comunistele e ca cu Daciile 1300 ( pleonasm), fiecare mergea, si tusea, si basea in felul ei ! Ce ma streseaza pe mine este ca pe orice topic din acest forum dupa unu doua schimburi de experienta incep "intepaturile" intre noi . Se contreaza nebun cu sanatos, prost cu destept, alb cu negru, zmardoi cu lingerica....etc ! Se duce dreaq subiectul, si initiatorul topicului, care are o problema, nu mai stie ce sa faca !! e ulei - Ba nu e ulei, e bec-Ba nu e bec, e bujia-Ba nu e bujia, e dreacu-ba nu e dreacu ! Ar trebui sa se dea o singura solutie : - Urmariti parametri din manualele de reparatii ! Si cu asta am terminat cu polemicile ! Necazul este ca un incepator care vrea sa-si faca motorul trebuie sa aleaga o solutie si nu-i precis ca o nimereste pe cea buna si-l costa. In foarte multe cazuri incepe cearta si nu duce la nimic bun. Mecanicul care mi-a adus un MZ acasa avea un jeg de Dacia 1300 si-l intreb de ce scoate atata fum de parca-i furnal zice senin in canistra de 20 litri am avut 4 litri de ulei de motor ars 3 litri de motorina am pus 10 litri de benzina ca aveam nevoie de canistra curata. Asta va zice ca si la 4T este nevoie de minim 40 ml /litru Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 cred ca problema sta in felul urmator .... legat de partea cu uleiul ai specificatii de la producatrul motoretei 40 de ml ..... ai specificatii pe bidon de la productorul uleiului 20 25 ml pe care il urmezi ??? cand ai bujia plina de negreala? pe al motorului, pui bujia corecta si inveti sa reglezi carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 -Pentru cei interesati , Manual IJ Jupiter 3 , FREE !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.